بازدید 2713

دولت 28میلیارد تومان بدهی مترو را پرداخت کرد

کد خبر: ۲۲۵۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۷ 08 February 2012

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت:در حالی که شهرداری بیش از مبلغ مصوب به مترو یارانه بلیت داده است اما متاسفانه دولت از مجموع 90 میلیارد تومان یارانه مصوب تاکنون تنها 28 میلیارد تومان پرداخته است.

به گزارش اکونیوز،  "علی محمد قلی ها" در حالی که شهرداری بیش از مبلغ مصوب به مترو یارانه بلیت داده است اما متاسفانه دولت از مجموع 90 میلیارد تومان یارانه مصوب تاکنون تنها 28 میلیارد تومان پرداخته است.

وی اظهار داشت: امسال دولت و شهرداری باید هر یک 90 میلیارد تومان به عنوان یارانه بلیت به مترو می پرداختند که شهرداری 125 میلیارد تومان از ابتدای سال به مترو پرداخت کرده اما از سهم دولت تنها 28 میلیارد تومان دریافت کرده ایم.

این مقام مسئول تصریح کرد: در واقع دولت حدود31 درصد از سهم خود را با وجود گذشت 11 ماه از سال پرداخت کرده است که این مساله مشکلاتی را برای مترو به وجود آورده است .
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تاکید کرد: یارانه بلیت صرف هزینه های جاری مترو مانند حقوق پرسنل، هزینه های تعمیر و نگهداری واگن ها و... می شود و عدم پرداخت کامل یارانه بلیت مشکلات زیادی را می تواند به وجود آورد به همیت دلیل شهرداری تهران برای آنکه خدمات رسانی متوقف نشود مجبور شده است که بیش از سهم مصوب خود به مترو یارانه بلیت بپردازد و در واقع از بودجه سایر بخش ها به مترو کمک شود که این انصاف نیست.

قلی ها  ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال دولت سهم مصوب خود از یارانه بلیت مترو را به طور کامل بپردازد تا امکان خدمات رسانی مناسب تر به شهروندان در مجموعه مترو فراهم شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی