بازدید 2970

آغاز به کار مسکن مهر سوریه

در حال حاضر انبوه سازان ایرانی به صورت محدود در کشورهای ونزوئلا و عراق حضور دارند اما این کافی نیست،چرا که هدف ما این است که ایران توانایی حضور گسترده در بازارهای منطقه را نیز دارد.
کد خبر: ۲۰۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳ 07 December 2011
 وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران با ساخت مسکن در ونزوئلا، عراق و به احتمال زیاد در سوریه به دنبال گرفتن بازارهای بعدی منطقه است، گفت:انبوه سازان باید توجه داشته باشند که تا یک ماه آینده باید قرارداد ساخت 50 هزار واحد مسکونی سوریه را نهایی و کار را آغاز کنند.

علی نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که ایران برای ساخت مسکن و حضور در بازارهای منطقه چه تدابیر و برنامه‌ای دارد، افزود: در حال حاضر انبوه سازان ایرانی به صورت محدود در کشورهای ونزوئلا و عراق حضور دارند اما این کافی نیست،چرا که هدف ما این است که ایران توانایی حضور گسترده در بازارهای منطقه را نیز دارد.

نیکزاد ادامه داد: یکی از فرصت‌هایی که به تازگی نصیب کشور و انبوه‌سازان ایرانی شده درخواست سوریه برای ساخت 50 هزار مسکن ارزان قیمت برای متقاضیان کم درآمد این کشور است.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: انبوه‌سازان باید از این فرصت نهایت استفاده را کرده و علاوه بر ساخت واحدهای مسکونیبا کیفیت ، سریع‌سازی را مد نظر خود قرار داده و با حداقل سود بازارهای بعدی منطقه را نیز در دست بگیرند.

*قرارداد ساخت ۵۰ هزار مسکن در سوریه باید تا یک ماه آینده نهایی شود

وی اظهار داشت: انبوه‌سازان باید توجه داشته باشند که تا یک ماه آینده باید قرارداد ساخت این 50 هزار واحد مسکونی را نهایی و کار را آغاز کنند.

وی خاطر نشان کرد: انبوه‌سازان ایرانی در حال حاضر 39 هزار واحد مسکونی در ونزوئلا و 20 هزار واحد مسکونی در عراق در دست احداث دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار
وب گردی