بازدید 17797

دیدار فرمانده ناجا و مسئولان سفارتخانه انگلیس

کد خبر: ۲۰۷۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸ 30 November 2011
جانشين فرمانده نيروي انتظامي از دستگيري افرادي که وارد سفارت انگليس شده بودند خبر داد و گفت: علل حوادث امروز در دست بررسي است.

به گزارش پايگاه خبري پليس،سردار احمد رضا رادان در پايان اين تجمع در تشريح بيشتر حوادث اتفاق افتاده گفت:با توجه به حوادث سياسي که در سفارت انگلستان پيش آمد،احساسات مردم را جريحه دار کرد.

وي با اشاره به اينکه در پي اين حوادث عده اي در مقابل سفارت انگلس تجمع و شروع به شعار دادن کردند،تصريح کرد:عده اي هم با مشاهده اين تجمع احساساتشان جريحه دار شد و با عبور از پليس وارد سفارتخانه انگليس شدند.

سردار رادان با بيان اينکه تعدادي از کساني که وارد سفارت انگلس شدند دستگير و عده هم شناسايي و در خصوص دستگيري آنها اقدامات لازم صورت گرفته است،خاطرنشان کرد:سردار احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي با حضور در سفارت در جمع سفير و مسئولان سفارتخانه اعلام کرد امنيت آنها تأمين و از آنها خواست که نگران ناامني خود نباشند.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي در ادامه از دستگيري افرادي که به باغ قلهک رفته بودند خبر داد و گفت:موضوع در حال بررسي که اين افراد با چه مجوزي وارد سفارت انگلستان شدند و افراد دستگير شده هم با تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي مي شوند.

گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،حاکيست،سفير و مسئولان سفارت انگليس از اقدامات نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در دستگيري افرادي که وارد سفارت اين کشور شده بودند تقدير و تشکر کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی