بازدید 2218

بودجه در حال تدوين نهايي است

مجلس دو هفته پس از انتخابات جلسه علنی دارد و با توجه به اینکه نمایندگان همیشه در کارهای بزرگ و سنگین نظر مساعد داشته‌اند امیدواریم بودجه سال آینده تا پایان امسال نهایی شود.
کد خبر: ۲۱۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۲ 11 January 2012
معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: تلاش می‌کنیم بودجه سال آینده را به شکلی به مجلس ببریم که کارهای کمیسیون تخصصی و تلفیق قبل از انتخابات و بررسی نهایی آن بعد از انتخابات انجام شود.

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در حاشیه مراسم بدرقه رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به ترکیه، در مصاحبه با خبرنگار ما افزود:‌ مجلس دو هفته پس از انتخابات جلسه علنی دارد و با توجه به اینکه نمایندگان همیشه در کارهای بزرگ و سنگین نظر مساعد داشته‌اند امیدواریم بودجه سال آینده تا پایان امسال نهایی شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره زمان دقیق ارائه بودجه به مجلس گفت:‌‌ بودجه در حال تدوین نهایی است. میرتاج‌الدینی افزود:‌ در بحث بودجه، ابتدا نظرها و بحث‌های کارشناسی مختلف جمع و احکام بودجه تهیه می‌شود و سپس کارگروه‌های تخصصی در وزارتخانه‌های مختلف در باره آن نظر می‌دهند.

وی اضافه کرد:‌ پس از اعلام نظر وزارتخانه‌ها، بودجه در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری تدوین می‌شود و در مرحله نهایی رئیس جمهور آن را ملاحظه و امضا می‌کند که هم‌اکنون در مراحل آخر هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس در ادامه گفت:‌ تا زمانی که بودجه امضا و تصویب نهایی نشود نمی‌توانیم زمان دقیق ارائه آن را اعلام کنیم اما تلاش ما این است که زودتر بودجه را به مجلس ببریم تا مجلس نیز فرصت کافی داشته باشد.

وی درباره علت تاخیر در ارائه بودجه اظهار داشت:‌ به هر حال بررسی و تدوین بودجه زمان می‌خواهد چون نیاز به کار تخصصی و علمی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی