بازدید 12993

پوتين، "اولمرت" را به حضور نپذيرفت

از سوي ديگر روزنامه صهيونيستي"هاآرتص" نوشت: اولمرت قصد دارد پس از اين تلفني با پوتين گفت‌وگو كند.
کد خبر: ۲۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۲ 08 October 2008
گزارش‌ رسانه‌هاي رژيم اسرتئیل حاكي از آن است كه نخست وزير روسيه از ديدار با نخست وزير مستعفي رژيم صهيونيستي كه روز دوشنبه سفر رسمي خود را به روسيه آغاز كرده، خودداري كرده است.

به گزارش فارس ، روزنامه القدس العربي به نقل از روزنامه صهيونيستي "يديعوت آحارونوت"نوشت : برخي منابع در سفارت اسرائيل در مسكو گفتند كه ولاديمير پوتين كه پايگاه اسرائيلي از وي به عنوان حاكم كنوني روسيه نام برده، براي ايراد سخنراني مهم در يك اجلاس نظامي در خارج از مسكو بسر مي برده و برخي منابع ديگر نيز ادعا كردند كه نخست وزير روسيه با اسرائيل به خاطر مشاركت تل‌آويو در ساخت ارتش گرجستان كنار نيامده است.
بنا بر اين گزارش، روايت سومي نيز از قول اولمرت حاكي از آن است كه پوتين براي جشن تولدش در "سن‌پترزبورگ" بسر مي‌برده است.
از سوي ديگر روزنامه صهيونيستي"هاآرتص" نوشت: اولمرت قصد دارد پس از اين تلفني با پوتين گفت‌وگو كند.
نخست وزير مستعفي رژيم اسرائیل سه‌شنبه در تلاش براي ترغيب مقامات روسيه به ممانعت از فروش سلاح به ايران و سوريه شكست خورد و نتوانست هيچ تعهد محكمي از سوي آنان دريافت كنند.
"ايهود اولمرت" در حالي سفر دو روزه خود به مسكو را به اتمام رساند كه فقط توانست "دميتري ميدويدف"، رئيس جمهور روسيه، را ترغيب كند كه نگراني تل‌آويو را درباره فروش موشك و ديگر فن‌آوري‌هاي نظامي به ايران و سوريه بفهمد.

اولمرت به خبرنگاران همراه خود گفت: «احساس من اين است كه دولت روسيه موضع اسراييل را خوب درك مي‌كند و از تأثير احتمالي عرضه تسليحات به اين كشورها بر ثبات منطقه آگاه است.»
نخست وزير مستعفي رژيم صهيونيستي در پاسخ به پرسشي درباره اين كه آيا روسيه با ممانعت از فروش سيستم دفاع هوايي S-300 به تهران مخالفت كرده است، گفت: «ما درباره موضوعات فروش سلاح بحث كرديم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم