بازدید 23246

ممنوعیت منشی زن برای مدیر مرد در کرمان

کد خبر: ۲۱۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۶ 24 December 2011
مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان طرحی را به زیر مجموعه خود ابلاغ کرده است مبنی بر عدم استفاده از منشی های زن برای مدیران مرد به منظور پاسداشت عفاف و حجاب.
 
به گزارش صراط؛ حسین شمس‌الدینی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با بیان اینکه بحث حجاب و عفاف جامعه اسلامی را از سایر جوامع متمایز می‌کند، اظهار داشت: مصوبه 427 شورای عالی انقلاب فرهنگی که در سال 84 ابلاغ شد، طی دو سال گذشته به صورت جدی‌تر در دستور کار قرار گرفته است.

ایشان در جواب سوالات متعدد خبرنگاران در مورد این که اصل طرح عدم اختلاط زن و مرد به واسطه این دستور عجولانه و بدون توجیه فرهنگی، زیر سوال رفته است گفتند: منظور ما این بوده است که با بانوان شاغل همکاری بیشتری صورت گیرد و این ها مجبور نباشند تا ۱۰ شب به دور از خانه و خانواده باشند.

البته شمس الدینی توضیح ندادند کدام اداره دولتی تا ساعات انتهایی شب فعالیت می کند و اصولا چه لزومی به حضور منشی با ساعات کاری نامحدود وجود دارد.

وی افزود: ما تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر بروز مشکلات و وقوع منکر در ادارات استان نداشته ایم اما حتما این بخش نامه موجب خواهد شد از وقوع منکرات بعدی جلوگیری شود.

در همین رابطه خبرنگاران در مورد تحقیقات انجام شده در این زمینه جویای نظرات آقای استاندار شدند که وی گفت: هیچ گونه کار کارشناسی یا تحقیقی در این زمینه انجام نشده است و ما بنا نداریم کارمندان موجود زن را اخراج کنیم اما به مدیران توصیه شده است با مسئولینی که بر اجرای این پیشنهاد نظارت می کنند همکاری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
اصلا نباید زن در ادارات استخدام کرد.
کار پسندیده ای است.
کارمندان موجود زن را اخراج کنیم!!! به همین راحتی؟
دوره آخر الزمان ...
اسلا زنان باید از کلیه کار ها بجز چند مورد که باوجود زن کار کردن مرد عرفا و شرعاجایز نمی باشد برکنار شوند وبجای آنها مرد ها که نان آور خانواده هستند به کار گمارده شوند چون زنان از اول کاری بنام خانه داری دارند ودو شغله بودنشان به اصل کار آنها لطمه می زند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
برادر شما اول سواد یاد بگیر بعد زنها رو بشون تو خونه به نظر شما زنی که کلی سواد وکمالات داره باید خونه نشین وافسرده بشه شما که هنوز نمی دونی اصلا رو با ص می نویسن نه س بیای ایده بدی.
راه حل جدا سازی شهر ها بصورت زنانه و مردانه است شهر زنان و شهر مردان خلاص!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کار قابل تقدیری است به نفع جامعه است که زنان مگر در موارد لازم و خاص در جایی استخدام نشوند و مردها که تامین مادی خانواده وظیفه ی شرعی آنهاست در اولویت باشند.
اصلا همه چیزها را زنانه مردانه کنیم و همه موارد درست میشود حتی همین سایت .ووو
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست