بازدید 2115

تولیدات صنعتی چین کاهش یافت

موسسه مالی اچ اس بی سی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد کاهش تقاضای خارجی تاثیر زیادی در افت فعالیتهای صنعتی چین داشته است.
کد خبر: ۲۰۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱ 23 November 2011
میزان فعالیتهای صنعتی چین طی ماه نوامبر به پایین ترین حد در 32 ماه اخیر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتد پرس موسسه مالی اچ اس بی سی در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد کاهش تقاضای خارجی تاثیر زیادی در افت فعالیتهای صنعتی چین داشته است. این مساله موجب تشدید نگرانیها در خصوص وضعیت اقتصادی جهان شده است .

وانگ کیشان معاون نخست وزیر چین نیز در تازه ترین اظهارات خود نسبت به ادامه بحران مالی و اقتصادی جهان طی ماههای آینده و تاثیر منفی آن بر رشد و رونق اقتصادی چین هشدار داده است .

بر اساس این گزارش شاخص مدیریت خرید در اقتصاد چین طی ماه نوامبر به کمتر از 48 واحد رسیده است که این پایین ترین رقم از مارس 2009 میلادی به شمار می رود . این رقم در ماه قبل به 51 واحد رسیده بود .

 این موسسه مالی پیش بینی کرد افت تقاضای داخلی و کاهش شدید تقاضای خارجی موجب ادامه روند نزولی تولیدات صنعتی چین طی ماههای آینده خواهد شد .

دولت چین طی ماههای گذشته برای مقابله با فشارهای تورمی سیاستهای انقباضی پولی و مالی را اتخاذ کرده است . دولت چین به شدت نگران افزایش فشارهای تورمی و بی ثباتی اجتماعی است .

 نرخ تورم چین طی ماه اکتبر به کمتر از 5.5 درصد رسیده است . رشد اقتصادی چین طی سه ماه سوم امسال به کمتر از 9.1 درصد رسیده است این رقم طی سه ماه دوم امسال نیز به 9.5 درصد رسیده است.

معاون نخست وزیر چین هشدار داد چین باید برای مقابله با بحران مالی و اقتصادی جهان مشکلات ساختاری سیستم مالی خود را هر چه سریعتر برطرف کند .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست