بازدید 4185

دستگيری كلاهبردار اينترنتی در لابی هتل

کد خبر: ۲۱۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۴ 18 December 2011
کلاهبردار و اخاذ اينترنتي در حين کلاهبرداري از يک شهروند تبريزي دستگير شد. محمد حدادي رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان آذربايجان شرقي در اين باره گفت: در ادامه تحقيقات بر روي پرونده متهم دستگير شده «م.گ»، يکي از شاکيان وي اعلام داشت که من ايميلي نيز از يک نفر خانم به نام «ا.ف» دريافت و اعلام داشته که يک باکس حاوي پول به شما از طريق يک نفر ديپلمات براي استفاده در امور خيريه در ايران ارسال کرده‌ام. وي گفت: طبق اعلام فرد کلاهبردار مقرر شده بود با تحويل 7300 دلار هزينه پستي، بسته از طرف رابط تحويل داده شود.

حدادي افزود: با هماهنگي مقام قضايي براي انجام ملاقات تماس‌هايي رد و بدل شد که وي از قبول حضور در تبريز خودداري کرده و با اخذ نيابت قضايي به همراه شاکي براي انجام ملاقات به مشهد مسافرت و بعد از هماهنگي و انجام امور اداري نيابت قضايي، در فرودگاه بين‌المللي مشهد قرار ملاقات هماهنگ شد که طرف مقابل با عوض نمودن محل قرار به هتل هما مشهد اعلام داشت که در آن محل همديگر را ملاقات کنند. وي افزود: متعاقب آن با همکاري کارکنان فتا خراسان رضوي به صورت نامحسوس هتل هما تحت نظر و بعد از حضور شاکي دقايقي بعد رابط در آن محل حضور يافته و در لابي هتل در حين دريافت پول دستگير شد. اين مقام انتظامي افزود: متهم در بازجويي اوليه از صحبت‌هاي رد و بدل شده اظهار بي‌اطلاعي کرده و اعلام داشت که بسته‌اي در کار نبوده و بنده قصد داشتم که بعد از دريافت پول ايران را ترک کنم. وي تاکيد کرد: پرونده متشکله براي ادامه روند قضايي به رويت دادياري شعبه 824 دادسراي مشهد رسيده و بعد از بازجويي از متهم و صدور قرار وثيقه، پرونده به همراه متهم براي ادامه تحقيقات به استان انتقال داده شد.

حدادي افزود: متهم از بيان حقايق خودداري و اعلام کرد که يک نفر به نام «ا.ف» شاکي را به وي معرفي و از وي خواسته که براي دريافت پول با هم ملاقات داشته باشند و وي از همسايگان من در نيجريه است. حدادي افزود: در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد نامبرده به اتفاق يک نفر ديگر به ايران وارد شده و چند روزي نيز در تهران مهمان آنها بوده و اعلام مي‌دارد که نامبرده يکي از کارکنان سفارت نيجريه است، در حالي که پاسپورت وي عادي بوده و رواديد صادره هر دو جهانگردي است. وي گفت: با حضور مقام قضايي بازجويي معمول انجام شد و وي اتهامات وارده را قبول کرده با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

منبع: تهران امروز
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی