بازدید 3708
۲

دستگيری نصاب كنتورهای برق تقلبی

کد خبر: ۲۰۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵ 01 December 2011
فردي که با معرفي خود به عنوان مامور اداره برق اقدام به نصب انشعاب غير مجاز و کنتور تقلبي مي‌کرد با7 کنتور تقلبي شناسايي و دستگير شد.

«سرهنگ جمال نيک جو» فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت شرق استان تهران در اين رابطه گفت: در پي دريافت گزارش مردمي مبني بر اينکه فردي تحت عنوان مامور اداره برق با دريافت وجه زياد اقدام به نصب کنتور برق تقلبي و غير مجاز براي کارگاه يا کارخانه آنان کرده موضوع سريعا در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود، با توجه به شکايت و مراجعه تعداد زيادي از شهروندان در اين خصوص، ماموران بلافاصله تحقيقات غير محسوس را آغاز و در بررسيهاي اوليه دريافتند متهم با سوء استفاده از عنوان اداره برق اقدام به اعمال غير قانوني و کلاهبرداري از شهروندان مي‌کند. سرهنگ نيک جو ادامه داد، در ادامه بررسيهاي انجام شده توسط ماموران مشخص شد متهم با نصب 7 کنتور تقلبي و غير مجاز از 17 نفر از شهروندان کلاهبرداري و پس از اطلاع از آغاز تحقيقات پليس در اين خصوص با صدور چک‌هاي بلا محل و همچنين صدور 8 فقره چک سرقتي و جعلي سعي در جلب رضايت شاکيان را داشته است.

اين مقام مسئول تصريح کرد: با کشف 7 کنتور تقلبي و تحويل آنها به اداره برق، نماينده حقوقي اين اداره خسارت وارده از اين اقدام غير قانوني متهم را بالغ بر 68 ميليون تومان اعلام داشت. اين مقام آگاه انتظامي بيان داشت: سرانجام با اقدامات گسترده اطلاعاتي، ماموران مخفيگاه متهم را شناسايي و طي يک اقدام غافلگيرانه وي را دستگير کردند. متهم به نام (موسي – خ) پس از دستگيري و رويارويي با شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبني بر جعل عنوان و کلاهبرداري و استفاده از چکهاي جعلي و سرقتي اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت در خاتمه با بيان اين مطلب که با دستگيري متهم هر روز بر تعداد شاکيان اين پرونده و افرادي که به اين طريق از آنان کلاهبرداري شده است افزوده مي‌شود از شهروندان خواست تا براي پيگيري شکايات خود به اداره پليس آگاهي مراجعه کنند.

منبع: تهران امروز
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
از کجا معلوم دومی تقلبی نباشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی