بازدید 53766

سیف الاسلام شهادت امام موسی را تأیید کرد

برخی منابع اعلام کرده بودند که پیکر امام موسی صدر در دهکده ای در اطراف طرابلس دفن شده است، اما تاکنون هیچ مدرک مستدلی درخصوص کشته شدن ایشان ارائه نشده است.
کد خبر: ۲۰۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲ 10 November 2011
˝سیف الاسلام قذافی˝ سال گذشته و در جریان دیدار با یک مقام لبنانی خبر کشته شدن امام موسی صدر را تأیید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روزنامه " الرای " کویت به نقل از یک منبع اطلاعاتی نوشت: یکی از مقامات لبنان سال ۲۰۱۰ میلادی در آتن با "سیف الاسلام قذافی" دیدار و در خصوص سرنوشت امام موسی صدر سوال کرده بود.

"سیف الاسلام" نیز در پاسخ گفته بود که امام موسی صدر پس از دیدار با "معمر قذافی" دستگیر و چند روز بعد به همراه دو نفر از همراهانش در لیبی به شهادت رسیدند.

وی تأکید کرده بود که امکان یافتن اجساد امام موسی صدر و دو همراه ایشان وجود ندارد.

امام موسی صدر ۲۸ آگوست سال ۱۹۷۸ میلادی در طربلس با "معمر قذافی" دیدار کرد و چند روز پس از این ملاقات ناپدید شدند و تاکنون هیچ خبری در خصوص وضعیت این افراد بدست نیامده است.

برخی منابع اعلام کرده بودند که پیکر امام موسی صدر در دهکده ای در اطراف طرابلس دفن شده است، اما تاکنون هیچ مدرک مستدلی درخصوص کشته شدن ایشان ارائه نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۲
امام موسی صدر زنده است .... اینها همه دروغ است که مبادا پای ایشان به ایران برسد لطف کنید در باره مرگ ایشان شایعه درست نکنید.
بله فرمول این عالم اینست همانطور که آن سید بی گناه را بدان صورت شهید و گمنام دفن کردی حالا خودت با خوارترین وضعیت کشته شوی و گمنام دفن گردی .
خدا كنه كه دروغ باشه.
سیف الاسلام غلط کرد که تأیید کرد! شما را به خدا اینگونه تیتر نزنید. شما باید بگویید سیف الاسلام مدعی شد که امام صدر به شهادت رسیده است.
به خدا قسم اینها دروغ میگویند و هدفشان تنها لوث کردن مسئله و عادی شدن خبر شهادت امام صدر است. انشاءالله در آینده نزدیک امام صدر آزاد خواهند شد و روسیاهی به ذغال خواهد ماند!
برای آزادی امام موسی صدر سوره حمد رو بخونيم
امام موسی را اگر هم قذافی ملعون نکشته بود با توجه به سن و طولانی شدن دوران زندانی بودن ایشان احتمالا به مرگ طبیعی فوت شده است.
خدا قذافی را لعنت کند که چه ظلمی به این روحانی عظیم الشان نمود
همیشه در طول تاریخ شهادت یا مرگ بزرگان و عالمان دین را افرادی از خواص و اولیئ خدا در رویا و خواب صادقه یا به صورت کشف شهود دیده اند.در طول این سی و اندی سال از مفقود شدن سید موسی صدر،تاکنون خبری از عالمان دینی مبنی بر خبر از ایشان از عالم مرگ،برزخ،و ... به گوش هیچ کس نرسیده که این خود نشان دهنده این است که احتمال زیاد ایشان هنوز زنده اند و بنا به حکمت خداوند هنوز مشاهده نشده اند.ان شائ الله خبر زنده بودن ایشان را بشنویم.
ما همه دوست داريم كه انشا الله ايشان زنده و در سلامت باشند
ولي آنطور كه از شواهد بر مياد و حالا كه قذافي نيست و ليبي هم دست انقلابيون هست و باز هم اثري از ايشون پيدا نشده احتمال زنده بودن ايشون متاسفانه بسيار بسيار كم هست .
ایشان زنده هستند
کیه که نداند سیف السلام در انگلیس و اسرائیل آموزش دیده است .
آیت الله بهجت گفتن که ایشون زنده هستن و زمانی که موقع مناسب فرا برسه ایشون نقش بزرگی رو در منطقه ایفا خواهند کرد. انشاالله که اون روز زودتر برسه و ما ایشون رو روی سرمون بذاریم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی