بازدید 12572

وزير دفاع: آماده مقابله با هر حمله ای هستيم

تهديدات اخير عليه ايران بيشتر سر و صداهاي رسانه‌يي بوده و به نظر من ناشي از ضعف غرب در مقابل ايران است و اين تهديدات در واقع ناله‌هاي آخرين مرگ جريان سلطه است كه رژيم صهيونيستي نيز زائده همين جريان است.
کد خبر: ۲۰۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۱ 08 November 2011
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح اعلام كرد كه آماده پاسخگويي به هر گونه دخالت دشمنان در زمينه حمله به ايران هستيم.

به گزارش ايسنا سردار احمد وحيدي در حاشيه سيزدهمين همايش صنايع دريايي در پاسخ به اين سوال كه آمادگي دفاعي ايران در مقابل تهديدات اخير آمريكا و رژيم صهيونيستي در زمينه حمله به ايران چقدر است، گفت: بارها گفته‌ايم كه توان دفاعي كشور چه در حوزه دريا، چه در زمينه موشكي و چه زير آب بسيار بالا بوده و به روز است و ما قدرت مقابله با هر تهديدي را داريم.

وي افزود: ‌تهديدات اخير عليه ايران بيشتر سر و صداهاي رسانه‌يي بوده و به نظر من ناشي از ضعف غرب در مقابل ايران است و اين تهديدات در واقع ناله‌هاي آخرين مرگ جريان سلطه است كه رژيم صهيونيستي نيز زائده همين جريان است.

وحيدي با بيان اين‌كه رژيم صهيونيستي در داخل خودش نيز دچار اختلافات زيادي شده است، اظهار كرد:‌از سوي ديگر آمريكا نيز با بحران‌هاي زيادي همچون قيام وال استريت مواجه است، اما در هر صورت تهديدات غربي‌ها عليه ايران براي ما اهميت ندارد و ما آماده پاسخگويي قدرتمندانه به هر گونه جهالت دشمنان هستيم.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح درباره‌ي حضور ايران در درياهاي بين المللي نيز گفت: حضور دريايي ايران در مناطق مختلف جهان بسته به نياز كشور بوده و البته اين حضور صلح‌آميز و نه تهديدآميز است، حضور در درياهاي آزاد حق ايران بوده و ما بعد از اقيانوس هند و درياي مديترانه به دنبال حضور در ساير آب‌هاي آزاد دنيا هستيم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
مرحبا دلاور
من در حیرتم از اینکه چقدر راحت میشود یک کشور بزرگ و قدرتمندی مثل ایران توسط یک گروهک تروریستی مثل رژیم صهیونیستی تهدید کند!!!!
تعجب من از این هست که چرا ایران پاسخ این گزافه گویی ها را میدهد و اصلا چرا در سایت ها درج میشود ؟
هر وقت حمله کرد در 10 دقیقه کل تل آویو با خاک یکسان میشود مگر به این موضوع کسی شک دارد؟
چرا رجز خانی این ناچیزها را مهم میشمارید ؟
کلوغ انداز را پاداش سنگ است
و از حقمان با چنگ و دندان دفاع خواهيم كرد تا به زانو درآيند.
الله اکبر الله اکبر دورو بر رزمندگان دلیر و سلحشور و سلام خدا بر شهیدان و امام شهداء که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست