بازدید 50213

راز بچه‌شیرهای کشف‌شده در تهران برملا شد

کد خبر: ۲۱۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۵ 21 December 2011
معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست از راز سر به مهر پیدا شدن بچه شیرها در تهران پرده برداشت.

اصغر محمدی فاضل در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس در خصوص جزئیات تازه در مورد پیدا شدن بچه شیرهای پایتخت اظهار داشت: این 3 بچه شیر در واقع از مبدأ بابلسر به اصفهان در حال انتقال بودند که از نظر ما این حمل و نقل غیرقانونی و بدون اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.

وی ادامه داد: بنابراین اگر این افراد توسط پلیس راه متوقف می‌شدند، قطعاً در مورد آنها اعمال قانون می‌شد یا اگر وارد شهر می‌شدند و گشت‌های نیروی انتظامی این خودرو را متوقف می‌کردند، قطعاً برخورد قانونی صورت می‌گرفت.

محمدی‌فاضل افزود: بر اساس اطلاعات ما این بچه‌ شیرها توسط یک خودرو و یک یدک‌کش اسب‌کش در حال منتقل شدن از بابلسر به اصفهان بودند که یا به دلیل باز شدن در یدک‌کش و یا به دلیل باز شدن منفذی در دیواره یدک‌کش این 3 قلاده شیر در طول مسیر در شهر تهران خارج می‌شود که 2 قلاده پیدا شد و قلاده سوم نیز بر اثر تصادف کشته شد.

معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: 3 قلاده شیر دیگر که جزء مجموعه 6 بچه شیر بودند دیروز توسط صاحب آنها به سازمان حفاظت محیط زیست تحویل داده شد و توسط کارشناسان ما اقدامات لازم در مورد آنها انجام شده است.

محمدی‌فاضل تصریح کرد: هم‌اکنون معاینه دامپزشکی در مورد 3 بچه شیر انجام شده است و تزریق میکروچیپ هم صورت گرفته است که البته طبق معاینه کارشناسان ما 3 قلاده شیر در وضعیت بهداشتی مناسبی به سر نمی‌برند.

وی تأکید کرد: صاحب بچه‌ شیرها خود را به سازمان حفاظت محیط زیست معرفی کرده است و اداره کل محیط زیست استان تهران اقدامات قانونی را انجام داده و فرد متخلف را به مراجع قضایی معرفی کرده است و منتظر حکم مراجع قضایی در این خصوص هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
میمون و روبا کرکس ... اونها از کجا اومدن
این اعمال قانونشون مارو کشته!!!
بپرسید دیگه چی گم شده؟ مثلا کرگدنی- گرگی - پلنگی - تمساحی؟ بگن تا اگه کسی توسط این حیوانات خورده شد خونش به گردن خودش باشه که به اطلاعیه توجه نکرده
پيدا كنيد پرتقال فروش را.بلاخره تعداد بچه شيرها چند تا بوده؟
مامورین محترم نیروی انتظامی می بایست دقدت بیشتری در زمینه کنترل این گونه موارد به عمل آورند . چرا که به جای این بچه شیرها می توانست مواد مخدر باشد آن وقت خواهیم دید آنچه را که داریم می بینیم .
بابا خیالمون راحت شد. ما فکر میکردیم کتاب جومانجی باز شده!
جند وقت پیش یه عقاب بزرگ و زیبا تو حیاط خونمون نشسته بود...قدش حدود یک متر بود ...در چنین مواردی با چه شماره ای تماس بگیریم....خونه ما در منطقه 1 تهران در فرمانیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
چه دروغ شاخداري ... مجبوري آخه !
حاج غلام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
عزیزم! لازم نیست با هیچ شماره ای تماس بگیری. آروم باش و بزار اونهم آروم باشه. چیکارش داری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
خداییش، این دیگه مثبت یا منفی دادن داره؟!!!
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
با شماره ای قرار نیست تماس بگیرید!!
بیچاره اونم میخواد زندگی کنه ! مشکلیه؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
محل زیست عقاب در آسمان است و در حوزه کاری نیروی انتظامی نیست، شما باید با نیروی هوائی تماس بگیرید!!!
ناشناس
| Switzerland |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
تو که آدرست انگلستانه !؟
بابا دستتون درد نکنه خیالم راحت شد حالا میتونم راحت تو خیابونهای تهران قدم بزنم
اقا قبل از اعمال قانون ، س و یچ رو ازشون بگیر
واقعا تاسف برانگیزه حتما اون صاحب محترم شیرهارم ناز و نوازشش کردن ! یعنی انقدر بی قانونی اینقدر دشمنی با محیط ریست و واسه تفریح با سرنوشت حیوونات زبون بسته بازی کردن واقعا فقط تو ایران ممکنه . جریمه ای زندانی توبیخی حداقل واسه یک قلاده ای که تلف شده که شامل اون صاحب محترم! نشده ؟لطفا در مورد کشتار سگ های ولگرد تو تبریزم بنویسید .
باید مراکزی باشد که در زمان لزوم با آنجا تماس بگیریم. مثلا دو قلاده گرگ در روستای مشا دماوند و دشتمزار مشاهده شد که بالاجبار مردم زدند کشتندش. کاش به بسیج روستاها گلوله بیهوش کننده حیوانات بدهند تا این اتفاقات ناگوار نیفتد.
طرف خودش رو معرفی کرده و بچه شیرها رو داده که سلامتشون حفظ بشه، اون وقت بازداشتش کردید ؟!
چه انگیزه ای ایجاد می کنید برای دیگران !!!
ببخشید دیروز یک بچه دایناسور سرشو از پنجره آشپزخونه ما آورد تو و گفت که میشه بیام تو من چیکار کنم آیا پناه دادنش غیرقانونی؟
کارمندزاده
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی