بازدید 5875

سرقت ميليوني با شگرد فريب دختران جوان

کد خبر: ۲۰۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۳:۴۷ 08 December 2011
جوان شيادي که با دختران جوان رابطه پنهاني برقرار مي کرد و به آن ها وعده ازدواج مي داد نقشه سرقت ميليوني از خانه پدري طعمه هايش را کشيده بود.

تجسس هاي پليس در اين باره زماني آغاز شد که مردي به پليس آگاهي رفت و از دستبرد به خانه اش خبر داد. او گفت: سارقان مبلغ ۵ ميليون تومان پول نقد و سرويس جواهرات همسرش و تعداد ديگري از وسايل با ارزش خانه اش را ربوده اند. دقايقي بعد از اعلام خبر اين سرقت افسران آگاهي در خانه مالباخته حاضر شدند و با بررسي صحنه جرم دريافتند سارقان با در اختيار داشتن کليد خانه وارد آنجا شده اند. يک روز پس از ثبت اين حادثه در حالي که کارآگاهان سرگرم تحقيق در اين باره بودند شاکي همراه با دخترش نزد پليس رفت و مدعي شد دخترش سارق اموالش را مي شناسد. دختر جوان در اين باره به ماموران گفت: «حدود يک سال قبل با جواني به نام مسعود آشنا و خيلي زود دلبسته وي شدم. او که با حرف هايش من را شيفته خود کرده بود مي گفت به زودي به خواستگاري ام مي آيد اما هر بار خواستگاري را به وقت ديگري موکول مي کرد. در اين ميان من نگران بودم خانواده ام از رابطه پنهاني ام با مسعود بو ببرند.به همين دليل در اين مدت رابطه ام را از همه مخفي کردم. چند روز قبل از سرقت مسعود گفت بايد کليدهاي خانه مان را به او بدهم و محل نگهداري وسايل با ارزش خانه مان را نيز به او بگويم. او رفتارش به کلي تغيير کرده بود و تهديد کرد اگر خواسته اش را عملي نکنم ماجراي رابطه پنهانيمان را به خانواده ام اطلاع مي دهد و آبرويم را مي برد. من هم از ترس آبرويم اين کار را انجام دادم و يک روز همه کليدهاي خانه مان را به او دادم و در ادامه طبق خواسته مسعود روزي که همراه خانواده ام به مهماني رفته بوديم با او تماس گرفتم. به اين ترتيب در حالي که همه چيز براي سرقت مهيا بود او به خانه مان آمد و پول ها و جواهراتمان را دزديد.»

در پي اظهارات عجيب اين دختر ماموران به کمک او مخفيگاه پسر شياد را شناسايي و وي را بازداشت کردند. ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهم موفق شدند مقداري از جواهرات و پول هاي مسروقه را کشف کنند. در حالي که با کشف اموال مسروقه راهي براي انکار واقعيت از سوي متهم باقي نمانده بود وي چگونگي طراحي نقشه اش را شرح داد و به ارتکاب ۴ فقره سرقت ديگر با اين ترفند اعتراف کرد. او گفت: «مقابل سينماها و پارک ها پرسه مي زدم و با دختران جوان طرح دوستي مي ريختم. سپس تلاش مي کردم رابطه ام را با آن ها نزديک تر کنم. من به دروغ خودم را فردي تحصيل کرده معرفي مي کردم و به آن ها وعده ازدواج مي دادم. طعمه هايم که فريب حرف هايم را خورده بودند به من وابسته مي شدند و به اين ترتيب در حالي که اطلاعات زيادي درباره خانواده شان به دست آورده بودم آن ها را تهديد مي کردم اگر کليد خانه شان را در اختيارم نگذارند ماجراي رابطه پنهاني مان را افشا مي کنم. آن ها هم براي آبرويشان خواسته ام را عملي مي کردند و من هم با در اختيار داشتن کليد خانه شان به راحتي وارد آنجا مي شدم و اموال با ارزششان را غارت مي کردم.»

براساس اين گزارش با شناسايي ۴ شاکي ديگر، پرونده به مجتمع قضايي بعثت ارسال شد و قرار است متهم به زودي پاي ميز محاکمه بنشيند.


منبع: خراسان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار