بازدید 4207

تصادف زنجيره‌اي «هوو» با 13 خودرو

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان آذربايجان شرقي با اعلام خبر تصادف زنجيره‌اي يك دستگاه تريلر «هُوو» در اين استان گفت: نقص در سيستم ترمز «هُوو» علت بروز اين حادثه اعلام شده است / مالك خودرو علي‌رغم مراجعه به شركت براي رفع نقص، پذيرش نشده است!
کد خبر: ۲۰۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۰ 11 November 2011
سرهنگ سيدمهدي پورپيغمبر در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام خبر وقوع تصادفي مرگبار در اتوبان پاسداران تبريز گفت: در ساعت 15: 17روز پنجشنبه يك دستگاه تريلر «هُوو» حامل شير كه در مسير شمال به جنوب اتوبان در تردد بود به علت عدم‌توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه به علت تخطي از سرعت مطمئنه از عقب با يك دستگاه خودروي سواري ديگر برخورد و پس از آن به علت نقص در سيستم ترمز با 12دستگاه خودرو سواري ديگر برخورد كرد.

وي افزود: پنج نفر نيز در اين تصادف سريالي مجروح شدند كه چهار تن آنان به صورت سرپايي و در محل مورد معالجه قرار گرفتند و يك تن ديگر نيز براي سير مراحل درماني به بيمارستان منتقل شد.

رييس پليس راهور آذربايجان شرقي با بيان اينكه كارشناسان در بررسي تصادف دريافتند كه به علت نقص سيستم ترمز اين اتفاق رخ داده است، گفت: راننده در لحظه برخورد اوليه اقدام به ترمز كرده اما به دليل نقص فني از طريق تعويض دنده و گرفتن ترمز‌هاي متعدد سرانجام توانست كه تريلر را متوقف كند.

كارخانه سازنده «هُوو» در اين تصادف مقصر شناخته شد

وي افزود: براساس اظهارات راننده «هُوو» اين فرد برابر فراخوان شركت‌ سازنده به اين شركت مراجعه كرده بود اما به دليل آن كه مخزن و باك لازم براي رفع نقص سيستم ترمز وجود نداشت كارخانه از پذيرش اين تريلر خودداري كرده بودند.

پورپيغمبر با بيان اينكه بر اساس بررسي انجام شده شركت واردكننده نيز در اين تصادف مقصر شناخته شده است گفت: بيش از 30 ميليون تومان خسارت نقدي به 13 خودرو وارد شده است.

«هُوو» 40 گوسفند را تلف كرد

سرهنگ محمد قرباني، فرمانده انتظامي جاجرم استان خراسان شمالي از برخورد يک دستگاه کاميون «هُوو» با گله گوسفندان در حوزه استحفاظي اين شهرستان خبرداد.

وي افزود: برابر اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اين فرماندهي مبني بر برخورد يک دستگاه کاميون کشنده «هُوو» با گله گوسفندان، ماموران پليس‌راه در محل حاضر شدند.

وي بيان داشت: در اين محل يک دستگاه کاميون کشنده «هُوو»، با گله گوسفندان در کيلومتر 35 محور جاجرم- سبزوار برخورد کرده بود كه بر اثر برخورد کاميون «هُوو» با گله گوسفندان، 40 راس گوسفند تلف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی