بازدید 4631

دستگيری شرور فراری بعد از 8 سال

کد خبر: ۲۲۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲ 29 January 2012
شرور فراري که به جرم حمل و قاچاق مواد مخدر به حبس ابد محکوم و تحت تعقيب مراجع قضايي وانتظامي استان سمنان قرار داشت پس از 8سال فرار توسط ماموران پليس اطلاعات وامنيت عمومي ويژه شرق تهران در ورامين دستگيرشد.

فرمانده انتظامي ويژه شرق تهران با اعلام اين خبر بيان داشت : ماموران پليس اطلاعات وامنيت عمومي اين فرماندهي موفق شدند شرور فراري که به جرم حمل و قاچاق مواد مخدر تحت تعقيب مراجع قضايي وانتظامي استان سمنان قرار داشت را پس از 8سال فرار ، با انجام تحقيقات و اقدامات فني و تخصصي در شهر ورامين شناسايي وطي يک عمليات غافلگيرانه وي را دستگير کنند .

سرهنگ "فتحي" در خصوص جزييات پرونده اظهار داشت: بدنبال دريافت دستور قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان ورامين در خصوص متواري شدن يک قاچاقچي فراري محکوم به حبس ابد به اين شهرستان به نام "فاضل  ب " که 8 سال پيش با اخذ مرخصي، از زندان خارج وديگر خود را به زندان معرفي نکرده بود، طرح شناسايي محل اختفا و دستگيري اين متهم فراري در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وي گفت: سرانجام ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و برنامه ريزي شده ،مسيرهاي تردد متهم که داراي يک سابقه ديگر به جرم مشارکت در قتل نيز بود را شناسايي وبصورت نامحسوس تحت کنترل قرار مي دهند.

اين مقام مسئول تصريح کرد: در ادامه پيگيري ها طي يک عمليات تعقيب وگريز در حاليکه متهم جهت فرار از دست پليس ورودبه يک مراسم ختم را داشت در ميان ازدحام جمعيت مجلس عزاداري دستگيرشد.

منبع: مردم سالاری
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی