بازدید 7052
بچه ام گريه‌مي‌کرد او را کشتم

قتل کودک هفت‌ماهه به‌دست پدر معتاد

مرد معتاد كه به اتهام قتل نوزادش از سوي پليس آگاهي ساوجبلاغ دستگير شده بود، اعتراف كرد به دنبال گريه و بي‌قراري‌هاي فرزندش او را به قتل رسانده است.
کد خبر: ۲۰۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۳:۰۴ 08 December 2011
اوايل آذرماه يكي از مسوولان بيمارستاني در شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و اطلاع داد، دو مرد پسر هفت ماهه‌اي را كه زخمي و بي‌هوش بوده به بيمارستان منتقل و يكي از آنها فرار كرده است.

با اعزام ماموران به محل در تحقيق از مسوولان بيمارستان معلوم شد، تلاش پزشكان براي نجات نوزاد بي‌نتيجه بوده و او جان باخته است.

با مرگ مشكوك كودك هفت ماهه پدربزرگ او كه در بيمارستان حضور داشت براي تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.

وي در اظهاراتش به پليس گفت: پسر معتادم كه پيش از حضور ماموران از بيمارستان فرار كرد، عامل حادثه است. اعتياد فرزندم باعث شد تا همسرش او و فرزندش را ترك كرده و به خانه والدينش برود.

با اطلاعات به دست آمده، پدر كودك به اتهام قتل تحت‌تعقيب قرار گرفت و در يكي از محله‌هاي شهر دستگير شد.

متهم: فرزندم ناخواسته از دستم افتاد و مرد

متهم در اظهاراتش به پليس گفت: شب حادثه دخترم بي‌قراري مي‌كرد. پس از مصرف شيشه وقتي گريه‌هاي فرزندم بيشتر شد، او را بغل كردم تا نزد مادرم ببرم. در تاريكي شب تعادلم را از دست دادم و پايم روي زمين سر خورد و يكباره نوزاد از دستم به زمين افتاد.

وي اضافه كرد: در تماس با پدرم او به خانه‌ام آمد و دو نفري، فرزندم را به بيمارستان برديم اما دير شده بود.

رازگشايي از پرونده مرگ نوزاد هفت ماهه

درپي اظهارات پدر نوزاد فوت شده، تحقيقات در اين باره ادامه داشت تا اين‌كه پزشكان قانوني نظر دادند، علت مرگ كودك سقوط نبوده، بلكه بر اثر ضربه‌هاي وارده به سر و جمجمه‌اش جان باخته است.

با مشخص شدن اين موضوع پدر كودك بار ديگر بازجويي شد و سرانجام روز گذشته اعتراف كرد كه فرزندش را كشته است.

اعتراف به جنايتي هولناك

متهم به پليس گفت: مواد مخدر (شيشه) مصرف مي‌كنم و بر سر همين موضوع ميان من و همسرم هميشه اختلاف و مشاجره بود. با تولد فرزندمان اوضاع زندگي‌مان بدتر شد. همسرم ديگر طاقت ادامه زندگي با مرا نداشت.

متهم اضافه كرد: سرانجام همسرم خانه را ترك كرد و ما را تنها گذاشت. من هم فرزندمان را به خانه پدري‌ام برده و آنها از او نگهداري مي‌كردند. شب حادثه مواد مخدر (شيشه) مصرف كردم. آن شب فرزندم بي‌قراري مي‌كرد.

وي افزود: عصباني شدم و با چوبدستي آنقدر به سر و جمجمه‌اش زدم تا آرام بگيرد. در پي اين كتك زدن‌ها به يك باره صداي او خاموش شد. پدرم سراسيمه به اتاق آمد و فرزندم را بغل كرد. دو نفري او را به بيمارستان برديم كه پزشكان عنوان كردند او جان باخته است.

سرهنگ يارندي، معاون اجتماعي فرماندهي استان البرز در اين باره گفت: در پي اعتراف اين پدر معتاد، او با هماهنگي قضايي به محل حادثه ،خانه پدري‌اش ، منتقل و پس از بازسازي صحنه حادثه روانه زندان شد تا پس از پايان يافتن تحقيقات، پرونده قضايي به دادگاه ارسال و متهم محاكمه شود.

منبع: جام جم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۳
واقعا که به این شخص نمی توان گفت پدر.... تا کی باید شاهد همچنین حوادث دلخراشی باشیم. آن طفل بی گناه باید تاوان چه چیزی را پس بدهد؟ حتما چند صباحی بعد پدر بزرگ کودک با گذشتن از جرم پسرخود این پرونده هم بسته می شود و باز باید شاهد تکرار حادثه تلخ دیگر در این زمینه باشیم به همین راحتی.....!
تا زمانيكه به معتادان در اين مملكت به ديده بيمار نگاه شود اوضاع همين خواهدبود : نا امني ، قتل نزديكان ، سرقتهاي منجر به قتل و جرح و ..... نمي دانم آقايان كي مي خواهند باور كنند كه انسان وقتي كه معتاد شد نمي توان نام بيمار را بر آن نهاد بلكه استعداد ارتكاب جرم در وي تقويت مي گردد لذا براي تامين سلامت و امنيت اجتماع مي بايست با آنان برخورد مجرمانه گردد . جزاير متروكه خليج فارس و درياي عمان بهترين محل نگهداري معتادان است تا بقيه افراد اجتماع بتوانند در امنيت و آسايش زندگي كنند .
خیلی سنگدل هستی.دلم به درامد حیوانات هم با بچه هاش همچین کاری نمی کنه.بیرحم.
طبق قانون، از اونجاییکه پدر حق حیات فرزندانش رو داره؛ حداکثر براش 3 سال حبس می برن. که البته بعد از یک سال می خوره به یه مناسبتی و آزاد میشه!!!
واقعا متاسفم، که یکی پیدا نمیشه قوانین رو مورد بازبینی قرار بده.
چندبار بگم فقط یک بار این خبرها را ادیت کنید؟؟؟
بلاخره بچه پسر بود یا دختر!!!!!!!
جنسیت مهم نیست نفس کار مهم است ولی در نوشتن خبرهایتان یه کمی دقت بد نیست.
iran be koja dare mire
واي بر تو اي پست تر از پست ترين حيوانات
خواهشا اعدامش کنند این جنایت علیه بشریت است کاش من قاضی بودم خودم با دستام تکه تکه اش میکردم
باز هم مقصر اصلي مسئولين هستند. چرا قانون از كودكان بدسرپرست و بي سرپرست حمايت نمي كند؟ در فيلمهاي خارجي مي بينيم كه به محض اينكه والدين كمي شرايط نگهداري مناسب از فرزند را از دست مي دهند،‌قانون وارد شده و نگهداري از كودك را بدست مي گيرد ولي ما هر روز بايد شاهد اين اخبار ناگوار باشيم!
آخرش چی میشه؟!
این که فوقش بیوفته زندان نمیدونم چرا کسی متوجه نمیشه وقتی کودک آزاری میشه انقدر راحت میگذرن و وقتی طرف به این صورت بمیره چرا قتل حسابش نمی کنن!
همینه که هر کی به این راحتی می زنه بچه اش رو می کشه از این اتفاقات کم نیوفتاده...
باید با لدر از روش رد بشن
چقدر آدم باید سنگ دل باشه آخه تا اینقدر بی وجدان طفل معصوم چه گناهی داشته که این بلارو سرش آورده.نمیدونم خدا چرا به این پدر مادرا به راحتی بچه میده اونایی که لیاقتشو دارن باید چقدر خرج دوا ودکتر کنن اونایی که لیاقت بچه دار شدنو ندارن اینجوریه .نمیدونم والا نمیدونم.
بگذریم که این اسمش پدر نیست با این رفتارش!
ولی به نظرم مادری که نوزاد هفت ماهه را با یک آدم معتاد به شیشه تنها میذاره چون دیگه تحمل زندگی با اون را نداره هم اسمش مادر نیست و تا حدی مقصر

مادر هم مادرای قدیم
شکر پاش،بچه 7 ماهه پسر بوده یا دختر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
موجودی جز انسان(پست) در جهان یافت نمی شه که با بچه اش اینجوری رفتار کنه. حتی پست ترین حیوانات هم اینکار رو نمی کنند.
مادرش هم کم مقصر نیست.یکی نیست یه این پدر بی وجدان بگه اگه خودتو میکشتی به کسی بر میخورد نامرد؟آخه اون زبون بسته چه گناهی داشت؟بای ذنب قتلت؟
به نظر من مقصر اصلی مادر کودک است که با علم به اینکه می دانسته شوهرش معتاد است باردار شده است. و درضمن صدا و سیما را نیز باید مقصر دانست که ساعاتی را برای آموزش به خانواده ها در نظر نمی گیرد. بهتر نیست که صدا و سیما بجای اینکه در تلویزیون آشپزی و خیاطی و ..... را آموزش می دهد نحوه روبرو شدن با مسائل و چالش های زندگی را به خانواده ها آموزش بدهد؟!!.
نمیدانم چرا این فرهنگ غلط در جامعه ما نهادینه شده که هر موضوعی تا زمانی که تبدیل به فاجعه نشده و آبرو و حیثیتمان را در دنیا زیر سوآل نبرده ، برایش بصورت جدی چاره اندیشی نمیشود. این موضوع کودک آزاری هم تا زمانی که تبدیل به یک آبروریزی عظیم نشود و در دنیا به ریشمان نخندند ( که این چه کشور اسلامی هست) همینطوری با بی توجهی مسئولین و قوه قضائیه مواجه میشود تا دقیقه 90 که یونیسف و فلان و بهمان نهاد بین المللی کمال سوء استفاده را از این غفلت ما ببرند. به امید روزی که مسئولین نیز مانند خوانندگان این خبر وحشتناک تکان بخورند.
اعدام اعدام اعدام.................اعدام
گناه این کودک چه بود؟باید اعدامش کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها