بازدید 3521

مجلس با اصلاح قانون کار مخالفت کند

امروز اساس استقلال نظام و حامیان واقعی این کشور، کارگران هستند درحالی که برخی می خواهند با ایجاد اصلاح قانون کار عناوینی چون تشکل های کارگری را در نهاد خود به عنوان سمبلیک یدک بکشند.
کد خبر: ۲۰۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۷ 19 November 2011
عضو اسبق شورای اسلامی کار کشور با اشاره به اینکه اصلاح قانون کار به ضرر کارگران است، خواستار مخالفت نمایندگان مجلس با اصلاح قانون کار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله دریابیگی عصر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون کار جمهوری اسلامی ایران افزود: روز تصویب قانون کار، روز یادگاری بوده و روزی است که طعم شیرین عدالت اجتماعی در کارگران احساس شده است.

وی افزود: اصلاح قانون کار به مفهوم نجات کشور نیست چرا که عده ای می خواهند با اصلاح این قانون ، عدالت اجتماعی را لگدکوب کنند و حقوق هزاران کارگر مظلوم جامعه را زیر پای بگذارند.

دریابیگی با اشاره به اینکه اصلاح قانون کار حداقل دستمزد را به کارگر نمی دهد تصریح کرد: مشکل کشور، قانون کار نیست چرا که به دلیل سوءمدیریت ها پیکره اقتصادی کشور نابوده شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه اصلاح قانون کار هیچ سنخیتی را با روابط کار نداشته و در جهت کرامت انسانی کارگران برنامه ریزی نشده است یادآور شد: اصلاح قانون کار به معنای برگشت به دوران گاوآهن است.

وی با اظهار تاسف از اینکه بسیاری از کارگران واحدهای تولیدی در شهرهای مازندران از 6 تا 16 ماه حقوق دریافت نکرده اند گفت: تمامی کارگران مازندران در مقابل اصلاح قانون کار خواهند ایستاد.

دریابیگی با بیان اینکه نمایندگان کارفرمایان باید به داد کارگران برسد و در جهت پرداخت حقوق به موقع کارگران اقدام کند تاکید کرد: امروز اساس استقلال نظام و حامیان واقعی این کشور، کارگران هستند درحالی که برخی می خواهند با ایجاد اصلاح قانون کار عناوینی چون تشکل های کارگری را در نهاد خود به عنوان سمبلیک یدک بکشند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که بدنبال ایجاد طرح پیش نویس اصلاح قانون هستند می خواهند ریشه انقلاب را بزنند افزود: اجرای این قانون 35 میلیون کارگر را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

به گزارش مهر 29 آبان سالروز تصویب قانون کار جمهوری اسلامی ایران در سال 69 به فرمان معمار کبیر انقلاب نامگذاری شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی