بازدید 4474

جنایت با ضربه پيچ‌گوشتی در باشگاه

کد خبر: ۲۱۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴ 18 December 2011
مسئول بوفه يك باشگاه ورزشي كه در جريان درگيري همكارش مجروح شده بود، پس از پنج روز جدال براي زندگي، تسليم مرگ شد.

ساعت 11 شامگاه يكشنبه- 20 آذر- مأموران كلانتري تهرانپارس از درگيري خونين در يك باشگاه ورزشي در خيابان فرجام باخبر شدند. آنها پس از حضور در محل حادثه، دريافتند امير- 30 ساله- بوفه‌دار باشگاه بر اثر اصابت پيچ‌گوشتي به سرش، بشدت مجروح و به بيمارستان منتقل شده است.

يكي از شاهدان حادثه نيز گفت: امير ساعتي قبل با فريد 20 ساله- مسئول ثبت‌نام باشگاه- درگيري لفظي پيدا كرد كه كارشان به نزاع فيزيكي كشيد و ناگهان فريد با پيچ‌گوشتي به امير حمله كرد و ضربه‌اي به سرش زد. بعد هم با عجله فرار كرد. رديابي براي دستگيري متهم ادامه داشت كه صبح ديروز مسئولان بيمارستان در تماس با پليس، از مرگ امير خبر دادند.

با اعلام موضوع به محمد شهرياري، بازپرس كشيك ويژه قتل- تحقيقات جنايي در اين باره آغاز شد و كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران، رديابي‌هاي تخصصي براي دستگيري متهم به قتل را آغاز كردند. بازپرس پرونده با بيان اين كه هويت متهم شناسايي شده و بزودي دستگير خواهد شد، گفت: با توجه به شناسايي مخفيگاه و محل رفت و آمدهاي متهم، وي راه گريزي ندارد. با اين حال چنانچه او با پاي خود به اداره آگاهي يا دادسرا بيايد و تسليم شود، در روند پرونده و مجازاتش تأثير بسزايي خواهد داشت.

منبع: ایران
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی