بازدید 2202

کارگران معترض یونانی نیروگاههای برق را تسخیر کردند

کارگران صنعت برق و شهرداری یونان در اعتراض به سیاستهای ریاضت اقتصادی دولت آتن تعدادی از شرکتهای برق دولتی در شهرهای مختلف یونان را اشغال کردند.
کد خبر: ۲۰۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۸ 22 November 2011
کارگران معترض یونانی در اعتراض به سیاستهای اقتصادی دولت تعدادی از نیروگاههای برق دولتی این کشور را تسخیر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتد پرس کارگران صنعت برق و شهرداری یونان در اعتراض به سیاستهای ریاضت اقتصادی دولت آتن تعدادی از شرکتهای برق دولتی در شهرهای مختلف یونان را اشغال کردند.

 دولت یونان قصد دارد از طریق قبوض برق مالیات بیشتری را بر مستغلات و اماکن مسکونی وضع کند که این مساله با مخالفت شدید افکار عمومی یونان روبرو شده است .

بر اساس این گزارش اعضای اتحادیه کارگری صنعت برق یونان هفته گذشته برق وزارت بهداشت این کشور را به مدت چهار ساعت قطع کردند .

کارگران معترض اجازه ورود مدیران و سایر کارمندان نیروگاههای برق یونان را ندادند . داروخانه های بزرگ در پایتخت یونان نیز در اعتراض به افزایش بدهی دولت به بیمه های مختلف و عدم پرداخت طلب داروخانه ها تعطیل شدند .

کارگران بخش حمل و نقل یونان نیز قرار است روز سه شنبه به مدت چهار ساعت دست به اعتصاب سراسری بزنند . دولت یونان قصد دارد با اجرای سیاستهای ریاضت اقتصادی بدهی ها و کسری بودجه خود را کاهش دهد .

اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول از یونان خواسته اند برای دریافت قسط بعدی کمکهای مالی بین المللی اصلاحات اقتصادی و مالی ساختاری را اجرا کند که این اصلاحات با مخالفت افکار عمومی روبرو شده است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست