بازدید 24741

قيمت پرايد صادراتي مشخص شد

کد خبر: ۲۰۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶ 12 November 2011
پرتيراژترين خودروي توليد داخل بيشترين سهم را نيز در بين خودروهاي صادراتي ايران به خود اختصاص داده است.

به گزارش ايسنا براين اساس در هفت ماهه امسال 8 هزار و 816 دستگاه انواع خودرو از کشور صادر شد که سهم انواع پرايد از اين رقم به بيش از 7 هزار و 900 دستگاه معادل 90 درصد از کل صادرات خودروي ايران رسيد.

به غير از تعداد انگشت شماري از پرايد ساخت ايران که احتمالا براي تست به اسپانيا، آلمان و کره جنوبي ارسال شده‌اند، در 7 ماهه امسال عراق تنها بازار صادراتي پرايدهاي ايراني بوده است.

ايران در سال جاري سه محموله به تعداد بيش از هزار دستگاه پرايد به عراق صادر کرده که بزرگترين آنها هزار و 380 مربوط به خرداد ماه امسال مي‌شود.

از سوي ديگر آمار نشان مي‌دهد که در 7 ماهه امسال در مجموع بيش از 41 ميليارد تومان انواع پرايد از کشور صادر شده که با تقسيم اين عدد بر تعداد پرايدهاي صادراتي رقم پنج ميليون و 200 هزار تومان در مي‌آيد که اين عدد متوسط قيمت هر پرايد صادراتي به عراق است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۴
5 میلیون کجا و 8 میلیون کجا ؟؟!!!

این اختلاف 3 میلیونی به خاطره چیه ؟؟؟

کاش تعداد فروخته شده در داخل رو تو همین ماه ها حساب میکردین تا مقداری که از این اختلاف قیمت به جیب خودرو ساز میره رو نشون بدین ...
اونوقت خودمون میخریم 9 میلیون
واقعا رو چه حسابی ؟
پس چرا در داخل کشور گرانتر است ؟؟؟؟؟
ولی تا اونجا که ما میدونیمو شماهم میدونید قیمت پراید در عراق فقط 3 میلیون تومانه .
رقم پنج ميليون و 200 هزار تومان در مي‌آيد که اين عدد متوسط قيمت هر پرايد صادراتي به عراق است.

و داخل ايران تقريبا نزديك به دو برابر فروش مي رود .
سه محموله كه بزرگترين آن ١٣٨٠ دستگاه ميباشد يعني حداكثر ٤١٤٠ دستگاه پرايد، اين عدد خيلي با ٧٩٠٠ فرق ميكند!!!
وقتی قیمت پرادو دنده اتومات جدید 2011 در عراق 35 میلیون باشه اونم با دریافت اقساطی... کی میاد 5 میلیون بده به پراید...
پس بریم عراق پراید بخریم بیاریم..نهههههه ؟
نكنه انتظار داريد ماليات و عوارض شهري و حق شماره گذاري هم از عراقيها گرفته شود. چند سال قبل لبنان بودم و خودرو صفر تا نمره بشود قيمتش حدود د برابر مي شده است.
حالا ما باید 11 ملیون بدیم تا این ماشین 5 ملیونی رو بخریم. توجه کنید که قیمت این ماشین برای شرکت سایپا کمتر از 4 و یا شاید 3 ملیونه و اونوقت مردم باید 9 ملیون نقد و 11 ملیون قسطی بگیرن
لطفاً از همین پرایدهایی که به مردم تحویل میدهند برای صادرات بفرستند.نه از تعداد انگشت شماری که با کیفیت هستند.
اینقده جوگیر نشید بابا . من خودم چند ماه پیش رفتم کربلا و از خیلی ها اونجا سوال کردم که با وجود این همه ماشینای مدل بالا چرا بعضیها از پراید استفاده میکنند ؟ همشون گفتن که اونجا یعنی عراق یه قانون دارن و اون اینه که هر کی هر ماشین نو که میخره یا وارد میکنه از خارج باید در عوض یه ماشین رو اسقاط کنه و در عوض اسقاط اون ماشین نو شماره گذاری میشه ولی طبق توافقی که بین دولت عراق و ایران منعقد شده خودروهای وارداتی ایران نیازی به این دردسر ها رو نداره و موقع تحویل پلاک همراهش هست . در ضمن به پراید تو عراق میگن ( سایبه ) معنیش یعنی به ارزش و بی کیفیت یا خودمونیتر بگم یعنی ( بنجل) . پیروز باشید .
چرا؟ واقعا چه دلیل منطقی ای دارید؟ پس قیمت تمام شده پراید حدود 3 یا 4 میلیون که شما ها بعد از اضافه کردن هزینه حمل به عراق پراید این ماشین محکم رو می فروشید؟!
همه می دانند . خودرو همه جا ارزانتر از ایرانه حتی اگه تولید خودمان باشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر