بازدید 85073
حرف‌های مگو در برنامه نود:

دلال‌ها و مافیا همچنان در فوتبال می‌تازند!

سوژه اصلی اين هفته برنامه نود، افشاي عملكرد دلالان در فوتبال ايران بود؛ جدال هدایتی و خشایار محسنی دیدنی بود و هر یک از طرفین، دیگری را متهم می‌کرد، ولی نکته اصلی، جعل امضای یونگ مربی سابق بود و نیز پیشنهاد پول به بازیکنان و مدیران برای باخت به استیل آذین و... از دیگر نکات این برنامه پرحاشیه بود.
کد خبر: ۲۱۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۹ 27 December 2011
سرویس ورزشی ـ برنامه 90 اين هفته در آغاز به بحث اصلاح اساسنامه فدراسيون فوتبال در مجمع فوق‌العاده‌ پرداخت.
عزیزمحمدی میهمان این برنامه بود و عظیم‌زاده و نصیرزاده، میهمانان تلفنی 90 در این بخش برنامه بودند. فردوسی پور در این بخش از برنامه نود به ماجرای جناح‌بندی‌های صورت گرفته در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: جنگ قدرت در فدراسیون فوتبال برای رسیدن به ریاست این فدراسیون به روشنی دیده می‌شود.

به گزارش «تابناک»، مجری برنامه نود در ادامه اظهارات خود به تقسیم بندی‌های صورت گرفته در میان افراد اشاره کرد و عنوان کرد: از یک سو کفاشیان، فتح الله زاده و نبی در یک گروه هستند و از سوی دیگر، تاج و عزیز محمدی و دیگر دوستان در سوی دیگر قرار گرفته اند.

سخنان عظیم زاده و نصیرزاده، میهمانان تلفنی 90

عظیم زاده بر این باور بود که اين فدراسيون، بنا بر اساسنامه کنوني فدراسيون براي هر گونه اصلاحي در اساسنامه، بايد سه چهارم اعضاي مطلق مجمع رأي مثبت اعلام كند و اين در حالي بود كه مجمع امروز (يكشنبه) فدراسيون با 61 نفر برگزار شد.

در طرف مقابل، هوشنگ نصیرزاده، كارشناس داوری و قوانین فیفا نیز بر این باورند که تغییرات بنا بر رأی پنجاه به علاوه یك درصد اعضای مجمع صورت می‌گیرد و برای همین، اصلاحات اساسنامه باید انجام شود.

در اين گزارش، منصور عظيم زاده، رييس پيشين كميته بين‌الملل فدراسيون فوتبال با استناد به بند «2» ماده 27 و بند «2» ماده 28 اساسنامه فدراسيون فوتبال رأي مثبت مجمع به اصلاح اساسنامه را قانوني ندانست، اما فردوسي‌پور با توضيح آنچه فدراسيون درباره اشتباه چاپي و تعريف اكثريت مطلق مطرح كرده بود، به نوعي پاسخ شبهه عظيم زاده را داد كه اين سخن فردوسي‌پور با تأييد هوشنگ نصيرزاده نيز همراه شد.

در اين گزارش، همچنين بخش‌هايي از سخنان كفاشيان، تاج، نبي و عابديني در حاشيه مجمع پخش شد.

یاد درگذشتگان زلزله بم در برنامه ۹۰

همزمان با سالگرد زلزله بم، عادل فردوسی پور، ویژه برنامه‌ای را اختصاص داده بود به آن روز تلخ و برای این روایت تلخ، یک مهمان ویژه داشت؛ محسن مظفری زاده، مهاجم کنونی مس سرچشمه که در سال‌های زلزله در کرمان بازی می‌کرد؛ اما متولد بم بود و آن شب کذایی تقریبا عزیزترین‌هایش را از دست داد.

او قصه شب تلخ را این گونه روایت کرد: «وقتی رسیدم، شب بود. نزدیک 9 شب. بالای خانه ویرانه بودیم و آوار را که کنار زدیم، به پاهای مادرم رسیدم. امکان بیرون کشیدنش نبود و مجبور شدیم دوباره روی جنازه را بپوشانیم». تصویر بعدی، قبرستان بم بود؛ جایی که مظفری زاده عزیزان زیادی را در آنجا داشت. ده نفر از مادر گرفته تا خواهر، بردار و خواهر زاده؛ البته تنها یک سال پس از زلزله، او پدرش را هم درست در سالگرد زلزله تلخ از دست داد.

مجری برنامه نود در بخش پایانی اظهارات خود از بینندگان برنامه نود خواست تا برای همه درگذشتگان زلزله بم فاتحه بخوانند.

جدال دیدنی هدایتی و خشایار محسنی

جدال هدایتی و خشایار محسنی دیدنی بود و هر یک از طرفین دیگری را متهم کرده بود، ولی نکته اصلی، جعل امضای یونگ مربی سابق بود. در این بخش از برنامه، هدایتی و محسنی هر یک به دفاع از اقدامات خود پرداختند و بر سر پرداخت مبلغ قرارداد تئودور یونگ، مربی سابق استیل آذین ادعاهای خود را مطرح کردند.

در بخش آغازین بحث دلالی برنامه نود، اظهارات خشایار محسنی و هدایتی برای بینندگان پخش شد.

در این میان، مسائل مطرح از سوی هدایتی جالب توجه به نظر می‌رسید. وی مدعی شد که دوستان خشایار محسنی از یخچال منزل یونگ، پول‌های وی را دزدیده‌اند. هدایتی همچنان می‌گوید محسنی هر از چند گاهی با مسئولان فدراسیون فوتبال در این فدراسیون چای می‌نوشد و به جای آنها در رسانه‌ها مصاحبه می‌کند.

محسنی نیز درباره برخی ادعاهای هدایتی اظهار داشت که اتهامات وارده از سوی هدایتی را در دستگاه‌های قضایی پیگیری می‌کنم.

در ادامه، یاوری روی خط 90 آمد و به انتقادات هدایتی پاسخ داد.

همچنین حاج آقا علیپور روی خط آمد و گفت که نام همه افراد باید گفته شود. سپس آرش فرزین افزود: دست نوشته یونگ توسط وی نوشته نشده است.

سپس محسنی دوباره روی خط آمد و برای فردوسی پور خط و نشان کشید؛ افزون بر این که پاک نیت، زادمحمود و منیعی مطالب گوناگونی گفتند.

در پايان گزارش دلال‌ها نيز حجت زادمحمود، بازيكن گسترش فولاد تبريز از نقش يكي از بازيكنان شاهين بوشهر در نقل و انتقال بازيكنان به اين تيم پرده برداشت. اين بازيكن كه به گفته مجري برنامه «90»، ميثم منيعي است، در اين بخش، ميهمان تلفني برنامه شد و با رد سخنان زادمحمود گفت: من تنها در آمدن‌ هادي شكوري و وحيد طالب‌لو كه از دوستان من هستند، به تيم نقش داشتم.
عادل فردوسي‌پور يك قدم بزرگ به سوي مبارزه واقعي به دلالي افسارگسيخته در فوتبال ايران برداشته است.

عادل فردوسي‌پور اگر در برنامه 90 به سراغ سرشاخه‌ها برود و تنها به بحث درباره شاخه‌ها بسنده نكند (ريشه‌ها هم حتي نه) بی‌گمان، چند گام عملي در افشاري عناصر اصلي مرتبط با پديده دلالي در فوتبال ايران برمي‌دارد. در غير اين ‌صورت، برنامه دوشنبه ‌شب او مثل برنامه گذشته‌اش، كمترين دستاوردي نخواهد داشت.

سوژه اصلی برنامه 90 سوخت؟

برنامه این هفته ۹۰ به بحث دلالی در فوتبال ایران اختصاص داشت که در این زمینه، خبرنگاران شهرهای گوناگون کشور، به سراغ فوتبالیست‌های داخلی و خارجی رفته‌اند و با آن‌ها همکلام شدند.

با این حال، هنگامی که یکی از خبرنگاران مشهدی می‌خواست در همین زمینه گفت‌وگویی با «دنی اولروم»، بازیکن نیجریه‌ای ابومسلم داشته باشد، این مصاحبه بنا به دلایل عجیبی کنسل شد.

دنی اولروم که تا دقایق پایانی، خود را برای انجام مصاحبه آماده کرده بود و گویا سخنان داغی هم داشته، به یکباره با مخالفت همسر ایرانی خود روبه‌رو می‌شود و همسر اولروم در گفت‌وگو با خبرنگار مشهدی اعلام کرد: «من مدیر برنامه و همه کاره دنی هستم و اجازه نمی‌دهم او مصاحبه کند».

اولروم افزود: «هرچند دلال‌های بسیاری در ماه‌های اخیر با همسرم تماس گرفته‌اند، به دلیل اینکه سند و مدرکی از آن‌ها نداریم، نمی‌توانیم صحبتی هم داشته باشیم و من تشخیص دادم که لازم نیست او مصاحبه کند، خودم هم مصاحبه نمی‌کنم»؛ دنی اولروم از بازیکنان آفریقایی فوتبال ایران است که سابقه بازی در تراکتورسازی، ابومسلم و چند تیم دیگر را در کارنامه دارد.

پرسش و نتیجه نظرسنجی

پرسش نظر سنجي برنامه 90 در شب گذشته، این گونه بود که آیا دنیزلی گزینه مناسبی برای پرسپوليس است یا خیر که در پایان نزدیک دو میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که 80 درصد دنیزلی را گزینه مناسبی دانستند.

افشاگری مفید

به هر حال در برنامه دوشنبه شب 90 که موضوعش رسیدگی به ناهنجاری‌های فوتبال بود، نام بسیاری از بزرگان فوتبال به عنوان متهمان در پرونده رسوایی فوتبال مطرح شد؛ از شخص عزیز محمدی که در برنامه حاضر بود تا حسین هدایتی تا نبی، دبیرکل فدراسیون و عباس ترابیان و شخص علی پروین.

بحث از امتیازاتی آغاز شد که از استیل آذین کم شده؛ نمونه ای از اخاذی‌های انجام شده در تهران از فرزند یک جانباز توسط یک بازیکن سابق پرسپولیس که مسئولان فدراسیون فوتبال قصه را پیگیری کرده بودند، آغاز شد و به قصه بازیکنان تیم استیل آذین، ماجرای یونگ و سخنان بهشاد یاورزاده و رحیمی علیه خشایار محسنی رسید.

پس از این بود که هدایتی روی خط برنامه آمد و بخش جالب قصه آغاز شد. او عزیز محمدی را شاهد گرفت که مسئولی عالی‌رتبه تأکید کرده استیل باید سقوط کند؛ مسئولی که البته ناگفته پیدا بود، نه از دل فدراسیون فوتبال که متولی پیشین ورزش کشور باید باشد.

او اما از نامی سخن به میان نیاورد و جالب اینجا بود که عزیز محمدی هم به شکلی این ادعا را تأیید کرد و گفت: «ایشان نظرش این بود اگر استیل بیفتد اشکالی ندارد».

پس از این هدایتی ادعا کرد از عزیز محمدی فیلم دارد که به او اصرار کرده جای میثاقیان، یاوری را به تیمش ببرد تا استیل نیفتد.

او تأکید کرد می‌خواسته فراز کمالوند را جذب کند، اما چنین اجازه ای را پیدا نکرده است. عزیز محمدی اصرار داشت که این‌ها را از روی توصیه گفته اما فردوسی پور به شدت می‌گفت حتی نباید چنین توصیه ای هم از سوی رئیس سازمان لیگ مطرح شود.
لحظاتی بعد یاوری روی خط آمد و افشاگری‌هایش بسیار تلخ بود. او از بازیکنانی گفت که زیر ابرو برمی‌داشتند و مشکلات اخلاقی شدید داشتند؛ مشکلاتی شرم‌آور که از آنها روی آنتن زنده برنامه سخن به میان آمد».

نفر بعد که روی آنتن رفت، علیپور بود. او این بار شمشیر را برای بسیاری از بزرگان فوتبال از رو بست و پای علی پروین و دامادش و البته مهدی عرب را به میان کشید؛ از نبی، ترابیان و معینی که در فدراسیون فوتبال نقش داشتند، به عنوان متهمان این پرونده‌ها نام برد و خود هدایتی را متهم کرد. هدایتی که متهم بود تیمش دو سال گذشته، 250 میلیون به تیم نیروی زمینی پیشنهاد رشوه داده است.

سخنان علیپور سبب شد تا آرش فرزین روی خط بیاید و در برابر اتهام جعل امضای یونگ و سرقت پول‌های این مربی در حالت نامتعادل پس از شب نشینی از فریزر خانه‌اش پاسخ دهد؛ اتهاماتی که از سوی او، همگی رد شدند و داماد علی آقا تلاش کرد از همه اتهامات دفاع کند.
عزیز محمدی در این لحظات با خنده به فردوسی پور می‌گفت: «خوب شد مردم همه این بحث‌ها را شنیدند. پس از فرزین نوبت رسید به خشایار محسنی تا روی آنتن بیاید. او هم این بار هدایتی را متهم کرد. اینکه هدایتی دویست میلیون پیشنهاد داده که مصطفوی را از مدیریت پرسپولیس کنار بگذارند.

سپس محسنی دوباره روی خط آمد و برای فردوسی پور خط و نشان کشید؛ افزون بر این که پاک نیت، زادمحمود و منیعی مطالب گوناگونی را گفت.

در پايان گزارش دلال‌ها نيز حجت زادمحمود، بازيكن گسترش فولاد تبريز از نقش يكي از بازيكنان شاهين بوشهر در نقل و انتقال بازيكنان به اين تيم پرده برداشت. اين بازيكن كه به گفته مجري برنامه «90» ميثم منيعي است، در اين بخش ميهمان تلفني برنامه شد و با رد صحبت‌هاي زاد محمود گفت: من تنها در آمدن‌ هادي شكوري و وحيد طالب‌لو كه از دوستان من هستند به تيم نقش داشتم.

عادل فردوسي‌پور يك قدم بزرگ به سوي مبارزه واقعي به دلالي افسارگسيخته در فوتبال ايران برداشته است.

عادل فردوسي‌پور اگر در برنامه 90 به سراغ سرشاخه‌ها برود و تنها به بحث درباره شاخه‌ها بسنده نكند (ريشه‌ها هم حتي نه) بی‌گمان چند قدم عملي در افشاري عناصر اصلي مرتبط با پديده دلالي در فوتبال ايران برمي‌دارد. در غير اين‌ صورت، برنامه دوشنبه ‌شب او مثل برنامه گذشته‌اش، كمترين دستاوردي نخواهد داشت.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۲۳
حالم از اين فوتبال بهم ميخوره
پاسخ ها
آرشین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
سعید جان نگاه نکن تا حالت بد نشه!
مجید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
ببخشید ، شوتبال همونه که چند نفر دنبال یه توپ میدوند ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
ای کاش یک گزینه اضافه می کردید که میشد 1000 تا امتیاز مثبت داد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
کاش فقط فوتبالمون بود.
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
داداش های گلم آخر سر این عادل سر خودشو به باد می ده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
دمت گرم
ما بايد فوتبالمون رو به جهان صادر كنيم!
پاسخ ها
م..
| Switzerland |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
به اسلواکی صادر کردیم
7 سال من مدیر اروپا بودم :DDDD !!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
آقا زرنگ تهرونه. با این قماش آدم نباید اینجوری روبرو شد. باید انقلابی باکله بزنی توصورتش. بعدشم....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
مثل چیزهای دیگه که به جهان قراره صادر بشه ;)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
شاید هم باید در عرصه فوتبال مدیریت جهانی کنیم
lامير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
بابا اين كاره
مواظب باش خودتم صادر نشي
ایول واقعا خسته نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
لطفاً غیر از استعداد ذاتی جوانان ایرانی چند مورد دیگر از نقاط مثبت این فوتبال را نام ببرید
فوتبال ما هم نقاط مثبت دارد و هم نقاط منفي
بايد نقاط مثبت تقويت شود و نقاط منفي اصلاح گردد.
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
با منفی هایی که گرفتی معلومه نقاط منفی فوتبال بیشتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
میشه بفرمایین نقاط مثبتش چیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
در اینصورت باید مثبت و منفی مجددا تعریف شود
چرا در مورد عزیز محمدی چیزی ننوشتید؟
عادل دوست داریم
عادل دوست داشتنی ایست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
عادل در مورد تراکتور سازی هیچ وقت منصف نبوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
برو بابا همچین می گه تراکتور سازی ادم فکر می کنه بارسا و منچستر تیمتون است. حتما همون موقعی رو می گید که تیم ما محبوب ترین تیم ایران هست؟؟!!
واقعا متاسفم بخاطر این فوتبال کثیف که تا ساعت 2شب بیدار بودم
پاسخ ها
آرشین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
برا خودت متاسفی یا فوتبال؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
بنده برای اولین برا برنامه 90 رو تا آخر دیدم
بحثش جالب بود
مشکل اصلی فوتبال اقای ههههههههههههه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
ما كه نفهميديم منظورت از آقاي هههههههه كيه. ولي با اينحال بهت مثبت دادم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
اقای ههههههههه رو خوب اومدی ایول...
ایران من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
آقای شادابیان
بالاخره نود امشبم تمام شد اما تنها چیزی که فهمیدم این بود که فساد در کشور بیداد میکنه .
دلمون خوش بود سیستم بانکی سالمی داریم که دیدیم تهش چیه
دلمون به فوتبال خو ش بود این شد.
خیلی مثال دیگه هم میشه زد اما افسوس......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
پس معلومه دلت خیلی خوش بوده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
خيلي دلت خوشه.
دلت به اقتصاد قدرتمندمون خوش نبود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
يعني هنوز چيزهايي هست كه دلت بهش خوش باشه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
تو هم دلت به چه چیزایی خوش بوده!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
کلا خوش به حالت که دلت خوش بود به یه چیزایی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
خوشی زده زیر دلتا
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
بايد هم دلت خوش باشد وگرنه از آن سوي آبها پيگير اخبار ايران نمي شدي؟!!!!!
رضا
| Netherlands |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
بهمن هر کی کنار اسمش پرچم آمریکا بزنه که آمریکایی نیست !
با وی پی ان آمریکا اومده بنده خدا :دی
مگر اینکه عادل به داد فوتبال برسه !!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
آرشین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
مگه عادل سوپرمن هست؟ عادل فردوسی پور یه مجری و گزارشگر ورزشی هست که بعضی وقتا حرفشو رک میزنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
فوتبالی که یه برنامه روش تاثیر بزاره باید به حالش گریه کرد
واقعا ناامید کننده بود
این حرکت باید در همه نقاط دیگر نیز با جدیت پیگیری شود.
عادل باید مواظب باشه این مافیا ترورش نکن
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
واقعا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
***پ‌ن‌پ بين دو نيمه بهش مدال شجاعت بدن***
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
ترور نمی کنند پاپوش درست می کنند
آرشین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
زیاد فیلم میبینی آره؟
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
واقعا
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
كدوم مافيا؟
تا وقتی.... با فساد خودش... هیچ نتیجه ای نمیگیریم.چه این ...
برای ورزشکاران و خصوصا فوتبالیست های ما باید دوره آمزش بگذارند و موارد زیر آموزش بدهند:
1- در بازیهای لیگ داخلی غیرت تیمی داشته باشند.
2- در بازیهای خارجی عرق ملی و میهنی داشته باشند.
3- اخلاق ، معرفت ، گذشت ، خوی پهلوانی و لوطیگری یاد بدهند.
4- ادب و احترام به بزرگترها و پیشکسوتان ، دوری از تهمت و قضاوت عجولانه و سعه صدر و . . .
خلاصه کلام نظارت بر فرایند رفتارهای شخصیتی یک ورزشکار می تواند آنالیز خوبی برای انتخاب آنها در یک تیم باشد.
پاسخ ها
آرشین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
مسی هم این خصوصیات و داره که بهترین بازیکن جهان هست؟
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
تو هم دلت خوشه ها!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
این چیزا رو مگه میشه سر کلاس یاد داد؟ باید تو فرهنگ جامعه و تربیت شخص باشه!!!
هرچه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک!
پاسخ ها
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
هيچ ربطي نداشت! هيچ ربطي! نميدونم مثبتا واسه چيه؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
واقعا هیچ ربطی نداشت!
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
ربطش رو در برنامه نود ديديم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
هستم اگر نیستم .... گر نروم میروم
میم بده .. !
عادل خان دمت گرم .اين فوتبال تعطيل بشه بهتره
تابناک تیتر بزن ف.. مختل شد...
از همه ی دوستان مطبوعاتی که در جریان کار هستند خواهش می کنم تا به نتیجه رسیدن این بحث ها پیگیری لازم را انجام دهند تا ببینیم بالاخره سرمنشا کجاست ، از خودم بدم میاد داریم تو شرایطی بسیار سخت به مملکت خدمت میکنیم بعدش یه سری ها همین جوری بیت المال رو حیف ومیل میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
***آقا مصطفي عزيز! يك ريال پول حلال تو مي‌ارزه به ميلياردها پول كثيف اين دلالا، خدا قوت***
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
آقا مصطفي 95% مطبوعاتي ها هم از دلال ها بدترند . تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
یه پای بحث دلالی میرسه به مطبوعات، حالا شما میگی پیگیری کنن!!!!!
منم با نظر هاشم موافقم
اعتراض به توهین به روح ناصر حجازی
من به نمایندگی از هواداران بی شمار ناصر حجازی اعتراض خود را نسبت به صحبت های یک دلال در برنامه 90 که موجب توهین به روح بلند ناصر حجازی شد اعلام میدارم.آقای خشایار محسنی!! دلال و متهم به کلاهبرداری های فراوان حق نداری برای مبری سازی خود از اتهامات نام شریف اسطوره فوتبال این مملکت را به زبون بیاری....ناصر خان اگر تو را می شناخت پا توی اون باشگاه نمیگداشت...
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
آقا شما به یک مدیر که 7777777777 سال در اروپا مدیریت !!!! کرده توهین میکنی؟؟؟؟؟ بیا اسلواکی تا باهات قرار دار ببندم !!!!!!!
بهمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
آفرین بر شما مهدی عزیز
حرمت اسطوره پاکی فوتبال را هم نگه نداشتند حیف اسم ناصر خان که از زبون اینا در بیاد
این چیزا تو مملکت ما بود نه بابا کی گفته!

اینها همه تقصیر ماست تو که گناهی نداری
ایول تابناک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
آخه کجای کار تابناک ایول داشت؟ همه کارا رو عادل کرده و خودشو تو خطر انداخته. تابناک فقط یه گزارش نوشته
به اقای فردوسی پور که یک تنه جور اطلاع رسانی در فوتبال بی قانون این کشورومیکشند خسته نباشید میگم و براشون ارزوی صحت و سلامتی میکنم
یا برنامه 90 زنده نیس یا شما علم غیب دارین که یک ساعت قبل اتمام برنامه خبر گذاستین.

راستی نگفتین اون نون پ ن پ بالای صفحه رو کی می ذارین ؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
تیتر خبر اول یه چیز دیگه بود
به مرور خبرشو تغیرر داد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
واقعا اونایی که منفی دادن دونستن من نادان چی نوشتم!
عادل...عادل است و با کسی تعارف نداره...! یاشاسین
پاسخ ها
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
فارسيش ميشه زنده باد! پارسي را پاس بداريم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
تو هم با این فارسیت
قوانین خوبن ولی مجری قانون .......
باید ریشه ذلالها را با هر اسم و رسمی که دارن خشک کرد. باید از کله گنده هاش شروع کرد
این یک شوی تلویزیونی بود و عادل هیچکاره.
هر جا پول هست فساد هم هست .
ضمنا جهت اطلاع دوستان این مسائل تقریبا در همه کشورها و به طرق مختلف انجام میشود.نمونه آن ایتالیا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
فقط همین چیزا رو باید از ایتالیا یاد بگیریم؟؟
همه اش چرت و پرته به فکر نون باشید خربزه آبه
***بايد وضعيت پولهاي بي حساب و كتاب در فوتبال درست بشه وگرنه با بگير و ببند چيزي درست نميشه.

بيچاره اين ملت كه چه خرجهايي از جيبش ميشه***
هر چه مکشیم از دست همین عادل جونتون است.
من که میدونم، کار کار انگلیسه!
مدیونین اگر عمر گرانقدرتان را پای فوتبال بی ارزش ایران بگذارید
مشخص شد چرا فوتبال کشور علارقم این همه هزینه به جایی نمی رسد.
من در این 12-13 سال تا حالا موفق نشدم برنامه نود رو تا آخر ببینم.
کشش ندهید مسئله ایی اتفاق نیفتاده
مابخاطرعلاقه به این ورزش چقدرکل کل میکنیم.اونوقت یه عده آدم پول پرست دارن چه کثافت کاری انجام میدن.ادعاشون هم میشه
باید این فوتبال رو تعطیلش کرد.
دلال و بر هم زننده واقعي اين فوتبال خود عادل فردوسي پور و باند و جناح و دارو داسته اش مي باشند و به جهت اينكه تريبون صدا و سيمارا يكطرفه در اختيار دارد و از آن استفاده ابزاري مي كند كسي جلو دارش نيست
واقعا از آقاي فردوسي پور ممنونم عالي بود
و جاي تاسف داره که طرفدار چنين فوتبال ناپاکي بودم با ديدن برنامه ديشب نود و روشن شدن تنها قسمت کوچکي از اين حقايق از اين فوتبال متنفرم.
ما هم تو شركت مس يه مدير داريم مثل عادل شماست البته همشهري عادل و كمي شباهت هم ميده. همكاران را به جون هم مي اندازه خودش هرهر ميخنده
فوتبال که نیست
بچه های سر کوچه ی ما که گل کوچیک بازی میکنن به آدم بیشتر میچسبه
عادل مواظب باش وسله اي بتو نچسبانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
حسن جان از روی وصله 10 بار بنویس
برنامه دیروز یک نکته تلخی داشت ان هم این بود که با وجود کلاهبرداری در فوتبال هیچ عزم جدی برای برخورد با آن وجود ندارد آیا با برخورد ، منافع عده ای به خطر می افتد یا خود دستی در آتش دارند!!؟
تا امثال کفاشیان توی فوتبال هستند فوتبال ما رشد نخواهد کرد
يك ريال براي ايمن فوتبال هزينه كردن ازبيت والمال حرام حرام حرام..........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
من هم به نوبه خودم اعلام ميكنم كه يك ريال از اون مالياتي كه سر ماه از حسابمون ور ميدارن رو حلال نمي كنم اگه بريزن تو شكم اين آدما ها مفت خور. آهاي آقايان دولتي از ما گفتن...
در مورد عزیز محمدی هم اتهاماتی مطرح شد که نگفتید
عادل خودش از سر شاخ هاي اصلي است
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
خجاللت بکش
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
خیلی خجالت بکش.
عدلي
واقعا فوتبال ایران دیگر به درد نمیخورد ، وضعیت کنون در حال اضطرار می باشد . وزیر هم تعیین کردند برای وزارت ورزش آن هم قدرتش به مافیای فوتبال نرسید .
مرده شور فوتبال ايران رو ببره كه هر دفعه يه بوي گندي ازش بلند مي شه
عادل خان( خانه از پاي بست ويران است - خواجه در فكر نقش ايوان است)
بلاخره هرجا پول مفت باشه از این دعواها پیش میاد
عادل خان ! زبان سرخ سر سبز ميدهد برباد/ مواظب باش تا به جرم هويدا كردن اسرار سر دار از تو بلند نگردد
فوتبال بدست نااهلان افتاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
نگذارید
عادل ازت ممنونیم ولی اگه کسی حریف اینا بشه.درضمن مشکل پیروزی نبودبازیکن بودنه مربی که3میلیارد به جیب یه اجنبی بریزن
خانموها هم کشک .ولی اگه خلاف شرع نباشه ماهم نظرمون بدیم .عادل جان امیدوارم کم نیاری وادامه بدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
خانوما تاج سرن چرا ميفرماييد كشك؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
زن ذلیل
سه نفر اگه از فوتبال ايران برن همه چيز خوب ميشه . 1. آقاي بوووووق 2. آقاي بوووووووووق و از همه مهمتر 3. جناب آقاي بوووووووووووووووووووووووووووق
ما داریم چوب مسولان رو میخوریم که پیشرفت نمی کنیم. عادل جان دستت درد نکنه که داری دست همه رو برای مردم رو میکنی
اگر همه خبرنگاران مثل عادل دلسوز بودن وضع فوتبال ما این نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
میشه گفت در بین مجریان داخل حرفه ای ترین است. بقیه حرفها طبق معمول
احساساتی است.
عادل با تعصب. عادل باتعصب
عادل دوست داریم
باید اصحاب رسانه پیگیر باشند تا این مورد بسیار ناراحت کننده به سر انجام برسه.
اگر این پول ها در راه علم و تحقیق صرف بشود
و یا ایجاد کار برای جوانان هزینه شود خیلی از مشکلات حل خواهد شد
برنامه دیشب واقعا خیلی چیزارو برا مردم مشخص کرد،چهره واقعی خیلی از آدمارو هم نشون داد،مرسی عادل خان.......
عادل مثل مگس بر روي نجاسات مي نشيند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
ي ادب
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
مودب باش! نكنه شما هم جزء كساني هستي كه پيگيري موارد فساد در فوتبال به نفعت نيست. عادل مانند پزشكي است كه به دنبال عوامل بيماري ميگردد و آنها را به همگان معرفي مي‌كند.
آخه یکی به عادل خان نمی گه تو رو چه به بستن ترکیب تیم شاهین. آخه مگه تو مشاوری که مشاوره می دی؟ هدفش از این کار چیه؟ یک گزارشگر و مجری که نمی تونه تو همه شرایط نظر بده.
تابناك جان ، آن شب کذایی در موضوع زلزله بم خيلي بي حيائي است ، زلزله يك حقيقت طبيعي است ...!!!!!!
مسئولین مگر خواب هستید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
بله مشكليه. خوابن !!!
آقا كار كار .. هاست عزيز محمدي كه تو اين فوتبال زحمت ميكشه آقاي بوق همش داره به ايشون تهمت ميزنه
بر حال این ورزش و فوتبال باید گریست با عدهای به ضاهر ورزشکار
چقدر این حرف عادل به دلم نشست :کلا در همه زمینه های مدیریتی کلان کشور مشکل داریم
o..la..la...
با سلام
خیلی جالبه اکثر افرادی که دوستدار فوتبال هستند بیشتر از 10 سالی میشه که از این موضوعات خبر دارن.(حر فهای مطرح بین عموم مردم).حالا بعد از این مدت علنی شد.
از اقای عزیز محمدی بعیید بود(...لکنتهای اقای عزیز محمدی بعد از صحبتهای اقای هدایتی و...)
عادل ناعادل باآن زیرابروبرداشتن خودش منشوریه ضمناچرابه قراردادهای امثال دایی قلعه نوعی و....گیرنمیدهد
اگر هزار برنامه هزار ساعته هم در این مورد در تلوزیون گذاشته بشود و یکی از دیگری داغ تر باز یک نتیجه در انتها نسیب همه می شود :
همه پاکند همه سند دارند همه شنیدند همه مسلمانند همه راست می گویند و ...
کاش کسی هم پیدا می شد و فساد پشت پرده سینما را برملا می کرد. در سایر عرصه ها این اتفاقات می افتد اما کسی نیست که این ها را مطرح کند...
واقعا عادل شیر پاک از مادرش خورده و اسم با مسما روی فرزندش گذاشته عادل - عذالت گستر. کاش در همینه زمینه ها برنامه ای مثل نود و اللبته کسی مانند فردوسی پور......
علي ه ه ه ه دايي
فوتبال فوتبال فوتبال .... حالم از این کلمه بهم می خوره اگه این پولای مفتی که واسه این آدمای مثلاً فوتبالیست خرج می کنن رو به یتیم ها و فقرا و مریضهایی که لنگ چند میلیونی واسه درمانشونن می دادن ایران آباد می شد هر شبکه ای که می خوای ببینی مثلاً فوتبال پخش می کنه اه .......
من قصد طرفداری از کسی رو ندارم ولی یادم هست که فردوسی پور یه بار اعتراف کرد که به قاضی شریفی گفته محکومیت علی کریمی یه زیاد نیست؟
چراروي پيروزي پيله كردين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
هر چي گندكاريه يه جوري به اين تيم وصله ديگه.
هفت میلیارد هزینه شود ومعلوم نشود چه کسی برده وخورده واقعا مصیبت است
باید فاسد هارو بخوابونن اعمال قانونشون بکنن
این اقایون با پول بیت المال معرف میشن بعد هم ژست بی گناهی میگیرن . متاسفم برای فوتبال
ایول تابناک
وقتی پول مفت باشد چرا این مسائل نباشد چقدر برای رتبه های علمی ارزش قائلیم کشور همه اش شده فوتبال
عادل رو منم حساب کن
روزنامه های ورزشی زرد و خبر نگارش یاد بگیرن از عادل که چه جوری یه برنامه مفید برای آگاهی ملت درست کنن نه اینکه همش به حاشیه بپردازند که کی به کی چه گفت و از این حرفهای خاله زنک بازی. واقعا اگه مردید برید و پشت پرده ها رو بگید...اون رازهای مگو رو... عادل دمت گرم ترکوندی.
من فقط ترسم از اینه که خدای نکرده بلائی سر عادل محبوب بیاد
عليرغم علاقه بيش از حد فرزندم هيچوقت به او اجازه نخواهم داد وارد اين فوتبال كثيف بشود.
آخرش من اصلا نفهمیدم این همه بحث دیشب تو برنامه نود سر چه مسئله ای بود .
کثیفی فوتبال فقط به دلالی و مسایل مالی آن نیست. کسی هست که بگه چرا استقلال حق داره دو هفته قبل از باز ی با شهرداری یاسوج استراحت کنه اما شهرداری ظرف دو هفته مجبوره چهار بازی داشته باشه؟! آیا عادل خان حاضره از سقف قرارداد برخی بازیکنان و مربیان سوگولیهای پایتخت حرفی بزنه؟! ...
نمی دانم چرا وزارت اطلاعات به این ماجراها ورود نمی کند؟ پول هایی که حیف و میل شده بیشتر مربوط به بیت المال است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل