بازدید 5656
۴

بخشنامه جدید بانک مرکزی درباره ارز مسافرتی

فروش ارز مسافرتی برای هریک از مسافران هوایی به مقصد تمام کشورها (به استثناء عراق و سوریه که 400 دلار است) به میزان 1000 دلار یا معادل آن به سایر ارزها و فروش ارز مسافرتی به مسافرین زمینی، ریلی و دریایی همه کشورها به میزان400 دلار یا معادل آن به سایر ارزهاست.
کد خبر: ۲۱۶۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۶ 04 January 2012
دستورالعمل جدید فروش ارز مسافرتی از سوی بانک مرکزی ابلاغ شد.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر، روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: این بانک در بخشنامه شماره  1029 / 60مورخ  12 / 10 /1390به کلیه شعب ارزی بانک ها اعلام کرد: فروش ارز مسافرتی برای هریک از مسافران هوایی به مقصد تمام کشورها (به استثناء عراق و سوریه که 400 دلار است) به میزان 1000 دلار یا معادل آن به سایر ارزها و فروش ارز مسافرتی به مسافرین زمینی، ریلی و دریایی همه کشورها به میزان400 دلار یا معادل آن به سایر ارزهاست.

در همه موارد فوق ، فروش ارز مسافرتی به نرخ بازار فرعی و یکبار در سال صورت می گیرد.

براساس این بخشنامه فروش ارز مسافرتی به مسافران با سن قانونی کمتر از 2 سال امکان پذیر نبوده و برای سنین 2 تا 12 سال به میزان 50 درصد در هر یک از حالات فوق خواهد بود.

فروش ارز مسافرتی به زائرین عمره مفرده ، صرفاً از طریق بانک ملی ایران و با ارائه فهرست مشخصات زائران که ازجانب دفاتر سازمان حج و زیارت تایید شده باشد ، بدون ارائه بلیت و گذرنامه یک بار در سال و حداکثر تا سقف 400 دلار به نرخ بازار فرعی و با رعایت شرایط سنی فوق الذکر امکان پذیر است.

متن کامل بخشنامه مذکور در پایگاه اطلاع رسانی این بانک بخش مجموعه مقررات ارزی قابل دسترسی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
بابا نمیدونم واقعا بعضی وقتها مردد میشم که نکنه مدرک تحصیلی این آقای بهمنی هم تقلبی باشه . چون اصلا بهش به دید یک کارشناس نمیشه نگاه کرد . یا اصلا بنده خدا هیچکاره است .
من تقریبا سالی یک بار به سفر خارجه میروم 1000 دلار یعنی هزینه 5 روز شما بدون احتساب پول هتل و کرایه ها
شما بخواهید در مملکت خودمون هم سفر برید هزینه مسافرت و خرید سوغاتی بسیار بیش از این حرفهاست مضافا بر اینکه دولت دارد پولش را میگیرد اگر راست میگوید و مشکل ارزی ندارد چرا محدود میکند به هر مسافر 5000 رلار بدهد
خدایا آرامش را به ایران بر گردان هر طور خودت صلاح میدانی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم