بازدید 337751

خداحافظی با جراحی‌های دردناک دیسک کمر

اکنون متخصصان ایرانی هم، موفق به اجرای جدید‌ترین روش درمان ضایعات دیسک کمر شده‌اند. این روش درمانی که به نوعی اولین عمل جراحی دیسک کمر به روش فورامینوسکوپی در کشور محسوب می‌شود، در بیمارستان امام رضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی ارتش توسط دکتر بصام پور، عضو هیات علمی این دانشگاه انجام شده است.
کد خبر: ۲۰۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۷ 16 November 2011

«فتق دیسک کمری» که در اصطلاح عامه به عنوان «دیسک کمر» از آن یاد می‌شود، عارضه‌ای است که در اثر بیرون زدگی یا فتق دیسک کمر از قسمت خلفی و در نتیجه فشار بر نخاع یا ریشه‌های عصبی نخاع بروز کرده و سبب ایجاد درد در ناحیه کمر با انتشار به پا‌ها می‌شود.

به گزارش ایسنا، فتق دیسک کمری معمولا در مقابل انجام فعالیت مکرر سنگین و خارج از توان بدن ایجاد می‌شود، اما بد نشستن طولانی، خم و راست شدن مکرر، فعالیت پس از خسته شدن عضلات کمر، فعالیت با برخی از ابزار آلات مانند چکش‌های بادی و مشاغلی مانند رانندگی به خصوص رانندگی با خودرو‌های سنگین افراد را مستعد ضایعات دیسک کمر می‌کند.

درمان‌های رایج ضایعات دیسک کمر طی سال‌های گذشته، شاهد تحولات شگرفی بوده است؛ به طوری که از شکافتن کمر بیمار در حین جراحی به ایجاد تنها یک سوراخ چند میلی‌متری برای درمان دیسک کمر رسیده است.

 

اکنون متخصصان ایرانی هم، موفق به اجرای جدید‌ترین روش درمان ضایعات دیسک کمر شده‌اند. این روش درمانی که به نوعی اولین عمل جراحی دیسک کمر به روش فورامینوسکوپی در کشور محسوب می‌شود، در بیمارستان امام رضا (ع) دانشگاه علوم پزشکی ارتش توسط دکتر بصام پور، عضو هیات علمی این دانشگاه انجام شده است.

در این روش بر خلاف شیوه‌های معمول که با ایجاد یک شکاف از پشت با انجام جراحی نسبت به درمان عارضه اقدام می‌شود، برای رسیدن به دیسک تنها سه میلی‌متر برش از ناحیه پهلو ایجاد می‌شود و محل ورود به فضای نخاع، همان محل خروج عصب (فورامن) است. البته در کتاب‌های کلاسیک جراحی از این ناحیه به عنوان منطقه ممنوعه نام می‌برند؛ چرا که با ورود به این ناحیه، خون‌ریزی شدیدی آغاز می‌شود که به عقیده دکتر بصام‌پور دلیل عدم خونریزی در این نوع از جراحی استفاده از دستگاه اندوسکوپ به جای روش‌های جراحی مرسوم است.

از مزیت‌های مهم این روش این است که جراحی فقط با کمک بی حسی موضعی و با ایجاد یک سوراخ سه میلی‌متری در پهلوی بیمار آغاز می‌شود؛ بنابراین بیمار یک ساعت پس از عمل می‌تواند به زندگی روزمره خود بازگردد و دیگر این که فرد درگیر عوارض بیهوشی نمی‌شود.

 

 

دکتر علیرضا بصام‌پور، متخصص ارتوپد و فوق تخصص جراحی ستون فقرات که مجری این روش درمانی جدید است در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایسنا گفت: هر انسان معمولاً ۲۶ مهره در ستون فقرات دارد. مهره‌ها به وسیله صفحات انعطاف پذیری به نام دیسک بین مهره‌یی از یکدیگر جدا می‌شوند. در واقع هر فرد در حالت طبیعی دارای پنج دیسک در ناحیه کمر است، بنابراین وجود دیسک کمر بیماری محسوب نمی‌شود. در دیسک کمر جداری به نام «آنالوس» وجود دارد. زمانی که آنالوس ضعیف شده و محتویات داخل دیسک به نام «نوکلئوس» به سمت بیرون بیاید با تحریک شیمیایی یا فشار مستقیم ریشه‌های عصبی دردناک شده و بیمار در پا و کمر احساس درد می‌کند؛ بنابراین وقتی جدار دیسک ضعیف شود مردم به اصطلاح می‌گویند که این فرد دیسک دارد، اما به طور علمی دیسک این افراد آسیب دیده و خراب شده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش در خصوص روش‌های درمان ضایعات دیسک کمر گفت: حدود ۱۰۰ سال پیش ابتدا پوست بیمار در ناحیه کمر باز می‌شد؛ سپس استخوان‌ها برداشته می‌شد تا نخاع دیده شود؛ پس از آن نخاع باز می‌شد تا ریشه‌های عصبی که به رشته‌های ماکارونی شبیه است، مشاهده و در نهایت پس از رسیدن به دیسک، ضایعات تخریب شده تخلیه شوند. سپس نخاع ترمیم شده و لایه‌های بعدی درمان می‌شدند تا به پوست برسند.

این متخصص با بیان اینکه در این جراحی‌ها، بیمار در بیهوشی کامل به سر می‌برد، اظهار کرد: نباید از عوارض زیاد این جراحی غافل شد که یکی از مهمترین این عوارض فلج شدن بیماران بود. البته ضعف‌های عضلانی و درد‌های عصبی تا پایان عمر از دیگر عوارض این روش محسوب می‌شود. ضمن این که در این جراحی بیمار پس از عمل باید مدت‌ها استراحت می‌کرد.

رییس بخش جراحی ستون فقرات بیمارستان امام رضا (ع) تصریح کرد: پس از مدتی، متخصصان متوجه شدند که می‌توانند با برداشتن استخوان و لایه‌های محافظ نخاع بدون این که نخاع را بشکافند، آن‌ها را به یک سمت کشیده و به راحتی ضایعات دیسک را تخلیه کنند؛ اما مشکل این روش آن بود که به دلیل جابه‌جا کردن نخاع، چسبندگی شیوع پیدا می‌کرد. به طوری‌که بیمار پس از مدتی از انجام عمل، دچار کمردرد می‌شد؛ به این علت که وقتی نخاع کشیده شده، به جای اصلی خود برمی‌گشت، فاقد محافظ بود و در نهایت به بافت‌های عضلانی و فیبروز اطراف خود می‌چسبید و بیمار احساس درد می‌کرد.

 

 

وی افزود: در روش‌های جدیدتر که از حدود ۳۰ سال پیش رایج شدند به جای برداشتن کل استخوان و محافظ‌های اطراف عارضه، یک سوراخ کوچک باز و ضایعه ترمیم می‌شد؛ اما به دلیل این که باز مجبور به کشیدن نخاع به یک طرف بودیم، چسبندگی ایجاد می‌شد و البته این جراحی‌ها هم، نیازمند بیهوشی و شکاف وسیع و خونریزی در آن شایع بود.

بصام پور افزود: در این روش هم بیمار در بیهوشی کامل به سر می‌برد و هیچ گونه عکس‌العملی در حین عمل از خود در برابر مراحل مختلف جراحی نشان نمی‌داد که نشان دهنده آسیب‌دیدگی باشد؛ بنابراین برخی اوقات، پس از عمل، بیمار دچار قطع نخاع هم می‌شد.

وی با بیان این که در جدیدترین روش درمان ضایعات دیسک کمر که در بیمارستان امام رضا (ع) استفاده می‌شود، راه ورود به دیسک کمرعوض می‌شود، خاطرنشان کرد: در این روش به جای ورود از پشت فرد و به طور مستقیم، جراحی از پهلو بیمار انجام می‌شود؛ البته در سال‌های اول، این روش به دلیل خون‌ریزی شدید و بیهوشی کامل بیمار، چندان مورد استقبال جراحان قرار نگرفت؛ اما پس از ورود تجهیزات پزشکی جدید مانند آندوسکوپی و لیزر، جراح می‌تواند تنها با ایجاد یک سوراخ کوچک در ناحیه پهلو بیمار به جای این که با چشم خود جراحی باز انجام دهد، می‌تواند با فرستادن اندوسکوپ چند میلیمتری و دوربین به داخل بدن در حقیقت چشم را با درشت نمایی چند صد برابر بداخل بدن بفرستد ومراحل جراحی را در مانیتور مشاهده و پیگیری کند و به جای این که از چاقو استفاده کند؛ از لیزر جهت بریدن و سوزاندن استفاده می‌کند که البته استفاده از لیزر سبب می‌شود که برش با دقت زیاد و بدون خونریزی باشد و به دلیل این که هیچ استخوان یا عضله یا لیگامانی خارج نشده، بیمار می‌تواند بلافاصله به شرایط مناسب خود بازگردد.

بصام‌پور در گفت‌و‌گو با ایسنا تصریح کرد: در این روش که با ایجاد یک سوراخ کوچک در پهلوی بیمار انجام می‌شود، دیگر نیازی به بیهوشی کامل بیمار نیست و تنها با یک بی‌حسی موضعی عمل انجام می‌شود، در نتیجه بیمار می‌تواند در هر مرحله از جراحی عکس‌العملی نشان دهد تا از عوارض جانبی عمل جلوگیری شود و مضافأ اینکه بیمار در حین جراحی، میزان درد پا و یا بی حسی اندام خود را اعلام می‌کند و در حقیقت خود بیمار زمان ختم عمل را با توجه به کاهش درد مشخص می‌کند.

وی با بیان این که تقریبا ۳۰ سال است که استفاده از این روش در دنیا آغاز شده است، تصریح کرد: ابتدا جراحی ایرانی به نام دکتر پرویز کامبین در آمریکا با آندوسکوپ‌های اولیه که بزرگ هم بودند این روش را ابداع کرد. سپس اروپایی‌ها و به خصوص آلمانی‌ها به خصوص افرادی به نام پروفسور روتهام، پروفسورگور و پروفسوریونگ این روش را توسعه داده و تجهیزات خاصی را ابداع کردند.

بصام پور تصریح کرد: این روش به وسیله دستگاه آندوسکوپی و لیزر ستون فقرات که حدود ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد انجام می‌شود و جراح علاوه بر اینکه باید در جراحی باز کمر متبحر باشد، باید دوره‌های خاص را حداقل به مدت شش ماه روی جسد و سپس به عنوان نظاره گر (ابزرور) و در نهایت دستیار زیر نظر اساتید این رشته در آمریکا، آلمان یا اسپانیا بگذراند تا بتواند خود اقدام به جراحی کند.

وی که این جراحی را تا به حال روی دو بیمار در بیمارستان امام رضا (ع) انجام داده خاطرنشان کرد: هر دوی بیماران مرد و حدود ۲۵ سال سن داشته اند. یکی از آن‌ها جودوکار و دیگری از پرسنل کادر ارتش جمهوری اسلامی بود که به صورت سرپایی جراحی و بعد از اتمام جراحی مرخص شده‌اند.

بصام پور تصریح کرد: فرد جودوکار دچار پارگی دیسک بین مهره‌یی ۱-۲ L. حین تمرین با ضعف و عدم توانایی راه رفتن بوده و توسط فدراسیون پزشکی ورزشی ارجاع داده شده بود که به طور معمول باید جراحی وسیع با باز کردن شکم و سینه برای وی انجام می‌شد. افسر ارتش هم با پارگی دیسک اس ۱، ۵L بود که به طور معمول باید تحت جراحی و گذاشتن پیچ و فیکساسیون قرار می‌گرفت.

وی در پایان با تاکید بر این که استفاده از این روش برای هر نوع فتق دیسک بین مهره‌یی و تحت هر شرایطی امکان پذیر است، تصریح کرد: این روش به دلایلی برای سه گروه از بیماران به شدت توصیه می‌شود؛ یکی بیمارانی که به دلیل شرایط کاری شان نمی‌توانند بعد از جراحی استراحت کنند مثل ورزشکاران حرفه‌یی، مدیران و فعالان مشاغل حساس مانند پزشکان، دندانپزشکان، خلبانان و دیگر بیماران با بیماری زمینه‌یی مانند دیابت، ام اس، سرطان‌ها، پرفشاری خون و بیماران قلبی و گروه سوم افراد مسن که به هر دلیلی بیهوشی برای آن‌ها مضر یا خطرناک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۰
انتشار یافته: ۳۹۱
دست مریضاد دکتر خوشحال شدیم بامید موفقیت روزافزون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
واسم سواله که چرا بعضی منفی میزنن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
عزیزم این ها افراد روان پریش و مریضی هستند که مخالف شادی، موفقیت، مهربانی و خلاصه هر چیز خوب هستند.
این افراد تشنه این هستند که منفی های مسخره بزنند و دیگران بپرسند چرا!! چون اینطوری ارضاء می شوند. بدبخت هستند. سخت نگیرید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
تنها كسي كه هميشه منفي بود دوست گاليور بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
اونا مشكل رواني دارن اشتباهي اومدن بخش ارتوپدي و ستون فقرات.واسه همين منفي دادن
شما زياد به دل نگير .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
منفی هاش احتمالا به خاطر غلط تایپی بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
منفي‌ها به خاطر مريضاد ايشونه چون دست مريزاد درسته نه مريضاد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
معرفت
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
شاید برای مریزادش منفی زدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
منظورت دست مریض هات ه؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
دست مریزاد!
مسعود جمالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
بیسوادی
سعیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
البته منظور دوستمون از دست مریضاد همون دست مریزاد است
انشالله موفقیت شما را بیش ازپیش از خداوند منان خواهانم
حتی خوندنش حال آدم رو بد می کنه، چه دلی دارن این جراحان.
خدا مثل شما ها رو زياد کنه که 10000 تا تون هم خيلی کمه. مرسی
خواهش میکنم که نظر مرا انتشار کنید تا شاید کمکی به من بشه
مادری دارم که دچار دیسک کمر شده ولی به علت نارسایی قلبی نمیتوان اورا بیهوش کرد چندین بار بستری شد ولی دکتر بیهوشی به علت ریسک بالا بدلیل ضعف قلب حاضر نشد مادرم را بیهوش کند فلذا عمل انجام نشد
مادرم دچارعارضه‌اي است كه در اثر بيرون زدگي يا فتق ديسك كمر از قسمت خلفي و در نتيجه فشار بر نخاع يا ريشه هاي عصبي نخاع بروز كرده و سبب ايجاد درد در ناحيه كمر با انتشار به پاها شده است
اگر بتوان بدون بیهوشی این ضایعه برطرف شود کمک بزرگی بمن میشود
باتشکر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
اسماعيل جان همانطور كه تهيه كننده محترم گزارش در متن گزارشش مرقوم كرده شما ( احتمالاً ) مي توانيد به بيمارستان امام رضا (ع) دانشگاه علوم پزشكي ارتش جناب آقاي دكتر بصام پور مراجعه و از ايشان كمك يا راهنمائي بگيريد ...
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
سلام

لطفا با پزشکان متخصص تماس بگیرید. احتمالا بتوانند راهی را برای شما پیدا کنند. میتوانید از پزشکانی که در برنامه ی سلامت باشید می آیند استفاده کنید (شبکه سه) و یا با بیمارستان مهر (در تهران) تماس بگیرید
فرزانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
سلام مادر منم همينطوره اما دكتر بصام پور گفت بي حسي موضعي ميكنند و نياز به بي هوشي كامل نيست.اگر بيمه تكميلي داشته باشين هزينه ش كمتر ميشه.
هزينه اش چقدر است؟!
پاسخ ها
مجيد شوقي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
خواهشمنداست هزينه ووقت رزرو رابرايم بگوئييد كه از كمر درد به خصوص انتشار به پاها خسته شدم خدا عوضتون دهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
و از زمان پذیرش اولیه چقدر طول میکشه تا نوبت عمل برسه؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
هزینه درمان باروش بالا ودفترچه بیمه جقدر می باشد باتشکر
عبداله عليپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
لطفا جزئيات عمل و هزينه اش را برايم ايميل كنيد
azim seifi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
هزينه اش چقدر است؟
محسن حاتمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
هزینه وزمان انتظار برای عمل که به بیمار داده می شود چقدر است؟
محمدرضا رئیسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
سلام .هزينه اش چقدر است؟!
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
هزینه ی این عمل چقدر است
ایا این امکان وجود دارد که بنده هم به این صورت مداوا شوم لطفا راهنمایی کنید
پاسخ ها
behnaz
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
اره گلم حتما به بیمارستان امام رضابرو
بابا اینقدر توضیح و تفسیر ندارد. این روش حداقل 15 سال است بصورت اکتیو در دنیا انجام می شود و اندیکاسیون خود را دارد. ضمنا به آقای دکتر بفرمایید که اندیکاسیونهای این روش زیاد نیست. و در ایران بدلیل اینکه بیماران پس از تحمل طولانی مدت درد و ترس از جراحی مراجعه می کنند نیاز به جراحی تکمیلی می باشد و به نظر می رسد این روش با اندیکاسیون کمتری در کشور روبرو است. و در آخر به اطلاع می رساند که این رشته نیاز به متخصصص جراح اعصاب می باشد نه فاو شیپ ستون فقرات
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
آقای وارد این اندیکاسیون چی چی هست؟؟
یک پزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
اندیکاسیون indication یعنی مورد و دلیل انجام کاری در پزشکی
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
ببخشید ولی فلوشیپ درسته .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
سلام
آقای دکتر میشه واژه های کلیدی این روش رو بگین
میخوام تو اینترنت بیشتر دربارش بخونم
برا مادرم لازم دارم
ممنون
بسیار ممنونیم از تلاش بی اندازه شما و سپاس گذاریم
شاکر خدای بزرگ که اساتیدی چون شما دلسوزانه در خاک وطن برای آسایش ما میکوشید
لطفا حتما این پیام رو به شخص دکتر برسانید چه بسا اندکی از زحمات ایشون کاسته بشه
متشکرم
افتخاری دیگر به دست دانشمندان ایران زمین ثبت گردید.افرین بر شما و بوسه بر دستانتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۷
افتخاری دیگر چیه؟
وای با دیدن این عکسا کمر دردم خوب شد
جناب آقای دکتر بصام پور با عرض سلام وخسته نباشید و آرزوی سلامتی برای شما انشاا... که جنابعالی بتوانید در این زمینه دستیاران ودانشجویان زیادی را پرورش وتحویل جامعه پزشکی دهید. که در خدمت بیماران باشند.
شير مادر حلالتون!!!!!
باآرزوی موفقیت برای تمامی پزشکان خوب کشورمان
با سلام ،
حدود 7 سال هست كه از ناراحتي درد كمر رنج مي برم و متولد 58 هستم .دوست دارم كه از درد كمر راحت شوم ، البته مراعات ميكنم و نميدانم كه هزينه عمل چقدر ميباشد .
لطفا" مرا راهنمايي كنيد . متشكرم
خبر بسیار خوبیست.چگونه می توان ار اقای دکتر وقت گرفت؟
با سلام 4 بار عمل جراحی دیسک داشتم آخرین با در تهران بیمارستان مهر پین در بین دو مهره قرار دادند به علت عدم هماهنگی با دیسک های دیگر از جهت ضخامت و در صورت چرخش کمر تشدید بی حسی و درد را دارم حنی اگر خوابید به پشت پای چپ را روی پای راست بگذارم تشدید بی حسی و اختلال در اد ار میشود امان معالجه وجود دارد . با تشکر
خدا را شکر
بهترین شغل ها ست
انشالله که خدا خیرشان دهد
خدا قوت
با سلام من سی سال است که مشکل کمر دارم و نمیتوانم عمل کنم بنا بدتایت گفته شده اگر ممکنه ادرس یا تلفن بگزارید ممنون میشویم
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
شما که ۳۰ سال صبر کردید .۳ سال دیگه هم صبر کنید میشه ۳۳ سال.
به امید روزی که هر ایرانی در رشته وکار خودش بتواتد باعث افتخار سایرین باشد. خدا قوت دکتر
نكته جالب در اين خبر بي نظير تعداد نظر خوانندگان است. اگر اين خبر در ارتباط با خطاي يك ورزشكار مي بود الان 500تا نظر داشت. در عين حال دست دكتر بصام پور درد نكنه.
باسلام وخسته نباشید لطفا آدرس وشماره تلفن رادرج بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
لطفا ادرس را بنویسید
از آقاي دكتر صميمانه سپاسگذارم ودست ايشان رابوسه مي زنم و به عنوان يك ايراني به وجود ايشان در كشورم افتخار مي كنم .خداوند شما را سلامت بدارد.
بابا
هر چی بگی از دست این انسان بر میادمخصوصا دکترا
اينو ميگن خدمت به خلق خدا
خداوند شماانسان فرهيخته را براي خانوادهات و ملت شريف ايران سالم و پايدار نگه دارد
آقای دکتر بصام پور توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
رحمت خداوند به پدیدآورندگان این تکنیک که به بشریت خدمات شایانی عرضه میکنند.
خواهشمندم يك وقت هم براي من بدهيد تا من هم به زندگي عاديم برگردم
باعث خوشحالی است وانسان افتخارمی کند به وجود چنین نابغه هایی درایران که باعث شادمانی ودلگرمی بیماران می شوند. خداوند دکتران متعهد کشورراحفظ کند.
بازهم ایرانی دست مریضاد به دکتر پرویزکامبین
سپاس
ضمن عرض سلام به شما و دست مریزاد به جناب دکتر بصام پور،خواهش می کنم در صورت امکان چگونگی تماس و گرفتن وقت از آقای دکتر را بفرمایید.شاید لطف خداوند و تخصص و کاردانی جناب دکتر مرا از دردی که مدام بدان گرفتارم،برهاند.
افتخاری دیگر به دست دانشمندان ایران زمین ثبت گردید.افرین بر شما و بوسه بر دستانتان و خداوند به شما عمر با عزت به دهد
سلام دکتر جان باید به وجود شما افتخار کرد یه سوال دارم ایا در این روش هم نتیجه عمل جراحی پنجاه پنجاه میباشد یا اینکه نه درمان تضمینی است؟
خيلي عالي بوداززحمات اين پزشك وديگر خدمت گذاران به اتسانها درهر ايدهاي تشكر مي نمايم
سلام.لطفا آدرس مطب و بیمارستان و شماره تماس را اعلام کنید.هزینه تمام شده عمل حدودا چقدر است؟حتما جواب دهید؟
ماشا الله به اين همه آي كيو وپيشرفت و ادعا
چه خوب! هزینه چی گرونه؟تو رو خدا یه کاری کنین کمر درد ها ،پا درد ها خوب بشن
ممنون، خدا قوت
بندهناراحتي كمردارم وديسك كمرگرفته ام ميخواهم بدانم چگونه ميتوان ازآقاي دكتر جهت اين نوع عمل وقت گرفت. باتشكر
بنده خودم ازسال 1365 این بیماری دیسک را دارم ازاینکه چنین روش درمانی هم هست خوشحال شدم
بسیار خوشحال شدم وامیدوار .به امید دیدار
این دکتر بصام پور از اون دکترهای پولی هست که مریض حتما باید بره مطبش تا زیر میزی را ازش بگیره
بابا ادرس بدید مشتری شیم
آيا اين روش براي عمل هاي تنگي نخاع در مهره هاي L2و L3 و 5L هم زمان ، كارايي دارد ؟ با تشكر
با آرزوی موفقیت برای جناب دکتر. انشالله که حمایتی از طرف دولت برای توسعه استفاده از این تکنیک و حمایت مالی از بیماران انجام شود.
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت برادر زحمتکش و بزرگوارم جناب دکتر بصام پور ٰ برای ایشان از در گاه خداوند عزیز آرزوی توفیق بیشتر را دارم
توجه توجه توجه توجه من ازتجربه خودم اعلام میکنم دیسک کمر نیازی به عمل ندارد
خدا قوت کی بشه که در گرگان هم این روش به کار گرفته بشه
سلام
دانشمند و دکتر حاذق جناب بصام پور
دستت بی بلا و عمرت طولانی و باعزت
و عاقبت بخیر باشی.
این دکتر بصام پور خدای عملهای غیر ضروریه
تابناکی که قبلا عزیز بودن ،شما که هیچ انتقاد حقیقی رو بر نمیتابین،
چرا بخش نظرات گذاشتین؟
باید سر همچین آدمایی رو طلا گرفت،
ازشمامتشکرم
استخر استخر استخر راه رفتن تو آب عمل هرگز
برخی از دکتر ها به فکر پول هستند.
سلام .لطفا آدرس بیمارستان را اعلام کنیدو مبلغ تقریبی هزینه را هم بگید ممنون میشیم
FYI
توانمندی ایرانیه دیگه
ازخداوند متعال ارزوی موفقیت به اقای دکتر بصامی پور وبه اقای دکتر جلالی خو ودکترزمانی ودکتررضایی مقدم وکلیه دکترین ارتش جمهوری اسلامی ایران را خواهانم
خیلی جاب بود ایا روشی برای درمان دیسک گردن وجود دارد
به امید اینکه بادارابودن امکانات وتجهیزات این عمل درکلیه بیمارستانهای ایران انجام شود
ایوالله دکتر.خدا قوت. ولی به دانشجوهاتون هم یاد بدید تا در همه جای کشور این کار تسری یابد.
الحق که از نسل ابن سینا هستید.
این جراحی با بی حسی موضعی است و بدون نیاز به بیهوشی عمومی است
به امید روزی که سربازان گمنام امام زمان امثال این پروفسورها را از مملکت فراری ندهند
همه اینا تبلیغاته
خدا بهتون طول عمر همراه با موفقیت عطا کند که درد مردم رو درمان میکنید
سلام.
میتونید زحمت بکشید آدرسی یا تلفن و یا طریقه مشاوره را بفرمایید که اگر نیاز بود من هم تحت این شرایط عمل شوم.
32 ساله
ممنون
من حدود 8 سال به درد کمر و دیسک مبتلا هستم و یک بار هم عمل کردم که زیاد رضایت بخش نبود ولی این ابتکار جدید بطور حتم موپر است ولی تنها مشکل آن هزینه بالای آن است که گفته اند 100000000تومان است که بهیچ عنوان قادر به پرداخت آن نیستم
باتشکر - یکی از فرهنگیان شهرضا- علیرضا نیکبخت
سلام با تشکر فراوان
آیا این عمل برای بیمارانی که دچار تنگی کانال نخاع هستند هم عملی و مفید است؟اگر جواب مثبت است لطفا از آقای دکتر در مورد هزینه و چگونگی گرفتن وقت ازایشان بپرسید. چنانچه آدرس و شماره تلفن مطب ایشان را هم اعلام نمایید ممنون می شویم با سپاس فراوان از زحمات چنین اساتید عظیم الشان و خدمتگزار واقعی به بشریت
با سلام
مادر من به بیماری دیابت وفتق دیسک کمر را هم زمان دارد اگر امکان دارد در مورد هزینه و نحوه ملاقات با دکتر راهنما ی بفرمائید.در پایان سن ایشان 60 سال می باشد.
با تشکر فراوان
چند ماه دیگه برید با این دو نفر که عمل شدن به این روش، مصاحبه کنین. یادتون باشه ها!
تابناك
لطفاً ميشه خواهش كرد كه در صورت امكان شماره تلفن و آدرس مطلب آقاي دكتر را در اختيار بينندگان خود قرار دهيد.
باسلام آقاي دكترخسته نباشيدمدت يكسال وپنج است كه دچاربيرون زدگي ديسك كمربين مهرهاي 4و5شده ام به چندين جراح مغزواعصاب وستون فقرات مراجعه نمودم نظر آنها عمل جراحي بوده ولي تاكنون عمل جراحي راانجام ندادم (درد درناحيه كمر ودوطرف باسن وپاشنه پاي چپ وگزگز شدن انگشتان پاي چپم است)زيرا بيمه تامين اجتماعي دارم ودكتراگفتندهزينه بين يك ميليون دويست هزارتومان تايك ميليون هفتصد هزارتومان بوده مي خواستم بدانم بااين روش هزينه چقدراست ودرمان قطعي مي باشد باتشكروخداقوت
با سلام و امیدپیشرفت روز افزون
خواهشمندم جهت جراحی لیزری پارگی دیسک کمربیمار اورژانسی یک وقت ویزیت ویا آدرس مطب و یا حداقل یک شماره تماس که بتوان با آن ارتباط برقرار کرد به ایمیل فوق ارسال نمائید.
باتشکر بیداردل از تبریز
با سلام و امیدپیشرفت روز افزون
خواهشمندم جهت جراحی لیزری پارگی دیسک کمربیمار اورژانسی یک وقت ویزیت ویا آدرس مطب و یا حداقل یک شماره تماس که بتوان با آن ارتباط برقرار کرد به ایمیل فوق ارسال نمائید.
باتشکر بیداردل از تبریز
با سلام و امیدپیشرفت روز افزون
خواهشمندم جهت جراحی لیزری پارگی دیسک کمربیمار اورژانسی یک وقت ویزیت ویا آدرس مطب و یا حداقل یک شماره تماس که بتوان با آن ارتباط برقرار کرد به ایمیل فوق ارسال نمائید.
باتشکر بیداردل از تبریز
سلام آقاي دكتر ، در اين شبهاي محرم برايتان دعا ميكنم هميشه در كارهايتان موفق باشيد. من هم ديسك كمر دارم وهم ديسك گردن چطور ميتونم نوبت بگيرم وهزينه اش چقدر است البته ازناحيه كتف هم درد شديدي دارم لطفأ مرا راهنمايي كنيد 
يه شماره تماس بدين ببينيه چقدر هزينه داره
سلام خوشحالم که دکتر جوونی مثل شمامجری این طرح هستید .امیدوارم که از ایران خارج نشید چون من دلم میگیره.وجودتون برای همه ضروریه
سلام من می خواستم برای خودم وقت بگیرم چون من یکبار جراحی کردم ولی هنوز خیلی درد دارم می خواستم لطف بفرمایید من را راهمنمایی بفرمایید ممنون از لطف شما
چطور میشه با دکتر بصام پور در ارتباط بود ؟ لطفا شمره تماس مطب رو معرفی کنید
اگه امکان داره آدرس دکتر رو برام ایمیل کنید.یا اگر کسی از طریق این دکتر درمان شده به من هم خبر بده ممنون میشم.
آقای دکتر به شما خسته نباشیدعرض میکنم من شماره مطب شمارو میخواستم لطف کنید به ایمیلم ارسال کنید من مادرم نیاز به جراحی داره وخیلی هم دردداره خواهش میکنم کمکم کنید
اگه میشه تلفن این 2 نفری رو که درمان کردین به ما بدین یا اینکه به انها بگین با من تماس بگیره ببینیم الان تو چه وضعیت هستند
خداوند درد همه دردمندان را درمان فرماید به حق عظمتش،الهی امین یارب العالمین
سلام دکترمن قرار است عمل کنم در بیمارستان بعثت نیروی هوایی تهران در تاریخ ۱۵/۱۱/۹۰ به روش قدیمی اما امشب سایت شما رادیدم مشتاق شدم باروش شما عمل بشوم لطفا مرا راهنمایی کنید
هزینه د تلفن تماس هم لطف کنین.ممنون.
سلام دکتر خسته نباشی این عمل زمانیکه نیاز به گذاشتن پروتز باشه کاربرد داره؟
مادر من حدودا52 سال داره و حدودا 10 ساله مشکل کمر داره الان فشار روی عصبش داره میاد و باعث بی حسی پاها و درد عصبی که از پاها شروع شده و تا نوک دو تا انگشت اولش میاد شده باید چیکار کنه ما چطور میتونیم با شما در تماس باشیم
هزینه ی عمل چقدره؟
سلام آقای دکتر در اصفهان امکان این عمل وجود دارد تلفن تماس موسسه لطفا
با سلام امیدوارم این شانس نصیب من هم شود که بتوانم مداوا شوم لطفا من را درباره هزینه و نوع دیسک LL5 راهنمایی کنید
سلام درمان کمر درد با طب سنتی اسان و بدون هزین
با سلام امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید لطفا آدرس و شماره تلفن را در صورت امکان ایمل فرمایید کمال تشکر دارم .
؟؟/
با سلام تشكر كه به فكر بيمارها هستيد دكتر بصام پور درمورد ديسك سه وچهاروپنج وشش توضيح بدهيدبگوييداگر ديسك گفتن عمل نكند چه مي شود
من سه سال است دچار آسیب دیدگی L3,L4,L5وLSمیباشم وتا کنون عمل نکرده ام ولی حالا درد بیشتر شده وپایم بی حس میشود لطفا در خصوص بر طرف شدن این مشکل بنده را راهنمایی وشماره تماس وآدرس خود را مرقوم بفرمایید. باسپاس
دست وبازویتان پاینده
اینجانب حدود 3 سال است از ناحیه مهره های L2 , L 3 , L 4 , L 5 دچار آسیب دیدگی و در رفتگی از L 4 , L 5 می باشم لطفا من را جهت بهبودی راهنمایی فرمایید.
با تشکر
دوستان گول تبلیغات رو نخورید؛ این روش سال هاست در کشور های پیشرفته انجام میشه.
با سلام و خسته نباشيد خدمت آقاي دكتر
ساكن يزد ميباشم، اگه امكان داره هزينه اين عمل را ذكر كنيد.
چه خوب ؟ اگه میشه هزینه اش رو اعلام کنین . و بیمه روستای تاثیری در هزینه عمل دارد یا نه؟شماره تلفن وآدرس رو برام ایمیل کنین.
سلام. ایادرمان بالیزرعوارض دارد؟
بی زحمت اگه میشه شماره و ادرس دکتر برام بفرستین چون دچار فتق دیسک L3_L4شدم و نیاز به جراحی دارم.ممنون میشم ازتون
جوان36ساله هستم ومبتلا به فتخ دیسک مزمن امید این را دارم اگر خواستم عمل بکنم شما این عمل را برایم انجام دهید .خدا بیامرزد پدر ومادر شما را . با تشکر فراوان
لطفا هزینه درمان را بگویید که چقدر میشود ایا میتونم از پسش بر بیام
دست دکتر درد نکند ولی واقعا هزینه آن برای ما کارمندان که دچار این بیماری هستیم بسیار بسیار بالا است و باید با این بیماری تا پایان عمر بسازیم
با سلام لطفا شماره تلفن و ادرس را بدهيد
لطفأ آدرس وشماره تلفن رابدهید خیلی ممنون
با سلام دست شما درد نکنه خواستم سوالی بکنم یکی از مبتلایان به فتق دسک کمر (تنگی کانال )هشت ماه بیش دو بار عمل شده یکی بیست ساعت بعد از بی حسی و اختلال ادرار و مدفوع در مکه و بار دوم یکماه بعد از ان در ایران ولی تابحال بغیر از تغییرات اندک در حرکت مچ پاهاو انگشتان یکی از پاهادر کنترل ادرار و مدفوع تغییری نکرده خاطر نشان میکنم فرد مورد نظر قادر به راه رفتن با واکرو کنترل تعادل خود بر روی پاهایش با عصا می باشد و مشکل پاهایش فقط از زانو به پایین و یا مچها است لطفا مارا مشاوره و یاری فرمایید .
باسلام و خسته نباشید
من 23 سال سن دارم و دچارپارگی دیسک شدم.(مهره های 4و5 ). 2 سالی است ازدواج کردم و میخواهم باردار شوم .میشه کمکم کنید که چه کنم.
دوستان کسی آدرس و شماره واسه ویزیت داره واسه پدرم میخوام طاقت ندارم درد کشیدنشو ببینم :(
منم 6 ماهه فهمیدم دیسک کمر دارم .21 سالمه .بس که از جراحی میترسم تا الان اقدام نکردم.هزینه اش چه طوره؟
باسلام و عرض ادب.لطفا نحوه چگونگی گرفتن وقت از اقای دکتربفرمایید.خداخیرتون بده...
سلام،خسته نباشید
لطفا بفرمایید هزینه عمل وزمان انتظار برای عمل بیمار چقدر است
با تشکر
میخواستم وقت برای ویزیت بگیرماگرشمارهای برای کسب اطلاع باشد ممنون میشم
دچار دیسک خفیف هستموراننده ماشین سنگین ادامه رانندگی چه عوارضی میتونه برامن داشته باشه
ببخشید وقتی غضروف رو خارج میکنند آیا چیزی جایگزین عضروف خارج شده میشه یا اینکه استخوانهای مهره روی هم ساییده میشنه که خود این مورد بعدها مشکل ساز خواهد شد
لطفا جواب بدین خیلی برای من مهم
با سلام وتشکر از زحمات جنابعالی ایا در این روش تنگی کانال هم درمان میشود؟ موفق وپایدارباشید
ضمن عرض سلام و خسته نباشی بنده حقیر ار 20سالگی تاکنون از ناحیه کمر و پا دچار درد شدید شده ام و تا به امروز که به پزشک مراجعه نموده ام اظهار داشته که شما تنگی کانال نخاع دارید و این تنگی مادر زادی می باشد و با اندکی فشار دیسک موجب درد در ناحیه کمر می شودو با استراحت بهبود یافته اما با کوچکترین فشار دوبار درد شروع میشود بخدا قسم دیگر خسته شده ام خواهشمندم چاره برای بنده حقیر بیندیشید که از اجر الهی بی بهر ه نمی مانید و حاضرم هزینه آن هرچه باشد پرداخت نمایم
چشم انتظار یاریتان هستم .
مرسی دکتر عالیه.اما این طور شما گفتید این عمل برای افراد خاص پس ما چکار کنیم؟لطفا ادرس و شماره تماس دکتر برام ایمیل کنید .مرسی
مرسی دکتر عالیه.اما این طور شما گفتید این عمل برای افراد خاص پس ما چکار کنیم؟لطفا ادرس و شماره تماس دکتر برام ایمیل کنید .مرسی
با عرض سلام 5 سال چیش خانمم عمل دیسک انجام داد و تقریبا خوب شد 3ماه پیش دچار درد و بی حسی در پای چپ شد به بیمارستان فیروزگر مراجعه کردیم دارو دادند ولی خوب نشد لظفا راهنایی کنید چکار کنم و به کجا مراجعه نمایم با تشکر اهواز
دست همه عزیزان درد نگنه افتخاری است برای ایران وهر ایرنی. لطفا هزینه عمل. وبه غیر از بیمارستان امام رضا جای دیگری این عمل انجام میشود وضمنا چند درصد میتوان برای بهبودی کامل بیان کرد خدا قوت
با سلام
من متولد 51 هستم و یکسال است که از درد کمر رنج میبرم که بعد ام ار آی فهمیدم مهره 4و5 لق شده و میخواستم بدونم که آیا این مورد احتیاج به عمل داره یا نه؟
متشکرم
باسلام وارزوی موفقیت روز افزون اقای دکتر همسرم نزدیک ده سال دیسک شدید دارد ولی ازلحاظ مالی امکان جراحی نداریم لطف کنید
از شما اقای دکتر صمیمانه سپاذگزارم.من هم مادرم چند سالی است که دکترها میگن 2 دیسک و3 تا از مهره هات باز شده اند و نمیتونه هیچ کاری بکنه حتی راه رفتن.و تاحالا اقدام به جراحیش نکرده ایم. ایا امیدی هست که از این روش بتونه دوباره خوب بشه؟در ضمن چقدر هزینه اشه؟
با سلام.از تلاش بي اندازه شما سپاس گذارم.من هم مادرم(45ساله) چند سالي است كه 2ديسك و3 مهره اش باز شده.ايا اميدي هست كه دوباره خوب بشه؟در ضمن چقدر هزينه داره؟ممنون ميشم اگه مرا راهنماي كنيد.
درود بر پزشکان ارتش سرافراز
سلام من دیسک وپارگی دارم.این روش شما دیسک کاملا خارج نمیشه وممکنه بازم دیسک برگرده؟لطفاجواب بدین مرسی
با سلام،دكتر من بيماريه اسپونديلوليزيس و اسپونديلوليستزيس وجابجايي مهره دارم،ورزشكاره حرفه اي هستم ميخاستم ببينم ميتونم قبل از عمل قبل از عمل معافيه خدمت سربازي بكيرم يا نه وايا بعد از عمل به ورزشم اسيبي نميرسه؟با تشكر
با سلام و خداقوت
جنا دکتر خواهش میکنم که جواب منو بدهید اگه امکانش هست.
نامزدم حدود 5ماه است که براثرتصادف دچار دیسک در مهرهای ال1و ال 4 شده،استراحت مطلق جواب نداد،40جلسه کایروپراکتیک رفته که بازم جواب نداده،الان طب سوزنی رفته و جلسه اولشه ،بجای کم شدن درد،دردش بیشتر شده،حال روشهای دیگری مثل آب درمانی و لیزر هستش،آدم توش میمونه که کدوم روش خوبه،کدومشون میتونه معالجه کنه نه اینکه دردو کم کنه؟آیا جراحی خوبه،ممنون میشم که جوابمو بدین.
ترو خدا شماره این دکتر بصام پور رو برام ارسال کن .تا آخر عمر مدیونت میشم
سلام.من مدت 4ماه پیش داخل تکواندو دیسک ‏L1تاL5بیرون زد.تاالآن سیاتیک دوتا پام خیلی درد میکنه طوری که کج میشم،آقای دکتر این بیمارستان کجاست؟
با سلام
واقعا اقای دکتر بصام پور دست مریزاد. شما باعث افتخار و مباهات هموطنان تان هستید. امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشید.
مادرم چندین سال است که از ناحیه کمر دچار کمر درد بود و طی این 5 سال اخیر با انتشار درد ناحیه کمر به ساق پا و با گرفتن عکس MRI ، فتق دیسک "Lumbar Herniated Disc" در بین مهره 4 و 5 داده شده، به علت درد زیاد دکتر معالج گفت که با تمایل بیمار عمل جراحی صورت بگیرد که دیروز در بیمارستان پاستور این عمل صورت گرفت.
متشكر اميد وارمان كرديد
سلام ممنون میشم هزینه عمل و بگید و یه وقت برام بزارید من 23 سالمه و21تا از ئیسکام زئه بیرون و تنگی کانال نخاع دارم
ازوجود شمادركشورمافتخارميكنم موفق باش يد ر ت ت
سلام اقاي دكتر من خودم نرس هستم همسرم اقاي ياسر يوسفي كه 30سالشونه مراجعه كرده بودن خدمت شما از مهره ال2 تا اس1درگير گفتيد كه ديسكهاش خراب شده و جراحي نميتونه كمكش كنه 20 جلسه فيزيوتراپي پيشنهاد كرديد من خيلي نگرانم با توجه به سن كم همسرم احتمال عوارض شديد چه قدر فيزيوتراپي چه قدر موثر هست
اقای دکتر من هم جودو کارهستم الان حدود 5ساله دچار دیسک درناحیهl3,l4شدهامودرناحیه پشت بال هم
دیسک خفیفی دارم می خواستم ببینم بااین عمل امیدی برای دوباره شروع جودوهست وهزینش چقدره درضمن 25 سالم
ییبی ب
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر اینجانب 7 سال است که بیماری دیسک در مهره 4 و5 دارم و درد درپاها میکشد اطلاعاتی در مورد هزینه این روش جراحی میخواستم
خواهش می کنم در صورت امکان چگونگی تماس و گرفتن وقت از آقای دکتر را بفرمایید
با سلام و احترام

پدر من در بیمارستان بهمن 1 ماه پیش عمل لیزری کردند اما هنوز درد دارند. ضمنا سوراخ ایجاد شده در کمر بود نه در پهلو لطفا راهنمایی بفرمایید آیا این درد طبیعی است یا اینکه عمل درست صورت نگرفته است. دکتر این عمل نیز دکتر بیهوشی بودند که ما بعد از عمل متوجه شدیم.
با تشکر
با سلام

پدر من 1 ماه پیش در بیمارستان بهمن تهران عمل لیزری انجام داد اما هنوز درد کمر دارد. البته شکافی که شما فرمودید از پهلو ایجاد می شود برای ایشان از کمر ایجاد شد. وزن ایشان 120 کیلوگرم می باشد آیا به این علت شکاف از کمر ایجاد شده است؟ دکتری که جراحی کرد دکتر بیهوشی بوده که ما بعدا متوجه شدیم. لطفا راهنمایی بفرمایید آیا این درد طبیعی است یا عمل درست انجام نشده است و چه باید کرد.
با تشکر
هزينه عمل چقدر است؟ از أفاي دكت چگونه بايد وقت بگيريم؟
سلام من از دوستانم این روش درمان رو شنیده بودم ولی از جزءیآتش
خبر نداشتم حدود پنج ساله به علت ورزش سنگین دچار دیسک شدم و از یک سال پیش داروهای غضروف ساز استفاده میکنم دردم خیلی کمتر شده ولی باز احساس ضعف در کمر میکنم و هنگام خوابیدن خیلی اذیت میشم میخوام بدونم بعد از این نوع عمل بهتر میشم و میتونم از درد رها بشم
من 32 دارم وحدود 7 سال است كه فتق ديسك بين مهره 5و6 دارم ،معمولا سالي يه بار عود مي كنه وبه پام مي زنه اميدوارم با پيشرفت علم بتونم يه جراحي مطمئن انجام بدم
با سلام و خسته نباشيد و خدا قوت خدمت شما من ٣٥سال سن دارم و دچار پارگي ديسك مهره اي ٤-٥هستم و دكتر پيشنهاد عمل جراحي دادند أكتون درد بسيار شديدي در ناحيه پاي راست دارم و نميتوانم راه بروم و مدت ٣هفته استراحت كرده ام ولي بهبودي حاصل نشده است خواهشمندم مرا راهنمايي كنيد با تشكر از لطف جناب عالي (شيراز زندگي ميكنم)
با سلام و خسته نباشيد و خدا قوت خدمت شما من ٣٥سال سن دارم و دچار پارگي ديسك مهره اي ٤-٥هستم و دكتر پيشنهاد عمل جراحي دادند أكتون درد بسيار شديدي در ناحيه پاي راست دارم و نميتوانم راه بروم و مدت ٣هفته استراحت كرده ام ولي بهبودي حاصل نشده است خواهشمندم مرا راهنمايي كنيد با تشكر از لطف جناب عالي (شيراز زندگي ميكنم)
بخشید دکتر هزینش چقدره؟ من دانشجوی سال دوم پزشکی ام دوساله کمر درد دارم ممنون
من دچار پارگی دیسک در مهره ال 5 هستم که با دیدن این روش به زندگی مثل اول امیدوار شدم.خواستم بدونم وضعیت نوبت دهی در بیمارستان امام رضا(ع) چه جوریه یا اینکه من چطور می تونم نوبت بگیرم
واسه عمل دیسک
مادرم دسک کمرش بعدتصادف جزیی شدیدشده مهره کمربیرون زدگی داره 62 سالشه دردشدیدکمر و ران پا داره مخصوصا موقع راه رفتن لطفا شماره تلفن وادرس برام ارسال کنیدهزینش چقدر
جناب آقاي دكتر عليرضا بصامپور با سلام و عرض تبريك نسبت به چنين موفقيت افتخارآميز حضرتعالي به استحضار ميرساند حقير از سال64 بر اثر ضربه موج انفجار از ناحيه كمر دچار آسيب شديد گرديده و متحمل دردهاي غير قابل تحمل در نواحي كمر ران و زانوهايم ميباشم تاكنون چندين بار جراحان فوق تخصص جهت عمل تاكيد نموده اند متاسفانه بدليل مصدوميت شيميايي از ناحيه ريه وعدم امكان بيهوشي موفق به درمان بيماريم نشده ام لذا در صورت امكان متمني است نسبت به مساعدت جهت مشاوره ونهايتا درمان اينحقير عنايت فرمايند . با آرزوي توفيقات روزافزون و التماس دعا
سلام توروخدا کمکم کنید بدنم کج شده کارمند هم هستم دیگه ازمرخصی گرفتن خسته شدم هزینه اش مهم نیست تورو خدا ادرسی یا تلفنی براس تماس بدین خدا ازتون راضی باشه
باسلام بنده 9 سال است از بیماری فتق دیسک کمر رنج میبرم ایا این روش مود قبول انجمن جراهان ستون فقرات کشور می باشد یا نه راهنمائی فرمائید . باتشکر
هزينه اش چقدر است؟!
با سلام و خسته نباشید من 4سال پیش عمل کرده ام باز درهمان مهره 4و5دچاردیسک شده ام ایا ازاین روش می تونم استفاده کنم وهزینه ان چقدر است با تشکر
عالی بود ذکتر جون امیدوار شدم . میخواستم بدونم چه طوری میتونم با شما تماس بگیرم می خواهم اگه خدا بخواد عمل کنم
سلام من 21سالمه دیسک کمر دارم در اثر سقوط از پله ها 4سال پیش ولی حالا متوجه شدم خیلی نگرانم میخوام بدونم که از این سن دچار شدن خطرناک نیست ؟حتما عمل میخواد؟
با سلام
جناب آقای دکتر بصام پور محبت های شما قابل تحسین است مزد کارت را از خداوند منان بصورت سلامتی و خوش نامی دریافت میکنید .
بزرگوار فقرات آسیب دیده من از شماره 2-5
است حدودا هزینه عمل من چقدر است
روزگار خوبی در انتظارت شما هست
با تشکر و امتنان
از چه طریق میتوان با جناب دکتر برای گرفتن وقت ارتباط برقرار کرد؟
لطفا آدرس شماره تلفن
توضيحات خوبي بود
اگه ميشي راجبع هزينه هاشم بگيد
با عرض معذرت هزینه این عمل چقدر است . انشاء الله موفق باشید.
افتخار میکنم که کشور عزیزمان شاهدپیشرفتهای روز افزون در زمینه های مختلف است.لطفا اگه میشه راهنمایی کنید چطور یه وقت از اقای دکتر بگیریم
ايثاراين است.
لام.من دیسک کمر دارم.خیلی به دکتر مراجعه کردم.حتی وقته عمل داشتمو نرفتم.الان میرم به کایروپرکتیک.گفتن که خوب میشی.من ورزشکارم.خیلی میخوام خوب بشم تا ادامه بدم فعالیتمو.این روش تضمینی برای بهبودی کامل داره؟اگه داره چه مدت زمان طول میکشه؟ممنون
باعرض سلام وتشکردرمورد هزینه و وقت گرفتن چگونه اقدام کنیم
باسلام چندسالی که بین مهرههای 3و4من فاصله افتاده بامراجعات زیاد به مطب دکتر می گوید نیاز به جراحی دارید امامن ترس دارم که بهبود پیدا نکنم چون بچه های کوچکی دارم وشاغلم لطفا بگویید چکارکنم؟
سلام 34 ساله هستم بیش از ده سال از درد دیسک رنج میبرم ساکن خوزستان هستم میخواستم لطف کنید راه تماس با دکتر جهت ویزیا را به من معرفی کنید
هزینش چقدره
سلام.خسته نباشید.
با سلام :من حدود یک ماه است که جسمی را جابه جا کردم وبعد از ان درد شدیدی دارم از شما خواهش میکنم که ادرس سماره تلفن اقای دکتر را به من بدهید خیلی از شما متشکرم
چرا جوابه دوستای منو نمیدین؟
من فقط اینجا سوال میبینم
پاسخی داده نشده
اگه لطف کنید پاسخشونو بزارید ممنون میشم
اینجوری به من و پدره پیرم کمک کردید
خدا 100سال عمرت باشه دکتر
برادر زاذه ام دچار بیرون زذگی ذیسک شذه 25 سال سن ذاره خیلی ذاره عذاب می کشه لطفا راهنمایی کنید بیارم پیش شما ممنون
با عرض سلام و خسته نباشید.
من یک ورزشکار اسکیت سرعت لیگ برتر کشور هستم که با مشکل کمرم از تمرینات حرفه ای خود عقب افتاده ام..با توجه به MRI دیسک کمر من در ناحیه L5/S1 به کانال نخاع بیرون زد. که اکثرا درد هایی در پاهام بخصوص پای چپم از باسن . پشت پا و ساق پا تیر می کشد.. و بعضی از اوقات کمر درد هم دارم. البته با تقویت عضلات همیستیرینگ و شکم و پیاده روی روی آب کمی بهتر از قبل شده ام. اما می دانم اگر تمرین حرفه ای خود را مثل قبل هفته ای 9 جلسه و حتی با اصلاح یک سری از حرکات اشتباه و خطرناک . ادامه دهم. باز هم این درد ها سراغم می آید.. آیا عمل جراحی ممکن است مشکل من را به طور کلی بر طرف کند؟ تا به تمریناتم ادامه بدهم؟ و آیا راه های دیگری برای بهبودی من وجود دارد؟
با سلام و خسته نباشید
دختر 25 ساله ام بنا به تشخیص همکاران شما به علت پارگی دیسک کمر4 و 5 در استراحت مطلق قرار دارد .
خواهشمند است باتوجه به مطالب بالا در خصوص درمان حهت تماس و ملاقات با شما ما راهمنائی فرمائید باتشکر
با سلام من سه روز پیش عمل دیسک کمر داشتم که بصورت بیهوشی و بی حسی نخاع و شکافتن کمر بود
من ورزشکارم و بر اثر فشار تمرینات بخصوص اسکات پا دچار پارگی دیسک شدم که با نخاع هم درگیر شده بود
میخوام بدونم چقدر طول میکشه تا دوباره بتونم ورزش کنم؟ با تشکر
سلام‏ اميدوارم كه در اين زمينه پيشرفتهاي زيادتري داشته باشيد . من هم ديسك كمر ولغزندگي آخرين مهره كمري روي لگن دارم آيا عمل ميشود و چقدر هزينه دارد وبيمه تامين اجتماعي محاسبه مشود . با تشكر
سلام خیلی عالییه ما ایرانیها به شما پزشکانو خدماتی که به جامعه ایرانی می کنید کمال تشکر را دارم من دیک کمر دارم در ضمن نمی توانم از پله بالا بروم یعنی اگر پله نرده نداشته باشه نمی توانم بالا بروم خواهش می کنم راهنماییم کنید خیلی از این بابت زجر میکشم 52 دارم . دبیر بودم و 2 ساله بازنشسته شدم.با تشکر خجسته شیرازی از تهران
با عرض سلام وخسته نباشید.دکتر جان لطفا شماره تلفن برای ویزیت بفرمائید.
با سلام هزینه اش چقدر می شود؟
باسلام 33 ساله هستم دیسک شدید کمر و فتق دیسک کمر ، سائیدگی مهره های کمردارم ودیسک گردن دکترها فعلا برام جراحی دیسک کمرتوصییه میکنند باتوجه به داشتن فرزند یک ساله انجام عمل عملا مقدور نیست وشاغل نیز هستم وتازه گی ها یک عمل رو پشت سرگذاشتم فشارخون نیز داشتم خواهش میکنم راهنمائی ام کنید که آیا انجام این عمل توسط جناب آقای دکتر بصام پور برای افراد عادی هم امکان پذیر است یا خیر در صورت امکان نحوه ارتباط با جناب اقای دکتر چگونه است وحدودأ هزینه آن چقدر میباشد شما رو به خدا راهنمایی ام کنید متشکر
با درود خدمت شما بزرگوار
در واقع لغتي جهت تشكر در خور شخصيت شما پيدا نكردم..جز اينكه عاجزانه دست بوستان باشم...
بنده نيز دچار ديسك كمر هستم كه 3تا از مهره هام رو در بر گرفته و از ورزش كردن كه تنها دلخوشيه بنده است عاجز شدم فقط ميخوام بدونم براي اين جراحي جقدر بايد هزينه پرداخت كرد و آيا بعد از عمل ميتوانم مجدد ورزش كنم يا خير؟رشته تخصصي بنده نيز جودو و كوه نوردي هستش...با سپاس از شما
اقای دکتر من یه کشتیگیر حرفه ای هستم که در تیم ارتش کشتی میگیرم اگه من عمل کنم؟ دوباره میتونم به ورزشم ادامه بدم؟ وهزینه ی اینعمل برای نظامیا چقدر است؟ با تشکر از زحماتتان
.باسلام وتشکرازاطلاعات خوب شما درصورت امکان ادرس یا تلفنی ازمطب اقای دکتر را درسایت قراربدین یااگرزحمتی نیست به ایمیلم ارسال فرمایید باتشکرفراوان قبادی اصفهان بازنشسته نظامی
اگر شماره يا ادرس اقاي دكتر رو دارين ممنون ميشم برام بفرستيد
ممنون از اصلاعاتون من دیسک کمر گرفتم در حین مسابقات .حالا میخوام بدونم با این روش زودتر میتونم برکردم به ورزش.درد هم در قسمت باسن راست هست البته سر انگشتان چپ هم کرخت شد بود که الان بهتر شد.رشته من کشتی هست و در مسابقات جهانی دانشجویان این اتفاق برام افتاد.L4,L5پارگی دیسکم در مهرهای هست.الان هم دارم فیزیوتراپی نراکشن اب درمانی انجام میدم. ممنون میشم جوابش برام ایمل کنید.
مطلب جالب و متفاوتی بود استفاده کردیم
اگر امکان توضیحات جانبی بیشتر بود جالبتر هم می شد (مثلا هزینه ها و مکانها و پزشکها و ... مرتبط)
لطفا مطالب مرتبط را برایم ایمیل کنید
متشکرم
باسلام
اهميت اين موضوع را كساني درك ميكنند كه درد هميشه با انهاست
با سلام و احترام
بنده در سال 89 به علت بیماری دیسک کمر که بدن بنده را به سمت راست کج کرده بود که مربوط به دیسکهای L4 , L5 بوده را نزد
با سلام
بیمارستان امام رضا کجا هست؟
ای کاش هر کس که احتیاج به این عمل دارد هزینه اش را هم داشته باشد
خداازت راضي باشد جاي اميدي برايمان باز كردي
باسلام
شغلم جوشکاری وآهنگری ماشینهای معدنی است.سال۱۳۶۰ازناحیه کمردچار دردشدید.شدم.درسال۸۹عمل بازکردم.دیسک۳و۴ودیسک۵هم دکترگفته بودسرمرزه.بعدازدوسال مجدا دچاردردشدید.درناحیه کمرو‍‍پای چپ است که رارفتن برایم دشوار است.عمل جراحی بازدوباره خوبه؟رانمایی کنید.
مادرم دچار دیسک کمر شده دکتر گفته مهره های 4 و 5 ساییده شدند دیسک زده بیرون.بیشتر پای راستش درد داره فعلا دارو داده ولی خوب نشده.گفت اگه عمل بشه باید پلاتین بذاریم و عملش 5 ساعت طول میکشه.خواهش میکنم کمکمون کنید که چیکار کنیم؟
با سلام اقای دکتر بنده مدت چهار سال است دیسک کمر دارم ولی دیسک فتق نشده دکترها اون موقع گفتند باید بدم عمل جراحی کنند ولی من نرفتم عمل اب درمانی کردم و الان کم کم فوتبال هم شروع کردم لطفا راهنمایی کنید
باسلام وآرزوي سلامتي وطول عمربراي جناب دكترآياديسك متوسطي كه به پاها زده روميشه بااين روش عمل كرداگه كسي تجربشوداره لطفاتوضيح بده .باتشكر
سلام من ازدیسک کمر رنج میبرم باچه شمارهیی میتوانم بادکتربصام پورتماس بگیرم متشکرم
باتشکر از اطلاعات خوبتان و ارزوی سلامتی برای اقای دکتر بصام پور
بنده ادرس و شماره تلفن اقای دکتر بصام پور خواستم لطفا کمک بفرمائید
باتشکر
اقای دکتر سلام چرا تعداد کسانی که تحت درمان بااین روش قرار گرفته اند کم است؟
با تشکر ارزحمات شما -بفرمایید این جراحی با cablation nucleoplasty چه فرقی داره؟
با سلام وآرزوی سلامتی برای همه من 1ساله که از کمردرد شدید رنج میبرم لطفا آدرس وشماره تلفن دکتر بصام پور را برای من بفرستید شاید از این رنج مداوم خلاص بشم .با سپاس بی پایان
این روش درکدام شهرها انجام میشه
باعرض سلام وخسته نباشی
اقای دکتر من مطالب وبلاگتون مطالعه کردم.بسیار شیوه جالبی هست الان که دارم این ایمیل میزنم فردا نوبت عمل دارم .
اگه ممکنه در کوتاهترین زمان ممکنه جواب بدین که اولا هزینه عمل چقدر؟؟؟ دوما نوبت عمل به فرمی شلوغه نوبت میدن. نمیدن؟؟؟
ممنون.موفق باشی
با سلام وخسته نباشید من حدود دو ساله که از دیسک کمر رنج میبرم بین مهره 4و5 فتق کرده خواستم بدونم چقدر هزینه میشه اگر با لیزر عمل کنم ضمنا تحت پوشش بیمه تکمیلی بیمه دانا نیز هستم با سپاس فراوان لطفا راهنمای بکنید
سلام
اگه میشه ادرس مطب با هزینشو بهم بگین
من 4 سال پیش تو سن 28 سالگی عمل کردم خوب که نشدم بدترم شدم باور کنید بعد عمل تا 6 ماه استراحت همراه فیزییوتراپی پیاده روی تو استخر تغذیه خوب ......من معتقدم عمل نه استراحت آبدرمانی فیزیوتراپی
من 4 سال پیش تو سن 28 سالگی عمل کردم خوب که نشدم بدترم شدم باور کنید بعد عمل تا 6 ماه استراحت همراه فیزییوتراپی پیاده روی تو استخر تغذیه خوب ......من معتقدم عمل نه استراحت آبدرمانی فیزیوتراپی
با سلام این عمل درکدام بیمارستانهای تهران انجام میشه و بهترین در این زمینه کدامند و هزینه ان .در جه مرحله ای از بیماری باشیم این روش جواب میده برای گردن هم لین روش انجام میشه?l
واقعا باعث افتخاره که ایران مهد بزرگمردانی چون شماست . خدا قوت.
لطفا شمارتون و واسم میل کنید.
باعرض سلام و خسته نباشید. ادرس و شماره تلفن اقای دکتر را محبت کنین.

سپاس.
خدایا ترحم فرما ما را زیر تیغ جراحان مسپار امین یا رب العالمین
دستتون درد نکنه امیدوار شدم همیشه سالم و تندرست باشید
باسلام :مدتی که در پشت رانم احساس درد ی مثل کشیدگی رگ میکردم اما اکنون در روی پاهم بخصوص پای راست دردی مثل شکستگی را حس می کنم خواهش می کنم اگه امکان داره به من راه کار نشان بدهید سپاسگار شما میشوم
ممنون از اطلاع رسانی خوب شما وباتشکرآز چنین پزشکان موفقی من خودم دوسال است که دیسک کمرداردم ودنبال پزشکی می گشتم که با این روش عمل کنن خواهش می کنم آدرس مطب دکتر ونحوه نوبت گیری روبرام ایمیل کنین
سلام من متولد 62 هستم ودچار دیسک کمر شده ام و نمی خواهم از روش عمل جراحی های مرسوم استفاده کنم .خواهشا ادرس بیمارستان امام رضا ارتش را برایم ایمیل کنید
سلام خسته نباشید آقای دکتر میخواستم درمورد هزینه عمل دیسک کمر بپرسم؛واینکه عمل دیسک چ عوارضی میتونه داشته باشه؟
استاد معظم سلام.

کو چکتر از آ نم که نظر دهم. افتخار ما حضور شماست در صحنه علم.

خداوند حافظتان باشدا

نیکروان
سلام تضمینیه روشتون یا امکان عود مجدد وجود داره
سلام ضمن عرض خسته نباشید من پارسال در بیمارستان سینا مشهد توسط دکتر فریبرز ثمینی عمل جراحی شدم البته درد پای چپم 90%کم تر شده اما هنوز در ناحیه کمرم احساس ضعف شدید دارم و هراز گاهی هم در پایم درد دارم لطفا راهنمایی بفرمایید که چه کاری باید انجام دهم ممنون
باسلام خدمت دکترعزیزجانبازی هستم50درصدکه علیرغم ضایعات جنگ 18سال است که مبتلابه بیرون زده گی دیسک هم هستم قبلادرد رادرکمروباسن داشتم اماچندماهی است که دردوبی حسی وارد هردوپاشده اگراین عمل برای من امکان داشته باشدچطور می توانم پی گیری کنم آیاامکان این عمل دراستانهای دیگر هم وجودداردوهزینه اش چقدر است خواهشمنداست راهنمایی کنید
من بیماری ای اس دارم.به طرف جلو خم شدم.ایا امکان جراحی وجود دارد.ایا امکان راست شدن هست.
اين روش جراحى رو من انجام دادم ،فقط ميخواستم از دكتر تشكر كنم و آرزوى سلامتى براش داشته باشم
:
اميدوارم عملي رو كه چند روزه ديگر آقاي دكتر بصام پور بر روي كمر مادرم قراره انجام بدن به خوبي پيش برود .انشاا...
با سلام سه سال هست دیسک کمر دارم دکتر گفت باید عمل شود خواستم ببینم قیمت عمل چقدره اگه امان داره جواب بدید با تشکر دیگه طاقت کمر درد ندارم
با سلام و خسته نباشید

چند نفر تا حالا با این روش درمان شدند و درصد موفقیتش چه میزان بوده؟
سلام خسته نباشید لطفا آدرس مطب وشماره آقای دکتر رو بذارید ممنوع
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر بصام پور.این خدمت جدید و افتخارآفرین را به شما تبریک میگویم . سوالی در خصوص این روش درمانیتان دارم:
دختری هستم 27 ساله که در اثر سقوط مهره های T5,T6,T7 شکسته شده و دچار آسیب نخاعی شده ام .ار شما دکتر گرامی درخوایت کمک دارم؟آیا امکان بهبودی دارم؟چگونه؟
واقعا با این خبر خیلی خوشحال شدیم. توروخدا بگین هزینه عمل چقد میشه؟ من مادرم چندین ساله که از دیسک کمر رنج میبره یه بار هم عمل کرده اما بعد از 9سال دوباره عود کرده لطفا راهنمایی کنید با تشکر
ضمن عرض سلام و خسته نباشید و آرزوی توفیق روز افزون برای دکتر بصام پور لطفاً در مورد هزینه عمل و استفاده از بیمه های درمانی و همچنین چگونگی اخذ نوبت راهنمایی بفرمایی.
باسلام من37سالمه و4ساله به خاطر بلند کردن وزنه درورزش دیسک4و5 زده بیرون چنددکتر مغزو اعصاب به نام نایب اقایی وبه تازگی بادکترعباسیون قرار ملاقات دارم وهردوبار mriبااین متن نمای تغیرات دژنراتیودیسکال درسطح l5-s1همراه بانمای protrusionکوچک فکال سانترال دیسکال دراین سطح بااثرتکا/ش حالا اقای دکتر بصام پور باتوجه به امارای و نظر 2 پزشک متخصص که باید جراحی کنم می خاستم هم نظر شماو یک قرارملاقات بدهید با تشکر روستایی
هزينه ي اين نوع عمل چقدر است ؟
salam hazinash cheghade.
درود بر شما
موفق باشید
خدا قوت قهرمان من لغزندگي مهرهاي پايني دارم لطفا بگو براي من علاجي هست بسيار ممنونم
سلام خسته نباشید.
48 سال سن دارم وسالهاست باکمردرد ودوسه سال اخیربادردگردن سرمیکنم . کارکردن با دستها وراه رفتن برای مشکل شده ونگران فلج شدن میباشم.پزشکان گذاشتن دیسک مصنوعی در گردن وعمل کمرباتراش وپیوندوپیچ ومهره کردن مهره کمرم که دچارجابجایی شدیدشده راتجویز میکنند.دوره طولانی مدت نقاهت بعداز عمل من رابیشترازعمل نگران میکند.لطفاًبرای پذیرش بیمارستان امام رضا مرا راهنمایی کنید.
با تشکروتقاضای جوابگویی سریع
آقاي دكتر سلام دستتون رو ميبوسم لطفا نحوه نوبت دهي را اعلام بفرماييد عموي جواني دارم كه سالهاست از كمردرد رنج ميبرند پيش پزشكان زيادي رفتند ولي بهبود نيافتند
بازهم از زحمات شما سپاسگزارم
سلام خسته نباشید.خداقوت.ببخشید چطوری میشه وقت گرفت؟لطفا راهنمایی کنید.
سلام
بنده 3تا از دیسکهایم فتق شده وتنگی کانال دارم .آیا با این روش می شود درمان شد؟ هزینه این روش چقدر است؟
با عرض سلام و خسته نباشيد خدمت جناب آقاي دكتر بصام پور
پدر بنده 60 ساله با توده بدني در محدوده اضافه وزن حدود 30 سال است كه از كمردرد رنج ميبرد حدود 2 ماه پيش تحت عمل جراحي ديسك قرار گرفتند و طبق نظر پزشك معالج عمل رضايت بخش بود ولي متاسفانه پس از گذشت دوران نقاهت مجددا مشكل ايشان عود كرده و پس از MRI مجدد اعلام كردند كه به جراحي مجدد نياز ميباشد و بيرون زدگي ديسك مجددا ايجاد شده است با توجه به درد و مشكل بودن اين عمل و ريسك عود مجدد آيا امكان درمان با توجه به شرايط بيمار به روش جديد امكانپذير ميباشد و همچنين چند درصد امكان بهبودي كامل وجود دارد
پيشاپيش از مساعدت شما سپاسگذارم
با سلام من از شنیدن این خبر یعنی عمل دیسک به صورت لیزری خیلی خوشحال شدم لطفا هزینه وچگونه وقت باید بگیریم رااز اقای دکتر بپرسید
با سلام وآرزوی توفیق برای پزشکان و متخصصین ایران که همواره نبوغ انها در دنیا مطرح بوده،راهنمایی می خواستم،من این گزارش را در تلویزیون دیدم ودرسایت بتازکی دیدم.مادرم67سال داردوبه گفته پزشکان حاذق دچار انحراف شدید ستون فقرات می باشد که دریک سمت پشت بدن برجسته شده است ،آیا با جراحی تاحدی بهبود می یابد؟برای معاینات اولیه وتشخیص کیس جراحی می تواند باشد یا خیر؟ کجا باید مراجعه کنیم؟تلفن یا آدرس ....متشکرم-بوستان از کرج
سلام خسته نباشید خدا قوت راستش گمر مادر من بسیار درد مکنه حتی بعضی شب ها از درد نمی تونه بخوابه ومن وخانوادم از این مسله بسیارناراحتیم میخواستم ببینم چطوری باید وقت بگیرم از وقتی هم که تو تلوزیون دیدیم بسیار امید وار شودیم لطفا حتما جواب سوالم بدید اگه بشه
متخصصین کشورماهمیشه درعلم پزشکی سرآمدهستند.درودبرشماافتخارآفرینان ایران زمین.
باسلام. لطفا بفر ماييد هزينه عمل فورامينوسكوپي روي مهره هاي 4 و3 چقدر است؟ آيا بعد عمل كاملا بهبودي حاصل مي شود؟ لطقا جواب دهيد.ا
ممنون از اطلاع رسانی لطفا" بفرمایید 1-این روش برای دیسک کمر از نوع تنگی کانال نخاع موثراست یا خیر ؟ 2- ضایعات وخطرات احتمالی آن چیست .؟3-هزینه آن درسال 92 چه میزان برآورد می شود ؟ممنون وبا تشکر از آقای دکتر
باسلام واحترام ، درمهر L5-4 فتق ، برآمدگی دارم نظرشمادراین رایطه چیست باتشکر
اقا کسی ادرس این اقا دکتر داره به ما بد. ؟
خدارو شکر امیدواریم همه ماهم با انجام دادن به وظایفمان برای ایران و خلق جهان مفید باشیم
لطفا" آدرس و شماره تلفن مطب را بگذارید
سلام مادر من حدود 2سال است دیسک کمر دارد و دکترها همه گفتند که باید عمل شود ولی نمیخواهد عمل کند.درمان قطعی برای او هست؟
واسه کسی که به روش قدیمی عمل کرده ولی بعد 3 سال دوباره دچار این عارضه شده هم میشه این عملو انجام داد؟؟؟؟؟
با سلام وخسته نباشيد
هزينه درمان چقدر است؟
وبراي گرفتن وقت درمان چكار بايد بكنيم ؟
دم همه دکترای خدا شناس گرم که به خاطر پول ... پولکی نیستند ممنون کاش همه ی دکترا هم اینجور با غیرت بودندنود درصد دکترای ایران پولکی هستند
هزینه جراحی رو ومکان جراحی ومحل مراجعه جنابعالی کجاست
آقای دکتر بسام پوز لطفا آدرس بیمارستان و مطب را بدهید ممنون
لطفا پول درمان چقدر میشه و اینکه چقدر باید در نوبت باشی.
باسلام خدمت اقای دکتر من یک رزمی کار هستم که دچار دیسک کمر در مهرههای 4و5 شده ام میخواهم بدانم که ایا پس از عمل امکان ادامه ورزش برای من وجوددارد یا نه و اگر این امکان وجود دارد چه مدت بعد از عمل و هزینه تقریبی این عمل چقدر است با تشکر از شما
دکتر بسام پور بسیار ماهر اما تا دلتون بخواد پولکی هستند واسه یه عمل 35 ملیون پول چاپیدند اگر ارزش داره برید پیشش تا ایشون شهرک سازیشونو تو رودهن تکمیل کنند
با سلام
من هم مثل بقیه مریضها گرفتار درد تنگی کانال نخاعی هستم . دیابت مزید بر علت هم هست ترا بخدا من را راهنمائی کنید که چطور وقت از آقای دکتر بگیرم . التماس دعا
باسلام
من حدودیک سال و نیم هست که دچاردیسک کمردرمهره ال5 و ال4 شده ام وچنروزپیش بایکی ازمتخصصین ازطریق ایمیل ارتباط داشتم که ایشان تزریق ترانس فورامینال بافلورسکوپ روراه درمان من دونست آیااین روش درمشهدانجام میشود؟درکدامین بیمارستان وتحت نظرچه دکتری؟آیاروش مناسبی برای درمان است؟هزینه اش چقدرمیشود؟
ممنون میشم باپاسخ به جواب هام منودراین امرراهنمایی کنید
باتشکرفراوان
باعرض ادب واحترام خدمت شما خودم 37سال دارم مشکل دیسک دارم یکبار عمل جراحی کردم دوباره بیرون زده دیسک خواستم بدونم این روش جراحی برای بنده امکان پذیر هست وهزینه چقدر است
لطفا کامل اطلاعات بدید من شدیدن احتیاج دارم به این عمل ادرس و تلفن بدهید لطفا
سلام همگی. آقای دکتر من دوسالی میشه ک کمردرد دارم. کمردردم جوريه ک مهره هام درد نمیکنه احساس میکنم ک استخوان های لگن متصل به کمرم درد میکنه. لطفا منو راهنمایی کنید. راستی هزینه جراحی ب روشی ک دکتر گفتن چقده؟؟؟؟؟ 21سالمه
من سه سال پیش سه تا از مهرهای کمرم را بدلیل وجود همزمان دو دیسک با پلاتین ثابت کردند بعد از سه سال از لحاظ مدت راه رفتم مشکل ندارم ولی احساس میکنم مهره های بالای پلاتین نیز حالت خود را از دست داده اند ، صدایی شبیه سایدگی احساس می کنم و پاهایم دوباره درد گرفته اند در شهرستان ما امکانات پزشکی وجود ندارد و من نیز ترس از تکرار جراحی دارم لطفاً مرا راهنمایی کنید .
مثل معجزه میمونه. ارزوی سلامتی و طول عمر برایتان دارم .امیدوارم درطول حیات پربرکتتان شاگردان بسیاری چون خود تربیت کنید.لطفا حدود هزینه را بگویید .ایا از بیمه صداو صیما میشه استفاده کرد؟خیلی عذاب میکشم.لطفا پاسخ مرا بدید.درظمن ادرس و تلفن را هم بدید
سلام خواهشن لطف کنین بگین چطوری میشه وقط عمل یا جراحی گرفت ممنون چون مدتی دچار کمر درد شدیدی شدم خودم برگردونه ام شب روز نداریم ممنون تورا به خدا جواب بدین
سلام خیلی ممنون از زحماتتون
من الان سه ساله دیسک کمر دارم دوتا از دیسکام پاره شده و یکیش بیرون زدگی دیسک دارم 17سالمه برا اثره ضربه اینجوری شدم من میتونم با این روش عمل بشم هزینه عمل چقدره ممنون میشم بهم جواب بدید خیی درد دارم احساس میکنم دارم فلج میشم تا حالا هم عمل نکردم
باسلام و خسته نباشیدخدمت آقای دکتربصام پور
آقای دکترمادرمن. دچارفتق دیسک کمربوددوسال پیش عمل کرده ولی تا به حال خوب نشده به چندین دکترمتخصص رجوع کرده هرکدام نظرخاصی دادن یکی گفته چسبندگی داره یکی گفته باماساژدرمانی حل میشه و غیره حالا هم دکترخودش گفته باتزریق آمپول کورتون به اطراف نخاع حل میشه میخواستم ازتون راهنمایی بخوام خواهش میکنم به خاطرخدامنوراهنمایی کنین آخه دردامون مامانموبریده
سلام.ایابعدازعمل بالیزر،میتوان بعدازگذشت دو،سه ماه وسایل سنگین جابجا کرد؟
سلام.ایابعدازعمل بالیزر،میتوان بعدازگذشت دو،سه ماه وسایل سنگین جابجا کرد؟
با عرض سلام و تشکر فراوان.مدتی است دچار بیرون زدگی دیسک شم.بین مهره های 3 .4 .5
با تشخیس پزشک و MRIایا میشود با این روش درمان شوم؟
با عرض سلام بنده 28سال سن دارم و 3ساله که بنده دیسک کمرم اسیب دیده و دکترم زیاد رفتم ولی نتونستن جواب قطعی بهم بدم درخواستم از اقای دکتر اینه که ایا با اين روش به وسيله دستگاه‌ آندوسكوپي و ليزر کمر درد وپا دردم خوب میشه و میتونم به ورزشم ادامه بدم.اگه میشه شماره تماس هم برام ارسال کنین
با تشکر از تلاش شما و آرزوی سلامتیتان.لطفأ حدود هزینه این عمل و اینکه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارد یا خیر را به من اطلاع دهیدمادرم از این درد عذاب میکشد و متأسفانه هزینه های عمل بسیار سنگین است.
سلام اقاي دكتر من ده سال پيش عمل ديسك انجام دادم ولي دوباره كمر درد گرفتم وعكس ام أر اي عين همان وضيعت اول ولي اين دفعه بين چهار و پنجه واز عمل دوباره مي ترسم خواهشمنديم مارا راهنماي كنيد
سلام اقاي دكتر من ده سال پيش عمل ديسك انجام دادم ولي دوباره كمر درد گرفتم وعكس ام أر اي عين همان وضيعت اول ولي اين دفعه بين چهار و پنجه واز عمل دوباره مي ترسم خواهشمنديم مارا راهنماي كنيد
با عرض سلام من فتق ديسك كمر دارم و در حال حاضر كمر درد ندارم ولى پا درد در سمت چپ دارم و همين طور در ساق پاى چپ.در ضمن تا الان دو بار در المان ليزر كردم ولى خوب نشدم دو دكتر هم مرا ويزيت كردن در حال حاضر انها معتقد به جراحى ميكروسكپى هستن دوست دارم نظر جنابعالى را هم بدانم .با تشكر واميدوارم كه جواب من رو بدهيد
هزینه این عمل چقدره و چه مدت باید تو نوبت موند، باتشکر
سلام دکتر محمدی روان شناس بالینی هستم ۱۲سال پیش دچار پارگیL4&5شدم .با کمک اب درمانی بهترم اما محدودیت در فعالیتهای روزمره و گاهی درد سیاتیک ازارم میدهد،،ایا امکان درمان با لیزر هست؟سپاس
سلام دکتر محمدی روان شناس بالینی هستم ۱۲سال پیش دچار پارگیL4&5شدم .با کمک اب درمانی بهترم اما محدودیت در فعالیتهای روزمره و گاهی درد سیاتیک ازارم میدهد،،ایا امکان درمان با لیزر هست؟سپاس
هزینه عمل چقدر است وادرس بیمارستان کجاست
سلام وتشکراز زحمات شما من به دکترای مثل شما افتخار می کنم البته من هم دیس l4وl5 دارم لطف بفرمایید چگونه نوبت بگیریم
باعرض سلام خسته نباشید به آقای دکتر منم حدود 13ساله که کمردرد دارم نه پولشو دارم عمل کنم نه کسیو دارم راهنمایم کنه لطفا راهنمایم کنید
باعرض سلام خسته نباشید به آقای دکتر منم حدود 13ساله که کمردرد دارم نه پولشو دارم عمل کنم نه کسیو دارم راهنمایم کنه لطفا راهنمایم کنید
باسلام وافتخار وسر بلندی برای کشورمان وشکر که علاوه برزحماتی وگرفتاریهای که هم چون دکتر بصام پور کشیدهاند فقط گفت دمت گرم پنجه طلا افتخار ایرانی
با سلام و خسته نباشيد خدمت آقاى دكتر،تقريبأ ٨ ساله كه ديسك كمر دارم وكلى رنج كشيدم اميدوارم با اين روش جراحى از شرش خلاص شم،لطفأ آدرس و شماره مطب رو بذاريد واسه گرفتن نوبت.با تشكر
ببخشید این دکتر در کجا مشغول به کار است و ما چگونه میتوانیم با او ارتباط بر قرار کنیم چون من از ناراحتی دیسک رنج میبرم ؟؟؟؟
ببخشید این دکتر در کجا مشغول به کار است و ما چگونه میتوانیم با او ارتباط بر قرار کنیم چون من از ناراحتی دیسک رنج میبرم ؟؟؟؟
ببخشید این دکتر در کجا مشغول به کار است و ما چگونه میتوانیم با او ارتباط بر قرار کنیم چون من از ناراحتی دیسک رنج میبرم ؟؟؟؟
خيلي عاليست خداخفظشون كند
ممنون از شما هزينه چنده وايا بيمه تكميلي قبول مكنه يا نه اصلا با بيمه چنده ايا بيمه قبول ميكنيد لطفاجواب را زود بذهيد چون من قراره جراهي كنم ممنون
جناب آقای دکتر بصام پور من از مریضان خودتون در بوشهر هستم.
از تشخیص بسیا ر زیباتون در مورد ستون فقراتم سپاسگزارم.
یک سوال داشتم در مورد دیسک کمر یکی از بستگانم.که دیسک ایشون در ام.آر.آی کاملا واضح می باشد.درد شدید در باسن.پاها.ران و گزگز کردن نوک انگشتان دارد و تقریبا توی خونه افتاده است .
ضمن تبریک به روش جدیدی که شما به کار می برید آیا این روش برای عمل ایشان مناسب است؟ شما چه توصیه می فرمائید جناب دکتر .بسیار سپاسگزاریم اگر آدرس و شماره شما را داشته باشیم.
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر بصام پور ٬ اینجانب 54 سال سنن دارم سالهاست که دیسک کمر دارم ودرد میکشم می خواستم ببینم باتوجه به اینکه من فشارخونم بالاست ونمی توانم از طریق بیهوشی عمل کنم آیا می توانم این عمل را در آن بیمارستان انجام دهم هزینه اش چقدر می شود ضمنا ارتشی هستم . باتشکر. ازمشهد
سلام جناب دکتر بصاپور آیا انجام عمل دیسک کمر برای بیمار کاملا تضمینی خواهد بود یعنی بیمار بعد از عمل هیچ گونه نگرانی نداره
با تشکر از زحمات شما و آرزوی سربلندی جامعه پزشکی کشور *
سلام جناب دکتر بصاپور آیا انجام عمل دیسک کمر برای بیمار کاملا تضمینی خواهد بود یعنی بیمار بعد از عمل هیچ گونه نگرانی نداره
با تشکر از زحمات شما و آرزوی سربلندی جامعه پزشکی کشور *
بدون جراهی چگونه میتوانی فتق دیسک را به هالت اول برگردانید؟و قسمتی از مرکز دیسک که ظعیف شده ومایه مرکز دیسک که به یک طرف یا جداره یا دیواره دیسک فشار اورده که برجستگی به وجود امده را ترمیم کنید
ایا کسانی که قبلا. عمل جراحی. کردند میتوانند با روش دکتر بصام. درصورت نیاز بااین روش عمل کنند
با سلام. اگر کسی از این روش استفاده کرده اعلام کنند و نتیجه عمل را در اختیار دوستان قرار دهند ممنون میشم. این روش تقریبا در ایران به تازگی انجام میشود و نیاز به استفاده از تجربیات بیماران میباشد
عالیه درود بر شرف دلاور مردان ارتش
از توضیحاتتون ممنونم چند سوال داشتم 1. آیا لیزر به نسوج دیگر مثل عصب تاثیر منیگذاره؟ 2. آیا فشار داخلی دیسک بعد از عمل کاهش پیدا میکنه مخصوصا در ناحیه نوکلوس دیسک 3. در این عمل کدام قسمت دیسک مورد درمان قرار میگیره در قسمت آنوس یا نوکلئوس 4. بخارات حاصل از لیزر آیا با مکش خارج میشه؟ 5. هزینه هر دیسک چقدر هست؟ با تشکر فراوان
من دیسک دارم.دکتر گفته هر وقت دردت شدید شد بیا برای عمل.یه دکتر دیگه هم گفته به یک سال نرسیده فلج میشی ٢٨سالمه یک سالو نیم هه که فهمیدم .مهره یک و دو به هم سابیده شده.تمام کارهای خونمو خودم انجام میدم.باید حتما پلاتین بذارم؟ واقعا باید بمونم تا درد زیادی داشته باسم
باتشكر من ٢٧ سال قبل جراحي شده ام الان ديسك زده بيرون اين عمل روي من انجام ميشود
باتشكر من ٢٧ سال قبل جراحي شده ام الان ديسك زده بيرون اين عمل روي من انجام ميشود
سلام آقای دکتر بسامی ضمن خسته نباشید من از پرسنل نظامی ودرحین ماموریت ازناحیه کمردچار تیرخوردگی وساچمه وارد کانال نخاعی بنده گردیده است وتحت عمل جراحی شکم قرارگرفته ام واکنون از بیمارستان ترخیص ودر شهرستان دور دست ساکن هستم وازناحیه کمروپای راست درد دارم و قادر به راه رفتن میباشم آیا در مرکز شما می توانید ساچمه ها راخارج کنید که مراجعه نمایم اماس گرفتم ولی نتیجه ای حاصل نشد لطفا جواب دهید
سعید شعبانی هستم مدت یک سال است دیسک کمر گرفتم کارگر هستم و متاهل توانایی انجام کار ندارم وهچنین هزینه درمان میخواستم منو به خاطر خدا وثوابش جراحی کنید.
سعید شعبانی هستم مدت یک سال است دیسک کمر گرفتم کارگر هستم و متاهل توانایی انجام کار ندارم وهچنین هزینه درمان میخواستم منو به خاطر خدا وثوابش جراحی کنید.
باسلام ممنون از ارايه ى اين راه حل عالى لطفا آدرس وشماره تلفن راهم درج كنيد باتشكر
با سلام
هزينه تزريق(اوزون تراپي) براي زانو چقدر ميباشد.
پاينده باشيد/ محرابي
سلام خسته نباشی دکتر .من دیسک کمر دارم ولی پول عملشو ندارم الان یک ساله درد دارم ی فکری هم ب حال ما بیچارها کن لطفا.مت ایمیلی ندارم
اگر هزینه کمتر بود کلیه اقشار جامعه متوانستند از عنایات اقای دکتر بهرمند شون توفیق پیشا پیش به اقای دکتر خواهنیم منتظر جواب هستیم با تشکر
تشکر از دکتر بصام پور.فقط از مسوولین تقاضا دارم که در گیلان هم این دستگاههای مربوطه رو بیارند.من خودم هم مشکل دارم.خواشمندم.عزینه اش هم ارزون باشه.ممنون
با سلام یک سال دیسک کمر دارم شغلم کارگر ساختمانی است بهترین روش برای درمان چیه هزینه عمل جراحی چقدر ممنون راهنمایی کنید ممنون میشم مهرداد
شمانگفتیداین دکترتان توکدوم شهره آدم بره بیمارستان امام رضا اخه کجا
سلام خسته نباشید.چقدر خوبه هزینه عملش چقدره ؟برای مامانم می خوام 74 سالشه و لغزندگی دیسک داره. با تشکر از مطالب آموزنده تون
توروخدا آدرس دکتر بصام پور رو بزارید
با سلام میخواستم بپرسم پارگی دیسک کمر هم با لیزر قابل درمان است من فقط 25سال سن دارم و درد شدید لطفا دوستان راهنمایی کنن ...ایا داخل این سن عمل کردن خطرناک نیست و من میتوانم ب کارم ادامه بوهم چون کارم سنگینه...
سلام آقای دکتر من 32سالمه وازدردکمر رنج میبرم انحراف مهره مادر زادی دارم وهزینه جراهی برای من خیلی سنگینه خواهش یه راهی جلوی پای ما بزارین با تشکر
من ۵۰ سالمه دوماهه دیسک ۴و۵ پاره شده تحت درمان فیزیوترابی وامپول ودارو استفاده میکنم اما دردشدید به پای سمت چپم زده نمیتونم راه برم میخام بپرسم بیمه دی قرارداد دارین یانه ممنونم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار