بازدید 4589

اسامي كارگروه ساماندهي صنوف سينمايي

جهانگير الماسي، عباس بابويهي، سيدضياء هاشمي، عليرضا رئيسيان، پوران درخشنده، جمال شورجه، پرويز شيخ طادي، ابولقاسم طالبي و مسعود اطيابي به‌عنوان اعضاي كارگروه ساماندهي صنوف سينمايي معرفی شدند
کد خبر: ۲۲۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴ 24 January 2012
كارگروه ساماندهي صنوف سينمايي از روز جمعه گذشته فعاليت خود را درحالي به رياست حسين زندباف آغاز كرده است و  اسامي اعضاي اين گروه به صورت رسمي اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار ايلنا، جهانگير الماسي، عباس بابويهي، سيدضياء هاشمي، عليرضا رئيسيان، پوران درخشنده، جمال شورجه، پرويز شيخ طادي، ابولقاسم طالبي و مسعود اطيابي ازجمله افرادي هستند كه اسامي آنها به عنوان اعضاء گروه 9 نفره  اعلام شده است  گروهی که  به رياست حسين زندباف روز گذشته با سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ديدار داشته‌اند و قرار است احكام و شرح وظايف آنها ازسوي وزير ابلاغ شود.

حسين زندباف  رئیس گار گروه در باره این جلسه گفت :: جلسه روز گذشته بسيار اميدواركننده بود. حرف‌هايي كه آقاي وزير در مورد آينده سينما و برنامه‌هايش زد، حرف‌هاي خوب و قابل قبولي بود و اميدواريم به معناي واقعي محقق شود. تنها آرزوي ما سينماگران در حال حاضر بايد به سرانجام رسيدن مسير پيش روي سينماي ايران باشد و همه براي اتفاق‌هاي خوب بايد تلاش كنيم.

گروه ساماندهي به صنوف سينمايي به ریاست حسین زندباف و با حضور ابوالقاسم طالبی، سیدضیاء هاشمی، پرویز شیخ‌طادی، پوران درخشنده، عباس بابویهی، علیرضا رئیسیان، جمال شورجه و جهانگیر الماسی ساماندهی امور صنوف سینمایی را به عهده‌ دارند.

سر و سامان دادن به امور جاری صنوف اعم از مشکلات معیشتی، بیمه و خدمات رفاهی از وظایف این گروه است، همچنین مباحث دیگر از قبیل امنیت شغلی و روند قانونمند شدن صنوف و به تعبیر دیگر انجام فعالیت‌های صنفی زیر چتر قانون از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط این گروه به سرانجام خواهد رسید.

سهمیه بلیت جشنواره فیلم فجر نیز توسط گروه ساماندهی صنوف سینمایی به رؤسای صنوف واگذار می شود

زند باف در این زمینه نیز گفت  طي تماسي كه مسئولان صنوف مختلف سينمايي داشتيم، اعلام كرديم مي‌توانند پنجشنبه و جمعه بليت‌هاي اعضاي صنوف‌شان را تحويل بگيرند.

وي ادامه داد: هنوز جدول نمايش فيلم‌هاي جشنواره فجر در سينما صحرا به دست ما نرسيده است اما گمان مي‌كنم سينماگران مي‌توانند تمامي فيلم‌هاي به نمايش در آمده در جشنواره سي‌ام را ببينند

اين تدوين‌گر، کارگردان و تهیه‌کننده سينما در خصوص لزوم ايجاد همدلي و همكاري صنوف سينمايي با جشنواره فيلم فجر، عنوان كرد: من با همه اهالي سينما دوست هستم و خودمان هم از جنس دوستانيم. من هم از سينما آمده‌ام و زماني كه براي اعلام آماده شدن بليت‌ها تماس مي‌گرفتم بعد از احوال‌پرسي‌ دوستانه به آنها مي‌گفتم مي‌توانيد بليت‌هاي خود را تحويل بگيريد.

نماينده هر صنف در صورت تمايل مي‌تواند بليت‌ها را دريافت كند اما مساله اينجاست كه الان نياز به همدلي و همراهي داريم و عرصه سينما با حضور سينماگران معنا پيدا مي‌كند.

زندباف با اشاره به جلسه‌اي كه روز گذشته در خصوص روشن شدن وضعيت معيشتي صنوف با وزير ارشاد داشته است، توضيح داد

سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر از 12 بهمن ماه در تهران و از 17 بهمن در استان‌ها آغاز خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی