بازدید 4951
۳
متهم به قتل يك نوجوان 16ساله است

به خون كشيدن پاتوق پدر معتاد و دوستانش

پدر خانواده که معتاد به مواد مخدر بود منزل خود را به پاتوق افراد معتاد تبدیل کرده بود که این امر با مخالفت پسر 16 ساله این خانواده و مادر خانواده همراه بود...
کد خبر: ۲۰۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴ 27 November 2011
رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پسر 16 ساله‌ای پدر خود را به خاطر آنكه خانه شان را پاتوق دوستان معتادش ساخته بود كشت.

رسول النقی‌پور اظهار داشت: آتش‌سوزی و سوختن پدر خانواده در این حادثه از سوی پسر خانواده و مادر خانواده اعلام شد و با بررسی‌های انجام گرفته توسط پزشکی قانونی آذربایجان غربی مشخص شد مرد این خانواده قبل از سانحه آتش‌سوزی از طریق وارد شدن ضربه چاقو به قتل رسیده است.

وی در ارتباط با نحوه به قتل رسیدن این فرد، تصریح کرد: در یکی از روستاهای ارومیه پدر خانواده که معتاد به مواد مخدر بود منزل خود را به پاتوق افراد معتاد تبدیل کرده بود که این امر با مخالفت پسر 16 ساله این خانواده و مادر خانواده همراه بود.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: این امر منجر به اختلاف و درگیری بین مرد و دیگر اعضای خانواده شده و در شب حادثه زن خانواده با وارد کردن ضربه‌ای به سر مرد او را مورد هجوم قرار می‌دهد و در ادامه این درگیری پسر با ضربه چاقو پدر را به قتل رسانده است.

النقی‌پور با اشاره به آتش‌سوزی خانه توسط زن و فرزند مقتول، ادامه داد: با صحنه‌سازی‌هایی که توسط زن و پسرش انجام می‌گیرد، جنازه مرد را هم سوزانده و اعلام آتش‌سوزی در منزل می‌کنند که با تحقیقات انجام گرفته توسط 2 اکیپ تشخیص هویت و کارآگاهان جنایی عامل اصلی مرگ مرد مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه در بازجویی‌های به عمل آمده همسر مقتول و پسرش به قتل اعتراف کرده‌اند، گفت: این پرونده به محاکم قضایی ارجاع داده شده است. گفتني است تحقيقات تكميلي درباره ادعاي متهم و مادر وي ادامه دارد.

منبع: تهران امروز
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دستشون درد نکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست