بازدید 19585

بشار اسد به وعده اش عمل کرد

کد خبر: ۲۰۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۶ 16 November 2011
در راستاي اجراي توافقات صورت گرفته بين سوريه و اتحاديه عرب، وزارت كشور سوريه اعلام كرد كه 1180 تن از كساني كه به دنبال حوادث اخير در اين كشور دستگير شده بودند، آزاد شدند.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا)، وزارت كشور سوريه اعلام كرد كه 1180 تن از كساني كه در حوادث اخير سوريه دست داشتند، اما اقدام به كشتن كسي نكرده و دستشان به خون بي‌گناهان آلوده نشده است، آزاد شده‌اند.

همچنين مخالفان سوري اعلام كردند كه مقامات اين كشور كمال اللبواني، يكي از فعالان سياسي را كه از سال 2005 تاكنون در اين كشور در زندان به سر مي‌برد، را آزاد كردند.

مقامات سوريه پنجم ماه ميلادي جاري 553 تن ديگر از اين افراد را در راستاي اجراي توافق‌نامه خود با اتحاديه عرب آزاد كردند.

از سوي ديگر، وزارت امور خارجه روسيه در بيانيه‌اي با تاكيد بر حمايت روسيه از دمشق اعلام كرد كه روسيه از سوريه براي عبور از بحران داخلي خود در سريع‌ترين زمان ممكن حمايت خواهد كرد و خروج از اين بحران بايد به وسيله گفت‌وگو و مذاكره بين ملت سوريه در داخل باشد و نه از طريق دخالت‌هاي خارجي.

وزارت امور خارجه روسيه همچنين بر لزوم ادامه تلاش‌ها براي اجراي طرح اتحاديه عرب جهت پايان دادن به بحران سوريه از طريق سياسي و به دور از هرگونه خشونت تاكيد كرد و انجام مذاكرات گسترده بين دولت و همه مخالفان را خواستار شد.

سفير اردن در دمشق نيز عنوان داشت: تظاهركنندگان سوري با حمله به سفارت‌خانه اردن در دمشق پرچم اين كشور را لگدمال و پاره كردند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار