بازدید 66385
جام جهاني واليبال ـ ژاپن / آرژانتین هم مقابل ایران زانو زد

دلاور مردان والیبال همچنان می تازند

تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در پنجمین مسابقه در جام جهانی والیبال 2011 چهارمین پیروزی خود را مقابل تیم قدرتمند آرژانتین كسب كرد. با این دو امتیاز تیم ایران كه به عنوان شگفتی ساز جام جهانی والیبال مطرح شده است با 9 امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی راه یافت. روز گذشته، تیم ملی والیبال كشورمان با سومین پیروزی خود در مسابقات جام جهانی سال 2011 دست به شگفتی بزرگ دیگری در این رقابت‌ها زد. تيم ملي واليبال ايران در چهارمين ديدار خود از رقابت‌هاي جام جهاني، تيم پرقدرت لهستان را با نتيجه سه بر دو شكست داد تا نخستين شكست را به اين تيم صدرنشين تحميل كند.
کد خبر: ۲۰۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹ 24 November 2011
سرویس ورزشی ـ دیدار دو تیم ایران و آرژانتین از ساعت 5:30 صبح امروز در سالن مركزی شهرداری اوساكا آغاز شد و با نتیجه سه بر دو به سود تیم كشورمان به پایان رسید.

به گزارش «تابناک»، در این بازی، تیم ملی كشورمان با تركیب اولیه پوریا فیاضی، امیر حسینی، علی حسین، علیرضا نادی، حمزه زرینی، محمد موسوی و مهدی بازارگرد به میدان رفت.
در ست نخست این مسابقه، سرویس‌های خوب بازیكنان آرژانتین، دریافت توپ را در تیم ایران دچار مشكل كرد و با وجود عملكرد خوب بازیكنان كشورمان در امتیازات پایانی، سرانجام این ست با نتیجه 25 بر 15 به سود آرژانتین رقم خورد.

اما در ست دوم، روند بازی تغییر كرد و والیبالیست‌های ایران از همان آغاز این ست با درخشش پوریا فیاضی از حریف خود فاصله گرفتند تا در پایان، با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی برسند.

در ست سوم، اشتباهات بازیكنان كشورمان در میانه‌های این ست، باعث پدید آمدن اختلاف پنج امتیازی میان دو تیم شد و با وجود عملكرد بسیار خوب آنها در اواخر ست، آرژانتین موفق شد با نتیجه 26 بر 24 به پیروزی برسد.

در ست چهارم باز هم بازیكنان ایران، بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند كه در این میان، عملكرد حمزه زرینی و امیر غفور بیش از دیگران به چشم آمد.

ست سرنوشت ساز پنجم هم با بازی نزدیك دو تیم دنبال شد، ولی سرانجام این تیم ایران بود كه با نتیجه پانزده بر دوازده به پیروزی رسید، تا دو امتیاز این مسابقه به ایران و یك امتیاز به آرژانتین برسد.
با این دو امتیاز، تیم ایران كه به عنوان شگفتی‌ساز جام جهانی والیبال مطرح شده است، با 9 امتیاز به رده چهارم جدول رده‌بندی راه یافت.

روز گذشته تیم ملی كشورمان مقابل لهستان با تركیب اولیه امیر حسینی، علیرضا نادی، حمزه زرینی، محمد موسوی، علی حسین، مهدی بازارگرد و آرش كمالوند به میدان رفت.

ملي‌پوشان واليبال ايران در چهارمين ديدار خود در رقابت‌هاي جام جهاني به مصاف تيم قدرتمند لهستان، صدرنشين اين رقابت‌ها رفتند. تيم ملي ايران پيش از اين، با يك پيروزي سه بر يك، مقابل ژاپن و برتري، سه بر دو برابر صربستان و البته يك شكست از كوبا با پنج امتياز در رتبه هفتم جدول رده‌بندي جاي داشت و در مقابل، لهستان با سه پيروزي پی در پی مقابل ژاپن، صربستان و آرژانتين با به دست آوردن 9 امتياز در صدر جدول اين رقابت‌ها قرار گرفته بود.

شاگردان «خوليو ولاسكو» در تيم ملي ايران انگيزه بسیاری داشتند كه نخستين شكست لهستان در جام جهاني را رقم بزنند. از سوي ديگر، شاگردان آناستازي، مربي نامدار لهستان نيز خوب مي‌دانستند كه ايران، صربستان، قهرمان اروپا را شكست داده و نبايد اين تيم را دست كم گرفت. آناستازي در نشست خبري پيش از اين ديدار گفته بود كه ولاسكو، استاد اوست و زندگي وي را عوض کرده است و اين كه او هميشه به داشتن مربي خوبي مثل ولاسكو افتخار مي‌کند.

بنا بر این گزارش، خوليو ولاسكو در اعلام ليست دوازده نفره تيمش براي اين بازي، همه را غافلگير كرد و به فرهاد ظريف ليبروي اول تيم و همچنين فرهاد نظري افشار كه برگ برنده ايران در بازي گذشته نام گرفته بود، استراحت داد تا همه نقشه‌هاي كادر فني لهستان را نقش بر آب كند.

تركيب تيم ايران را در آغاز اين ديدار بازيكناني چون عليرضا نادي، امير حسيني، آرش كمالوند، مهدي بازارگرد، حمزه زريني، علي حسين (ليبرو) و محمد موسوي تشكيل مي‌دادند.

گيم نخست:

تيم ايران بازي را خوب آغاز كرد و با تمركز بر ارسال سرويس در منطقه چهار زمين، ليبروي حريف را در فشار گذارد. با اين حال، سرويس پرشي زريني به اوت رفت و وقت استراحت فني اول با اختلاف دو امتياز به سود لهستان به پايان رسيد. لهستاني‌ها كه مي‌خواستند فاصله امتيازهاي خود را با ايران افزايش دهند، اجازه نمي‌دادند توپ‌هاي ايران به راحتي در زمينشان بخوابد.

محمد موسوي با تك دفاع خود، آبشارهاي «كورك» بازيكن شماره 5 حريف را خنثي مي‌كرد. سرعتي زن‌هاي لهستان بازي با دفاع روي تور ايران را خيلي خوب اجرا مي‌كردند و به جاي اينكه بخواهند توپ را در زمين ايران بخوابانند، آن را محكم به دست دفاع مي‌زدند تا به اوت برود، ولی هشياري كاپيتان نادي و تك دفاع بي نقص او، آبشارهاي لهستاني‌ها را در زمين خودشان مي‌نشاند. نادي بی گمان، با دفاع عالي خود، بيشترين نقش را در برتري يك امتيازي تيم ايران در اواسط اين گيم داشت.

با اين حال، اشتباه بازارگرد و كمالوند در توپ گيري، موجب شد تا لهستان به امتياز 22 برسد و ولاسكو مجبور شود كه وقت استراحت بگيرد. غفور و مهدوي به جاي امير حسيني و بازارگرد به ميدان رفتند. تعويض‌هاي ولاسكو جواب داد و ايران را به بازي برگرداند.

مهدوي هم سرويس‌ها را به منطقه چهار زمين حريف فرستاد، اما بازي‌سازي خوب ليبروي لهستان و دفاع روي تور عالي از اين تيم، موجب شد تا سه امتياز پياپي به سود اين تيم رقم بخورد.

ولاسكو كه قدري عصباني شده بود، باز هم تقاضاي وقت استراحت فني كرد، اما ديگر بسیار دير شده بود. هرچند تيم ايران در اين گيم خوب بازي كرد، اشتباهات فردي، موجب شد كه ايران گيم نخست را با امتياز ‌25 بر23 نتيجه را به لهستان واگذار كند.

گيم دوم:

لهستان اين گيم را توفاني آغاز كرد و بسیار زود به امتياز پنج رسيد. ولاسكو تقاضاي وقت استراحت فني كرد تا يك بار ديگر، قواعد تاكتيكي را به بازيكنانش يادآوري كند. عليرضا نادي كه غيرتي آبشار مي‌زد، بارها سد دفاعي لهستان را شكست تا با دفاع عالي موسوي، ايران به بازي برگردد و اختلاف امتيازهاي خود را جبران كند.

ولاسكو از بازيكنان خواسته بود براي غافلگيري خط دفاعي حريف به جاي پاس‌هاي روي تور بلند به پاس‌كاري‌هاي سريع و كوتاه بپردازند. اين تاكنيك تا اندازه‌ای جواب داده بود، اما بازي خوب «نواكوفسكي» و «كورك» اجازه نمي‌داد كه ايران از حريف خود جلو بيفتد. آبشارهاي سهمگين بازارگرد، سرانجام خط دفاع روي تور لهستان را شكست.

كمالوند در اين ديدار همه كار و از جمله سرويس‌ حريف را دفاع مي‌كرد؛ آبشار مي‌زد و اسپك‌هاي حريف را نيز خنثي مي‌كرد. پوريا فياضي، جوانترين بازيكن ايران هم به ميدان آمد. سرانجام در امتياز بیست، ايران از لهستان جلو افتاد و آناستازي مجبور شد كه وقت استراحت بگيرد. مهدوي و غفور باز هم به ميدان آمدند تا ايران در لاك دفاعي فرو برود.

پوريا فياضي دو دفاع حريف را فريب داد و خودش براي سرويس رفت. كمالوند كاملا دفاع حريف را مقهور آبشارهاي خود كرده بود، اما ضعف در توپ‌گيري به ويژه در منطقه پنج اجازه نمي‌داد ايران فاصله خود را زياد كند. بازي در امتيار 26-26 برابر پيش مي‌رفت. فياضي يك توپ زيبا و دیدنی را دفاع كرد و خودش با آبشاري تماشايي توپ را به دست دفاع حريف كوبيد و تا اين گيم با امتياز 28-26 به سود ملي‌پوشان ايران به پايان برسد.

گيم سوم:

لهستاني‌ها يك ‌بار ديگر بازي را مقتدرانه آغاز كردند و بلافاصله چهار امتياز از ايران پيش افتادند. ولاسكو باز هم مجبور شد كه وقت استراحت فني بگيرد. لهستان با امتياز شش بر یک از ايران جلو بود. در اين دقايق فياضي تنها اميد ايران بود كه در ناباوري خط دفاع حريف توپ را در زمين لهستان مي‌نشاند، در حالي كه ايران در امتياز دو متوقف شده بود، لهستان به امتياز هشت رسيد.

ولاسكو با ملي‌پوشان ايران اتمام حجت كرد، اما تيم ايران بازي را رها كرده بود تا جايي كه اختلاف امتيازها به عدد ده رسيد. بيشتر از اين كه تيم لهستان در اين گيم خوب بازي كند، اين ملي‌پوشان ايران بودند كه با اشتباه‌هاي متعدد، حريف را جلو مي‌انداختند. گویا، ولاسكو هم ديگر نااميد شده بود. حسام بخششي به ميدان آمد تا به بازيكنان اصلي استراحت كنند.

لهستاني‌ها خط دفاعي ايران را آماج حملات خود كرده بودند تا يكي از عجيب‌ترين نتايج در جام جهاني رقم بخورد. ايران اين گيم را با نتيجه 25-8 واگذار كرد تا همه علاقه‌مندان به تيم ملي ايران چشم به گيم چهارم اين ديدار بدوزند.

گيم چهارم:

ايران در گيم چهارم چيزي براي از دست دادن نداشت. بازيكنان ايراني با تعصب ظاهر شدند تا بازي بين دو تيم پاياپاي پيش برود، اما لهستان قدرتمندتر از آن بود كه بتوان به سادگي برابرش به پيروزي دست يافت. خط دفاعي ايران اسير سرويس‌هاي پرشي بلندقامتان لهستاني به ويژه كورك شده بود. فياضي تنها بازيكن تيم ايران بود كه هواداران از دیدن بازي او لذت مي‌بردند.

موسوي بازيكن خوزستاني تيم ايران با تك دفاع خود، فاصله امتياز را به عدد يك كاهش داد. علي حسين ليبروي تيم ايران تلاش زيادي براي جمع كردن توپ‌هاي سركش حريف مي‌‌كرد. نواكوفسكي توپ‌هاي كالوند را دفاع مي‌كرد. سرعتي زن‌هاي ايران هنوز راه نفوذ به خط دفاعي حريف را پيدا نكرده بودند. علي حسين نمي‌توانست توپ‌هاي پرقدرت بارتنر را مهار كند.

بازي با سه امتياز اختلاف پيگيري مي‌شد. بازارگرد با پروازهاي خيره كننده خود، اجازه نمي‌داد اختلاف بيشتر شود. ايران تا امتياز یازده خوب پيش رفت، اما مشكل در دريافت نخست، موجب شد تا بار ديگر تيم ملي ايران، پنج امتياز از حريف عقب افتاد. جاي خالي فرهاد ظريف و نظري افشار در تيم خالي بود. پس از وقت استراحت فني دوم ايران به بازي برگشت و اختلاف امتياز سه عدد سه كاهش يافت.

پوريا فياضي، جوانترين بازيكن ايران با تجربه‌تر از همه كار مي‌كرد. امير غفور و مهدوي به بازي رفتند. حمزه زريني قدر پاس خوب فياضي را دانست و با آبشاري دیدنی، توپ را به امتياز تبديل كرد. امير غفور هم همچنان با تعصب توپ‌هاي مهدوي را در زمين لهستان مي‌نشاند. لهستان همچنان از ايران پيش افتاده بود، 22-19 ايران عقب بود.

ملي‌پوشان ايران مي‌دانستند كه اگر اين گيم را از دست بدهند، بازي را مي‌بازند. زريني و غفور ايران را جلو انداختند. در حالي كه ايران يك امتياز براي پيروي مي‌خواست، هر دو تيم سرويس‌هاي خود را خراب كردند. اين محمد موسوي بود كه با آبشاري زيبا، دفاع حريف را به زانو درآورد تا ايران 26-24 اين گيم را نيز به سود خود به پايان ببرد.

گيم پنجم:

بازيكنان هيچ يك از دو تيم سر تسليم نداشتند. بازي با نتيجه مشابه براي هر دو تيم دنبال مي‌شد. پوريا فياضي با دفاع عالي ايران را جلو انداخت. كورك بازيكن با تجربه لهستان، يك اشتباه بچگانه انجام داد تا ايران سه دو امتياز از لهستان جلو بيفتد. ايران در آستانه پيروزي بر صدرنشين جام جهاني بود. تيم بدون شكست جهان مقابل ايران كاري از پيش نمي‌برد.

آناستازي وقت استراحت خواست تا تيم خود را به بازي برگرداند. بازيكنان لهستان مقهور قدرت ملي‌پوشان ايران شده بودند. ولاسكو با رضايت بازي را دنبال مي‌كرد. حاضران در سالن تيم ايران را تشويق مي‌كردند. لهستان هم مقابل نمايش خوب بازيكنان ايران زانو زد. اين گيم با نتيجه پانزده، یازده به سود ايران پایان یافت و ايران بازي را برد.

تيم ملي ايران سرانجام مقابل لهستان با نتيجه سه بر دو و امتياز‌هاي (25-23، 26-28 ،25-8 و24-26 و11-15‌) به پيروزي رسيد. بدين ترتيب با دو پيروزي سه بر دو، مقابل صربستان و لهستان و يك پيروزي سه بر يك مقابل ژاپن به هفت امتياز دست يافت.

با این نتیجه، دو امتیاز به ایران رسید و یك امتیاز به لهستان تا تیم كشورمان با هفت امتیاز به رده هفتم جدول رده بندی مسابقات راه یابد.

پیش از این، ملی پوشان كشورمان در این رقابت‌ها با نتایج سه بر یك از سد ژاپن و سه بر دو از سد صربستان گذشته بودند و تنها در مقابل كوبا سه بر صفر باختند.
تیم ملی كشورمان در پنجمین مسابقه خود در این رقابت‌ها از ساعت 5:30 فردا به مصاف آرژانتین می‌رود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۰۰
*******بچه‌ها متشكريم************
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
اينو ميگم به کسي که منفي داده:
تا کور شود هر آنکه نتواند ديد
صادقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
عالی بود
ناشناس
| Venezuela, Bolivarian Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
این 2 نفری که منفی دادن حتما لهستانی هستن . وگرنه هیچ ایرونی دیگه برای این موضوع منفی نمیده .
ناشناس
| United States |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
خودتونو ناراحت نکنین .اشتباهی دستشون خورده رو منفی :)
هره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
عالي بود هنوز باورم نميشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
سلام چرا کسی نقش مربی تیم آقای ولاسکو رو نمی بینه.
*******بچه ها و مربی خوب تیم ملی متشکریم *******
امیری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
آقایون و خانمها این منفی ها چی بابا !! یکم با انصاف باشید
ناشناس
| United States |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
اونیکه منفی داده فوتبالیه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
یک صدم هزینه ای که برای فوتبال میشه رو اگه به رشته های اینچنینی اختصاص بدن نتایج خیلی بهتر از اینها میشه
ناشناس
| Canada |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
بیایید یاد بگیریم به نظر دیگران احترام بگذاریم، حتی اگر اقلیتی ناچیز باشند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
درد والیبال و وزنه برداری تو سر هرچی فوتبال ه .
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
احتمالا منفي ها رو کارکنان سفارتخونه هاشون دادن :)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
ولاسکو از شما هم ممنونیم
سروش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
این ها اگر 4 هم بشن بماز قهرمان جامند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
خیلی ممنون اما اینها فوتبالیستها هستند نه والیبال شما اشتباهن دارید توی وهم و خیال خودتان سیر میکنید اگر قشنگ نگاه کنید میبینید که توپشان گرد است پس فوتباله حالا شوما دارید توی خیالتان والیبال می بیند به ما چه در ضمن بنده قصد دارم که جناب رئیس خنده روی فوتبال را برای فدراسیون بی انگیزه والیبال کاندیدا کنم تا در جهت رشد و ارتقای این رشته بی حال ککه ابروی ما را برده تدبیری کرده باشم .
ایول داره به خدا!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
فقط باید مواظب باشیم پول وارد والیبال و وزنه برداری نشه تجربه ثابت کرده هر جا پول وارد انر رشته ورزشی کردیم اون ورزش رو نابود کردیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
اون پول نیست که نابود کرده ، سیاسی بازیه!!
دم هموشون گرم، حیف پولی که واسه فوتبال خرج می کنن
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
راست می گی به خدا
ایا عبرت می گیرند
| Canada |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۵
اون بی جنبه هائیکه در فوتبال پولهای بی حساب از بیت المال می گیرند و با خرید ماشین های انچنانی و عمل زیبایی و بعظا زیر ابرو برداشتن جنبه خودشون نشون میدن الان وقت مناسبی وقتی توی ویلا یا پشت رول می شینند نظر واقعی مردم را نسبت به خودشون بدونند و نا مدیران بی لیاقتی که افتضاح فوتبال را با عث شده اند زحمت را کم کنند
لهستاني ها گيج و منگ شده بودن ايول ايران.
آفرین بر مردان والیبال ایران

والیبال ایران الان یکی از قدرتمندترین تیم های دنیاست.
فوتبالیست ها از والیبالیستها یاد بگیرن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
من از این موفقیتها خیلی خوشحالم ولی شما هم تند نرو .... شب دراز است!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
من که زدم تو کاره والیبال از این به بعد،از این فوتبال هیچ پخی در نمیاد!!!
خیلی خوب
ایوووووووووووووووووووووووووووووول
آفرين بر دلاوران سرزمين ايران كه سربلند از عرصه رقابت بيرون آمديد هميشه سربلند و پر آوازه باشيد
همیشه سربلند باد ایران عزیز.خیلی خوشحالم و به تمامی مردم کشورمان تبریک میگویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
این منفی ها یعنی چی !
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
این منفی ها رو یک عده بی وطن دادند
آتشفشان ایران غولهای یخی را ذوب کرد.
بار دیگر اراده قادر متعال و همت و غیرت والای
شیرمردان ایران حماسه ای عظیم آفر ید و اشگ شوق بر دیدگان ملت نستوه ایران جاری
کرد . به امید پیروزی افتخار آفر ینان تیم ملی سربلند والیبال ایران در آوردگاه جام جهانی
تیم ایران می رزمد . غول یخی می لرزد
خیلی خوب نوشته بودید.
فقط خدمتتون عرض کنم که والیبال به اون معنی که در فوتبال رایج هست، تاکتیک دفاعی نداره و اصولاً تیمی حمله رو ول نمی کنه به دفاع که ریسکش خیلی بالاست بپردازه. اما در هر صورت تیمی که در دریافت توپ اول و دفاع روی تور و انتهای زمین بهتر کار بکنه، بهتر هم نتیجه می گیره. ایران بی شک در دفاع انتهای زمین بسیار قدرتمند هست حتی در نبود لیبروی قدرتمندی مانند فرهاد ظریف.
اي ول به اين غرور و عزمت .
به جاي اينكه وزارت ورزش روي فوتبال سرمايه گذاري كند ، دو سال پشتيبان اين بچه هاي غيور باشد كه اين جوري افتخار مي آفرينند . بازهم تبريك ميگم.
ماشالله به بچه های غیرت مند تیم ملی والیبال فقط با غیرت ها می توانستد پیروز باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
پس آقا این روسیه هم عجب غیرتی داره والا.
دم بچه های ایران گرم.تمرین کردند و بردند!
اي ول به اين غرور و عزمت .تبريك ميگم .
تابی جون این خبر رو بگذار صفحه اول سایت تو خبر مهم ها و به جای عکس منحوس قذافی

ایول به همتون
بچه‌ها متشكريم****************8
این اثر یک مربی زرگه. کاش سالیان قبل اینجور مربی داشتیم و دل به مربی های پرمدعی و توخالی ایرانی خوش نمی کردیم. دیگه باید مربی های توخالی اعتراف کنند. البته شک نکنید که همون ها نقش ولاسکو رو کمرنگ می کنند. اینها فکر می کنند مردم نمی فهمند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
بی انصافی نکنید.
آقای کارخانه 10 سال پیش با تلاش خودش تونست والیبال ایران را به سطح بالایی برسونه و پایه ان رو بسازه. وگرنه که امروز از این خبرها نبود....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
کارخانه هم نون ایوان بوگانیکوف رو میخورد پایه گذار والیبال جدید ایران انصافا بوگانیکوفه هر که حق رو منکر بشه نتیجه اش نابودیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
کارخانه بود که زیرساخت والیبال رو ساخت . اینها همه شاگردان کارخانه اند.
ا ب پ ت ...
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
پیشرفت های والیبال ایران از مسابقات 99 تهران با مربیگری کارخانه استارت خورد جوگیر و فراموشکار نباشیم
بچه ها متشکریم. کار بزرگی انجام دادید. دستتان درد نکند.
ایرانی با غیرت همینه همینه.
بچه ها نشان دادند اگر زمان کافی برای استراحت داشته باشه هر تیمی رو میتونن ببرن. به کوبا هم بخاطر خستگی باختیم.
بابا گلی به جمالتون
هزار ماشالله به این همه غیرت به تمام مشکلاتی که دارم از خوشحالی دارم پر میکشم. کاش ده درصد پول فوتبال خرج این جوونا میشد. بخدا قهرمان جهان میشدند
پاسخ ها
مهم نیست
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
گل گفتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
هر وقع واسه پول بازی بشه سرانجامش شکسته.حمایت فقط پول نیست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
کاش بودجه فوتبال 10 درصد بودجه فعلی می شد. باور کنید بهتر نتیجه می گرفت.
بسيارخوب وعالي توضيح داده شده است
بابا گلي به گوشه جمالتون. غيرتتون رو عشقه
با كمال احترام به آنها درود مي فرستيم
میگم والیبال داره خوب کار میکنه رئیس فدارسیون ومریشو عوض کنید
ههه هه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
جای اقای کفاشیان واقعا خالی است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
منم نگرانم. تجربه نشون داده هر جا خوب کار می کنه فوری کن فیکون می شه. مثل سپاهان و ذوب آهن بیچاره...
کفاشیان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
جام خالی نیست هستم
هه هه هه هه هه هه هه هه هه بوم ترکیدم
دست مریــــــــــــــــزاد
بچه ها متشكريم خسته نباشيد.
درود به ایران
من وهمکارانم در اداره پست بازی را دیدیم وبسیار لذت بردیم.درود به شرف و غیرتشان.
پاسخ ها
فریدون
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
شما اگه به کارهای مردم رسیدگی کنین کار درستری انجام دادین. سر کار و تماشای TV؟
armin
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
میگم چرا نامه ها انقد دیر میرسه!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
آقا اون بسته ما هنوز نرسیده به مقصد،به نظرتون کجای دنیا گیر کرده؟؟؟خفته کیو ما بریم بگیریم؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
نامه من کو؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
گور بابای کار مردم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
درود بر پست
درود بر برق
درود بر اب
درود بر گاز
درود بر تلفن که البته آنتن نمی ده
درود بر همه و
لعنت بر فوتبال
زیبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
به به، ماشاالله، حواستم به نامه ها بود یا نه؟
واقعا لذتبخش بود.
دست مربی وبازیکنان درد نکنه خدا حفظ تون کند کمی شادشدیم
واقعا درود بر این همه غیرت ایرانی دنیا باید تعظیم کند!
درود بر تیم والیبال کشورمان که افتخار آفرید. خواهش می کنم مسئولان این پیام را بشنوند و بجای هزینه های میلیاردی برای فوتبال و کشب نتایج افتضاح رو ورزشهای دیگری مانند والیبال سرمایه گذاری کنند
پول فوتبال رو بريزيد توي رشته هاي ديگه . توي همه رشته ها قابليت قهرماني داريم بجز فوتبال . اينقدر در حق رشته هاي ديگه كم لطفي نكنيد .
پاسخ ها
هادي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
فوتبال تنها ورزشيه که خوشحاليش با بقيه فرق داره! حيفه! اصل فوتبال خوشحالي بعد گلشه!!!!!!!
احسنت به غیرت و تعصب بچه های ایرونی! إن شاء الله قدرشونو بدونند و احسنت به تابناک که خیلی زیبا و هیجان انگیز این خبر را تنظیم نمود
شماره کورک 6 بود نه 5 لطفاً اصلاح کنید
انشاالله مبارک است
باز برین پول خرج کنین واسه فوتبال!!!!
بازی خیلی نفس گیری بود
اما گیم آخر را واقعا خوب بازی کردند
به همه بازیکنان و به مربی خوبشون و به همه ورزش دوستان تبریک می گم
جهان باید قدرت والیبال ایران رو مثل خیلی چیزهای دیگه به رسمیت بشناسه. هرچند برای اونها و دشمنان ایران دردآور باشه
این برد تقدیم به روح سرلشگر شهید حاج حسن تهرانی مقدم که از ورزشکاران و ورزشیهای گرانقدر بود
بازی خیلی خوبی بود من که فکر نمی کردم ایران بتونه ببره به هر حال دمشون گرم خیلی خوشحالمون کردن
آفرین بر این مردان باغیرت.حالا بازم بیت المال این مملکت را خرج سیری ناپذیران فوتبالی کنید،افراد بی فرهنگ و بی اخلاقی که دیگه خدا رو هم بنده نیستند.
بچه ها دمتون گرم ولاسكو ممنونيم ازت
بابا گلی به جمالتون
آفرین به غیرتشون
کاش فوتبالیستای ما هم یکم غیرت ایرنا رو داشتن و فقط پول مفت نمیگرفتن و بعدم چپ و راست موردای اخلاقیشون رو بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
یک موی این بچه ها می ارزه به همه ی جلال و جبروت اون فوتبالیستای بی عرضه و پر ادعا (از رییس فدراسیون گرفته تا همه ی بازیکنان!)
دمتون گرم خیلی مردید

کی میشه فوتبال هم مثل والبال بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
هیچ وقت نمیشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
هیچ وقت نمیشه-نمیشه -نمیشه-وا.. نمیشه-بابا نمیشه
درود بر غیرتتان
چقدر حرفه ای کار کردید
باورکردنی نیست بعد از شکست 25 بر 8 در گیم سوم و نتیجه 22 بر 19 در آخرین لحظات ست جهارم باز هم بچه ها تونستن بازی را جمع کنند و تسلیم نشدند. کاش در همه عرصه های ورزشی و غیرورزشی اینقدر سرسخت بودیم.
zende bad
آفرين بر دالاور مردان ايران
خيلي حال كرديم
ای درود بر شرافت و غیرتتون
دستتونو میبوسم
آفرین بر غیرت شما....
به احترامشان باید ایستاد
قهرمانان خدا یارتان
درود بر دلیرمردان والیبال ایران
مسئولین محترم شما رو بخدا بیایید و فوتبال رو لا اقل برای یکی دو سال تعلیق کنید و بودجه شو تزریق کنید به والیبال و کشتی و وزنه برداری و...و(فقط) تیمهای پایه فوتبال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
دو میدانی اقا
رضایا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
شنا و ژیمناستیک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
کلا هر ورزشی غیر از فوتبال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
واقعا واسه فوتبال داره به رشته های دیگه و به امکانات ورزش همگانی ظلم میشه بابا پول رو بریزید به رشته های دیگه
خدا قوت غیرت مندان والیبال -فوتی بالی های بی غیرت یاد بگیرید
به این میگن گزارش نویس حرفه ای
انگار خود بازی را تماشا کردم.
موفق باشی
درود به شرف و غیرتتون
واقعا دمشون گرم البته خصوصا ولاسكو
به اين ميگن مربي
درد و بلايشان بخورد به فوتباليستهاي بيت المال حروم كن!!
واقعا بازی رو که نگاه میکردم به ایرانی بودن خودم افتخار می کردم..به همه بچه های تیم ملی خسته نباشید میگم که دل میلیون ها ایرانی شاد کردند..به امید سربلندی همه ی ایراتیای عاشق وطن
زنده باد ایران و ایرانی،ای کاش همه ازاین باغیرتا درس بگیریم و وطن رو بسازیم
بچه های غیرتمند ایرانی متشکریم که اینچنین نام وطن راپرآوازه می کنیدزنده بادوطن نابودباددشمنان ایران عزیز
واقعا دمشون گرم.
آفرین بر غیور مردان ایران زمین
با سلام من بازی را دیدم بسیار سخت ونفس گیر بود درودبر شرف وغیرت دلاورمردان وهمه دست اندرکاران تیم ملی والیبال ایران عزیز
خدا قوت بده
چقدر خوبه بجاي هزينه براي فوتبال ورزشكاران كشتي - كاراته -واليبال و...
تقويت شوند .
بنازم قدرت و مردانگی و تعصب ایرانیتون
ای ول ای ول
خواستن توانستن است البته باید مواظب باشیم مثل فوتبال والیبال رو هم فاسد نکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
به موقع گل گفتی
به این جوان های غیور افتخار می کنیم که باعث غرور و سر بلندیه ایران میشن
ای کاش یکی پیدا میشد فکری به حال فوتبال کنه با لطف سیاست آقای خنده و همکاراش سهمیه ایران به دو کاهش پیدا کرد که یکیشونم احتمالا به خار استفاده از بازیکن دو اخطاره اوت میشه
تبریک۰
درووووووووووووووووووووووووووووووود بر بچه های با غیرت، و البته هر با غیرت دیگه ای که باعث سر بلندی کشور عزیزمون میشه؛ دستشون رو خاضعانه میبوسم
ای جاااااان!
سلام- درود بر هر چه ایران و ایرانیه- درود به مربی عزیز آرژانتینی ایران- واقعا دمتون گرم - انشاالله پرچم ایران در تمامی میادین به احتزاز در بیاد. آمین
آفرین بر غیور مردان ایران. آفرین بر ولاسکوی کاربلد. خدا یاورتان باشد
زنده باد ايران و ايراني
ایشالا که درد و بلای والیبال بخوره تو سر فوتبال. پرچم ایران رو بالا نگه داشتن. واقعاً دستشون درد نکنه که دل یه ملت رو شاد کردن
به این میگن گزارش نویس حرفه ای
انگار خود بازی را تماشا کردم.
موفق باشی
آقا این ورزش‌ها رو تعطیل کنید، فقط بپردازید به فوتبال. می‌بینید که تو این ورزش‌ها هیچی‌ نمیشیم.
آفرین! فوتبال یاد بگیر
بسیار خوشحال شدم. نقطه عطف بازی ست چهارم بود که مربی لهستان هم گفت 16-11 تیم ایران عقب بود اما ناامید نشدن و باغیرتی مثال زدنی لحظه به لحظه فاصله کم شد تا این ست را بردند و ست پنجم هم که اوج درخشش بود.
ای ول دارد
دمشون گرم ..
این پیروزی برای هم وطنان عزیز مبارک باشد آرزوی موفقیت های درخشان تیم ملی را در بازیهای بعدی از خداوند متعال دارم
این پیروزی برای هم وطنان عزیز مبارک باشد
چه کرد والیبال ایران، به این میگن غیرت و تعصب. دمتون گرررررررررررررررررررررررم
حالا هی برید به شیث رضایی و قلعه نوعی 350 میلیون و 1 میلیارد پول بدید به این والیبالیست ها 10 میلیون 230 میلیون . . .
مربی فقط خولیو ولاسکو و غیرت فقط ایران
ایوووللللللللللل
درود به همه جوونای با غیرت و با حال ایران.
یاد جوونای ده ی 60 بخیر که با همین جور غیرتی تو جبهه ها همه رو متعجب کردن.
حیف حق شما ورزشکارای باغیرتو میدن فوتبالیست ها
عالی بودن واقعا گل کاشتن متشکریم
ايول .... مطما آرژانتين هم سوكس ميشه
درود به غیرت بچه های والیبال....لعنت به فوتبال
سرمربی باید مسن باشه ، با تجربه باشه ، با جذبه باشه ، مثل خولیو .
نه مثل استیلی که تا پارسال داشت فوتبال بازی میکرد ، حالا میخواد پرسپولیس را به ته دره بفرستد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
منفی برای فوتبال
فوتبالیها یاد بگیرید
دیگه وقتشه یه جنبشه ضد فوتبال تو ایران راه بیفته.
>
جیب فوتبالیها رو بدوزید
به دوست عزیزی که از اداره پست بازی رو با همکارش تماشا کرده: شما و همکارانتان تو اداره پست مگه کاری نداشتید که بازی رو دیدید؟ زمان کمی نبرده این مسابقه و در اکثر ادارات این معموله. خوبه فوتبال در ساعت اداری نیست.
امیدوارم تیمهای ایرانی در تمام رقابتهای بین المللی افتخار آفرین باشند
والیبال میره تو جهانی این جور تیمهایی رومیبره، کشتی سالی حداقل 3-4 تا مدال جهانی میگیره، وزنه بردارا رکورد جهانو میزنن، حالا هی پول بریزین تو فوتبال تا شاید بنونه بحرین و عمان و اردن و ... ببره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
عزیزم فوتبال صرفا بهانه ای برای غارت بیت المال است هنوز نفهمیدی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
احسنت فوتبال فقط سرپوشی برای غارت است. اصلا انقدر هول چاپیدن هستند و مواظبند که از هم عقب نیفتند که وقت ندارند ببینند کی دو اخطاره است؟!
حيف اين همه پول كه براي فوتبال هزينه مي كنند با همون پول ميشه بقيه تيم هاي ورزشي رو مثل واليبال به مقام هاي بالا رسوند كرد.
آفرين بر اين بچه هاي باغيرت ايراني ، ضمناً قابل توجه مسئولين فدارسيون فوتبال
دمتون گرمممممممممممممممممم.
دمتون گررررررررررررررررررررم
از ما مالیات میگیرن میریزن توی جیب این فوقتبالیستهای بی اخلاق و بی تربیت که معلوم نیست فوتبال رو توی کدوم کوچه پایین خیابون و با کیا یاد گرفتن ..... ولی برای چیزهایی که میشه ارزش قائل شد کار کمی انجام میدن
با سلام به همه هموطنان ، بهتر نیست از کلمه غیرت استفاده نشود . چون موقعی که تیم می بازد خدای ناکرده مگر نشانه بی غیرتی است ؟
دم بچه ها گرم.
هرچند ما تماشاچیا هم بی تاثیر نبودیم. کل بازی با تمام وجود داد زدیم. الان صدام در نمیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
دستتون درد نکنه. ما که برای شما هم ذوق کردیم. ایرانی همه جا وطن دوسته. زنده باشید و بقه ی بازی ها را هم برین از طرف هفتاد میلیون ایرانی تشویق کنین. ای کاش می شد از شما هم قدردانی بشه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
دمت گرم
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
دمت گرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
آقا دم شما هم گرم!
ناشناس
| United States |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
ای ول اقا....
جای ما هم خالی کن...
برخلاف فوتبال، خبرهاي خوشي از واليبال ميرسه. خيلي دلگرم كننده است!
يادمان باشد اين تيم حاصل تلاشهاي اقاي يزداني خرم است
به خدا وقتي برديم احساس افتخار كردم موهاي بدنم سيخ شد.فوتبال ياد بگير با اون ريس فدراسيونش اقاي خنده .
بازم تبريك به تمام ارييايها
جالبه که برای دستمزد این مربی بزرگ که نصف درامد بعضی مربیان پرمدعای فوتبال هم نیست چون چیزی گیرکسی نمیامد چه هیاهوی کردند
تبارک الله. هیچ تیمی تو دنیا مثل ایران اینقدر مرموز بازی نمیکنه
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
خوووب گفتی...مرمووووووز
باید به بچه های تیم ملی آفرین گفت اما همه کسانی که اینجا پست گذاشتید دلتون کمی برای اون بیچاره ای بسوزه که اومده تو این صفحه و یکی یدونه رای منفی به همه پست ها داده. چقدر بدبخت و کوتوله است.
لهستان نه له ستان.
دمشون گرم حسابی لهشون کردن.
به این میگن غیرت ایرانی که متاسفانه در فوتبال ما از یاد رفته !!
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
از بین نرفته اگه تو فوتبال هم آدمای کاربلد باشن موفق میشیم
مرسي بچه ها كاش فوتبالمون اينطوري بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا یکی پیدا بشه و این نظرات مردم فهیم را به سمع و نظر تصمیمگیران برساند.
بچه های با غیرت والیبالیست متشکریم و مربی کاردان ممنونتیم.
درود بر دلاور مردان سرزمین پارسی
باریکلا به اینهمه غیرت و مردانگی
ایران به لطف خدا همیشه سرافراز می مونه
دست علی یاور والیبالیست های ایرانی
إز مسولين خواهش ميكنم بنحو شايسته اي از قهرمانان ملي تقدير كنند. نه با يه پژو !!!
بسیار عالی بود .از دیدن بازی لذت بردیم.ایکاش هر روز با چنین خبرهایی اغاز می شد.
درود بر ايران و ايراني
مربي بزرگ يعني همين. البته فكر كنم وقت آن رسيده سراغ واليبال بروند و با تعويض مدير، سرپرست، مربي ،و ... وبهانه ايجاد وضعيت بهتر همه چيز را خراب كنند.
یاشاسین ایران
از بازیکنان والیبال ممنونیم
ایرانی نشان میدهد اگر سرمربی خوب وهمکاری مسئولین باشد وباهزنیه کردن برای والیبال ایران انشاالله در المپیک اول میشود
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اگه خدا بخواد میتونیم تو همه زمینه ها حرف برا گفتن داشته باشیم البته با سرکار آوردن آدمای متخصص و کاربلد
مردان والیبالیست ما غیرتمندتر از فوتبالی ها هستند ... تبریک
از فوتبالیستها پول بگیرین بدین به والیبالیستها
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
نمیشه که!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
یعنی دلت میاد امثال شیث سانتافه و bmw2011 سوار نشن؟ خیلی بی رحمی.
واقعا احسنت به غیرت و خلاقیت برو بچه های تیم ملی والیبال حالا فوتبال رو با والیبال و بسکتبال مقایسه کنید.
پاسخ ها
ahmad
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
آره .بسکتبال خیلی بهتره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
ایشالله آمریکا رو هم ببریم
از گزارش بسیار زیباتون خیلی لذت بردم.
اگه مستمر باشه عالیه و باعث افتخار
درود بر فخر آفرینان و شیرمردان ایران
به نظر من بچه های والیبال خیلی با اخلاق تر و کم حاشیه تر هم از بچه های فوتبال باشند . موفق باشید و سرفراز
دمشون گرم
خیلی خوشحالم. با آرزوی موفقیت ایران در تمام سطوح. ای کاش زمینه برای موفقیت ورزش بانوان هم فراهم شود.
بچه ها متشكريم
تابدارجون چرا منو بیدار نکردی بعد اذان خواب رفتم
ماشالا ماشالا بهش بگین ماشالا...
این پیروزی تقدیم به رهبر عزیزمان
خدا یار و یاورتان انشاالله اخر بخیر باشین
kheily aaly bood.bacheha mamnoon
از خوشحالي فرياد كشيدم الله اكبر
فوتبالیست های نوکیسه و بی تربیت یاد بگیرند.
درود بر شما والیبالیست های باغیرت
مربی با تجربه اینجا خودشو نشون میده
اینقدر به فوتبالیست ها توهین نکنید(بغیر از تیم مدیریتی و چند بازیکن نخاله)
و آفرین به گزارش نویس حرفه ای
احسنت به مربي خوب
آفرین به والیبالیستهای خوب
یک بازی دیگه رو هم بردن
شما هم که خوابیدین گویا!!!
چرا خبرشو نمیذارین؟!!!
آرژانتین رو هم بردن
آفرین آفرین آفرین
حقشان است که به اندازه فوتبالیست ها حقوق بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
حق شان اینست که از فوتبالیست های طناز مان بگیرند و به این غیور مردان افتخخار افرین بدهند.
درود به شرفتون که ذره ای از اون تو دله کفاشیان و فدراسیونش نیست افرین به این غیرت
خدا را شکر کنیم . و سلامت ورزشکاران وملتمان را از او بخواهیم .عالی بود
yashasn iran
امروز قلب ما به عشق شما می تپد.
خیلی خوشحالم و آرزوی موفقیت بیشتر برای این تیم رویایی دارم امیدوارم مسئولین جوایز خوبی در خور این موفقیت به این عزیزان اهدا کنند.
آفرین غیور مرد.آفرین با غیرت.افرین ایرانی
باریک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
ایشالله امریکا رو سوراخ سوراخ کنیم
تبریک....
انشالله دری باشد به سوی پیروزی ملت ایران در همه عرصه ها.
شب دراز است قلندر باقیست یه کمی ظرفیت داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
تا همین جا هم معرکه کردند ادم قدرنشناس
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۴
اولا شب دراز است و قلندر بیدار. دوما شما از وایبال چیزی میدونی؟
مثل رویا می مونه
و خاک بر سر فوتبال ما که هرچه پولهای بی زبون بیت المال به جیبش میریزند با مربیان میلیارد تومانی و بازیکنان چند صد میلیونی هر بازی را حتی روبرو کشورهای کوچک مانند مالدیو.. با هول ولا ایا ببرند یا ببازند.ا
منفیها کار آقای شادابیانه
حق شان اینست که از فوتبالیست های تن ناز ! بگیرند و به این غیور مردان افتخار افرین بدهند.
آفرین به این شیرمردان غیور
ضمنا ازصدا وسیما گله مند هستیم به خاطر اینکه اگر یک مسابقه فوتبال بن تیم ایران با یک تیم دسته دومی دیگر از سایرکشورها بود بعد ازبردتیم ده بار آهنگهای متنوع راپخش می نمود ولی درمورد برد تیم والیبال دریغ از پخش یک آهنگ حماسی
کفاشیان نگا کن
یادبگیر و حیا کن
اینا ایرانی هستن
تو هم ایرانی هستی!
اقایان لطفا دیگر بیت المال این مملکت را صرف تیمهای فوتبال از جمله اسقلال و پیروزی نکنید به رشته های دیگر از جمله نمونه محرز والیبال و کشتی و ...تزریق نمایید
بچه ها خوب قضاوت کنید.اینکه با برد والیبالیستها دل هر ایرانییه والیبالدوست شاد میشه،فکر کنم این چند منفی هم مال نوشته های لوسه ، نه مال بچه ها وکادر والیبال.
ای ول من عاشق والیبالم .ممنون بچه ها
تو همایون مهد زرتشتی و فرزندان تو
پور ایرانند و پاک آئین نژاد آریان

استاد شهریار خدا رحمتت کنه با این اشعارت
کاش بجای خرج دهها میلیاردی برای فوتبال که در یکسال دور ریخته میشود به ورزشهایی مثل والیبال و وزنه برداری و غیره خرج کنیم که انصافا دور ریختن پول نیست
دست گل تک تک شون درد نکنه اميدوارم که بتوانيم با اقتدار آمريکا را ببريم و واقعا فوتبالي ها کمي بايد به خودشون بيان بابا اين پول بيت المال هزينه اينچنين ورزشهايي بکنيم که دل ملت شاد بشه حتي از الان به بعد هم اگه نتيج خوبي نگيرن بازهم دمشون گرم ونکته آخر خدا کنه که اينها ي جرقه نباشه و کارهاي اساسي و پايه اي ادامه داشته باشه
همش يزداني خرم نيست. ايشان نقش دارن.ولي نبايد مربي رو فراموش كرد.مربي كه جرات بازي دادن به جوونها روداره. تاكتيك بازي داره.برنامه براي هر بازي داره. اهل باند بازي نيست.به اماده ترينه بازي ميده.با دانش هست.
بابا دمتون گرم.مردید به مولا
ولی من از این میترسم که یه هو فرداصبح آقای ولاسکو از خواب بلند میشه میبینه دیگه مربی نیست. چی شد؟آقایون گفتند شما بدرد تیم ملی نمیخورید.
از خدا می خوام که موفقیتاشون ادامه داشته باشه و تنهاشون نذاره>
واقعا اينها ثمره استعداد يابي و تلاش ايوان بوگانيكفه كه از نوجوانان به اينجا رسيدن و با هدايت كوچينك خوبي مثل ولاسكو حالا مي درخشند
با سلام
باید به غیرت این جوانان و همت آنها آفرین گفت.
باید از زحمات و تدابیر ولاسکو که ایران را در جهان با این غیور مردان سربلند کرد خالصانه تشکر کرد.
امیدواریم مجلس و وزرات ورزش محترم با دادن پاداش های در خور تقدیر به کلیه اعضای تیم که باعث شادی میلیون ها ایرانی شده اند ضمن تقدیر از زحماتشان انگیزه لازم برای حضور سایر جوانان کشور را به این ورزش مهیج فراهم کنند تا این بردها مقطعی نشود.
سلام
ضمن تشکر از تیم ملی والیبال ایران و همه دست اندرکاران که واقعا نشون دادند که بهتره پول و وقت مردم این کشور به همون اندازه که برای فوتبال هزینه میشه برای سایر رشته های مدال اور و افتخار افرین هزینه بشه، مگر ما فقط توی فوتبال استعداد داریم؟کشتی، وزنه برداری، تکواندو و خیلی رشته های دیگه هست که اگر اندکی مثل فوتبال بهشون رسیدگی بشه وجدانا فوتبال محبوبیت خودش رو از دست میده، قابل توجه مسیولین محترم وزارت ورزش
قابل توج اقایون فوتبالیست میلیاردی
دست مریزاد . آفرین براین همت و غیرت و مردانگی
نظر ما را که منعکس نمیکنید چرا نظر بدیم؟
بچه ها متشکریم.درد و بلاهاتون بخوره تو سر فوتبالی ها
باید به غیرت این جوانان و همت آنها آفرین گفت
خداوند كمكتان كند همچنان موفق باشيد و بعداً الگوهاي مناسب اخلاق و فني براي نوجوانان باشيد
این پیروزیهای افتخار آفرین جوانان ولایت مدار میهن اسلامیمان را به ملت شهیدپرور ایران و رهبر معظم انقلاب تبریک می گوییم.
نتيجه ستفاده از مربي بزرگ اينه ديگه در فوتبال هم تا الان داينطور بوده تو را خدا از همه پول كه حيف و ميل ميشه چندتا مزبي بزرگ برا ورزش بيارن تا بهتر از اين هم بشه تا كي بايد عقب افتاده باشيم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس