بازدید 14121
۸

تصویب قطعنامه درباره ایران در شوراي حکام

کد خبر: ۲۰۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۶ 18 November 2011
قطعنامه شورای حکام علیه ایران با 32 رای موافق، دو رای مخالف و یک رای ممتنع به تصویب رسید.

به گزارش فارس به نقل از ریانووستی، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش‌نویس تعدیل شده قطعنامه قدرت‌های غربی علیه ایران را بدون اجماع به تصویب رسانید.

بنابراین گزارش، کوبا و اکوادور به این قطعنامه رای منفی دادند و اندونزی نیز به این قطعنامه رای ممتنع داد.

بر اساس این گزارش، شورای حکام از ایران خواست تا برای بازرسان آژانس امکان دسترسی به تاسیسات هسته‌ای خود را فراهم کرده و با آژانس همکاری به عمل آورد.  

همچنین، آژانس خواستار پاسخگویی ایران به نگرانی‌ها درباره آن‌چه که از آن به عنوان گسترش تسلیحات هسته‌ای یاد کرد، شده است.

علی اصغر سلطانیه، نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بلافاصله پس از تصویب این قطعنامه سیاسی اظهار داشت که این قطعنامه باعث افزایش عزم ایران در پیگیری حقوق هسته‌ای خود خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران حتی برای یک ثانیه برنامه هسته‌ای خود را متوقف نخواهد کرد.

وی خطاب به آمانو تاکید کرد که "گزارش شما در باره برنامه هسته‌ای ایران تردیدها درباره حل موضوع هسته‌ای ایران را افزایش داد."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
كشورهايي كه راي مثبت دادن عبارتند از : عربستان - امارات - اردن - برزيل - روسيه - چين - آمريكا-مصر - تونس- انگلستان - فرانسه - آلمان - آرژانتين- هند - مجارستان - كانادا - بلغارستان - نيجر -شيلي - آفريقاي جنوبي- سنگاپور - بلژيك - استراليا - ژاپن - ايتاليا - پرتغال- ايرلند شمالي- تانزانيا - چك - هلند - مكزيك -كره جنوبي - سوئد

كشورهايي كه راي منفي دادن :
اكواردور- كوبا

كشوري كه راي ممتنع داد :
اندونزي

چي ميشه گفت واقعا ؟؟
ايتاليا رو هم به جمع كشورهاي با راي مثبت اضافه كنين
از3 کشور کوبا ،اکوادر و اندونزی، تشکر می کنم ، نتیجه از قبل مشخص بود بنابر این چیز جدیدی نیست اگر غیر از این بود شاید موجب تعجب ما می شد که استکبار ممکن است سر عقل آمده باشد ،به سران استکبار می گویم: این اقدامات خوراک چند روز شما برای انحراف افکار از جریانات عدم مقبولیت و مشروعیت شماست با ادامه جریان چه می کنید؟
پس کشورهای دوست روسیه و چین باز هم ما را تنها گذاشتن ؟؟؟؟ واقعا خجالت آوره!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی