بازدید 58605
«غول کشی» ایرانیان ادامه دارد

تیم ملی والیبال ایران، آرژانتین را هم شکست داد

سرویس‌های محمد موسوی امان تیم آرژانتین را بریده بود و دفاع روی تور مدافعان ایران به رهبری علیرضا نادی، کار را برای اسپوکرهای آرژانتین چنان سخت کرده بود که جلو زنان این تیم در گیم پنجم، هیچ آبشاری نزدند و برای گذشتن از دفاع روی تور ایران به جا خالی انداختن روی آورند / از نکات قابل توجه نیمکت نشینی بازار گرد در این بازی بود، وی در بازی با لهستان، عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورده بود.
کد خبر: ۲۰۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۴ 25 November 2011
سرویس ورزشی‌ـ ملي‌پوشان واليبال ايران با نتيجه سه بر دو، تيم آرژانتين را شكست دادند و به سومين پيروزي پیاپی در جام جهاني دست يافتند.

به گزارش «تابناک»، تيم ملي واليبال ايران در پنجمين ديدار خود از رقابت‌هاي جام جهاني در شهر اوساكاي ژاپن به مصاف آرژانتين رفت. پيش از اين ديدار، آرژانتين با هشت امتياز در رتبه پنجم و ايران با هفت امتياز در رتبه ششم جاي گرفته بود. پس از برتري تيم ملي ايران مقابل تيم‌هاي قدرتمند صربستان و لهستان و همچنين ژاپن ميزبان اين دوره از رقابت‌ها، نگاه‌هاي بسياري متوجه شاگردان خوليو ولاسكو شد و كادر فني آرژانتين كه نمي‌خواست مانند دو حريف پیشین ايران مغلوب ميدان باشد، با آناليز كامل تيم ايران بازي را آغاز كرد.



تیم والیبال ایران تا کنون تیم‌های پنجم، هشتم و نهم رنکینگ جهانی والیبال را شکست داده است

در مقابل، «خوليو ولاسكو»، سرمربي آرژانتيني‌الاصل تيم ملي ايران به همراه دستيار نامدارش «سيچلو»، سرمربي سابق تيم ملي جوانان آرژانتين نيز خيلي خوب بازيكنان و تيم آرژانتين را مي‌شناختند و در پي خلق يك شگفتي ديگر بودند.

ولاسكو پيش از اين گفته بود، مقابل لهستان و آرژانتين دو بازي احساسي دارد، زيرا بايد به مصاف تيم شاگردش (آناستازي و آرژانتين) يعني تيم ملي كشورش برود. ايران در آغاز اين ديدار از تركيب عليرضا نادي، حمزه زريني، امير حسيني، بازارگرد ، محمد موسوي، علي حسين بهره مي‌برد.



رده‌بندی مسابقات جهانی والیبال پس از پیروزی ایران در برابر تیم آرژانتین


گيم نخست:


همانند بازي‌هاي گذشته، ايران در اين ديدار هم شروع خوبي نداشت و دريافت‌هاي نه‌ چندان مطلوب شاگردان ولاسكو، موجب شد كه ايران بسیار زود، شش امتياز از حريف عقب بيفتد.

ولاسكو كه نمي‌خواست اين گيم را به سادگي به حرف واگذار كند، با تقاضاي وقت استراحت تلاش كرد تا از آماج حملات آرژانتين بكاهد و با تعويض بازارگرد و اميرحسيني با مهدوي و غفور كوشید تا دفاع اول ايران را تقويت كند. هرچند ملي‌پوشان ايران با درخشش پوريا فياضي و عليرضا نادي چند امتياز از دست رفته را جبران كردند، توپ‌گيري خوب آرژانتي‌ها و بازي سرعتي پاسور و اسپكرهاي آن‌ها، موجب مي‌شد تا اين تيم همچنان فاصله امتياز‌هاي خود را با ايران افزايش دهد. حتي تعويض فرهاد نظري افشار هم نتوانست دردي از تيم ايران دوا كند. پاس‌هاي بي نقص سپاستين سولي و آبشارهاي تماشايي سرعتي زن‌هاي اين تيم موجب شد تا اختلاف امتياز‌ها به عدد چهارده برسد. در حالي كه آرژانتيني‌ها تنها يك امتياز براي پيروزي در اين گيم مي‌خواستند، انگار ملي‌پوشان ايران تازه به خود آمدند و پنج امتياز پياپي را با دفاع عالي روي تور و سرويس‌هاي زيباي فياضي گرفتند. با اين حال، براي جبران امتيازهاي از دست رفته، بسیار دير شده بود و سولي يك آبشار قدرتي را در زمين ايران نشاند تا اين گيم با نتيجه 25-15 به سود آرژانتين پایان یابد.

گيم دوم:

ملي‌پوشان ايران در آغاز گيم دوم كولاك كردند و با دفاع عالي سه نفره مقابل سرويس‌هاي سرعتي آرژانتين و تمركز روي آبشارهاي فياضي از حريف خود پيش افتادند. هر توپي كه به فياضي مي‌رسيد، به امتياز تبديل مي‌شد. امير حسيني هم كه متوجه اين نكته شده بود، همه پاس‌ها را روي دست او مي‌فرستاد.

پيري‌يرا قدرتي‌زن آرژانتين نمي‌توانست برابر سد دفاعي نادي و موسوي كاري از پيش ببرد. سرويس‌هاي سركش موسوي روي شانه‌هاي گونزالس كشيده مي‌شد و براي ايران امتياز مي‌آورد. موتور اسپك‌هاي دیدنی بازارگرد تازه روشن شده بود و منطقه پنج زمين حريف را نشانه مي‌رفت. ملي‌پوشان ايران در يك نمايش متفاوت نسبت به گيم اول برتري خود را به آبي‌پوشان آرژانتين تحميل مي‌كردند.

ايران سیزده بر هشت از حريف پيش افتاده بود. هماهنگي خوب علي حسين و اميرحسيني موجب شد تا همه توپ‌هاي قدرتي حريف در منطقه چهار زمين دفاع شود. داور اول ايران دو امتياز مشكوك به آرژانتين داد.

لوسيانو ديسيكو، بهترين بازيكن آرژانتين هم نمي‌توانست بالاتر از دستان موسوي آبشار بزند. بازارگرد همچنان سد دفاعي سه نفره حريف را مي شكست. ولاسكو پس از گيم نخست تمركز حملات ايران را روي منطقه چهار زمين حريف برد و اين تاكتيك پاسیخ داد تا نايب قهرمان قاره آمريكاي جنوبي مقهور بازي هماهنگ تيم ايران شود.

از سوي ديگر، پيري‌يرا سرويس‌هاي مهار نشدني خود را به نمايش گذاشت تا شايد با اين حربه بتواند آرژانتين را به بازي برگرداند؛ اما در حالي كه دو امتياز پياپي را براي آرژانتين به دست آورد، سرانجام سومين سرويسش‌ توسط علي حسين و فياضي مهار شد.

حمزه زريني با پاس‌هاي رو به عقب خود بازارگرد را صاحب توپ مي‌كرد تا آبشارهاي پشت خط زن ايران با فريب دفاع روي تور حريف در منطقه دو و چهار زمين آرژانتين بنشيند. نظري‌افشار هم به ميدان آمد تا سرعت بازي ايران را بالا ببرد. ايران با اختلاف سه امتياز از حريف پيش بود كه غفور و مهدوي، بار ديگر به ميدان رفتند. سرويس غفور يك امتياز ديگر براي ايران به همراه داشت تا تيم ملي واليبال ايران اين گيم را با نتيجه 25-21 به سود خود تمام كند و همه چيز يك بار ديگر مساوي شود.

گيم سوم:

بازيكنان هيچ يك از دو تيم سر تسليم شدن نداشتند. با اين حال نمايش احساسي بازيكنان ايران چند اشتباه فردي را به دنبال داشت و موجب شد تا حريف فرصت طلب بسیار زود سه امتياز جلو بيفتد. سرمربي ايران غفور و بازارگرد را تعويض كرد. آبشارهاي دیدني موسوي و پروازهاي خيره‌كننده او تحسين حاضران در سالن را برانگيخت. نبرد روياروي فياضي و فاكونته همواره به سود جوانترين بازيكن ايران تمام مي‌شد.

هوشمندي فياضي و فريب خط دفاعي آرژانتين اختلاف امتيازها را جبران كرد و ايران را پيش انداخت. با اين حال، پاس‌هاي سرعتي و بي نقص ديسيكو به همراه آبشارهاي پرقدرت كاوانا يك بار ديگر آرژانتين را تا شش امتياز جلو انداخت. نايب قهرمان واليبال آمريكاي جنوبي تيمي نبود كه به راحتي تسليم شود.

موسوي ستاره اين گيم بود كه با سرويس‌هاي پرشي خود، تلاش داشت اختلاف امتياز را جبران كند. از سوي ديگر، حمزه زريني قدر پاس‌هاي خوب فياضي و مهدوي را مي‌دانست و آنقدر پرقدرت آبشار مي‌زد كه سد دفاعي حريف فرو مي‌ريخت. زريني با سرويس‌هاي پرشي مي‌خواست يك تنه ايران را به بازي برگرداند. ايران به امتياز برابر 23 با آرژانتين رسيد و سرمربي آبي‌پوشان را مجبور كرد كه وقت استراحت بگيرد و بدين ترتيب از توفان حملات ايران بكاهد. بلافاصله آرژانتين يك امتياز گرفت و ولاسكو وقت استراحت خواست. امير غفور و موسوي آبشار روگا را خنثي كردند، ولی دو اشتباه پياپي امير غفور در سرويس و آبشار موجب شد تا اين گيم را با نتيجه 26-24 به سود آرژانتين تمام شود.

گيم چهارم:

بازيكنان ايران خوب مي‌دانستند كه براي برتري در اين ديدار چاره‌اي جز پيروزي در گيم چهارم ندارد و به همين دليل به آب و آتش زدند. سرويس‌هاي فني مهدوي و پرواز ديدني امير غفور ايران را در همان آغاز، چهار امتياز از حريف جلو انداخت. هرچند پري‌پرا و فاكونته دو امتياز براي آرژانتين به دست آوردند، بازيكنان ايران برتري چهار امتيازي خود را نگه داشتند. دفاع سه نفره ايران يعني مهدوي، موسوي و نادي آبشارهاي كنته را برمي‌گرداند. نادي اجازه نمي‌داد توپ زير تور ايران بخوابد. امير غفور هم با شيرجه زير تور ايران خط دفاعي ايران را پوشش مي‌داد.

ايران كاملا حساب شده بازي مي‌كرد. اين تيم آرژانتين، يكي از مطرح‌ترين قدرت‌هاي واليبال جهان بود كه مقهور قدرت ملي‌پوشان ايران شده بود. روحیه ملي‌پوشان تحسين برانگيز بود. همه بازيكنان با جرأت بازي مي‌كردند. ولاسكو دستور‌های تاكنيكي جديد را در وقت استراحت فني دوم به بازيكنان گوشزد كرد. فياضي در اين گيم هم هنرنمايي ‌كرد و دفاع روي تور حريف را به زانو درآورد. حمزه زريني باز هم سرويس‌هاي پرشي خود را به نمايش گذاشت تا سرانجام با آبشار دیدنی كاپيتان نادي، ايران با امتياز25-16 پيروز اين گيم باشد.

گيم پنجم:

بازي به اوج حساسيت خود رسيده بود. ايران پنج بر سه از حريف پيش و در آستانه خلق يك شگفتي ديگر بود. هيچ كس نمي‌توانست نتيجه اين ديدار را پيش‌بيني كند. ايران در آستانه نخستين پيروزي خود بر آرژانتين بود. امير غفور و پوريا فياضي، پاس‌هاي علي حسين را به امتياز تبديل مي‌كردند. ولاسكو با دقت حركات بازيكنانش را زير نظر داشت. آرژانتيني‌ها سر تسليم شدن نداشتند و اختلاف امتياز را به عدد يك كاهش دادند؛ اما كاپيتان نادي با تجربه خود اجازه نداد، بازي به تساوي كشيده شود. نظري افشار به ميدان آمد. واليباليست‌هاي آرژانتين كه روحيه خود را باخته بودند، دو سرويس را خراب كردند تا ايران سیزده بر ده از حريف جلو بيفتد.
امير حسيني با يك پاس زيبا، موسوي را به يك پرش زيبا وادار كرد و ايران را به امتياز چهارده رساند. آرژانتين هم يك امتياز گرفت. ايران اين ديدار را با آبشار فياضي به پايان برد و در گيم آخر با نتيجه پانزده بر دوزاده به برتري رسيد.

تيم ملي والبيال ايران با نتيجه سه بر دو و امتياز‌هاي (25-15 ،21-25 ،26-24، 16-25 و12-15‌) آرژانتين، نايب قهرمان آمريكاي جنوبي را شكست داد تا بدين ترتيب، به چهارمين پيروزي و به دست آوردن 9 امتياز در جام جهاني دست يابد. با اين نتيجه، زنگ خطر براي همه مدعيان قهرماني در جام جهاني به صدا درآمد و سرفصل جديدي در واليبال جهان آغاز شد.

گفتنی است، تيم ملي واليبال ايران بايد روز يكشنبه ششم آذر در شهر فوكوئوكا به مصاف آمريكا برود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶۶۶
اون از وزنه بردارها اینم از والیبالیستها... حیف پولی که تو فوتبال هدر میره...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
لعنت به فوتبال و حیف این همه پول بیت المال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
والیبال و بسکتبال و تکواندو و کشتی و وزنه برداری زحمت رو بکشند ولی پولش و پزش برسه به فوتبالیست ها.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
زنده باد بر خوليو ولاسكو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
خاک بر سر فوتبالیستا
omid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
لعنت به فوتبال، فوتبالیست و فوتبالدوست که باعث شده امکان پیشرفت تو سایر ورزشها از ایران عزیزمون گرفته بشه....مسوولین "ای داد" "ای هوار"
بابك
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
پولو بايد خرج ورزشكار باغيرت كرد ! نه يه مشت بي غيرت كه فقط به فكر گرفتن پول قرارداد و بعدش ماشين خريدن و ول گردي تو سطح شهر هستن !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
تابناک . یه نظرسنجب بذار ببین چند درصد مردم موافقند در فوتبال تخته بشه پولش تزریق بشه به ورزشای دیکه
دلیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
سلام بچه ها تبریک به همه، بنظر میرسه بزرگترین عامل سرمربی بسیار توانمند باشه که ما زیاد روش تاکید نداریم. البته سرمربی اگر بازیکن های خوبمون نبودند کاری نمی تونست کنه. دست همگی درست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
من اگر به عنوان شهروند حقی دارم راضی نیستم یک ریال ا بیت المال صرف فوتبال بی غیرت ما بشه این پول چه از ارزش افزوده سایپا و ایران خوردرو باشه چه از نفت آبادان و فولاد و آهن این مملکت
علی
| United States |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
فوتبال ایران به دلیل اهمیتی که داره کثیف شده. استعدادهایی که در ایران حیف میشن خیلی بیشتر از والیبال یا دیگر رشته ها هستند لطفا جو گیر نشوید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اگر نظرسنجی کنن اونوقت این اقای شادابیان کجا بره کار کنه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
واقعا واقعا واقعا واقعا
حیف پول که صرف فوتبال بشه
ایرانی
| China |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
آقایون مدیران دلسوز سیاسی،لطفا سراغ والیبال نرین.غیرت ایرانی کار خودشو میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
به جای حمله به فوتبال حیفو به مدیرهای فوتبال بگین که مدیریت ندارن .
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
پولها رو فوتبالیستها می گیرند که اینقدر گستاخ بشند که جلو دوربین انگشت فلان جای همدیگه بکنند اگه یک دهم پولی که تو فوتبال خرج میشه تو ورزشهای دیگه خرج می شد ، کلی افتخار جهانی داشتیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اگه قط 10 درصد پولی که خرج فدراسیون اقای خوش خنده میشه در ورزشهای دیگه هزینه بشه افتخاراتی خیلی بیشتر از این به دست خواهد امد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
دیدن والیبال برای من خیلی از دیدن فوتبال استرس ایجاد میکنه!ولی همیشه به برد امیدوارم حتی اگه 10 امتیاز هم عقب باشیم.حقیقتش هنوز هیچ کدوم از بازی ها رو ندیدم.میترسم وسطش سکته کنم!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
کوفت بگیرین که بیخودی منفی میدین
nima
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
لعنت به فوتبال کثیف ، حیف پول مفت بیت المال که میریزن حلق فوتبال ناپاک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
توی فوتبال مسئله تخته کردن و بودجه نیست، مشکل مدیریت ضعیفه که پول رو هدر میده. هر ورزشی به پول نیاز داره، اینقدر بی منطق نباشید.
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
1621+ ... جالبه ..
محمد اصفهان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اینقدر همه چیز رو با پول نسنجید آخرش انا هم میشن یکی مثل فوتبالیست ها ........
پول عامل درد و دردسر و بدبختی کشوره...
اول غیرت بعد حمایت به اندازه نه زیاد روی نه کم روی....
یک دهم اون پولی که تو فوتبال خرج می کنن تو والیبال خرج کنن، این بچه های باغیرت قهرمان جهان می شن، آخر این همه پول به این فوتبالیستها دادن می شه قضیه شیث و نصرتی!!
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
با سپاس از شیر مردان والیبالیست کشورمان و با آرزوی قهرمانی ایران در رقابت های جام جهانی والیبال ، باید عرض کنم شوخی دوستانه شیث و نصرتی هیچ اشکالی نداشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
حیف واایبال و بچه های تیم ملی که حمایت نمیشن.شیث و نصرتی هم بهتر بود شوخی دوستانشون رو تو خونه انجام میدادن نه جلوی دوربین پخش زنده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
شما دوست داری از این شوخیها باهات انجام بدن؟ البته به قول خودت از نوع دوستانه اش رو!
شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
فقط برای اطلاع پولی که در والیبال خرج میشه یک دهم فوتبال است.فوتبال 400 میلیاردی و والیبال 40 میلیاردی
ممنونیم بچه ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
واسه چی منفی دادن الله اعلم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اینایی که منفی دادن فوتبالیستن اخه اینا روشون سنگ پای قزوینه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
واسه این منفی دادن چون از پیروزی شیرمردان ایرانی اونجاشون بدجوری سوخته!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
واسه این منفی دادن که ببینن کار میکنه یا نه؟
خدا خير بده اقاي يزداني خرم رو كه سالها پيش پايه فدراسيون را درست كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
بنده خدا رو مثل دادکان برکنار کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
واقعا از حقنگذریم این پیروزیها رو مدیون آینده نگری و استعدادیابی جناب یزدانی خرم در سالهای مدیریت ایشان هستیم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
واقعا مدیر ورزشی یعنی یزدانی خرم،هرچند رییس فدراسیون الان هم خیلی خوب کار کرده و جای تشکر بسیار داره ولی پایه گذار والیبال یزدانی خرم بود
هه هه هه !
این بازی هم عالی بود
واقعا آفرین به این روحیه بالا و انگیزه
آفرین به این مربی و بازیکنان

آفرین آفرین
zendeh bad. shademun kardan :)
و یک جمله تکراری، زیبا و انشاالله همیشگی:
درود بر غیرتتان ای بلند قامتان والیبال ایران
درود بر غیرت ایرانی.واقعا خوشحالمون کردید.
بازارگرد نه بازارگرم
زنده باد ایران و ایرانی
دم همه ی بچه های والیبالیست و شما گرم
و یک جمله تکراری، زیبا و انشاالله همیشگی:
درود بر غیرتتان ای بلند قامتان والیبال ایران
خدا وکیلی باید رئیس فدراسیونی مثل والیبال که این همه افتخار کسب کرده را برکنار و مجددا انتخابات برگزار کنیم
اقای وزیر ورزش از خدا بترس!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
نترس عزیز به اونایی بگو که برای دور بعد بهش رای ندن
تبریک مردان تا ابد فارس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
از آب گل آلود ماهي نگير. كي گفته همه فاليباليستها فارس هستند آقاي شوون...
sasan
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
کی گفته فارس نیستند!، مگه لرها جزو قوم فارس محسوب نمیشن. ژنده باد بچه های خرم آباد و زنده باد پارس...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
ايراني، با ايمان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
دلبندم، فارس به همه سرزمین ایران گفته میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
بابا منظورش پارس (سرزمين پارس= ايران) بود. پارس مشتمل بر اقوام ايراني است دادا.
خدا وکیلی باید رئیس فدراسیونی مثل والیبال که این همه افتخار کسب کرده را برکنار و مجددا انتخابات برگزار کنیم
اقای وزیر ورزش از خدا بترس!
بابا مادیگه کی هستیم؟!!!ولاسکو نشان داداگه یه مربی بتونه همزمان باعلم مربیگری مدیریت راهم بلد باشه میتونه موفق باشه.یاشاسین ایران
درود بر ایران وایرانی و ولاسکو .
با شادباش فراوان به سیمرغان بلند پرواز ایران
باید از بازی جوان رعنای ایران ( بازار گرد ) در
بازی با صربستان تشکر کنیم . هر چند ایشان
اهل بازار گرمی نیست که تابناک به مزاح نام
وی را بازار گرم گذاشته است .
به لطف خدا شاهد تداوم این افتخار آفر ینیها و
روی سکوی جهانی رفتن سرو قدان هستیم.
دست ملی پوش های والیبال درد نکنه. باعث سرافرازی ایران شدن.
ای سَروهایِ بلندِ آریا
دستانتان به ثریا رسیده است
با عزت و غرور
با اتحاد و مهرتان
ایران و نامِ آن
آن سویِ مرزها رسیده است

دمتتتتتتتتتتون گرم بر و بچ
افتخار ایرانید
آقا من دیروز هم گفتم. بابت این ورزش‌ها هزینه نکنید، فقط بدید به فوتبالی‌ها که چپ و راست قهرمان جام جهانی‌، اخلاق، آسیا و غیره میشن. بیچاره‌ها هزینه ایی هم ندارن که.

آقای احمدی نژاد، مفسد‌ها رو که معرفی‌ نکردید، حداقل در فوتبالو تخته کن لطفا.
احسنت به غیرتتون . کاش فوتبالیستهای ما از شما درس می گرفتند.دست علی به همراهتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
دست خدا که مافوق همه دستهاست به همراهتون
چهارمین پیروزی متوالی نه سومین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
تا الان چهارتا پیروزی داشتیم که سه تاش متوالی بوده جناب ناشناس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
چهارمین پیرزی غیر متوالی!!! سومین متوالی!!! همه دارن خوشحالی میکنن نشستی از تابناک ایراد بگیری؟؟؟؟؟؟ بی خیال !!!! خسته شدیم از این همه منفی بینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
درست گفت
بالاخره سحرخیز شدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
واقعا..بازی به این میگن که مجبورت می کنه ساعت 5 و نیم از خواب پاشی حالا پول هم بهت بدن حاضر نیستی یه دقیقه از فوتبال و تماشا کنی
تنها ورزشی که از پایه کار شد همین والیبال و یه مقدار هم بسکتبال بود که نتیجه داره میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اگه در فدراسیون فوتبالو ببندد و هزینش رو خرج والیبال و تکواندو و وزنه برداری و ... بکنن بچه ها کاری میکنن که اونوقته که میتونیم سرمون بالا بگیریم و به ایرانی بودنمون مجددا ببالیم این فوتبال چیه که این همه خرجش میکنن بعد از 4 سال هم که میخواد بره جام جهانی ههمونو نصفه عمر میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
به شرط اینکه با مدیریت صحیح و شفاف مالی در این رشته ها از فساد مالی و اخلاقی شکل گرفته در فوتبال دور بمانند ، و الا عاقبت انها هم چیزس تو مایه های فوتبال اوروز ایران میشود و یا شاید بد تر(با اتکا به تجارب به دست آمده توسط آقایون! در فوتبال)
امید است بااستعانت ازدرگاه خداوند متعال در بازهای بعدی هم موفق وپیروز باشند آفرین بر این عزیزان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
آخه منفی ها واسه چیه بی...
آفرین به این مربی که واقعا تیم رو در بهترین شرایط نگه داشته و هم از با تجربه ها استفاده می کنه و هم از جوون های زیر 20 سال .
و آفرین به بازیکنان که نشون میدن اگه مربی خوب بالا سرشون باشه حریف هر تیمی میشن .
مربي يعني اين.
ولاسكو متشكريم
بچه ها متشكريم
چه کیفی کردیم مدت ها بود در عرصه ورزش چنین طعم شیرینی احساس نمی شد.
ولی اکنون واقعا لذت می بریم.
شک نکنید رئیس و سرمربی تیم برکنار میشوند
مثل فوتسال (جالب است بدانید تیم فوتسال ناشنوایان با مدیریت حسین شمس دیروز به فینال مسابقات جهانی رسید)
مثل مهماندوست در تکواندور
مثل یزدانی خرم در کشتی

بابا یکی به داد این مملکت برسه!

لعنت به تابناک نامرد که همه پیامهای مرا سانسور می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
برو بابا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
با شما موافقم.ولی میشه بگین این روزی نامه های حرف مفت چه مطلبی برای تیتر پیدا کنند؟ ببینید این چند روز جند درصد مطالب درمورد والیبال بوده؟؟این پیروزی ها افتخار .افرین ارام بخش.پر ثمر و.....می باشند.باید و باید نگاه وزارت ورزش به فوتبال و والیبال عوض شود.وجود 10 مربی مثل ولاسکو وکیروش و باقری و.....ثمراتی دارد که فقط مدیران دانا و دور اندیش انرا می فهمند!!!!!
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
دوست ناشناس خوب حسین راست میگه دیگه من نمی دونم چرا هرکسی که خوب کار میکنه برکنار میشه لابد تصادفیه؟!!!
صدآفرین به این با غیرتا
سربلندمون کرذن
فرق مربی خوب با مربی بد مشخص شد.امید است که فوتبال هم نتایج خوبی بگیره به شرطی که مانند والیبال ارنج تیم دست مربی باشه لازم به ذکر است که در فدراسیون فوتبال تا حالا هر مربی آمده ارنج خودشو نتونسته بده چون اولا فشار از طرف احزاب و و گروها فعال وارد میشه و ثانیا توقراردادشان دست مربی رو می بندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
تو فوتبال سیاست خیلی دخیله.در بعضی مواقع شاید مصلحت باشه ببازیم.چرا؟چونکه جوونا میریزن بیرون،بعد کشورمون به خطر میفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر تمام بازی های باقی مانده رو هم بازیم چیزی از ارزش مربی و بازیکنان کم نمی شود. کاش سالیان قبل این مربی ها رو داشتیم. الان ما به جای برزیل بودیم. دل به تیم های صغر سنی کارخانه و دیگر مربی های تو خالی داخلی خوش کردیم.
پاسخ ها
محمدباقر
| Netherlands |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
این بی انصافیه!! کارخانه هم جز اون مربیایی هست که خیلی برای والیبال این مملکت زحمت کشیده و خیلی از همین بازیکنا زیر دست ایشون والیبال رو شروع کردن. یادمون باشه تیم ملی عصاره تیمهای باشگاهیه و مربی تیم ملی مدیریت زحمتهای باشگاهها رو میکنه که انصافا هم خیلی خوب مدیریت کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
انصاف داشته باشیم. آقای کارخانه هم در زمان و مرحله خودش خیلی کمک کرد.
آفرین بر والیبالیست های عزیزمان که غرورملی را در جوانان ایرانی یکبار دیگر احیا کردند.مسئولان همانند فوتبال به رشته هایی مانند والیبال.وزنه برداری.بسکتبال اهمیت داده وار آنها به نحو مقتضی تشویق وقدردانی نمایند.
بچه ها متشکریم
البته هزینه هایی که تو فوتبال میشه بنام فوتبال ه و به کام دلاله
امیدوارم والیبال له اوون روز نیفته.
خدایا پای سیاسیون را به والیبال باز نکن
زنده باد ایران و ایرانی
دستت همه تون درد نکنه واقعا شادی رو به خونه های ما مییارید.
اما اگه غیرت بخرج بدید و امریکا رو هم شکست بدید دیگه عالیه.
پاسخ ها
محمدباقر
| Netherlands |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
جالبه که این کامنته منفی نداره
فکر کنم وقتشه که ولاسکو برکنار بشه و جلال طالبی بیاد
((:
زنده باد ایران و ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
lما نفهمیدیم منفیش یعنی چی؟
براوووو تیم ایران. واقعا با غیرت بازی کردند. دفاع روی تور ایران عالی بود. نفس آرژانتینی ها رو بند آوردن.
ایشاالله از زو آمریکا هم رد میشن، بعد مصر . چین بازی های آسونیه میبرن، میرن برا المپیک
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اگه همه بازی هاش هم ببازه باید به این بچه ها افتخار کرد
انشالله تو این بازی ها ایران حداقال چهار بازی دیگه رو میبره و میره المپیک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
همه امیدواریم این اتفاق بیفته. ولی سطح توقع رو یه خورده باید پایین تر بیاریم که اگر هم باخت یا تو 5 تا تیم بالایی نبود از این بچه ها مأیوس نشیم
خیلی تشکر میکنم از بچه ها
ديدن بازي تيم ملي واليبال چنان هيجان به آدم ميده كه هزار تا بازي فوتبال نميده! حيف بيت المال كه خرج اين فوتبال ميشه!
از اين كه بازي رو به طور كامل گزارش كرديد ممنون!
درود به همه والیبالیستهای تیم کشورمان وخجالت زیاد برای فوتبالیستهای کشورمان
جاوید باد ایران و ایرانی
درودبر غیور مردان والیبالیست تورا جون هرکی دوست دارید روی امریکا را کم کنید
ماشاالله بر غیرتتون
ایشاالله از زو آمریکا هم رد میشن، بعد مصر . چین بازی های آسونیه میبرن، میرن برا المپیک
اتفاق بعد از مسابقات، رييس فدراسيون عوض مي گردد. به دلايلي مجهول سر مربي تيم ملي ايران ولاسكو جايش را به مربي داخلي مي دهدكه چرا .....
اگه پولی که برا فوتبال خرج میکنن 1/3 رو برا ورزش های دیگه خرج کنن محشره
واقعا فوتبالیستهای سراسر غرور و نخوت و چندش -که در تمام عرصه ها اولن -از فردا روشون میشه از خونه بیان بیرون .نظرات بالا همش نظرات هموطنان ماست-یکیشون از فوتبالیستهای سراسر افتخار راضی هستن؟والیبالیستها اگه بعد از این شکست هم بخورن رو چشم ما جا دارن.
خیلی نامردی هست به خدا الان تیم ملی والیبال سومم بشه بر گرد تهران هیچکس به استقبال نمی یاد و تیم ملی فوتبال از 32 تیم 33 میشن میان فرودگاه کل ایران تو فرودگاه منتظرن
اوج نامردی هست
بر خاک تو بوسه می زنم ایرااااااااااااااااااااااااااااااان
دمشون گــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
من از ترس باخت تيم تاحالا هيچكدوم از بازيها را نگاه نكرده ام بجاي فوتبال نيم نگاهي هم به ساير رشته ها داشته باشيم
مربیان ایرانی جرات ندارند و فقط دنبال اسم هستند.
اگه ولاسکو نبود چه کسی جرات داشت موسوی و بازیکنان جوان را در لحظات حساس بیاره تو؟
یا اگه مربی پرتقالی فوتبال نبود کدوم مربی ایرانی مهاجم ذوب آهن را تو تیم ملی میاورد؟
ما ایرانی ها اعتماد به نفس نداریم .همین
پاسخ ها
محمدباقر
| Netherlands |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
خداییش مربیا قبلی هم در حد خودشون زحمت کشیدن . یادمون نره یه زمانی زنگ تفریح ژاپن و کره بودیم
ارادت بجای لیاقت
| Canada |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اگر در هر کاری مدیر و ادم کاربلد بکار گرفته شود با توجه به استعداد ایرانی موفقیت صددرصدی خواهیم داشت اما متاسفانه تا یک جا بوی شیرینی بیاد پاچه خوار ها پیداشون میشه
ای ول بچه های ایرانی
فوتبالیا یاد بگیرن بد نیست!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
من که از فوتبال دیگه فقط شادی بعد از گل رو نگاه می کنم
ایشاالله از زو آمریکا هم رد میشن، بعد مصر . چین بازی های آسونیه میبرن، میرن برا المپیک
واقعا عالی بود دمشون گرم - خدایی اشک آرژانیتینی ها دراومد.
فدای هرچی هموطنه
خصوصا بچه های والیبال
Grazie i pallavoli del'iran
اين يعني غيرت ايراني
ولاسكو گل كاشكي
بچه ها پكوندين
ماشاا... به غيرتتون
دردتون بخوره تو سر اين فوتباليا : دي
اميدوارم اين مربي خوب و فهيم واليبال حالا كه خوب نتيجه گرفته از ايران فراريش ندن و در حفظ آن بكوشند. ممنون از تمام بازيكنان و كادر مربيگري و همچنين فدراسيون واليبال كه بدون ادعا هستند
هه هه هه به نظر ما هه هه هه اين ورزشها تا بيان به فوتبال برسن هه هه هه خيلي كار دارن هه هه هه بايد از ما الگو بگيرن هه هه هه !
فرق مربی خوب با مربی بد مشخص شد.امید است که فوتبال هم نتایج خوبی بگیره به شرطی که مانند والیبال ارنج تیم دست مربی باشه لازم به ذکر است که در فدراسیون فوتبال تا حالا هر مربی آمده ارنج خودشو نتونسته بده چون اولا فشار از طرف احزاب و و گروها فعال وارد میشه و ثانیا توقراردادشان دست مربی رو می بندند
سیاست مسیولین باید مدال اوری باشد . با یک دهم هزینه فوتبال بی اخلاق میشه نام کشور را به عرش رساند.
بوسه آرژانتینی بر دستان شاهزادگان پارسی
پاسخ ها
محمدباقر
| Netherlands |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
ما شاهزاده ای این وسط ندیدم همه یه مشت بچه رعیت بودن که از رو همت خودشون بردن نه از نشان خونوادگیشون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
شما شاهزاده نمی بینی چون عادت نداری خودت را بزرگ ببینی هموطن عزیر در این جا شاهزاده به معنی ایرانی بزرگ است چرا فکر می کنی رعیت بودن امتیاز است فکرت را بزرگ کن تا تمام رعیت ها شاهزاده شوند اشکالی در این می بینی
براوووو تیم ایران. واقعا با غیرت بازی کردند. دفاع روی تور ایران عالی بود. نفس آرژانتینی ها رو بند آوردن.
من هم موافقم اشتباهه که پول ملت را هدر اون فوتبال بکنیم با این پول میشه به همه تیمهای ملی که الحق بهتر از فوتبال کار می کنند کمک کرد
ما زنده به آنیم که آرام نگیر یم
موجیم که آرامش ما در عدم ماست
زبان دوستداران عزت و سربلندی ایران از شرح
در یادلی افتخار آفر ینان تیم ملی والیبال قاصر است . به لطف یزدان و همت مردانه بچه ها
در جهان و المپیک قهرمان خواهیم شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
موجیم که ""آسودگی ما عدم ماست""
بسمه تعالی

انشاالله همه ورزشکاران که در رده های ملی فعالیت می کنند غیرت اسلامی ایرانی خود را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و دل مردم را همواره شاد کنند. دیروز هر جا که می رفتم مردم از تلویزیون بازی ملی پوشان با تیم لهستان را پی گیری می کردند، شاید از یک بازی فوتبال بیشتر و بهتر؛ انشاالله هدف اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در تمام عرصه ها و میادین جهانی است.
عشق کردم
دمتون گرم بچه های ایران
به امیدپیروزی مقابل تیمهای برزیل،روسیه وایتالیا ...
واقعا دست جوانان ملی پوش مان درد نکند . وقتی یک روز در خیابان آذربایجان در حرکت بودم دیدم یکی از همین جوانان ملی پوش در حال دویدن آرام و گرم کردن خودش بود ( بعد از جام آسیا) گفتم بیا اینها اینقدر زحمت می کشند و افتخار ملی کسب می کنند اما هر چه هزینه است ما برای فوتبال انجام می دیم اونوقت یه اتفاقی مثل بازی چوکای تالش یا بازی پرسپولیس می افته که در صدر اخبار ورزشی جهان قرار میگیره!
بعد از انقلاب باید همه متوجه باشیم که فوتبال را رها کنیم و بدنبال ورزشهایی باشیم که میتوانیم حرفی برای زدن داشته و استعداد گلهایمان را نشان دهیم . دشمن از همین میترسد .
کفاشیان حیا کن
لین فوتبالو رها کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
هه هه هه هه عمرا
کفاشیان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
هه هه هه من هم با نظر ایشون موافقم و همه حق دارند اظهار نظر کنند ولی هه هه هه...
تا حالا سلقه نداشت صبح به این زودی بیدار بشم با این پیروزی با روحیه بیشتر می تونیم کارامون انجام بدیم
ممنون از همه
می دانید چرا والیبال و وزنه برداری و بسکتبال و ... موفق اند و فوتبال نه . چون این ورزش ها برنامه ای مانند 90 ندارند تا فقط به حاشیه بپردازند و اسطوره های پوشالی تحویل ما بدهند . 15 سال پیش را نگاه کنید . فوتبال نان شب مردم شده بود اما پس از چند سال و با پا گرفتن برنامه 90 و اسطوره سازی رسانه ای مانند امثال دایی فوتبال به این روز افتاد . جالب اینکه فردوسی پور برنامه ای ترتیب می ده تا مشکلات فرهنگی را در فوتبال ریشه یابی کند غافل از اینکه بیشترین کسی که تریبون در اختیار داشته همین آقا و تیم اطرافش بودند و می توانستند فرهنگ درستی را پایه گذاری کند اما شبی نبوده که برنامه 90 دو نفر را به جان هم نیندازد بعد می گوید چرا در فوتبال ما همه به جان هم افتاده اند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
حرف راست ردخور نداره
محمدباقر
| Netherlands |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اتفاقا تو این فوتبال اگه تک ستاره ای هم باشه همین علی دایی که فقط و فقط از روی تلاشش به اینجا رسید و تو اروپا به خوبی خودشو نشون داد و یادت هم نره که ایشون بیشترین گل زده رو داره یادت نره.
هاپولی
| Canada |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اتفاقا این برنامه 90 که کثافت کاری های انگلهائی که به فوتبال چسبیده اند رو میکنه این فوتبال بخاطر هواداران و گردش مالی زیاد مورد توجه سیاسیون است لذا اونها خیلی دوست دارند همه چیز هاپولی کنند.
واقعا ملت رو شاد کردند ممنون لطفا پولهای بی حساب بیت المال رو از فوتبالیستها با اخلاق (امثال ...)بگیرن رو جوانهای ملت در رشته ها و کارهای دیگر سرمایه گزاری کنن والعاقبه للمتقین
ماشاالله به غرتتان -خواستن توانستن است
افرين بر غيرت دلاور مردان واليبال ايران كه با پيروزي خود بر تيم هاي مطرح دنيا قدرت و اقتدار كشور عزيزمان را به رخ جهانيان كشيدند و آفرين بر هوش و زكاوت و مديريت خوب مربي خوبي مثل ولاسكو
واقعا دم همتون اتيـــــــــــــــــــــــــــــــش ايول به غيرتتون

علـــــــي دايـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي
دلمون را شاد کردند دستشون درد نکنه ما میتونیم قهرمان هم بشیم فقط باید خودم را باور کنیم .نه تنها در والیبال هر کار و رشته وورزش دیگه ای هم که شایسته سالاری باشه نه پارتی بازی و تنگ نظری میبینید که میتوانیم باید مدیران اصلاح بشه یک انقلاب سفید در سطح تغییرات مدیریتی
با عرض سلام و تبریک
با توانمندی و غیرتی که بچه ها از خود نشان دادند و خودباوریی که سرمربی ارزشمند ایران, آقای ولاسکو در بین بازیکنان خوب ایران ایجاد کرد, امیدواریم بچه ها با توکل بر خدا و دست کم نگرفتن حریفانی همچون: مصر و چین, به همین روند ادامه دهند و در روز پایانی این مسابقات (یکشنبه 13 آذر که به علت تعطیلی در ژاپن با حمایت خوب هموطنان ایرانی مقیم این کشور مواجه خواهد بود) با افزایش قدرت ناشی از انگیزۀ گرفتن انتقام شکست ناداورانۀ رقابت های سال 2010 ایتالیا, پیروز مصاف با ایتالیا باشند و هم با کسب امتیاز لازم در آن بازی به عنوان تیم سوم, پس از برزیل و روسیه جواز حضور در المپیک صهیونیستی لندن را کسب کنند!
به امید افتخار آفرینی هر چه بیشتر غیور مردان ایران زمین در تمام عرصه ها
با تشکر
پاسخ ها
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
آخ گفتی تو اون بازی با ایتالیا بدجور ناداوری شد
سلام
امیدوارم این فدراسیون به حال خودش رها نشه.و یک بودجه درست و حسابی بهش تزریق بشه.به والیبال پایه خصوصا مدارس توجه بیشتری بشه.
تبریک به تمام ایرانیهای غیرتمند و مربیان زحمتکش
درود بر ستارگان پارسی
غرش شیران پارس، بیخ گوش آمریکا
یکشنبه 6 آذر

و همچنین به امید پیروزی ایران همیشه سر فراز بر روسیه در روز 12 آذر

پاینده ایران
براوووو تیم ایران. واقعا با غیرت بازی کردند. دفاع روی تور ایران عالی بود. نفس آرژانتینی ها رو بند آوردن.
من که سکه و ماشین نمیتونم بهتون هدیه بدم فقط میتونم بگم عاشقتونم بچه ها دل همه رو شاد کردین
دست مریزاد تازه از کوه برگشتم ایرانی اگر رهبر شایسته داشته باشد در تمام کارها پیروز میشه هیچ چیز از کشورهای دیگه کم نداریم چه در سیاست چه در ورزش دمشون گرم
سلام،درود بر این ایرانی های باغیرت،دمتون گرم پرچم شیعه ومسلمونو بردید بالا،آهای فوتبالیستها از اینا یاد بگیرید یه ذره تعصب داشته باشید،همش باید بخاطر پول قهر کنید،هرچی پول بیت المال میچپونید تو شکمتون اون دنیا باید جواب بدید،آقای رویانیان دو میلیارد از بابات میخوای بگیری
دم همتون گرم كاش اين فوتباليست ها يكم غيرت رو از اينا ياد ميگرفتن
دمتون گرم بچه ها
خیلی زحمت کشیدید
رو سفیدمون کردین
حیف این همه پو که تو فوتبال حروم میشه.
آقای کفاشیان یه نگاهی به فدراسیون وزنه برداری،والیبال،کشتی،تکواندو،ووشو
بینداز و زحمت کم کن و برو.
ترا به خدا اگه ایرانو دوست داری برو.
اگه مردم رو نمیخوای سکته بدی برو.
سجاد
دمتون گرم بچه ها
خیلی زحمت کشیدید
رو سفیدمون کردین
حیف این همه پو که تو فوتبال حروم میشه.
آقای کفاشیان یه نگاهی به فدراسیون وزنه برداری،والیبال،کشتی،تکواندو،ووشو
بینداز و زحمت کم کن و برو.
ترا به خدا اگه ایرانو دوست داری برو.
اگه مردم رو نمیخوای سکته بدی برو.
سجاد
ضمن تبریک این برد غرور آفرین به همه مردم ایران
مسلماً، این بردها درسی هم برای فوتبال ما خواهد شد.خواهشاً، این همه فوتبال و فوتبالیست ها را تحقیر نکنید
به امید سرافرازی و اتحاد همه ایرانی ها
خواسته مردم ما:
1- حذف پول های میلیاردی در فوتبال
2- حذف حیف نون هایی که در کنار فوتبال به درآمد های میلیونی می رسند.
3- در آمد حاصله از حذف ها رو به ورزش ها و قهرمانهای دیگر بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
فوتبال رو خصوص کنند هر چقدر درامد داشت نوش جون خودشون. نا این که از جیب کارگر و ... بدزدن بدن مفت خورا بخورن!
لعنت بر فوتبال و گردانندگان آن که پول و سرمایه و نتیجه زحمات کارکران زحمنکش کارخانجات صنعتی و بیت المال را صرف انگولک بازی جلو چشم میلیونها ایرانی در داخل کشور و کل دنیا می کنند . درود بر غیرتمندان والیبال و وزنه برداری و کاراته و تکواندو و.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
ديگه به هم توهين نكنين ديگه. با توهين چي درست ميشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اتفاقيه كه افتاده . توهين نيست حقيقته
من به عنوان يك ايراني الماني به تيم ملي مان افتخار مي كنم
کفاشیان حیا کن
لین فوتبالو رها کن
به عنوان یک ایرانی احساس غرور و افتخار میکنم احسنت به این غیرت و تعصب خاص ایرانی
این همه پولی که در فوتبال ایران خرج میشه باید برای فقیر فقرای کشور خرج بشه. برای مسئولین و دولتمردان متاسفم
تو را بخدا فوتبال رو تخته کنید.یکصدم خرج رشته های والیبال-بسکتبال-وزنه برداری-دومیدانی-کشتی کنین!!!! افتخار آسیا!!!!!! ( خوشحالیم با بحرین مساوی میکنیم!! اندونزی میبریم!!!)
اصلا تا حالا اسم آرژانتین رو تو فوتبال شنیدیم!!!!!
به این میگن یک تیم حرفه ای که به هیچ وجه متکی به یک یا چند بازیکن خاص نیست. احسنت به آقای ولاسکو! اگر دقت کرده باشید، آقای ولاسکو از تمام ظرفیت های تیم و از تمام بازکنان حاظر در کل تیم استفاده میکند. همه بازیکنان و حتی همه ما نظاره کنندگان دیگر متوجه شده ایم که صِرف حضور و درخشش یک بازیکن خاص در یک بازی(اون هم در چه مسابقاتی!) ، لزوماً آن بازیکن در ترکیب و تاکتیک بازی یا بازی های بعدی جایی نخواهد داشت. این یعنی چی؟ .... یعنی اینکه در تیم فعلی ما، تاکتیک و کار حرفه ای حرف اول و آخر را میزند؛ نه احساسات و هیجانات! آفرین به این مربی بزرگ و دستیاران کم نظیرش! مصداق صحبت های بنده، همانا عدم حضور فرهاد ظریفِ با تجربه در 2 بازی اخیر، با وجود بازی های بسیار خوبی است که انجام داده؛ و یا عدم بکار گیری آرش کمالوند در همین بازی حساس با آرژانتین؛ و باز حتی بکارگیری چندان مؤثر مهدی بازارگرد (بهترین بازیکن زمین در بازی قبلی با لهستان) در بازی با آرژانتین. از این گذشته، چه کسی فکرش را میکرد که یک جوان 18 ساله (پوریا فیاضی) که حتی در قهرمانی آسیا هم سهمی نداشت و شاید اصلاً چندان برای طرفداران تیم ملی شناخته شده نبوده، به یکباره با با چنین جرأت و جسارتی و تا این حد مؤثر در ترکیب اصلی بکار گرفته شود. چه کسی فکرش را میکرد که حمزه ی زرینی نا آماده که از نظر بسیاری افراد و کارشناسان، به هیچ وجه اعتماد به نفس سابق خود را در این مسابقات نداشته، بیاید و با اعتمادی که به او میشود، به یکباره بهترین بازیکنِ بازی با آرژانتین شود؟! آفرین به ولاسکو و دستیارانش و آفرین به بازیکنان تیم ایران!
بابا ایول حال کردیم... به این میگن بازی.....
ممنونیم ازتون بچه ها، گل کاشتین.
من مطمینم که این شگفتی ها تو بازی های بعدی هم تکرار میشه. البته دیگه نمیشه گفت شگفتی،چون تیم نشون داد که داره با برنامه جلو میره و واقعا تیمی در سطح جهانی شده.
بازه بچه ها دمتون گرم...
دست بچه ها درد نکنه. اما آقای عباسی الان وقتش که رییس فدراسیون و سرمربی را عوض کنید
vaghean dametun garm
مرسي شيران آريايي

ايران به داشتنتان مي بالد، متــــشـــــــــــــــكريـــــــــــــــم ***
ماشالله به غیرتتون که دل همرو شاد کردید
اینم از نتیجه گرفتن مربی خوب و آفرین به غیرت بچه ها
به خدا پولی که فوتبالیست ها میگیرن حرامه
پیروزی با ماست_نحن الغالبون _we are victoris
واقعا ایران باید به ولاسکو نشان افتخار بده
امیدوارم تو همه زمینه های ورزشی وغیر ورزشی مثل والیبال پیشرفت کنیم. کی فکرشو می کرد؟ حالا هم ممکنه چیزایی که فکرشو نمیکنین اتفاق بیفته- به امید خدا
احتمالا سردار رویانیان هفته دیگه بشه رئیس فدرلسیون والیبال
دستشون درد نکنه واقعا گل کاشتن کلی ذوق کردم
والیبال هم براش خرج میشه ولی نتیجه گرفتن. فقط دهن ژاپنیها سرویس شد که به بچه ها ویزا ندادن و اونا با سختی وارد ژاپن شدن. فقط ایران
دم همه واليباليست هاي ايران گرم
تبریک میگم.راستی چرا گزارش شما دقیقا مانند گزارش سایت عصر ایرانه این گزارش در اصل مال کیه؟(عصرایران ورزشی- تيم ملي واليبال ايران در پنجمين ديدار خود از رقابت‌هاي جام جهاني در شهر اوساكاي ژاپن...)
آفرین و هزاران آفرین بر غرورآفرینان والیبال . قلب تک تک ایرانیان داخل و خارج را شاد کردید. من خارج از کشور زندگی می کنم نمی دانید چه زیبا بود لحظات پیروزی و چه زیبا بود احساس ایرانیان خارج از کشور . فقط خداکند این بچه ها به جای غرور و تکبر مانند فوتبالیست هایمان که متاسفانه فقط به دنبال پول و پول و تکبرند به دنبال افتخار برای کشور و ملت باشند و حرفه ای به والیبال نگاه کنند .
بازهم ممنون از همه بچه ها و مربیان با تدبیر و زحمت کش و فدراسیون والیبال .
ای کاش یک دهم غیرت دیگر ورزشکاران در ورزشکاران فوتبال بود
باور کنید من یه صبح جمعه خواب دارم که به خاطر این بازی از خواب ناز امروز گذشتم و خدا را شکر مزدش را گرفتم
با یه مقایسه سرسری به نتایج به دست اومده تو فوتبال، والیبال، وزنه برداری، تکواندو و ... بدیهیه که اینجوری هزینه کردن تو فوتبال، خیانت در بیت المال است.
آقا مرسی.راستی اگه نصرتی و شیث توی والیبال بودن میدونید چند بار باید شادی بعد از کسب امتیاز می کردن.خدارو شکر همون فوتبال باشن که توی هر 10 بازی یه خوشحالیه اونجوری کنن
با سپاس از این عزیزان خوش غیرت باور کنید نقش سوادو تربیت در این موفقیت بی تاثیر نیست کافی مقایسه کنید والیبال و بسکتبال با فوتبال حیف ار این پولی که به این فوتبا لیستا میدن سواد ده تاشونو جمع کنی لیسانس نمیسه
آفرين به واليبال و حيف نون به فوتبال و فوتباليست ها...واقعا فوتباليستاي ايران فقط بيت المال خراب مي كنند....
حالا درست که والیبال موفقه ولی باز همه جوگیر شدن زدن تو پر فوتبال.ایرانی بازیه دیگه.
پاسخ ها
ا ب پ ت ...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
آره والله یک جوری ازفوتبال بد میگن انگار مردم عراق هستند که هر هفته 2-3 میلیون sms به نود میدن. یا 10-15 روزنامه ورزشی واسه خاطر اینکه از فوتبال بد میگه فروش میره. فوتبال سرجاش والیبال هم سرجاش. ربطی ندارند.
دمتون گرم
خاک بر سر فدراسیون فوتبال تبریک به فدراسیون والیبال
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
چرا خاک، حیف خاک بر سر این بیوجدانها
مرحبا به بلندقامتان والیبالیست.
فوتبالیستهای پول پرست یه خورده ارق ملی داشته باشید.
با تشکر
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
سرور ارجمند وخواهر شريف ،انسان نبايد نون وبه نرخ روز بخره ،اگه ايران به جام جهاني بره چي ميگي؟
عالی بود، برای تداوم این موهبت مسئولین شرعا و عرفا لطف کنند
آقای ولاسکو دست شما درد نکند
آقا از حالا به فکر استفبال از این تیم دلاور باشید. یک استقبالی ازشون بکنید که باعث رشک هرچی فوتبالیسته بشه.
مرگ بر فوتبالیست
عاشقتم ایراااااااااان
بار ها گفتم اگه ایران فوتبالشو منحل کنه تو تمام ورزش ها تو دنیا میتونه قهرمان بشه
فدراسیون والیبال را باید الگوی فدراسیونهای دیگر قرار داد. ببینیم چه کردند که نتیجه گرفتند.
ولاسکو متشکریم ؛مرد یعنی ولاسکو
دمتون گرم هرچی فوتبالست به فدای یه تار موتون.خوش غیرتها
زنده باد ایران، زنده باد والیبال، زنده باد ولاسکو.
به خدای واحد و احد دارم با اشک شوق مینویسم دلم پر کشید برای همشون اینا افتخار کشور هستند باید قدرشونو دونست وقتی نگاه میکردم چطور جریف روحیشو باخته اون غرور ایرانی وجودمو پر میکرد بی اختیار ذکز عطر امیر صلوات برای سلامتی اونا به زبان میامد امروز صبح شکوه و اقتدار ایران اسلامی ما جهان رو خیره کرد ای کاش ای کاش مسئولین ورزش میدانستند پول رو کجا باید خرج کنند لعنت بر فوتبال و لعنت بر این فوتبالیست های پول پرست بی عرق وطن
moshalla
sarfarazemoon kardinnnnnnnnnnnnnnnnn
افرین و صد افرین به مربی با غیرت والیبال جناب ولاسکو . خسبه نباشند دلیر مردان بلند قامتان ایران زمین . از دور دستان شما را میبوسم . جناب احمدی تزاد وزیر محترم ررزش بیشتر به این عزیزان برسید
خواهش مي‌کنيم به هر قيمتي شده خوليو ولاسکو روو نگش داريد ....... بايد قدرشو بدونن .
البته .........

قدر زر زرگر بداند
قدر گوهر گوهري
فدراسیون والیبال را باید الگوی فدراسیونهای دیگر قرار داد. ببینیم چه کردند که نتیجه گرفتند.
زنده باد ایران، زنده باد والیبال، زنده باد ولاسکو.
Affrain khoob gofti
درود به جوانانی که با شهامت و در آزادی تمام از نام ملی ایران دفاع مینمایند
سلام ما قهرمانیم همه خودتونو برا جشن ملی اماده کنید درود بر ایران و ایرانی همه و همه (ترک و ازری وفارسو لر و کرد و بلوچو عرب ترکمن)همه د ایران تبریک
2چیز فاتحه فوتبال رو خونده.1شهرت2پول.دم بچه های والیبال گرم
خواهش می کنم فدراسیون فوتبال را تعطیل کنید. فوتبال موجب تباهی فرهنگ ما شده. درود بر مردان والیبال ایران
فدراسیون والیبال را باید الگوی فدراسیونهای دیگر قرار داد. ببینیم چه کردند که نتیجه گرفتند.
واقعا دم همه بچه های والیبال گرم
از وقتی والیبال و وزنه برداری و کشتی به این خوبی نتیجه میگیره
دیگه اصلا فوتبال برام مهم نیست حتی پخش مستقیم ها رو هم نگاه نمیکنم .اما به هر زحمتی هست اگه شده حتی فیلم های ضبط شده غرور افرینان های ملی والیبال رو حتما نگاه میکنم
بازم دمتون گرم
خاک بر سر فوتبالیست هایی که فقط بلدن پول بیت المال رو حروم کنن
والیبالیستامون با عشق بازی می کنند ... بعد از گرفتن امتیاز شادیشونو با هم تقسیم می کنن ... هم دیگرو دوست دارن .... ولی فوتبالیستا فقط ریا و خودنمایی و خودخواهی و ادعا .... توشون دیده میشه ..
خاک بر سر کسایی که فوتبال رو نمیفهمن .هر رشته ورزشی برا خودش ارزشی دار درود بر تیم ملی فوتبال وتیم تراکتور سازی آذر بایجان
فدراسیون والیبال را باید الگوی فدراسیونهای دیگر قرار داد. ببینیم چه کردند که نتیجه گرفتند.
درود بر والیبالیستهای غیور ایرانی و سرمربی و کادر فنی هوشمند آنها
مسئولین به این تیمها و ورزشهای باظرفیت و صلاحیت بیشتر برسند.
دم همتون بوس س س س س س
زنده باد ایران و ایرانی‌ و افرین بر ولاسکوی با هوش"کل بازی رو دیدم به عنوان یه ایرانی به خود بالیدم"حیف پول مفتی که فوتبالیستهای بی غیرت میگیرن
زنده باد والیبال ایران بچه دستتان را میبوسیم دوستتان داریم
دم هرچي بلند بالاي واليبالي توي ايران گرم
واقعا دست مريضات فوتباليستهاي آبروبر كه فقط بلدند همديگرو ...... كنند و آبروي ايران رو تو مجامع بين المللي ببرند و ايران رو اينطوري معروف كنند
برند ياد بگيرند كه اين واليباليستهاي ساده پوش و بي آلايش و با تمام سادگي تونستند بر ابر قدرتهاي جهان واليبال چيره بشند و خودشون و ايران اسلامي رو اينطوري به دنيا معرفي كنند
خوشا به عزتتان هميشه سربلند باشي ماندگار
masha allah
baziye badi ro ham bayad be lotfe khoda bebarim!
دمه همه ی والیبالیا درد نکنه دله مردم شاد شد.کاش فوتبالیا هم .......
درودبردلاوران والیبالیست ایران اسلامی که یکباردیگر غرور ملی و ورزشی مارا به رخ جهانیان کشیدند.
خداقوت پهلوانان غیور والیبالیست ایرانی .

واقعا" که باعث غرور و مباهات هر ایرانی شدید با پیروزی های دلچسب بر تیم های قدرتمند آرژانتین - لهستان - صربستان .

انشا ا.. که فوتبالیستهای عزیز چند صد میلیونی از جوانان غیور والیبالیست الگوبرداری داشته باشند .

تبریک و شادباش به خدمت همه هموطنان عزیزم در داخل و خارج کشور .
امیدوارم شرکنها و سازمانهای دولتی که با پول بیت المال اداره می شوند دست از سرمایه گذاری در قوتبال و حیف ومیل پول برای یک مشت آدم بی لیاقت دست بردارند.
در این اواخر این فوتبال هی ما رو شرمسار کنه و رشته های دیگه برامون افتخار بیافرینن .افرین به مردان والیبال کشورمون و افرین به فدراسیون و اقای یزدانی خرم و در اخر افرین به ولاسکو
خاک بر سر فوتبالیستهایمان
خاک تو سر فتبالیستهای بی غیرت که ارزش فحش دادن هم ندارن
خوب پس باید فاتحه تیم ملی والیبال را بخوانیم فکر کنم بهتر کفاشیان برای فدراسیون والیبال نامزد کنیم ....چی میشه ....ولی خودمونیم دیگه تموم شد نه والیبالی میماند نه وزنه برداری اخه تا کی باید اینها قهرمان بشوند و فوتبال حرف بخوره از فردا لابی شروع میشه فعلن که شروع شد با رئیس فدراسیون
هرچی بگم کم گفتم والیبالیستها دل مردم رو شاد کردن ان شالله همیشه شاد باشن بعده این تمام بازیهاشون رو سر موقع نگاه میکنم امیدوارم بقیه بازیهاشون رو هم ببرن قهرمان دنیا بشن
آقای کفاشیان به نظر من ولاسکو رو بیاری مربی تیم ملی فوتبال بکنی بد نیستا،خدارو چه دیدی شاید اینجوری فوتبال آرژانتینم شکست دادیم...درود بر غیرت ایرانی و هوش ولاسکو
شادابیان حیا کن .... فوتبالو جون مادرت رها کن
واقعا ممنون
همه بابد وانیکاد بخوانیم خدا حفظشون کنه و فوتبالیستهایی مثل شیث باید.....!
آفرین به غیرتشون
آقای نیما همه معتقدن که فوتبال ایران واقعا لیاقت اینهمه توجه رو نداره وقتی این والیبال رو داریم...
اشك تو چشمان ايرانيان حلقه زده است اين پيروزيها نتيجه سالها تلاش استعداد يابي مديريت منطقي و استفاده از ميران لايق بود مطمعن بودم روزي واليبال به اين سطح ميرسد درس بگيريم
زنده باد بر خوليو ولاسكو، پیروزی هایش واقعاً نشاط آوره...
اوج غیرت ایرانی را با این پیروزی دیدیم
واقعا به ایرانی بودن خودم افتخار میکنم .دمشون گرم
ماشالا ماشالا
ماشالا والیبال

دوستان هیچ ناراحت بیت المال نباشید

1 میلیون پوند ناقابل و بی ارزش قراره به مربی جدید پرسپولیس بدن

بیت الماله دیگه باید خرج بشه یه جوری
تقصیر مردم باید فوتبال را تحریم کنند
حالا مقایسه کنی می بینی شیث رضایی 100 برابر این والیبالیستها درامد داره... برای این ورزش متاسفم...
همش يزداني خرم نيست. ايشان نقش دارن.ولي نبايد مربي رو فراموش كرد.مربي كه جرات بازي دادن به جوونها روداره. تاكتيك بازي داره.برنامه براي هر بازي داره. اهل باند بازي نيست.به اماده ترينه بازي ميده.با دانش هست.
جالبه اكثرا در مورد اين خبر پيروزي از فوتبال نقد مي كنند.
اين معلوم مي كنه كه فوتبال ما به چه منجلابي دچار شده و مي گن مشت نمنونه خرواره ديگه
وقتی تیم ملی فوقبال ایران بازی میکنه آدم همش حرص میخوره ، اعصابش بهم میرزه ، خوشی نداره تا اینکه در اثر یک اتفاق یا حادثه میبره . ولی تیم والیبال در این دوسال اثبات کرد برنامه ریزی یعنی چی! وقتی مسابقات را شروع میکنه یک اطمینان خاطر به بیننده دست میده در چهره این تیم بزرگی نام ایران موج میزنه ، اون وقتکه به ایرانی بودن خودت افتخار میکنی ، احسنت به دلاور مردان غیور جمهوری اسلامی ایران که باعث افتخار 75 میلیون ایرانی در داخل کشور و دیگر ایرانیان خارج از کشور شدند . ما همیشه در مقابل حریفانمان ترس داشتیم ولی این بار ترس را در دل حریفانمان به وضوح می بینیم . خداوند به شما خیر دنیا و آخرت را عطا نماید که باعث این همه شادی و غرور در ملت ایران شدید دست علی به همراه شما و به امید پیروزی های بعدی
وقتی تیم ملی فوقبال ایران بازی میکنه آدم همش حرص میخوره ، اعصابش بهم میرزه ، خوشی نداره تا اینکه در اثر یک اتفاق یا حادثه میبره . ولی تیم والیبال در این دوسال اثبات کرد برنامه ریزی یعنی چی! وقتی مسابقات را شروع میکنه یک اطمینان خاطر به بیننده دست میده در چهره این تیم بزرگی نام ایران موج میزنه ، اون وقتکه به ایرانی بودن خودت افتخار میکنی ، احسنت به دلاور مردان غیور جمهوری اسلامی ایران که باعث افتخار 75 میلیون ایرانی در داخل کشور و دیگر ایرانیان خارج از کشور شدند . ما همیشه در مقابل حریفانمان ترس داشتیم ولی این بار ترس را در دل حریفانمان به وضوح می بینیم . خداوند به شما خیر دنیا و آخرت را عطا نماید که باعث این همه شادی و غرور در ملت ایران شدید دست علی به همراه شما و به امید پیروزی های بعدی
ای سَروهایِ بلندِ آریا
دستانتان به ثریا رسیده است
با عزت و غرور
با اتحاد و مهرتان
ایران و نامِ آن
آن سویِ مرزها رسیده است

دمتتتتتتتتتتون گرم بر و بچ
افتخار ایرانید
یکی به من میگه نحوه امتیاز دهی بری رده بندی تیمها چطوریه؟
فوتبــــــــــــــــــــــــــــالیست بی غیرت
از
والیبــــــــــــــــــــــــــــالیت با غیرت

یــــــــــــاد بگیر
نمیخواد حق فوتبالیست ها را به والیبالیست ها بدین یک هزارم از 3 هزار میلیارد رو به این حوانان بدین بخدا به ایرانی بودن خود افتخار کردم موقعی که دیدم این جوانان کارهای نشد را انجام دادن
خولیو ولاسکو والیبال ایران را 30سال به جلو انداخت
ایرانی میتواتد نه در کار ایرانی وجود ندارد حس امید رو به کالبد ایرانی ها دمیدن کارشون ارزنده ست باید بیش از این ها به جوانان بها داد...
ننگ و رو سیاهی به صدا سیما که اثری از این موفقیت بزرگ تو برنامه هاش به چشم نمی خوره اگه فوتبال بود همه برنامه های صدا سیما به اون اختصاص پیدا می کرد.
من به عنوان یک ایرانی راضی نیستم یک ریال از حق من به جیب فوتبا لیها بره .این همه از پول بیت المال خرج اینها میکنند .با این بازیهای ابرو ریزشان.از همه بدتر قیافه ها ورفتار ناشایست بیشتر انها به نظر من باید ایران هم مثل هندویتان به فوتبال کشور اهمیت ندهند.
نمی دونم چرا بعضی ها بیخودی از فوتبال ایران حمایت می کنند بازی که ندارن هیچی پول مفت هم می گیرن آدم فوتبال اروپا رو می بینه جیگرش حال میاد باید در فوتبال ایران رو تخته کرد و به بقیه ورزش ها رسید
لعنت به فوتبال، فوتبالیست و فوتبالدوست که باعث شده امکان پیشرفت تو سایر ورزشها از ایران عزیزمون گرفته بشه....مسوولین "ای داد" "ای هوار"
يه عده جوجه فوكلي توي فوتبال ما هستند كه با اون قراردادهاي فضايي هر روز ماشين و خونه عوض ميكنن و شبها توي پارتي هابا دخترها عيش و نوش دارن و به ريش ملت ميخندن دروود بر غيرت مردان مظلوم واليبال
هر روز بیشتر از والیبال خوشم میاد و از فوتبال نفرت پیدا میکنم.
ما دیدیم همه به فوتبال فحش دادند گفتیم ما هم بگیم:
مرگ بر فوتبال والااااااااا
چي ميشد فوتبال هم همين طوري نتيجه ميگرفت فكرشو بكن بخواد بياد قهرمانه اروپا (اسپانيا)رو ببره (البته محاله) فقط ايران بره جام جهاني از گروه خودش صعود كنه كافيه
تف به فوتبال بیاد
ای درد و بلای ولاسکو بخوره تو سر کفاشیان
چرا نظرات منو درج نمی کنی تابناکی.
باید مربی و رییس فدراسیون والیبال بر کنار بشه چه معنی داره ما دلمون شاد بشه .
زنده باد والیبالیست های ایران
درود بر شما
حروم هرچی پول که خرج فوتبال و فوتبالیست های آشغال میشه
خداییش اولین باره که تمام کامنتها رو تا آخر خوندم! اینم از ذوق والیباله دیگه!
واقعا چرا یکی نمیگه چرا به دلایل سیاسی این دهها میلیارد تومان باید خرج فوتبالیست هایی بشه که اخر سر این افتضاحات رو چه از نظر فرهنگی و چه ازنظر نتیجه ای به بار بیارند؟

این پول ها بنظرم برای فوتبالیست ها حرومه و باید صرف والیبال و بسکتبال و وزنه برداری بشه.

الووووووووو چرا کسی جواب این همه درخواست رو نمیده.
افرین بر شیرمرد والیبال ایران......امیر غفور.......افتخار کاشان و کاشانی ها............
بايد استقبال خوبي درفرودگاه ازشون بشه نوكر هر چي ايراني باغيرت
واقعا خاک بر سر فدراسیون فوتبال که آبروی هر چی ایرانی رو بردن.
فقط والیبال دمتون گرم بچه ها.
زنده باد ایران
دمتون گرم که شادی رو تو تک تک خونه های ایران دراین هوای سرد برفی گرم میکنید
دم والیبالیستهای گم ادعا گرم خداوگیل ای ٫اش در این فدراسیون فوتبال رو گل بگیرند چقدر مردم باید از بابت فوتبال ایران وبی برنامگی مسولان بی لیاقتش ضربه روحی بخورند
واقعا با غیرتن! اینا باید میلیاردی پول بگیرن نه بعضی حیف نون هایی که تازه میخوان نماد جوانان باشن!
در والیبال هم افرادی مثل سعید معروف که نخواست برای تیم ملی کشورش بازی کند دست کمی از فوتبالیستها ندارد ولی بچه ها نشون دادند که مثل معروف زیا د در این کشور هست دستشون دردنکند
چرا آقای خوش خنده را برکنار نمی کنند؟
دیگه چه دسته گلی مانده که آب نداده باشه؟
آیا مجلس توجهی به ورزش با این همه مخاطب داره یا فقط دنبال حق وحقوق سیاسیون و خودش هست...؟!
زنده باد والیبالیست های غرور آفرین...
فوتبالیست ها یاد بگیرن چقدر با غیرت بازی کردن دم حمزه زرینی گرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم
با سلام
باید به غیرت این جوانان و همت آنها آفرین گفت.
باید از زحمات و تدابیر ولاسکو که ایران را در جهان با این غیور مردان سربلند کرد خالصانه تشکر کرد.
امیدواریم مجلس و وزرات ورزش محترم با دادن پاداش های در خور تقدیر به کلیه اعضای تیم که باعث شادی میلیون ها ایرانی شده اند ضمن تقدیر از زحماتشان انگیزه لازم برای حضور سایر جوانان کشور را به این ورزش مهیج فراهم کنند تا این بردها مقطعی نشود.
افرین به ای ایران با عظمت رو دست ایران نیست تو جهان باریکلا مردان شجاع دل افرین
درود بر فرزندان ایران همه ما به شما افتخار می کنیم خدا حفظتون کنه
من میگم آقای رویانیانو بیارین رییس فدراسیون والیبال کنین بهرحال تو این چند هفته تجربه لازم مدیریت ورزشی رو کسب کرده اند . . . .
بياين فوتبال رو كلا تحريم كنيم....پول منو شماست كه مفت ميره نو جيب فوتباليستايي كه سرشون به تنشون نميرزه...
وقتی نظرهای دوستان رو خوندنم واقعا برای فوتبالیستهای غیور، با فرهنگ و خیلی مودب !!تاسف خوردم...
باید روزی سه مرتبه صبح ظهر و شب قرص غیرت بخورند شاید کمی فقط کمی به خودشون بیان...
حیف و دوصد حیف که پول مملکت رو خرج این خوشگذرون ها میکنن که بیشتر از خانمها به آرایش و دک و پزشون اهمیت میدن...
باید در فوتبال رو تخته کنن...
بیخود نگید که جوگیر شدید این یه واقعیت محضه..
تابناک، از همین حالا سوژه ی چند ماه بهدت مشخصه....
"برکناری سرمربی تیم ملی والیبال! مربیان وطنی شایستگی لازم را دارند!"
ای خدا.... این یه مورد رو که شده خودت به خیر بگذرون
خدا وکیلی باید رئیس فدراسیونی مثل والیبال که این همه افتخار کسب کرده را برکنار و مجددا انتخابات برگزار کنیم
اقای وزیر ورزش از خدا بترس!
آقای بازارگر داداشمی .من داشتم با ناراحتی نگاه می کردم ولی ته دلم امیدوار بودم .با اینکه تنها بودم با هر امتیاز 2 متر میپریدم بالا. واقعا روحیه ام تازه شد .بچه های والیبال باعث افتخارمونن تک تکشونو دوست دارم .در نهایت حیف اون همه پول برای فوتبالیستا
ایووووووووووووووووول خیلی حال کردیم.دمتون گرم.
مرگ بر فوتبال بازیکنای ایرانی
وقتی شنیدم ایران آرژانتینم تونسته شکست بده، از شادی تو پوست خودم نمی گنجیدم و در عین حال چه قدر ناراحت شدم که آدم هایی تو مملکت و مخصوصا فوتبال ما هستند که حرص پول و قدرت دنیا، چشاشونو کور کرده،خدا خودش جای حق نشسته . . . دم همه والیبالیستا گرررررررررررررررررررررم
این نشون میده اگر به ایرانی بها داده بشه وبراش برنامه ریزی کنن میتونه در هر کاری پیروز بشه . یک صدم خرجی که عربه برای ورزش میکنن اگر ما خرج کنیم توی دنیا اولیم.
ارواح خاک باغچه تون پیاممو نشون بدید تابناکی ها ...
هر بژی ایران و ایرانی ... هر بژِی هلوی برزه فرگانی ایران ... هر بژی شیره کورگان والیبال...
اینایی که گفتم کوردی بودن اینم ترجمه ش :
زنده باد ایران و ایرانی...زنده باد عقابای بلند پرواز ایرانی ... زنده باد شیرمردان والیبال
به یاد محمدکارخانه
از این به بعد اون دوستانی که بیت المال رو به راحتی و بدون هیچ اهمیتی به نظر مردم به فوتبال تزریق می کنن، باید در عملکردشون بازنگری کنن. که این برای آنان بهتر است اگر می خواهند بمانند!
حلال باشه پولی که ولاسکو می گیره.امیدوارم مسوولی یادشون نره موقع برگشت برن استقبال شیران ایرانی.
آقایان
یکی از بازیکنان که بلندترین قد این دوره از مسابقات را دارد که دزفولی می باشد
یعنی سید محمد موسوی
درود نگفت به این همشهری ما
و در مسابقات چند سال پیشه نوجوانان دنیا به عنوان ستاره ی جهان معرفی شد
ای کاش فوتبالیست ها هم یاد بگیرند..........زهی خیال باطل
با اين افتخارا بازم پولارو بدين فوتبال تا به ريش بقيه ورزشا بخندن..
واقعاورزشکاری که برای بردتیم کشورش ازجون مایه میزارن بایدافرین گفت ودرودبرغیرتمندان والیبال ایران وانشاا...پیروزیهای انهاهمچنان دوام داشته باشدبه حول قویه الهی
زنده بادوالیبالیستها
تبریک به مردان شجاع والیبال با افتخار ملت ایران
دوردوخسته نباشیدغیرتمندان شادمان کردیدوالیبالیستهاایران انشاا...به حول قویه الاهی این پیروزیها ادامه داشته باشد
تبریک به مردان شجاع والیبال با افتخار ملت ایران
تبریک به مردان شجاع والیبال با افتخار ملت ایران
فوتبال انگلیسی نمی خواهیم تعطیل کنید چه پول مفتی به هیچ وپوچ میره تو جیب ادمای بی فرهنگ بی غیرت به ورزش های دیگه بچسبید مثل کشتی وزنه برداری تکواندو والیبال
الهی درد و بلای این والیبالیست ها بخوره تو سر مفت خور های بی غیرت فوتبالیست
یک مربی سرشناس و کاربلد مثل ولاسکو این طور والیبال ایران رو در دنیا مطرح کرد،ولاسکو کاری کرد که والیبالیستهای تیم ملی حتی اگه عقب بیفتن دست از تلاش بر نمی دارن و روحیه خودشون رو از دست نمیدن،آفرین بر والیبالیستهای با غیرت ایران.
بايد به واليبال يا كشتي و يا وزنه برداري و .... برسند نه به يه مشت مفت خور فوتبالي بچه‌هاي واليبال خسته نباشيد دمتون گرم غيرت يعني اين
افرین به والیبالیست ها امید دارم در بازی های دیگر برنده بشوید
یه دلاور پیدا نمیشه که حق ورزشکاران رشته های مختلف را از خیانتکاران فوتبایست بگیره.
فوتبالیت ها پولبالیست هستند و بجای توپ دنبال پول می دوند. خاک بر سرشان و خاک بر سر کسانی که اونها رو از جیب بیت المال پولدار کرده اند.
GO IRAN, LETS TAKE CARE OF ITALY NOW
با تشکر از آقای یزدانی خرم و تمام عزیزانی که والیبال رو به اینجا رسوندن و اینگونه دل مردم رو شاد کردند . انشاء الله خدا دل همه اونها رو شاد کنه .
یعنی این فوتبالیست ها برن غرق شن ، دو زار غیرت ندارن
اگه 1/0 هزینه اینا رو خرج ورزش های دیگه می کردن الان تو همه ورزش ها یه پا مدعی بودیم
واقعا والیبالیست ها کولاک کردن ، دستشون درد نکنه
یعنی این فوتبالیست ها برن غرق شن ، دو زار غیرت ندارن
اگه 1/0 هزینه اینا رو خرج ورزش های دیگه می کردن الان تو همه ورزش ها یه پا مدعی بودیم
واقعا والیبالیست ها کولاک کردن ، دستشون درد نکنه
مدیران والیبال یک دوره آموزشی برای مدیران فوتبال برگزار نمایند البته اگر مدیران فوتبالی کشش شرکت در این دوره را دارند
اگر امریکا رو هم ببرند دیگه کار تمومه!!
امریکا پنجم دنیاست و از همه تیمایی که تو این جام باهاشون بازی کردیم قوی تره!!
بازی های سختی در پیشه.ایتالیا.برزیل
برای موفقیتشون و سربلندی ایران دعا میکنیم
خاک برسرهرچی فوتبالیست مفت خوره درود بر شیرمردان والیبالیست
خدايا آينده واليبال و به تو ميسپاريم . نذار بيفته دسته امثال.... آمين
مبارک مردم ایران باشه و رهبرمون و من هم مثل بقیه معتقدم که حیف پول بیت المال که خرج یه مشت مفت خور منحرف اخلاقی توی فوتبال می شه. منکه به سهم خودم راضی نیستم سهم من از بیت المال خرج این بی غیرت ها بشه
آفرین باد بر این دلاور مردان با غیرت و با شرف والیبال . بسکتبال . تکواندو . وزنه برداری . کشتی و.... به غیر از فوتبال . پول رو باید خرج این با غیرت های با شرف کرد نه بعضی از فوتبالست های ولگرد با ماشین های آنچنانی و موهای سوسولی و دزد ناموس مردم
درود بر شما عزیزان
چه فایده
الان از فدراسیون زنگ میزنن بخاطر فلان مسایل سیاسی میگن باید و باید باخت بیاریم
دم برو بچه های والیبال گرم. واقعا گل کاشتن
حالا فوتبالیا باید بیان سر تعظیم جلوی والیبالیا و بسکتیاو وزنه برداریو .... فرود بیارن.
بزن کف قشنگرو به افتخار ولاسکو و برو بچه هااااااااااااااا D:
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس