بازدید 29185

آمادگی جمهوری آذربایجان برای پناه دادن به منافقین

به دنبال اعمال فشار دولت عراق برای پاکسازی پادگان اشرف از وجود منافقین، جمهوری آذربایجان، خود را برای میزبانی از این سازمان تروریستی آماده می‌کند. «پژاک» و «پ.ک.ک» هم به عاملان دولت آذربایجان تبدیل شده‌اند؛ اما پرسش اینجاست چگونه آذربایجان به کسانی که قاتل صدها نفر از کودکان و زنان و مردان ایران و ترکیه هستند، پناه و امکانات می‌دهد؟
کد خبر: ۲۰۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۳ 20 November 2011
سرویس بین‌الملل ـ مدتی است، عناصر پژاک که از سوی نیروهای فرامنطقه‌ای حمایت و هدایت می‌شوند، در شهر گنجه از شهرهای مذهبی جمهوری آذربایجان اسکان یافته‌اند.

به گزارش «تابناک»، برخی عناصر گروهک پژاک که دستشان به خون صدها انسان در کشورهای ترکیه، ایران، عراق و ... آغشته شده و حتی از جانب کشورهای اروپایی نیز به عنوان گروه‌های تروریست شناخته شده‌اند، چند صباحی است در شهر گنجه استقرار یافته‌اند. این گروهک، به تازگی در شهر گنجه از سوی دولت باکو حمایت مالی و خط دهی کاری می‌شود، به گونه‌ای که این افراد در محلات مشخصی از شهر گنجه اسکان داده شده‌اند

بنابراین، اکنون این پرسش پیش می‌آید که:

عناصر  پژاک چه تناسب فرهنگی و سیاسی با حکومت آذربایجان دارند؟

چگونه تروریست‌های شناخته شده و قاتل کودکان در ترکیه و ایران از سوی حکومت آذربایجان حمایت می‌شوند؟

چرا فرماندار گنجه، درصدد اسکان و حمایت مالی این تروریست‌ها در شهر گنجه است؟

کارشناسان بر این باورند، با توجه به نزدیکی ماه محرم و فراخوان دینداران گنجه‌ای، مبنی بر تشدید فعالیت‌های مذهبی خود در این ماه، دولت باکو تصمیم گرفته است در صورت نیاز برای سرکوب اقدامات دینی مردم گنجه از تروریست‌های عضو «پژاک» و «پ.ک.ک» بهره گیرد.

ذکر این مهم لازم است که سال گذشته هم آذری‌ها در اقدامی مشابه با حمایت از گروهک منافقین در رسانه‌های خود، تلاش کردند علیه جمهوری اسلامی ایران اتهام پراکنی کنند.

گویا، دولت آذربایجان به توصیه صهیونیست‌ها و غربی‌ها به دنبال اعمال فشار به جمهوری اسلامی ایران به وسیله میزبانی از اعضای گروهک منافقین و پژاک است و حتی برخی رسانه‌ها از سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اسکان منافقین در خاک جمهوری آذربایجان پرده برداشتند و اعلام کردند که غربی‌ها به دنبال اعمال فشار دولت عراق برای پاکسازی پادگان اشرف از وجود منافقین، به دنبال جایگزینی آذربایجان به جای عراق هستند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس