بازدید 5612
۳
رئيس مركز آمار و فناوري ارتباطات آموزش و پرورش:

تخته‌هاي سياه هوشمند مي‌شوند

در هوشمندسازي مدارس تخته سياه هاي كلاس درس به تخته هوشمند تبديل شده و آموزش ها به صورت هوشمند به دانش آموزان ارائه مي شود.
کد خبر: ۲۰۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱ 10 December 2011

سرویس وعده ها- رئيس مركز آمار و فناوري ارتباطات وزارت آموزش گفت: در هوشمندي مدارس تخته سياه هاي كلاس درس به تخته هوشمند تبديل مي شود.

يوسف نوري بعد از ظهر امروز در حاشيه افتتاح نمايشگاه تخصصي هوشمندسازي مدارس استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته امروز به دنبال نهادينه كردن علم و فناوري جديد در آموزش و پرورش هستيم.

به گزارش فارس وي ابراز داشت: در هوشمندسازي مدارس تخته سياه هاي كلاس درس به تخته هوشمند تبديل شده و آموزش ها به صورت هوشمند به دانش آموزان ارائه مي شود.
 
 نوري ادامه داد: در اين راستا هفته جديد شش قسمت آموزش هوشمندسازي مدارس براي استفاده مسئولان روي سايت آموزش و پرورش قرار مي گيرد.

اين مقام مسئول افزود: امروز دشمنان با ساخت بازي هاي رايانه اي به دنبال نفوذ در نوجوانان و جوانان ما هستند و مي خواهند با اين روش تاثير منفي و رواني بر روي آنها بگذارند.

وي تصريح كرد: بايد با استفاده از محيط هاي چندرسانه اي يادگيري ها را عمق بخشيده و آن را توسعه دهيم.

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: معتقديم فناوري هاي اطلاعات و هوشمندسازي مدارس سبب ترفيع جايگاه معلم مي شود.

وي تصريح كرد: به منظور هوشمندسازي مدارس همچنين از اين پس هيچ مدرسه نوساز بدون تجهيزات غيرهوشمند تحويل گرفته نمي شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
جدا چه فکر عالی ماناگزیریم که درمد ارسمان از الکترونیک بهره گرفته وبه ارتقا روی اوریم والبته میتوانیم همانطور که برای مثال درجایگاه های بنزین استفاده کردیم وحال که چنین تصمیم خوبی به ذهن مسئولین افتاده یاعلی بگوییم وکار را باجدیت دنبال کنیم انشا الله وبه عنوان یک دبیر بازنشسته عرض میکنم که در نتیجه بخش بودنش هیچ شک نداشته باشیم.
هیچ چیزی نمی تواند به اندازه تخته سیاه معمولی برای کلاس درس معلم مناسب باشد. به جای این هوشمند سازی! که به احتمال زیاد توسط شرکتهای رانت خوار انجام می شود، باید همان روال سنتی که در هاروارد هم تغییر نکرده دنبال شود به شرطی که در تهیه این اقلام بهداشت و سلامت معلمین گرامی بسیار اهمیت داده شود.
با سلام به همگي . ميخواستم از مني كه يك سال با اين تخته هاي هوشمند بودم نصيحتي رو بشنويد.من يكساله كه تو مدرسه‌ي هوشمندي در منطقه 10 درس ميخونم.
اين تخته ها ضرر دارند در حد المپيك!
آخه ما الآن يك ساله با اين تخته ها هستيم، از 30 نفر، حد اقل 10 نفرمون عينكي شدن.مني كه از قبل عينكي بودم ، نمره‌ي چشمم به صورتي كه سابقه نداشت، بالا رفته است.
پارسال هم كه رئيس جمهور اومد مدرسمون رو افتتاح كرد، تلوزيون نشونش دادن مدرسمون رو.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست