بازدید 134080
همگام با برنامه 90 / از جدایی کرار تا حرفهای تکان دهنده مدیران ، بازیکنان و دلالان

افشاگری و اعترافات تکان دهنده در 90 جنجالی

دوشنبه شب برنامه نود حتی از هفته قبل هم جنجالی تر بود ، بازیکنانی چون هادی مهدوی کیا ، سعادتی ، رزاقی ، محرم نژاد ، موسوی و فلاحی حرفهای جالبی و تکان دهنده ای در مورد مافیای فوتبال عنوان کردند . یکی از بازیکنان عنوان کرد که دلال فوتبال گفت اگر مشکلی برای شما بوجود آمد پناهنده شوید ! فتح الله زاده عنوان کرد که جاسم کرار به احتمال زیاد از استقلال می رود / آقای علیپور اظهار داشت که حکم جلب روزبهانی صادر شده است .
کد خبر: ۲۱۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۶ 02 January 2012
سرویس ورزشی تابناک ـ برنامه نود این هفته با افشاگری‌های دیگری پیرامون دلالی و اعتراف تکان دهنده بازیکنان و دلالان فوتبال همراه  بود. 

 طبق قرار سانسور خاصی در برنامه نود این هفته صورت نگرفت مسائل پشت پرده‌ای از مربیان و مدیران فوتبال ایران پیرامون دلالی توسط خود دلالان مطرح شد، مسائلی که برملاشدن آن‌ها مسلما نکات زیادی را پیرامون یکی از بزرگترین معضلات فوتبال ایران فاش کرد. 

فتح الله زاده اولین میهمان تلفنی 90/ کرار می رود 

مدیر عامل باشگاه استقلال امشب وقتی روی خط برنامه نود آمد تا درباره وضعیت استقلال حرف بزند در واکنش به یکی از سوال های فردوسی پور آنجا که پرسید آیا جباری اجازه نداد تا کرار به استقلال برگردد گفت:«این چه سوالی است؟مگر در تیم استقلال بازیکن تصمیم می گیرد؟اصلا آقای فردوسی پور مگر من به شما می گویم چرا موهایت را فر مژه می کنی؟! یک وقت نری فر مژه بخری و موهایت را فر مژه کنی ها! 
 
وی همچنین عنوان کرد که جاسم کرار به احتمال زیاد از استقلال می رود

این اتفاق در حالی افتاد که فردوسی پور هم در پاسخ به این اظهار نظر گفت: نه آقای فتح الله زاده موهای من از بچگی همین طوری فر بود.


حاج آقا علیپور رئیس منشور اخلاقی میهمان برنامه 90 بود .

حاج آقا علیپور از کسانی که پولی را به دلال‌ها پرداخت کرده‌اند گفت: آنها باید چک و یا شاهد داشته باشند تا بتوانیم پرونده‌های آنان را بررسی کنیم. ما 30 نفر کارگزار رسمی نقل و انتقالات داریم و در مقطعی مجبور شدیم همه آنها را تعلیق کنیم تا قراردادشان را که با افراد ناشناس بسته‌اند لغو کنند. می‌توانید در مورد دلالی این‌گونه مسائل از جواد نکونام سوالاتی را بپرسید که او هم درد دل‌های زیادی دارد.

بازیکنانی چون هادی مهدوی کیا ، سعادتی ، رزاقی ، محرم نژاد حرفهای جالبی در مورد مافیای فوتبال عنوان کردند . یکی از بازیکنان عنوان کرد که دلال فوتبال گفت اگر مشکلی برای شما بوجود آمد پناهنده شوید !

گفتنی است موضوع دلالی درفوتبال ایران، هفته پیش هم مبحث اصلی برنامه نود بود.

هادی مهدوی کیا در برنامه نود پرده ای دیگر از دلالی در فوبال ایران را کنار زد.

هادی مهدوی کیا هم در برنامه نود پرده از دلالی در فوتبال برداشت و گفت:«ماه رمضان بود که همراه با یکی از دوستانم به خانه ای رفتیم که خانه یکی از دلالان بود.در این خانه من چیزهایی دیدم که باید به خاطر دیدن این صحنه ها برای فوتبال کشورمان تاسف بخورم.در این خانه بازیکنان نامی ایران رفت و آمد داشتند و من یکی از کمک داوران معروف را هم دیدم که برای مهمانان قلیان چاق می کرد!

او این را گفت و ادامه داد:« متاسفانه در این خانه دلال معروف برای اینکه ارتباطات خودش را به رخ ما بکشد با بازیکنانی تماس تلفنی برقرار می کرد که ستارگان فوتبال ایران بودند.او از روی عمد نام آنها را بلند صدا می کرد که ما متوجه بشویم دارد پشت خط با چه کسی حرف می زند.من خیلی زود به همراه دوستم از آن خانه بیرون آمدیم و در همان 10 دقیقه دیدم که چه کسانی پا به این خانه می گذارند.متاسفانه فوتبال ما اسیر دست این دلالان است .


 در زمان من همه بازیکنان تیم دوپینگ می کردند ! 

 در قسمت دوم مصاحبه هادی مهدوی کیا در برنامه نود حرف های جالبی در مورد فوتبال زد و گفت:زمانی که من فوتبال بازی می کردم به چشم خودم می دیدم که همه بازیکنان دوپینگ می کردند.آنها داروها را از یک نفر خاص می گرفتند و توسط دکتر تیم دوپینگ می کردند.آنها نیم ساعت زودتر به حمام رختکن می رفتند و دوپینگ می کردند.

سپس روزبهانی روی خط آمد و گفت : 15 میلیون تومان گرفت ولی همه 15 میلیون را به عنوان پاداش بین بازیکنان تقسیم کرد !

حرفهای سرهنگ مهرداد امیدی معاون اداره آگاهی

در ادامه با سرهنگ مهرداد امیدی معاون اداره آگاهی تماس گرفته شد ، وی با تاکید به برخورد شدید با متهمان اظهار داشت : عده ای در این رابطه مراجعه کردند و از یک سری در این ارتباط فرا خوانده شدند .

پس از آن حرفهای ضبط شده بینندگان 90 پخش شد که در نوع خود جالب بود .

بعد از آن حق جویی از اصفهان مدعی شد که شخصی نام وی را جعل کرده و با نام وی مربیگری کرد !


حکم جلب یکی از دلالان صادر شد  

 حمید روزبهانی که هفته قبل عادل فردوسی پور چهره او را شطرنجی کرد و از او به عنوان یکی از دلالان فوتبال نام برد در برنامه نود از خودش دفاع کرد و گفت:«من 20 سال است که در فوتبال هستم و اتهاماتی را که هفته گذشته به من زده شد را قبول نمی کنم.»
هفته پیش فردوسی پور با یکی از بازیکنانی که اسیر دلال و دلالی در فوتبال شده بود حرف زد که این بازیکن ادعا کرد حمید روزبهانی آنها را به تپه های داودیه می برده و تمرینات را در کنار تاب و سرسره برگزار می کرده است. بر اساس ادعای این بازیکن او مبلغی را هم به فرد مذکور داده که حالا نه تنها به هیچ تیمی نرفته است،بلکه پولش هم از دست رفته است.

این اتفاق در حالی افتاد که حجت الاسلام علیپور دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات اعلام کرد که حکم جلب سیار روزبهانی صادر شده و هر کجا که او را ببینند دستگیرش می کنند.


هشت پای ایرانی و پیش بینی جام حذفی

در حاشیه برنامه نود دوربین این برنامه هشت پایی را به تصویر کشید که یکی از طرفداران شاهین آن را با خودش به ورزشگاه آورده بود.

وقتی گزارشگر از او پرسید که چرا این هشت پا را با خودش به ورزشگاه آورده است این هوادار گفت:آورده ام که بازی را پیش بینی کند.او گفته که شاهین مس کرمان را شکست می دهد و فینالیست جام حذفی می شود.

صحبتهای تکان دهنده دو دلال معروف

در ادامه دو دلال معروف در حالی که چهره آنها شطرنجی شده بود (غ-گ و ح- م ) حرفهای تکان دهنده ای از پشت پرده فوتبال زدند . غ- گ گفت : در بازی راه آهن و مس کرمان با مربیگری پرویز مظلومی یک گل سالم راه آهن بی جهت مردود اعلا م شد تا مظلومی اخراج نشود ! البته همان صحنه در برنامه 90 پخش شد سپس وی ضمن ابراز تاسف برای فوتبالیست ها گفت: واقعا بی چشم و رو هستید!یادتان رفته کجا بودید و حالا به کجا رسیده اید؟کارهایی که من برای شما کردم را فراموش کرده اید؟ایرادی ندارد اما یادتان نرود که از کجا آمدید،به کجا رسیدید و حالا دارید چه کار می کنید؟

ح- م هم عنوان کرد : مدیر عامل یک باشگاه خودش پیش من امد و از من خواست در 8 بازی با توجه به ارتباطی که با سایرین دارم کاری کنم که در قبال 800 میلیون تومان نتایج بازی به سود آنان رقم بخورد !؟

در قضیه دیگر دو بازیکن از یک تیم با برنامه ریزی قبلی در حین بازی با یکدیگر به صورت صوری درگیر می شوند و از بازی اخراج می شوند تا تیم حریف برنده بازی شود . وی در ادامه گفت : بیشتر تیمها از طریق ناسالم به رده های بالا رسیدند ! به گفته وی حتی یک داور گفته بود که 3 روز دیگر داور بازی فلان تیم است و امادگی خود را برای همکاری اعلام کرد ؟

فلاحی : با 5 میلیون تیم ملی را از دست دادم!

امیر فلاحی بازیکن سابق سپاسی عنوان کرد شخصی از من درخواست 5 میلیون تومان کرد ولی زیر بار نرفتم ! کاش آن پول را می دادم چون پاداش قهرمانی 100 میلیون بود !؟

حرفهای براتی کارشناس حقوقی

براتی کارشناس حقوقی ضمن دخالت ستاد منشوری در مورد رای کمیته استیناف در مورد شیث و نصرتی و تغییر نام تیم ابومسلم حرفهای جالبی زد .

پرسش و نتیجه نظرسنجی

پرسش نظر سنجي برنامه 90 در شب گذشته، این گونه بود که از بین 6 گل کدام گل برتر نیم فصل است که در پایان نزدیک دو میلیون و 300 هزار نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که  48درصد گل بادامکی را بهترین گل معرفی کردند و گل جباری در رده بعدی قرار گرفت . در ضمن گلهای کلانتری ، زارعی ، زنیدپور و ماچادو هم جزو گلهای انتخابی بود .

این برنامه در ساعت دو 31 دقیقه صبح به پایان رسید .

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۴۲
ایول چقدر زود زدی تو سایت بابا نویسنده سایت کارت درسته
خداییش ربطی نداره برای دو برادری هم پیگیر باش
پاسخ ها
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
خيلي بدجنسي ميخواستم من اولين نفري باشم كه نظر ميدم.....البته دمت گرم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
فوتبال فقط یه ویترین از کل جامعه ماست. من شک ندارم که تو بخشهای دیگه وضعمون خیلی بدتر از ایناست. کاش همه جا یکی مثل عادل داشت
اون ..رو واسه چی اورده بودن ..........
.. رو چه به فوتبال؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
برای اینکه تو که فکرمی کنی عقل کلی بسوزی...
تابی
نگران باشیم که مشت نمونه خرواره ؟
ممکنه غیر از فوتبال، جاهای دیگه ...
پاسخ ها
شاهرخ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
پ ن پ 3000 میلیارد تومن خروار نمونه تن نبود؟؟!!!.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
ممکنه؟! پَ نَ پَ! حتمیه!
عجب ... گل و بلبلی داریم
عادل خيلي با حالي .... دمت گرم
پاسخ ها
دون كيشوت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
شما باحالترين كه اين همه فساد ميبينين و تازه دارين عقده گشايي و به به و چه چه ميكنين
فوتبال پاک ؟
فوتبال پاک ایرانی.به افتخارشون یه کف مرتب....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
بزن کف مرتبو..................
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
خداییش جامعه به این پاکی کجای دنیا می تونی پیدا کنی!!!!!!!!!!
ایول به خودمون
به اين ميگن اخبار Online
ایول تابناک .
خدایا پول بیت المال کجا داره خرج میشه. متاسفم برای خودم و برای تمام کسانی که شبها گرسنه می خوابند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
متاسفیم برای کسانیکه این پولها رو می خورند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
جاهای دیگه هم چنین چیزهایی هست فقط برنامه تلویزیونی نیست که بهش بپردازه
آرشین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
چرا کسی باید گرسنه بخوابه؟ چرا برای خودت متاسف هستی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
عجب گرسنه ي با حالي . واسه همينه كه اين موقع شب كامنت ميذاري.
داداش شما با گرسنه ها قاطي نشو!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
لیاقتت تو و امثال تو اینه که گرسنه بخوابین. وگرنه الان وضع اینطوری نبود. خلایق هرچه لایق
یه روزی مرحوم حجازی وقتی می گفت در فوتبال این کشور را باید تخته کرد دقیقا به این روابط کثیف در فوتبال اشاره داشت که همچون خوره به جان فوتبال و جوانان ساده دل فوتبال دوست افتاده و روز بروز هم اوضاع وخیم تر و کثیف تر می شود حالا کجاهاش رو دیدید منتظر بمانید!!!!!
پاسخ ها
ارسطو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
البته اون خدابیامرزهم رفیق فابریک ومربی و مدیرفنی و ... تیم اقای محسنی دراسلوواکی بود.این بلاهاسرجوونای ایرانی توهمون تیم وتیم های مشایه انجام می شد.نه امرحوم حجازی بت بسازیدونه ازپروین که ردخودش ودامادش دراین بده وبستان هاازقدیم بوده.
چشم هارابایدشست...................
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
دمت گرم ارسطو جان

پیش بینی این که خیلی از اسطوره ها !!! دستی بر اتش دلالی داشته ان خیلی دور از ذهن نیست
بابا اخرش عادل کاردست خودش میده گیر داده به یه مشت گردن کلفت جون من ول کن این کارا رو
سفره ای از بیت المال باز شده هر کی رسیده دستی دراز کرده...
چیکار داری عادل خان چرا نون این بنده های خدارو اجر می کنی
من که از حق خودم میگذرم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
من نمی گذرم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
نون ...! این اشک دیده من و آه دل توست بیچاره
Good Tabanak
Inke Inghadr Update Hastid Mamnon
Man barnamasho Nadidam Emshab vali az In Link Fahmidam Ke Emshab jaryan CHy Bode .... tanq
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
فارسی بنویس.
m
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
بابا خارجي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
کی اینهمه انگلیسی یاد گرفتی نوید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
برای احترام به بقیه لطفا فارسی بنوسید
فردوسي پور: ما حق رو واسه افراد قائليم كه همه چي رو تكذيب كنند!
فردوسي پور يه لحظه گفت دلار شده 1850
دلم از اين ميسوزه كه كسايي كه حقشون بود بيان بالا و پيشرفت كنند الان بايد برن دادگاه دنبال پول از دست رفتشون.........
به شدت به يك 90 اقتصادي,سياسي,فرهنگي,اجتماعي نيز نيازمنديم..............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
والبته فرهنگی نیاز داریم . با حال گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
آفرین به نظری که دادی ولی خوابشو ببینیم....
میدونی اونوقت چه کسانی باید جواب پس بدن ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
90 هم نشد 45 هم باشه من راضيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
من مدتها پیش این رو گفتم ولی دوست عزیز اون وقت... به خطر میفته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
البته مهران مدیری کارش در برنامه طنز اخیرش از 90 کمترنیستا؟؟؟؟؟
فوتبال بچۀ لوس ورزش ایران است. در حالی که بچه‌های دیگر ناتنی و گدا و بدبختند، این یکی دارد توی پول خفه می‌شود. در حالی که ظرفیتش را هم ندارد. وقت آن نشده که این را تعطیل کنید و بعد از اول طرحی نو در اندازید و بخصوص پول بیت المال و سهم و حق همه مردم را روی آن قطع کنید تا از اول در شرایط درست و از طریق بخش خصوصی خودش رو بیاید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
اي قربون دهن هر چي آدم چيز فهمه
باز هم من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
اینو خوب اومدی. دوستان رای مثبت بدین
براي شوخي نميگم ولي اوايل فك ميكردم آقاي عليپور آدم ناكارامديه ولي امشب بهم ثابت شد واقعا از وقتي اومده داره تلاش ميكنه اينشالله كه موفق باشه.............
يارو بازيكنو تهديد كرده سوييچو رو بزني ميري هوا!!!!!!!!!!!!
آقاي فردوسي پور من از شما يه سوال دارم: چرا شما موضع تون در قبال رسانه هاي ضد انقلاب از جمله بالاترين اعلام نميكنيد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
اینجاست که باید گفت برو عمو !! بالاترین چیه !! یه نفر تو ایران نشسته داره کار درست انجام میده اونم بزنین خرابش کنین با انگ و تهمت . اصلاً بالاترین کیلو چنده که یکی بخواد راجع بهش موضع بگیره ؟
دون كيشوت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
نميدونم چرا هر كي نقد و انتقاد داره اول ازش ميخان موضعش رو نسبت به ضد انقلابها تعيين كنه. رابطش چي يه اخه مرد حسابي؟ موضع مشخصه: هر كسي حرف حق رو بزنه بايد حمايت بشه. ضد انقلاب و انقلابي هم نداره
عادل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
به شما ربطی نداره عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــزم!!!
ناشناس
| Canada |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
آخر چه ربطی داره .ادم یاد گوزن وشقایق می افته
ناشناس
| Canada |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
الان اين چه ربطي به بحث دلالي داره؟ فکر کتم چون دير وقت بوده مخت هنگ کرده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
برو بابا...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
برو گم شو بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
خدا همه میضا از جمله شما رو شفا بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
مردک به تو چه ربطی داره! مگه تو وکیل وصی مردم هستی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
چه ربطی داره ؟ وقت خوابت گذشته برو بخواب بابا!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
شیرین جان 90 چه ربطی به سیاست داره میشه این برنامه رو خراب نکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
چه ربطی داره ؟
ساده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
به شما چه؟!!!!!!! فضولی عمو؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
این چه ربطی داشت به چراغونی پارسال؟
سپنتا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
لطفا شلوغش نکن متحجر،همه جای این مملکت عین فوتبالش کثیفه
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
جناب آقای ناشناس میشه بفرمایید آقا گودرز و شقایق خانم چه نسبتی با هم دارند؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
تابناك ایول داره
m
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
شيرين ميزني
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
فضولو بردن زیر زمین ، پله نداشت خورد زمین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
آخه نمیدونم چرا اینقدر بی منطقید که همه چیز رو به هم ربط میدید؟
خسرو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
هووی عموووو. موضع عادل به تو چه ربطی داره ها ؟ با انگشت بزن تو سرت میبینی دینگ میکنه . خالیه نه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
حالا نه اینکه اونایی که از بالاترین اعلام انزجار کردن خیلی آدمای درستین؟
سمانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
جونت که بالا بیاد
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
جواب ابلهان .....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
بمیر مردک.
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
چیه؟ فکر کنم خیلی سوختی از اینکه 1 نفر داره مثل آدم کار می کنه
محمد7
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
مطمئني عادل تابناك ميخونه ؟؟؟
بعد چه ربطي داره ؟؟
ميخواي چي كار كني ؟؟؟
اصلا خوبي تو ؟؟
اصلا متنو خوندي ؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
آخه می ترسه ا س ل ا م به خطر بیفته !
آزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
دو نصفه شب بوده داشته هذیون میگفته !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
اول بگو ببینم شما چطوری سایت بالاترین رو میبینی عقل کل؟؟؟؟ زود باش موضع خودتو مشخص کن زود باش....
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
راستی این بالاترین که می گی یعنی چه؟
ها ها ها ؟ ؟ ؟
اگه عادل اینقدر بی کار بود که بالاترین رو ببینه که الان شده بود یه آدمی مثل تو
هیچکس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
منوچ جان!خدا شفات بده.........
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
خل و چل به تمام معنایی
برات متاسفم
هی سرتو مثل کبک بکن زیر برف
شماها حرف حساب تو کتتون نمیره
فقط دوست دارین حرف مفت بزنین که مبادا مردم فکر کنن لالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
هر چی شیرین عقل تو کشور هست موضع جالبی نگرفته. واسه اینکه طبق معمول سانسور نشه رمزی نوشتم. بچه ها خودشون میگیرن
عليپور گفت اينا (آقايان محترم دلال) حتي به ناشنوايان هم رحم نكردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
خوب شد نگفت به بانوان هم رحم نکردن
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
من اين نظرو 1 روز پيش گذاشتم جالبه 1 منفي هم نگرفته!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
سعید خیلی حال کردی منفی نخوردی ها
همین طور به صورت مستمر حال کن
آیدا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
يه منفي دادم كه حررفت رو زمين نمونه آقا سعيد
سعيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
آقا امروز 14 دي روزه تولدمه بديد + ها رو ديگه در ضمن آيدا خانوم منفي كلاس داره!
خدایا پول بیت المال کجا داره خرج میشه. متاسفم برای خودم و برای تمام کسانی که شبها گرسنه می خوابند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
برادر من پولی که تو فوتبال خرج می شه در بابر پولی که تو پارس جنوبی و فولاد و ذوب آهن و مس و سایر صنایع و معادن خرج می شه هیچه. فسادی که داری میبینی یک هزارم واقعیت هم نیست. فوتبالش قابل نمایش دادنه تا فرافکنی بشه
چرا نمیشه مثبت و منفی زد واسه نوشته های دیگران؟
پاسخ ها
حسین
| - |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
تا حالا 3 تا نظر تو تابی دادم ولی هیچ کدو تایید نشده...باور هیچ مشکلی هم نداشت...
ولی راست میگی مال منم میزنه2Location": نمیدونم مشکل کجاست؟؟؟؟
عادل جان با این افشا گریهایی که توی برنامت داره میشه خدا وکیلی در خصوص اون بازی نفت تهران و شاهین بوشهر و گلی هم که دقیقه 91 شاهین خورد و باعث سقوط پاس به لیگ 1 شد هم یک تحقیقی بکن......... قضیه بد جوری بو داره
اگه پشت پرده فوتبال ما غیر از این بود تعجب میکردم...
درود برعادل
زنده باد عادل تو را خدا دست بزرگان رو کنید؟

راس هرم
از آقای مدیرعامل که بتازگی "دکتر"شده،بعیده این طرز حرف زدن!!! فرمژه چیه؟؟ خجالت بکش ...این چه طرز جواب دادنه؟ همه میدونیم کرار بخاطر جباری اخراج شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
همینو بگو
بیچاره فر مو رو میگفت فرمژه
اه اه
دروغگویی هم حدی داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
فتل نمی شناسی جونم اتفاقا خوب می فهمه فرمژه چیه اینو گفت جهت ماس مالی همیشه اینطوریه بعدشم از دهنش در رفت گفت زنگ زدم به جباری باهاش حرف زدم اونم قبول کرد !
زنده باد روشنی و روشن گری
تا نباشد جيزكي مردم نگويند چيزها.
این فسادها همه نتیجه سو مدیریت است، عجیب است که آقای کفاشیان بازهم می خواهند رییس بمانند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
کفاشیان با لبخند چندش
اقای فتح ل چرا هرجا پرسپولیس پا میزاره توهم اونجا هستی پس دستپاچه هستی این همه بازیکن واسه چی همش مثل مجیدی قالت میزارن میرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
شما از 4 بازي پشت هم باختن ميسوزي آب دو دستت نيز بريزي روش اينطوري حرف ميزني
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
تو که شیییش تا می خوری ..می خوری حرف می زنی
اين جريانات تنها نمونه كوچكي از جريانات حاكم بر ... است....
آگاه باشيم
به نظ من برای یک سال باید در این فوتبال رو تخته کرد و 400 میلیارد پول اون رو باهاش ورزشپاه و به بقیه تیم ها داد
با سلام/ وقتي كه كليه مديران تمامي اتفاقات را و تمامي حرف هاي مردم و را تكذيب مي كنند وقي كه مردم كه وامدار اين مملكتند فراموش شوند وقتي كه باند بازي و رابطه بازي و پول همه كاره مي شود وقتي كه دنياي ارزشها و بي ارزشه وارونه مي گردد وقتي كه ريا و دروغگويي همه جا را فرامي گيرد و آب و نون دار مي شود هنوز براي يشنيدن خبرهاي تاسف بارتر بايد خودمان را آماده كنيم/
ba salam kari ra ke ferdosipoor shoro karde tahavole bozorgi ijad mikone
پاسخ ها
marzieh
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
فارسی بنوییسد لطفا
باسلام برا یه کشور مسلمان این دلال بازیها ننگ است و این دلالها بنظر من مافیای صهیونیست هستند که فقط هدفشان ضربه زدن به ورزش این مملگت است
پاسخ ها
مهرداد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
شما هم برای کوچیک کردن اشتباهات خودمون هر گندی رو که میزنیم بنداز گردن دیگران.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
اول برو ممکلت نوشتن رو یاد بگیر!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
باز آسمون رو به ريسمون ربط دادين؟؟؟؟؟چرا هر چيز خوبي مال ماست و هر بدي تقصير بقيه؟؟؟؟؟؟؟
كسانيكه سرمايه ملت را بر باد مي دهند مسئولند و بايد روز قيامت جواب مردم را بدهند.
مردیم از آلودگی هوا آیا فریادرسی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
چشمهایش،
ببخشید
چشمهایم!؟
عادل خیلی مردی کاش همه مثل عادل رفتار میکردند
تا صبح از ترس خوابم نبرد.
عادل خیلی برنامت ترسناک بود!!!!
آخه فکر کردید اونی که با ماشین 300 میلیونی تو شهر با 180 کیلومتر لایی میکشه به این حرفها اهمیت میده؟
خیلی ساده اید
ای کاش عرضه داشتید جریانات سیاسی این مملکت را هم باز گو می کردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
قدم به قدم
برای همینه که وقتی تیما الکی میان بالا و امتیاز میگیرن تو اسیا که میرن به تیمهای درجه سه عربی می بازن و ابروی ایران و ایرانی رو میبرن
پاسخ ها
فوزول محله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
اونجا هم يه دلال ديگه مياد پول ميده مي‌بازن
دهداری کجایی؟
اگه خدا این تعارفات و بفرمایید و خواهش می کنم های زیادی رو که اکثرش ظاهریه و باطنی دربر نداره رو از ما می گرفت و بگیره خیلی کارا درست می شه.
همه رو راست باشند و رودرواسی نداشته باشند تا مدیری مسئولی خطا رفت بلافاصله عزلش کنند و جرایمشو اعلام کنند.
خدا کنه به اون نقطه برسیم.
نه در کشور ما بلکه در تمامی کشورهای دنیا وقتی از ظرفیت یک نفر بیشتر پول یا قدرت در اختیارش قراردهند باعث انحراف و سوءاستفاده می گردد .
وقتی تیمهای صنعتی ما با این بودجه های لایتنهی وارد فوتبال شدندو به تبع آن سایر تیمها نیز مجبور به پرداخت دستمزدهای کلان گردیدن 100 درصد بازاز دلالی و فساد نیز گرم خواهدشد.
اینجاست که به مایلی کهن باید حق داد وقتی با چشمهای اشک آلود از فوتبال حرف می زند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
اره تو رو خدا یه ذره هم شیرش کن
خدا كنه عاقبت خوشي براي فوتبال داشته باشه
عادل فردوسي پور بابت اين شجاعت بهت تبريك ميگم . اميدوارم هميشه با قدرت راهت رو ادامه بدي .
چه میکنه این عادل فردوسی پور...
بر و بچ یه کف مرتبببببببببب بزننن به افتخار فوتباللللللللل ایران که واقعاً عالیه هرهر هر هر هر ههههههههههه
با عرض سلام
ممنون تابناک که این صفحه را گذاشتین. لطف کنین و یک نظر سنجی به عمل بیارین.
از کاربران بپرسین آیا با ایجاد برنامه 90 برای سازمانها و اداره جات موافقند؟ تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
چه ربطی داره؟ می دونی سازمان یعنی چی؟
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
خودتو با معنای کلمات درگیر نکن کلاً بدهم نیست خودشون زحمت میکشند پته هم رو میریزن بیرون .
تو ايتاليا وقتي تباني تيم هايي مثل يوونتوس ميلان مشخص شد هردوشون فرستادن دسته پايين تر ولي تو ايران هميشه تكذيب ميكنن اين جور چيزارو هركي هم بخواد حرف بزنه سريع تهديد ميكنن كه ميكشنشون به دادگاه واقعا كه بايد به حال اين فوتبال تاسف خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
یونتوس رو فرستادن دسته پایین
ولی از میلان 8 امتیاز کسر کردند
لطفا چاپ کن تابی جون
این تحول صورت نمی گیره مگر باانحلال کامل این فوتبال ومتاسفانه سوزاندن همه چیز چه سره چه ناسره!!
دستهاي خارجي در كار است مهدوي كيا خودش جاسوسه امريكا است
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
اينو خيلی خوب اومدی
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
خدا واقعا شفات بده....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
كارش از شفا گذشته
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
آره دست های خارجی تو...... تو هم رفته! حبر نداری!
روانی!
روزی از شتر پرسیند چرای کوهان تو کجه ؟ گفت کجای بدنم راسته که کوهانم کج نباشه !!
حدیث مفصل بخوانید از این مجمل
باید به حال این فوتبال زار زار گریه کرد
فوتبالو ول کنید قیمت دلار چنده
واقعاً باید از مسئولین به ظاهر پیگیر پرسیدصبح شده بیدار شید! نکنه شما هم ... آره؟
شنيدن اين حرفهافقط اعصاب ادم راخوردميکنه وهيچ فايده اي نداره .همه جاي مملکت همينه وهيچ اراده اي براي برداشتن اين ناپاکي هاوجودنداره.
کاش یه فردوسی پور سیاسی-اقتصادی هم داشتیم
پاسخ ها
معلوم الحال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
علت اینکه به این یکی هم اجازه فعالیت دادن اینه که به اونا فکر نکنی
البته باید به همه اینها اضافه کرد. سالی که پرسپولیس با قطبی قهرمان شد رو به یاد بیارید. دروازه بان سایپا توپ رو دو دستی انداخت تو دروازه و همون پیروزی باعث قهرمانی پرسپولیس شد. دروازه بان سایپا کسی نبود جز معمارزاده که فصل بعد آمد پرسپولیس.
من با اون قسمت حرفهای فردوسی پور که میگفت بعضی بازیکنان میدونند جو فاسده ولی چارهای جز قبول شرایط ندارند خیلی موافقم. میشه گفت اگه تو فوتبال ما سالم باشی جایگاهی نداری. خواهی نشوی رسوا ......
مرسی تابی خبررسونی فوری به این میگن
به شتر می گن چرا گردنت کجه..؟..می گه کجام درسته که گردنمم درست باشه...
چیمون درسته که فوتبالمون هم درست باشه...تشکر از عادل که با شجاعت دسته همشونو رو می کنه
خوب خدارو شکر که فوتبالمون پاکه تازه قراره اینترنتمون هم پاک شه!
به خدا بعد از دیدن این افشاگریها از هرچی فوتباله دارم بیزار میشم.تو رو خدا یه نفر بیاد فوتبال این مملکتو نجات بده.تا کی این وضع ادامه داره.تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبه تیتر نزدید که "طعنه فردوسی پور به افزایش قیمت دلار" چه عجب؟
عادل جان ،تابناك و نويسنده اين افشاگري ها درسته كارشما خيلي خوب اما نامفيد.بيشتر شبيه اون مثال معروف اب در هاونگ كوبيدنه! شما هرچي هم كه ازاين فساد كه درفوتبال اتفاق مي افتد بگيد كسي نيست كه بخواد رسيدگي بكنه چون همه يه جوري دستشون گيره
خدا رو شكر دليل محكمي ميخواستيم كه اين فوتبال مملكت را از حافظه پاك كنيم؛ كه پيدا شد و نجات...
اووووووووو، خسته نباشن دوپینگ کرده می اومدن زمین ایجوری بازی میکردن؟! واقعا چقدر آماده ان این فوتبالیست ها!!چقدر؟
کسی که 15 میلیون رو تقسیم کرده بود مسئول باشگاه نیروی زمینی بود (دلال و مسئول هردو روزبهانی؟!)
آقا عادل
یه دونه ای
دوردونه ای
اگه غیر از این بود باید تعجب می کردیم . دقیقا همه چیزمون به هم می اد
خاک بر سر هر چی فوتبالیسته
راستی تازه فهمیدیم حجازی هم با خشایار محسنی دلال معروف رابطه داره که به تیم اون آقا در اسلواکی رفته. یعنی حجازی هم بله...
در این فوتبال رو باید گل گرفت
ای بابا اصلا کلا توی همه چی سرکاریم چه برسه به این فوتبال که به اصطلاح ورزش
بهترین جمله ای که در مورد این فوتبال شنیدم امروز بوده و اونم حرف دکتر دادکان که گفته بود : اگر روزی به فوتبال بازگردم به مدت یکسال فوتبال را تعطیل میکنم!
این فوتبال به همین راه حل احتیاج داره البته بنظر شخص من یک دهه باید تعطیل بشه
این فوتبال فقط کلید روزی یک عدهشده . البته اگر از
مسوولین مربوطه بپرسید میگویند این هم مثل
بقیه جا ها پاک پاکه.
ای کاش فوتبال تحریم می شد
آنلاين تايپ مي كردين ها!!
برنامه 0230 تموم شده شما خبر رو 2 ساعت قبلش زدين تو سايت.

دمتون گرم
روحت شاد آقا ناصر(به قول ایشان):
باید ببینیم کجای ما پاک است که فوتبال ماپاک باشد این یه سواله که اول باید بهش جواب داد!
پاسخ ها
asd
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
راستی تازه فهمیدیم حجازی هم با خشایار محسنی دلال معروف رابطه داره که به تیم اون آقا در اسلواکی رفته. یعنی حجازی هم بله...
واقعا که فتح ا...زاده خیلی بی ت.... چیپه!!!!!! نشون داد که بیخود نیست بش میگن دکتر قلابیییییییییییییییییی:)))))))))) قحطی آدمه تو این مملکت که اینا میشن به اصطلاح مدیر!!!:((((
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
فعلا که همین به نسبت بقیه بهتر کار کرده.
وقتی خود مجری برنامه نود دلالی میکنه معنی پخش این جور برنامه ها چیه؟ مثلا میخواد خودش را تبرئه کنه؟ همین آقای فردوسی پور با دلالی هاش باعث رفتن رحمتی به استقلال شد.
پاسخ ها
عبدل
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
بیشین بینیم بابا ، بدون دلیل و مدرک حرف چرت نزن
کاش یکی میگفت آخه چه خبره ه ه ه ه ؟
چهار سال قبل یکنفر ادم سرشناس در فوتبال که چندین افتخار در هوزه فوتبال دارد درزمان مربیگری در دهه 60 چندین فوتبالیست خوب تربیت کرده بود که برای کشور افتخار افرین هم شدن . برگشت به فوتبال ومربی یک تیم لیگ بتری از خراسان شد و پس از مدتی به بهانه بیماری کنار رفت . چون اشناهستیم از او پرسیدم چرا با نتایج خوبی که گرفتی ادامه ندادی ؟ گفت من فکر نمکردم فوتبال اینقدر فاسد شده باشد یک نمونه وقتی کسی با من تماس میگیرد و میگوید هفته بعد یکی از مربیان لیگ برکنار مشود اگر دوست داری تو میشوی سرمربی فقط از مبلغ قرارداد 30 درصد مال توست من گفتم نه اقا مانیستیم. اما دیدم هفته بعد سرمربی ان تیم عوض شد. اره اینه فوتبال ما دوستان .
فکر کنم 3 یا 4 هفته دیگه هم برنامه در همین مورد باشه
خیلی از آقایون از این مملکت باید فرار کنن
همین روزهاست که برنامه نود تعطیل بشه یا بلایی سر عادل بیاد
ای کاش این نظرات را آقای فردوسی پور و فوتبالی ها دقیق می خواندند .
البته نباید از فردوسی پور هم بتی ساخته شود . او را هم باید به نحوی کنترل کرد که خدایی ناکرده به سمت ناپاکی های فوتبال نرود . به هر حال برنامه 90 اگر همین روند را ادامه دهد ، دست بعضی ها رو می شود و این برای فوتبال مفید است.
آقاي حاج رضايي چند وقت پيش به همين دلايل از فوتبال كناره گيري كرد و اون موقع خيليا گفتن اين فوتبال پاكه و مشكل از كسانيه كه ميگن ناپاكه و خيليا هم گفتن فوتبال ناپاكه و حرف آقاي حاج رضايي رو تاييد كردن.
كمي به گذشته برگرديد متوجه ميشيد كيا ريگي به كفش دارن،در ضمن آرشيو 90 هم هست.
راستس اين روزا جاي ايشون خاليه!
از آقای فردوسی پور ممنون هستیم ولی آفای فردوسی پور آیا فقط فوتبال فاسداست همه ما میدانستیم درفوتبال این مملکت چه می گذرد وآن تیمهایی در بالای جدول هستند حقشان نبوده است ومدانستیم داوران ما فاسد هستند باید چه کنیم
یادم میاد آقای کربکندی سه سال پیش گفت :این فوتبال ما فوتبال کثیفی است.
در آن موقع همه مسخره کردند و پشت گوش انداختند.
به فردوسی پور گفتند : تو از صدا و سیما و شبکه سه حقوق می گیری که می تونی این برنامه نود را را این طور بسازی؟

گفت : پ نه پ زیر میزی می گیرم
عادل جان. انکس که حقیقت را نمی داندبی شعور است اما انکه حقیقت را میداند و انرا دروغ میپندارد تبهکار است...........
شجاعت عادل خوبه ولي با همين به به و جه جه كار تمام ميشه باز هم هست كه به به كنيم كو عمل به عمل كار برايد به سخن راني نيست
آفرین به فردوسی پور
بابا اخه فوتبال هم شد كار كه چندين ميليون ادمو سر كار گذاشته
حالا اين فوتبال چه گلي به سر مملكت زده كه اينقدر عريض و طويل شده؟ آخرشم ميره از اردكستان 5 تا گل ميخوره مياد؟!
برنامه نود در با موضوع دلالی و فساد درفوتبال باید حالا حالاها ادامه یابد اگر واقعا مسئولین جدی هستند پس باید از امروز شروع کنند به پاکسازی و اقدام قانونی
متأسفانه از زماني كه ورزش ما حرفه اي شد اين بي اخلاقي ها بوجود آمد
گیریم که تا به حال از این کثافت فوتبال خبر نداشتیم . حالا که خبردار شدیم ببینیم چند مرده حلاجیم یا بازهم صدهزار نفر میرن ورزشگاه؟
کجاشو دیدین از اون چیزایی که بدلیل جریحه دار شدن احساسات عمومی نمیشه گفت که چه برسر نوجوونای مردم تو این فوتبال کثیف میارن چیزی گفته نشد.که اگه گفته میشد چه قیامتی میشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر