بازدید 4805

دستگيری زورگير غرب تهران

کد خبر: ۲۱۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۱ 18 December 2011
سرهنگ فرهاد نائبي صبح ديروز با اشاره به دستگيري يک سارق زورگير، گفت:" اين سارق يک ساعت پس از سرقت از يک جوان در ميدان نور گرفتار قانون شد.

اين مقام انتظامي در تشريح ماجرا گفت:" جمعه شب يکي از ساکنان منطقه غرب تهران به ماموران کلانتري 138 جنت آباد مراجعه کرده و اعلام داشت از پسرش جوانش در ميدان نور سرقت و زورگيري شده است.

وي ادامه داد:" بلافاصله اقدامات براي دستگيري متهم آغاز شد و هنگامي که ماموران به محل اعزام شدند، متوجه فردي شدند که در همان محل درحال پرسه زني است و با ديدن ماموران متواري شد.

وی افزود:" با فرار متهم، ماموران وي را تعقيب کرده و موفق شدند وي را زير پل ميدان نور متوقف و بازداشت کنند.

وي تشريح کرد:" با حاضر شدن متهم در کلانتري بازجويي از وي آغاز شد ولي او منکر هرگونه جرمي شد تا اينکه با مالباخته روبرو شده و چاره اي جز اعتراف به جرم خود نديد و در بازگويي ماجرا گفت هنگامي که مالباخته در حال مکالمه با تلفن همراهش بوده اقدام به زورگيري از وي کرده است.

اين مقام انتظامي تصريح کرد:" با اعتراف متهم پرونده تکميل و در بازرسي بدني از وي اموال و وجوه نقد مالباخته کشف و به صاحبش بازپس داده شد که اين امر باعث رضايتمندي مالباخته و تشکر از ماموران انتظامي شد.

سرهنگ نائبي در پايان عنوان داشت:" متهم براي انجام تحقيقات بيشتر به پايگاه دوم پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ منتقل شد.

منبع: مردم سالاری
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی