بازدید 21830

اطلاعیه سپاه به مناسبت شهادت سردار مقدم

کد خبر: ۲۰۳۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳ 13 November 2011
سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدت و تلاش‌های فاخر و ماندگار سردار شهید حسن مقدم در راه اندازی و سازماندهی واحدهای توپخانه و موشکی سپاه را هرگز فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای با تبریک و تسلیت شهادت سردار رشید اسلام سرلشکر پاسدار حسن مقدم و جمعی از همرزمان در حادثه انفجار زاغه مهمات سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه از اقشار و آحاد مختلف مردم شهید پرور دعوت کرد در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا شرکت کنند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: تردیدی نیست راه مقدس سردار سرافراز سرلشکر پاسدار شهید حسن مقدم مسئول سازمان خودکفایی و تحقیقات صنعتی سپاه، بنیانگذار توپخانه و موشکی سپاه در دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس و دیگر شهدای این حادثه ادامه خواهد یافت و همرزمان شجاع آنان مسیر عزت، پیشرفت و تقویت روز افزون توان بازدارندگی نظام و میهن اسلامی را با همان تعهد، همت و صلابت تداوم خواهند بخشید.

این اطلاعیه با اشاره به خدمات ارزشمند و تاثیرگذار سرلشکر پاسدار شهید حسن مقدم طی سی‌سال خدمت صادقانه در سپاه تصریح کرده است: پاسداران انقلاب اسلامی، مجاهدت و تلاش‌های فاخر و ماندگار سردار شهید حسن مقدم در راستای راه اندازی و سازماندهی واحدهای توپخانه و موشکی سپاه و کمک به روند فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشهای دفاعی و نقش مؤثر آن شهید ارجمند در توسعه صنعت و توان دفاعی کشور را هرگز فراموش نخواهد کرد و آموزه‌های به یادگار مانده از ایشان را راهنمای شایسته خود در پیگیری رسالت خطیر پاسداری از انقلاب و دستاوردهای سترگ ‌آن ‌می‌دانند.

این اطلاعیه افزوده است: امت شهید پرور حزب الله بویژه مردم فهیم و قدرشناس تهران با حضور گسترده و پر شور خود در آیین تشییع پیکرهای منور و مطهر شهدای این حادثه جانگذاز بار دیگر عزم راستین و اراده فولادین خود در دفاع از آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و شهیدان گرانقدر آن را به نمایش خواهند گذارد.

این اطلاعیه در پایان آورده است: مراسم تشییع شهدای عزیز سپاه فردا دوشنبه مورخ 23 آبانماه 1390 از ساعت 30/8 صبح از حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه واقع در انتهای خیابان پیروزی میدان شهید کلاهدوز با حضور مقامات و شخصیت‌های کشوری و لشکری و آحاد ملت عزیز ایران به سمت بهشت زهرا (س) آغاز خواهد‌ شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
تبریک و تسلیت به رهبر عزیز ایران و خانواده ایشان
شهادت جمعی از برادران عزیز پاسداردرانفجار زاغه مهمات سپاه رابه رهبر عزیزمان وخانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ونیروی مقاومت بسیج خانواده های معزز شهدا وجانبازان تسلیت عرض می نماییم
خداوكيلي جا نداشت امروز را عزاي ملي اعلام ميكرديم؟
خداوند رحمتش کند
یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد
روحشان شاد و راهشان پر رهرو كه عزت اسلام و ايران با رشادت ها و زحمات شبانه روزي آنها حاصل گشته و خونشان ضامن بقاي انقلاب اسلامي عزيز تحت ولايت امام خامنه اي ( حفظه الله) شده است . ؛فياليتنا كنت معكم و نفوز معكم ؛
شهادت این بسیجی قهرمان بر امت حزب الله مبارک و تسلیت باد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل