بازدید 3776

مزاحمت تلفنی پس از اختلاف مالی

کد خبر: ۲۲۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵ 29 January 2012
مردي که به دليل اختلاف مالي با دوستش، مزاحم تلفني دختر او مي شد طي يک عمليات در دام پليس گرفتار شد.

رسيدگي به اين پرونده زماني آغاز شد که مردي به دادسراي ناحيه ۴ تهران رفت و گفت: چند هفته است جوان ناشناسي نيمه هاي شب با تلفن خانه و تلفن همراه دخترم تماس مي گيرد و به او فحاشي مي کند. من و خانواده ام با هيچ کس مشکلي نداريم و نمي دانم چه کسي اين کار را انجام مي دهد.ابتدا اين ماجرا يک مزاحمت تلفني ساده به نظر مي رسيد اما ادامه يافتن اين مزاحمت ها ابعاد ماجرا را گسترده تر کرد.

رديابي مزاحم تلفني نشان مي داد او هر بار از طريق يک تلفن عمومي براي تماس با دختر جوان استفاده مي کند. در همين حال نکته اي که حيرت ماموران را برانگيخت ، مکان هايي بود که مرد ناشناس از آن جا تماس مي گرفت. يکي از تماس  هاي او از يک تلفن عمومي در منطقه جنت آباد بود اما رديابي ها نشان مي داد او چند دقيقه بعد از يک تلفن در زير پل سيدخندان استفاده کرده است. جوان مزاحم مدام مکانش را تغيير مي داد و اين موضوع نشان مي داد او از ترفندي ويژه استفاده مي کند. از سويي اين تماس ها نشان مي داد مرد ناشناس هدفي را دنبال مي کند و به طور قطع طعمه اش را از قبل مي شناسد. با اين حال همچنان خانواده دختر جوان اعلام کردند که به هيچ کس مظنون نيستند.

در چنين شرايطي تلاش ها براي رديابي مزاحم تلفني ادامه يافت اما تغيير مکان هاي او سبب شد ماموران نتوانند وي را به دام بيندازند.زماني که دوباره اولين تماس با دختر جوان برقرار شد همان طور که کارآگاهان از او خواسته بودند مشغول گفت وگو با مرد جوان شد. در اين فاصله متخصصان مخابرات مشغول رديابي شدند و تلفن فرد مزاحم را در ميدان تجريش شناسايي کردند. به اين ترتيب گروهي از ماموران در کمترين زمان ممکن خود را به ميدان تجريش رساندند اما پيش از حضور آن ها جوان مزاحم تماسش را قطع و آنجا را ترک کرده بود. اين پايان کار نبود چرا که چند دقيقه بعد مزاحم تلفني بار ديگر با دختر جوان تماس گرفت. او که از تحت تعقيب بودنش اطلاعي نداشت باز هم مشغول گفت وگو با دختر جوان شد. اين بار رديابي ها نشان داد متهم زير پل پارک وي حضور دارد که وي دستگير شد.

اين مرد ابتدا ايجاد مزاحمت تلفني براي دختر جوان را انکار مي کرد اما وقتي در برابر پدر او قرار گرفت راهي جز اعتراف نداشت. تحقيقات درباره متهم دستگير شده به نام مرتضي نشان داد او مدتي قبل در جريان فروش مقداري برنج به شاکي با او دچار اختلاف مالي شده است .

منبع: خراسان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی