بازدید 13580

شطرنج هم رشته دانشگاهي شد

کد خبر: ۲۲۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۹ 24 January 2012
طرح راه اندازي دوره كارداني مربيگري پايه شطرنج كه از سال 89 به دانشگاه جامع علمی کاربردی پيشنهاد شد سرانجام به تصويب رسيد اين طرح با همكاري دانشگاه جامع علمي كاربردي به اجرا در خواهد آمد و فدراسيون شطرنج از مهر ماه سال 1391 از طريق آزمون ورودي اين دانشگاه و انجام مصاحبه تخصصي، اقدام به جذب و تربيت دانشجو در اين رشته خواهد کرد.

محمدتقي ابراهيم زاده، مسئول كارگروه راه اندازي اين دوره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران
افزود: آموزش آكادميك، نياز واقعي تمامي رشته هاي ورزشي است و بي ترديد ورود به صحنه رقابت هاي بين المللي نيازمند حركت در تمامي زمينه ها و بويژه در حوزه دانشگاه است.

رئیس کمیته پژوهش فدراسیون شطرنج در ادامه یاد آور شد: عمليات اجرايي و طراحي دروس اين دوره با موافقت محمد جعفر کامبوزیا، رئيس فدراسيون شطرنج از خرداد ماه سال 89 آغاز و پس از استفاده از تجارب مربيان مجرب و برگزاري جلسات متعدد با كارشناسان اين دانشگاه به تصويب رسيد که گامی بزرگ در تحقق اهداف علمی پژوهشی جامعه شطرنج محسوب می شود.

ابراهیم زاده اشاره کرد: با توجه به گستره منابع علمي و آموزشي رشته شطرنج و پيشنهاد دانشگاه جامع، طرح راه اندازي اين دوره در مقطع كارشناسي با عنوان مربيگري حرفه اي شطرنج نيز به اين دانشگاه ارائه خواهد شد.

وي همچنين از همكاري و همفكري تمامي عوامل اجرايي طرح، قدرداني کرده و اظهار داشت: امیدوارم با راه اندازي رشته دانشگاهي شطرنج، شاهد رشد و بالندگي بيش از پيش رشته انديشه محور شطرنج باشيم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
تا یک سری بیکار دیگه به جامعه اضافه کنین
لطفا برای الک دولک ؛ بیخ دیواری ؛ منچ ؛ شیر یا خط و گل یا پوچ هم طرح درس تهیه کنید و دانشجوی دکترا تربیت کنید .
به نظر من خیلی عالیه
من 100% داوطلب این آزمون هستم
جالبه واسه شطرنج کاردانی تشکیل میدن اما کل رشته های نرم افزار را فقط یه شاخه می دونن مثل برنامه نویسی شبکه معماری سیستم هوش مصنوعی شبیه سازی و........
لطفا بفرماييد تربيت شدگان اين رشته با كسب اين مهارت ! چه مشكلي از كشور را ميتوانند حل كنند؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست