بازدید 3746

آه تیم فوتبال امید ایران دامان عراق را گرفت

کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال امید عراق را به دلیل استفاده از بازیکن محروم در دیدار با امارات در چارچوب مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن بازنده اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۴ 08 February 2012
امارات ۳ بر صفر پیروز این بازی شناخته شده و سه امتیاز نیز از این دیدار کسب می‌کند. براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا "جاسم فیصل"، مدافع تیم فوتبال امید عراق برای این دیدار محروم بوده و نمی‌توانسته برای تیمش به میدان برود.

به گزارش مهر: فیصل ابتدا در مرحله دوم رقابت‌ها و در دیدار مقابل تیم امید ایران یک کارت زرد دریافت کرد و با صعود تیم فوتبال امید عراق به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در دیدار مقابل استرالیا اخطاری دیگر از داور گرفت و دو اخطاره شد.

بدین ترتیب جاسم فیصل نمی‌توانست در دیدار مقابل امارات در چارچوب مرحله سوم و گروهی مسابقات به میدان برود، چرا که یک بازیکن محروم بوده است. به این ترتیب عراق به قعر جدول گروه B رقابت‌ها سقوط کرد و همچنین هفت هزار فرانک سوئیس (۷۶۰۰ دلار آمریکا) جریمه شد.

تیم فوتبال امید ایران به دلیل مشابه، یعنی استفاده از بازیکن محروم در دیدار رفت مقابل عراق در مرحله دوم از مسابقات فوتبال انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در قاره آسیا و در حالی که بازی را با نتیجه یک بر صفر برده بود، ۳ بر صفر بازنده اعلام شد و از راهیابی به مرحله سوم رقابت‌ها بازماند.

دیدار تیم‌های فوتبال امید عراق و امارات در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۱۱ (۱۹ آبان‌ماه ۱۳۹۰) در شهر دوحه قطر برگزار شد که در پایان آن بازی تیم عراق با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست یافت. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی