بازدید 1395

تاسوعا و عاشورا، آسمان اکثر استان‌ها صاف است

مشاور رئیس سازمان هواشناسی با بیان اینکه عاشورا و تاسوعا آسمان در استان‌های کشور صاف است، گفت: تنها استانی که در روز عاشورا برفی خواهد بود، استان خراسان رضوی است
کد خبر: ۲۰۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱ 03 December 2011
حجت‌الاسلام ابرهیم بهاری اظهار داشت: در روز تاسوعا مصادف با 14 آذرماه، آسمان استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل صاف است ولی در روز عاشورا آسمان این استان‌ها ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: آسمان استان اصفهان در روز عاشورا و تاسوعا صاف همراه با وزش باد خواهد بود و در روز تاسوعا و عاشورا آسمان استان‌های البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال و بختیاری صاف پیش‌بینی می‌شود.

حجت‌الاسلام بهاری گفت: روز تاسوعا آسمان خراسان شمالی و رضوی نیمه ابری با بارش برف و باران همراه است و در روز عاشورا آسمان این استان‌ها صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

مشاور رئیس سازمان هواشناسی گفت: آسمان استان‌های خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد در روزهای 14 و 15 آذر مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی صاف و همراه با وزش باد است.

وی خاطرنشان کرد: تنها استانی که در روز عاشورا و تاسوعا برفی خواهد بود، استان خراسان رضوی است ضمن اینکه طی روزهای یکشنبه تا پنجشنبه کلان‌شهرهای کشور از جمله کلان شهر تهران به دلیل سکون نسبی هوا آلودگی دارد.

منبع: فارس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی