بازدید 14237
۲

احتمال افشاگری احمدی نژاد در مجلس!

کد خبر: ۲۲۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳ 23 January 2012
به نظر می‌رسد به دلیل اینکه قرار است رئیس جمهور تنها در جلسه علنی مجلس به سئوالات پاسخ دهد که دارای بیننده و مخاطب میلیونی خواهد بود و بازتاب وسیعی خواهد داشت لذا رئیس جمهور قصد تسویه حسابی از جنس مناظرات انتخاباتی را دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اعتدالetedaal.ir پس از آنکه تلاش‌های دولت و نمایندگانی که از آنها به وکیل الدوله یاد می شود در منصرف کردن سوال کنندگان از احضار رئیس جمهور به مجلس ناکام ماند، رسانه‌های اقماری جریان انحرافی حالا به میدان آمده اند و از بیم منتقدین از افشاگری های احمدی نژاد، می گویند.

این گزارش حاکی است، خبرنگار این سایت مطلع شده است برخی از طراحان پشت پرده! سئوال از رئیس جمهور اخیرا در جلسه ای راهکارهای مقابله با افشاگری احمدی نژاد را بررسی کردند.

به نظر می‌رسد به دلیل اینکه قرار است رئیس جمهور تنها در جلسه علنی مجلس به سئوالات پاسخ دهد که دارای بیننده و  مخاطب میلیونی خواهد بود و بازتاب وسیعی خواهد داشت لذا رئیس جمهور قصد تسویه حسابی از جنس مناظرات انتخاباتی را دارد.

یکی از حاضرین در این جلسه  گفته است جای هیچ نگرانی نیست به محض اینکه سخنان رئیس جمهور رادیکال شد و به سمت افشاگری رفت میگوییم سریعا بلندگویش را خاموش کنند که صدایش شنیده نشود !

البته نگارنده نگفته است آیا منظور از افشاگری وارد کردن اتهامات بی‌اساس علیه مقامات کشور است، یا اینکه بالاخره رئیس دولت برای یک بار هم که شده دو تا مدرک محکمه پسند با خود همراه خواهد آورد؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اگر واقعا" مسائلي پشت پرده هست که بايد مردم مي دانستند چرا تا الان مسکوت گذاشتند؟
اگر صلاح نبود که عموم از آن مطلع باشند چرا رئيس جمهور بايد آنها را افشاء کند؟
اگر وقتش الان است که بايد افشاء شود چرا بايد جلو افشاء آن گرفته شود؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار