بازدید 1989

رشد اقتصادی آلمان سال آینده به نیم درصد می رسد

بر این اساس رشد اقتصادی آلمان در سه ماه سوم امسال به کمتر از 0.5 درصد رسید. این رقم در سه ماه دوم امسال نیز به کمتر از 0.3 درصد رسیده بود .
کد خبر: ۲۰۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸ 22 November 2011
بوندس بانک آلمان در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد رشد اقتصادی این کشور طی سال آینده به کمتر از 0.5 تا یک درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ بوندس بانک آلمان در این گزارش افزود تشدید بحران مالی منطقه یورو تاثیر منفی زیادی بر رشد اقتصادی و صادرات آلمان خواهد داشت .

بر اساس این گزارش رشد اقتصادی آلمان در سال 2012 به کمتر از 0.5 تا یک درصد خواهد رسید. این رقم در گزارش پیشین این بانک در ماه ژوئن به بیش از 1.8 درصد اعلام شده بود .

بر این اساس نگرانیهای فزاینده در بازارهای مالی اروپایی و کاهش تقاضای خارجی برای کالاهای آلمانی تاثیر منفی زیادی بر رشد تولید ناخالص داخلی این کشور طی ماههای آینده خواهد داشت .


بوندس بانک آلمان افزود اگر بحران مالی و بدهی منطقه یورو هر چه سریعتر حل و فصل نشود آینده تیره و تاری در انتظار اقتصاد آلمان خواهد بود .

تا زمانی که بحران بدهی منطقه یورو به طور کامل حل و فصل نشود بازارهای مالی جهان به شدت بی ثبات خواهد بود و صادرات آلمان نیز با روند نزولی روبرو  خواهد شد .

 بر این اساس رشد اقتصادی آلمان در سه ماه سوم امسال به کمتر از 0.5 درصد رسید. این رقم در سه ماه دوم امسال نیز به کمتر از 0.3 درصد رسیده بود .

بوندس بانک در گزارش ماه ژوئن پیش بینی کرده بود رشد اقتصادی آلمان در سال 2011 به بیش از 3.1 درصد برسد . بحران مالی و بدهی کشورهای منطقه یورو را مجبور به اتخاذ سیاستهای ریاضت اقتصادی کرده است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست