بازدید 2051

دولت گزارشی از یارانه بخش کشاورزی ارائه نکرده

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به عدم ارائه گزارش‌ دولت در مورد اختصاص یارانه به بخش کشاورزی گفت: دولت مدعی است که به قانون عمل کرده اما کشاورزان خلاف این ادعا را دارند.
کد خبر: ۲۱۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۸ 15 January 2012
عیسی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، در خصوص شروع گام بعدی هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: همین الان هم کشاورزی در حال آسیب است و اگر بنا باشد گام بعدی هم با قیمت حامل‌های انرژی شروع شود، کار برای کشاورزان سخت‌تر خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر می‌رسد باید تدبیر بیشتری در این خصوص شود زیرا کشاورزان در این زمینه به اندازه کافی دچار زحمت شده‌اند.
وی تصریح کرد: طبق قانون باید 30 درصد از منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها برای کمک به واحدهای تولیدی اختصاص پیدا کند وگرنه کار با سختی پیش می‌رود.

جعفری در خصوص میزان اختصاص کمک به واحدهای کشاورزی گفت: آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد اما طبق اظهارات واحدهای تولیدی کشاورزی تا کنون چیزی به آنها نرسیده است.
وی اضافه کرد: همچنین دولت مدعی است که به قانون عمل کرده اما کشاورزان خلاف این ادعا را دارند.

این نماینده مجلس گفت: تناقضی در این زمینه وجود دارد و نیاز به یک گزارش رسمی و دقیق به تفکیک استان‌ها از میزان کمک دولت است زیرا دولت تاکنون گزارش مکتوبی در این زمینه ارائه نکرده است.

جعفری در پاسخ به سوالی در خصوص پیگیری یارانه‌ بخش کشاورزی از طریق این کمیسیون گفت: با توجه به اینکه مجلس کمیسیون ویژه تحول اقتصادی دارد که مربوط به این موضوع است امیدواریم آنها وارد این موضوع شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح