بازدید 23227

اهانت شیخ اردنی به ساحت امام زمان(عج)

کد خبر: ۲۱۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۷ 19 December 2011
به گزارش شیعه آنلاین، شیخ «یاسین عجلونی» از شیوخ وهابی اردن در سخنرانی چند روز پیش خود با مطرح کردن ادعاهای عجیبی، به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اهانت کرد.

وی در اظهارات خود خطاب به حاضرین در محل گفت: در آینده ای نزدیک شاهد بازگشت خلافت هاشمیون و فتح بیت المقدس و آزادسازی آن از دست یهودیان اشغالگر به دست «ملک عبدالله دوم» پادشاه اردن خواهیم بود!

«یاسین عجلونی» همچنین افزود: این واقعه زمانی رخ می دهد که خداوند متعال «ملک عبدالله دوم» را به راه راست و واقعی هدایت خواهد کرد و از طریق وی امت اسلامی را نیز هدایت خواهد نمود!

او همچنین گفت: انشاءالله در سال 1446 هجری قمری، یعنی حدودا بعد از 13 سال ما شاهد آزادی کامل بیت المقدس و بازگشت آن به صاحبان اصلی اش یعنی مسلمانان خواهیم بود.

این چهره وهابی در ادامه ادعاهای خود گفت: بر اساس روایات موجود، فرزند «ملک عبدالله دوم»، همان "مهدی منتظر" است که در آخرالزمان ظهور خواهد کرد!

وی افزود: ما در حال حاضر حکومتی اسلامی که مانند حکومت پیامبر صلی الله باشد، نداریم. انشاءالله «محمد» فرزند «ملک عبدالله» به خلافت خواهد رسید و همان حکومت اسلامی را بنا خواهد کرد!

گفتنی است پیش از روی کارآمدن آل سعود در عربستان سعودی، هاشمیون کلیدداران کعبه به شمار می رفتند و این به معنی حکومت داری آنان در آن منطقه بود. هاشمیون از اجداد پادشاه فعلی اردن هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۵
مورچه چیه کله پاچش چی باشه !! خود اردن رقمی نیست حالا شما دارین یه شیخ اردنی رو مطرح می کنید ؟ حیف امام زمان ما نیست که با مزخرفات یه وهابیبه ساحتش توهین بشه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
الحمدالله الذی جعل اعدانا من الاحمقا
لعنت خدا بر او باد. دیگه نمی دونم چی بگم؟ وافعاً واسه همشون متأسفم. یه مشت وهابی بیان واسه ما مسلمونا تصمیم بگیرن دیگه چیزی واسمون نمی مونه.
انشاءالله آقا ظهور مي كنند و جواب اين جوجه صهيونيستهاي وهابي را خواهند داد.
مثل اینکه داریم سفیانی رو می بینیم
این شیخ هذیان گفته خود ملک عبدالله که مادرش اینگلیسی است به این حرفهای این شیخ کو چکترین اعتقادی ندارد {سنگ مفت گنجشک مفت گفته شایدیک عده عوام باور کنند
بزک نمیربهارمیاد
جواب ابلهان خاموشيست
وهابی ها واقعا شورش رو در آوردن
دیگه چقدر بی شعوری
مرگ بر منحرفین
نشسته غرق تماشای شیعیان خودش
کسی نیامده جز او سر قرار خودش
چه انتظار غریبی است این که شب تا صبح
کسی قنوت بگیرد در انتظار خودش
خب اين اظهار زياد هم بد نيست
حداقل اين بابا رسما اعتراف كرده كه امام زمان و مهدي موعود وجود داره و ظهور خواهد كرد . حالا توي اينكه از كجا و كي هست ايشون زده جاده خاكي
ولي اصل موضوع قابل توجه و جالبه
امام عصر روحی و ارواح العالمین لمقدمه الفدا نوری است که این کور دل وهابی قادر به دیدن آن نیست .
احتمالا قبل از منبر رفتن مقداری شیشه مصرف کرده .دوستان عزیز به بزرگوار خودتان ببخشید.
مادر اين شخص يک يهودي انگليسي است که در راستاي اهداف صهيونيست جهاني براي دلسردي مسلمانان از ظهور آقا امام زمان از سالها پيش اين پروژه کليد خورده است تا با معرفي او بعنوان منجي به اهداف شوم خود برسند ضمناً اين ملعون و اجدادش به هيچ عنوان از هاشميون نبوده و نيستند بلکه در اثر يک برنامه 150 ساله از سوي انگليسي ها براي همچين روزي نام گذاري هاشمي به آنها اضافه گرديد.پس لطفاً از کلمه گفتني است در پاراگراف آخر استفاده نکنيد.ضمناً از خود سوال کنيد اين چه هاشمي است که وهابي مي باشد که قائدتاً بايد شيعه و با افتخار عنوان سادات را به خود نسبت دهد.
با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه. بذار هر قدر میتونن بنالن. وعده خدا حقه و مهدی فاطمه عج از سلاله امامان شیعه علیهم السلام تنها منجی عالم خواهد بود. نکته مثبت این خبر اینه که همه دنیا حتی وهابی ها ملعون هم بر این باور رسیدن که ظهور منجی آل هاشمی حتمی است. صالحان وارثان زمینند.
وقایع که بعنوان نشانه های آخرالزمان پیش بینی میشد شروع شد...
حالا اگه میگفت سفیانی میشد باور کرد!
کوچک تر از اینی که بتونی حتی توهین کنی .
خدا همشونو لعنت کنه مخصوصا سلمان رشدی
لعنت خدا واولیا خدا نثاراین شیخ وهابی باد
این واقعه زمانی رخ می دهد که خداوند متعال «ملک عبدالله دوم» را به راه راست و واقعی هدایت خواهد کرد و از طریق وی امت اسلامی را نیز هدایت خواهد نمود! یه رهبر منحرف میخواد اسلام رو نجات بده؟ لعنت خدا بر تو و اون رهبر منحرفت.
خوبه واللا

علف هرز هم ادعای گل بودن میکنه
لعنت خدابروهابی هاهمیشه باائمه خصومت دارند-امام زمان خودش جواب این فرقه راخواهد داد
یکی پیدانمی شه اونو به دکتر روانشناس ببره خیلی حزیان میگه
اقیانوسی چون امام زمان عج با این لکه های ریز گندیده قابل قیاس نیست
وهابيهاي خونخوار نمي دانند اولين فرقه اي كه به دست امام زمان كشته ميشوند خودشان هستند ونميدانند كه بيشتر ياران امام از ايران هست پس جووناي عزيز اسلامي به هوش باشيد وخود را براي آزموني بزرگ آماده كنيد كه همانا بهترين عبادت انتظار فرج است
خداوندا فرج آقا و مولايمان حضرت حجت (عج) را برسان و خداوندا اين فرقه (وهابيون) را هر چه زودتر به هلاكت برسان آمين
ای منتظران ظهور نزدیک است
لعنت ابدی خداوند بر این کافر منحوس وهابی و خاندان او باد
مهدي جان بيا و خودتون و اجداد بزرگوارتونو از مظلوميت در بياريد .
با همه روسياهي جان خودم و پدر و مادرم فداي شما و اجداده بزرگوارتون
خدا لعنتش کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی