بازدید 2494

کلاهبرداری با فروش املاک کاغذی

متهمان ابتدا منکر هر گونه بزهی بودند اما پس از رویارویی با اسناد و مدارک مستدل، به کلاهبرداری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق فروش زمین‌های کاغذی با جعل اسناد اقرار کردند
کد خبر: ۲۰۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰ 21 November 2011
اعضای باندی که با فروش زمین و املا ک کاغذی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شهروندان نجف آباد اصفهان کلاهبرداری کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ «محمد پرتوی» فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری و دادخواهی مالباخته مبنی بر اینکه فردی به نام «احمد-ه» به اتفاق همدستانش اقدام به جعل سند و فروش املاک به وی کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهمان با جعل اسناد به صورت کاغذی و با اغفال شهروندان، کلا هبرداری می‌کردند. این مقام مسوول تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات لازم و با هماهنگی مقام قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام و متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه همدستان این متهم نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند گفت: متهمان ابتدا منکر هر گونه بزهی بودند اما پس از رویارویی با اسناد و مدارک مستدل، به کلاهبرداری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طریق فروش زمین‌های کاغذی با جعل اسناد اقرار کردند.

سرهنگ پرتوی، در پایان با بیان اینکه تاکنون تعدادی از مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفته‌اند خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: مردم سالاری
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات
وب گردی