بازدید 39531
حمله به ایران، دستاویز مخالفان نتانیاهو برای حذف سیاسی او

جنجال صهیونیست‌ها علیه ایران، بلوف از آب درآمد

مهمترین چهره‌ سیاسی که وارد این میدان شده است، «زیپی لیونی»، رئیس حزب کادیما و رهبر مخالفان نتانیاهو در مجلس اسرائیل به نام «کنست» است که به نتانیاهو و ایهود باراک گفته که آنها «در حال توطئه و خیانت به مصالح امت» هستند. وی در یکی از سخنرانی‌هایش در پارلمان اسرائیل، خطاب به این دو نفر گفت: «پندهای فرماندهان نظامی و امنیتی را بشنوید».
کد خبر: ۲۰۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۰ 06 November 2011
سرویس بین‌الملل ـ روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» به نقل از روزنامه کویتی الجریده، نوشته است، اطلاعاتی که درباره احتمال حمله نظامی به ایران به رسانه‌ها درز پیدا کرده، «یوفال دیسکین»، رئیس سابق سازمان امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) و مئیر داگان، رئیس سابق سازمان امنیت خارجی این رژیم (موساد) با هماهنگی یکدیگر افشا کرده‌اند تا با بسیج کردن روزنامه‌نگاران معروف در اسرائیل، بنیامین نتانیاهو و ایهود باراک را آماج سیاسی قرار دهند.

به گزاش «تابناک»، «دیپلماسی ایرانی» گزارشی را منتشر کرده که بر پایه آن، روزنامه «الحیات»، چاپ لندن نوشته است که روابط دیسکین با نتانیاهو و داگان، هنگامی به هم خورد که وی از نتانیاهو و باراک خواست با جانشینی‌اش به جای داگان در موساد موافقت کنند، ولی هر دوی آنها رد کردند.
او همچنین از آنها خواسته بود که در پستش در شاباک دو سال دیگر بماند که با این درخواستش نیز مخالفت شد.

جبهه مخالفان نتانیاهو و باراک

بنا بر این گزارش، ایجاد این جبهه، تنها محدود به روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها نبوده است، بلکه آنها سیاستمداران را نیز به این کار واداشته‌اند. مهمترین چهره‌ سیاسی که وارد این میدان شده است، «زیپی لیونی»، رئیس حزب کادیما و رهبر مخالفان نتانیاهو در مجلس اسرائیل به نام «کنست» است که نتانیاهو و ایهود باراک را متهم کرد که آنها «در حال توطئه و خیانت به مصالح امت» هستند.

وی در یکی از سخنرانی‌هایش در پارلمان اسرائیل، خطاب به این دو نفر گفت: «پندهای فرماندهان نظامی و امنیتی را بشنوید»؛ اما این که چرا لیونی به این جبهه پیوسته است، باید گفت که وی به آینده سیاسی نتانیاهو و تغیر نخست‌وزیری او و واگذاری آن به شخصی دیگر دلخوش کرده است؛ با این تصور که در سال 1999 توانسته بود، حمله مشابهی را علیه ایهود باراک انجام دهد و او را شکست دهد.




لیونی وزیر خارجه سابق و از مخالفان نتانیاهو و ایهود باراک


از این روی، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که افشای وجود سیاستی هماهنگ و محرمانه در اسرائیل برای حمله به ایران بیش از این که جنبه واقعی داشته باشد، ماحصل کش‌مکش‌های درونی اسرائیل است، به گونه‌ای که نتانیاهو از «یرام کوهین»، رئیس کنونی شاباک خواسته که تحقیقات گسترده‌ای با حفظ گزارش‌های سری اسرائیل انجام دهد تا مشخص شود، چه کسی عامل اصلی افشای این اطلاعات بوده است.

گزارش سری اسرائیل حاکی از آن است که ترتیب، رده‌بندی و آموزش نیروهای نظامی لازم برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران، تنها روی کاغذ است و تازه قصد آن بوده که وارد مرحله اجرا شود که با این فضای اخیری که پیش آمده، برگه‌ها همگی به هم خورده‌ و باید از اول ترتیبات آن چیده شود.

دست‌کم ده خلبان اسرائیلی اسیر خواهند شد


در همین راستا، «یوسی یاشوا»، روزنامه‌نگار روزنامه یدیعوت آحارونوت، در این باره نوشته است: در صورتی که اسرائیل حمله نظامی به ایران را آغاز کند، باید خود را برای اسارت دست‌کم ده خلبان اسیر شده در ایران آماده کنیم.

این بار دیگر، سخن اسارت یک سرباز اسرائیلی در نوار غزه نیست، بلکه قصه ایران کاملا فرق می‌کند. به رغم این که اسرائیل توانست از خبرگی و توانایی‌هایش برای حمله به عراق و سوریه استفاده کند، ولی درباره ایران وضعیت کاملا متفاوت است. اسرائیل برای حمله به ایران، مجبور است، شمار بیشتری جنگنده ـ که احتمالا بیشتر جنگنده‌هایی که اسرائیل دارد  شامل می‌شود ـ استفاده کند؛ افزون بر آن، بیشتر تأسیسات هسته‌ای ایران در مواضعی کاملا امن محصور شده و با رادارها و سامانه‌های تدافعی پیشرفته‌ای محافظت می‌شوند و همین، باعث می‌شود نه تنها نتوانیم تأسیسات هسته‌ای ایران را کاملا ویران کنیم، بلکه درگیر جنگی طولانی مدت و چند ساله خواهیم شد.

«آری شافیت» نیز در روزنامه هاآرتص، می‌نویسد: اسرائیل به هیچ وجه آمادگی ندارد که خود را برای یک حمله نظامی به ایران آماده کند.

وی از مقام‌های اسرائیلی می‌پرسد: آیا دولت اسرائیل توانسته از پس مشکلات درونی خود برآید، یا بحث اشغال و اشغالگری را پایان دهد و از امنیت مرزهایش مطمئن شود که هم‌اکنون به فکر جنگی تازه افتاده است؟
آیا جبهه داخلی خود را برای انجام چنین کاری آماده کرده است؟ آیا اسرائیل آمادگی دارد با رخدادهایی به مراتب شدیدتر و سخت‌تر ـ که احتمالا از زمان راه‌اندازی رژیم صهیونیستی آن در سال 1948 تا کنون سابقه نداشته است ـ مقابله کند؟

وی در پایان مطلب خود را این گونه به پایان می‌رساند: نتانیاهو و باراک هیچ کدام مطالعات جدی برای انجام چنین حمله‌ای انجام نداده‌اند، بلکه همه اطلاعات آنها مبنی بر این پندار است که: اگر به ایران حمله کنیم، بازتاب آن تنها دراماتیک خواهد بود و وارد یک جنگ رو در رو با ایران نخواهیم شد؛ یعنی تنها باید شاهد حمله نظامی حماس و حزب‌الله باشیم، ولی اگر حمله را به تعویق بیندازیم، مجبوریم در کنار کشوری زندگی کنیم که از امکانات هسته‌ای بالایی برخوردار است و می‌تواند زندگی ما را تا ابد تغییر دهد و حتی زمان بقای ما را کوتاه کند.    

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۲۴
خوشحال شديد ها !!!!؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
نه بر عكس. مرگ يك بار شيون يك بار . مي خواستيم يك درس فراموش نشدني به آنها بدهيم كه توفيق يار نبود دوست عزيز!
ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
مرگ بر اسراییل و حامیانش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
البته امروز در سایت یا هو نوشته منتظر نظر آزانس در مورد برنامه اتمی ایران هستند که 3 روز دیگر اعلام میشود . خدا به خیر کنه .
يك بسيجي سال 60
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
حيف شد كه نشد. داشتيم خودمون رو گرم مي كرديم يه آتيش بازي باحال اجرا كنيم حيف!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
این بنده خدایی که گفته خدا بخیر کنه یا خودشون مسخره کرده یا اسرائیلی ها رو خدا چیو به خیر کنه ؟!
علی محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
حالا تو چته گیر دادی نکنه آرزوت این بود که به ایران حمله بشه بکوری چشم شما ادمهای خنثی جنان نبردی بکنیم با این صهیونیستها که آرماگدون را فراموش کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
مومن خدا از چي خوشحال شديم؟ به خدا دنبال بهانه ميگرديم تا اين کشور فاسد را دنابود کنيم و افسانه مترسک آکريکا را پايان دهيم و از طرف ديگر يادت باشد ظهور منجي فقط با نابودي دولت يهود ممکن اس ........... باز هم ميگوئي خوشحال شديم؟ ما روزي خوشحال ميشويم که ماموريت تاريخي خود را در جهت ظهور آقا انجام دهيم و مطمئن باشيد هر چند خون ما ريخته خواهد شد ولي تلفات بيشتر مربوط به دشمنان ميباشد
ناشناس
| United Kingdom |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
شما یه مشت آدم جوگیر هستید. هنوز که هنوزه تو فکر این هستید که یه تفنگ کلاش بگیرید دست و حمله کنید به دشمن. برادر عزیز جنگ امروز جنگ هواپیمای بدون سرنشینه که میاد صد تا از نیروهای ما رو میکشه ما هم حداکثرش اینه که منفجرش میکنیم یعنی صد نفر از ما در مقابل صفر نفر از اونا.
ای بابا اصلا این اسرائیل کجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
کل یهودیهای دنیا 10 میلیون نفر نمیشن که تازه خیلی هاشون هم صهیونیست نیستند ؛ یعنی از جمعیت تهران کمتر ؛ اما چون رسانه های قوی دست صهیونیست هاست اینجوری شاخ شدن واسه ما !
شما همینقدر بدون که هر ایرانی اگر یک سطل آب ببره بریزه تو سرزمینهای اشغالی ؛ همه صهیونیست ها را آب میبره
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
يه سطل آب هم لازم نيست كافيه هر ايراني يه تف بيندازه تا بساط اسرائيل برچيده بشه
به این حاکمان احمق اسراییل می گویم که که با اولین تجاوز گور خود را کنده اید.(به یاری باری تعالی)
.
.
.
.
اين تحليلت بنظر آبكي مياد
.
.
چون اسرائيل مدعي شده ايران تا دستيابي به بمب هسته اي فقط شش ماه فاصله داره و ما بايد قبل از مهلت به ايران حمله همه جانبه كنيم وگرنه دير ميشود.
.
.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
حرف مفت زده
علی محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اگر بدتراز بمب اتمی بسرش اوردیم چی مگی؟
.
.
.
اي تابناك عزيز....
.
.
..............................بلوف كدومه؟!...
.
.
ببخشيد ها.... از شما انتظار نداشتيم...سرت رو از تو برف بيار بيرون
.
.
به فكر چاره باشيد..
.
.
خيلي ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
شايد تحليل فوق آبكي باشد ولي قبول كن كه حمله به ايران به اين راحتي ها نيست، مخصوصا براي اسرائيل. تبعات وحشتناكي براي همه كشورهاي غربي داره. اينها هنوز از تبعات جنگ عراق خلاص نشده اند. شايد بگي الان جنگ الكترونيك است و اسرائيل به راحتي ميتونه با ماهواره حملات رو هدايت كنه، اما بدون كه نميتونه با هواپيماي بدون سرنشين اين كار را بكنه به دليل بعد مسافت و همينطور نميتونه فقط به موشك استوار باشه، چون براي حمله به سايتهاي اتمي ايران حتما بايد با هواپيما باشد، بدليل اينكه سايتهاي هسته اي توي كوه هستند با زاويه اي كه خدا رو شكر نميشه با موشك زد. اگرم بخواد با هواپيما بزنه نياز به خاك نزديكتر به ايران داره كه بايد از كشورهاي عربي باشه و اونها در صورت دادن خاك كشورشان براي حمله به ايران،‌گور خودشون رو كندند و تا ابد بايد از ايران و ايراني بترسند. در هر حال حمله به ايران با حمله به عراق توفير داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اگه واقعا بخوان حمله كنن
.
.
با اين چيزهايي كه شما ميگين حمله نميكنن
.
.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
متاسفم اگر فکر می کنین اسرائیل برای حمله به ایران تنها خواهد بود خیلی احمقانه است حداقل نیمی از دنیا برای حمایت از اسراییل نیرو خواهند فرستاد این جنگ به شدت به زیان ایران خواهد بود از زیان جانی آن که بگذریم باعث میشه ایران حداقل 10 سال به عقب برگردد
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
علی فرض که بلوف هم نباشه ولی مطمئنا" در این کارزار اسرائیل برای همیشه نابود میشه .به یاد آورید زمانی را که قوم یهود دو بار در سرزمین فلسطین به ظلم و جور و نافرمانی از فرامین الهی مشغول بود و خداوند آنچنان بلائی را بر سرشان نازل کرد که تا قرنها به آوارگی و دریوزگی در اقصی نقاط دنیا روزگار گذراندند و اکنون نیز گویا برای بار سوم ولی مطمئنا" برای آخرین بار طومار یهودیان سرکش و نافرمان وظالم ( با درنظر گرفتن احترامی که برای پیروان حقیقی دین موسی علیه السلام بویژه هم وطنان کلیمی عزیزقائل هستم )در هم پیچیده خواهد شد . وعده خداوند تخلف ناپذیر است .
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
در حد بلوف هم نیست.فقط یک بهانه برای منحرف کردن افکار عمومی اگه می تونستند قبل از سوخت گزاری حمله می کردند
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
به فرض نیمی از کشورهای دنیا ازش حمایت کنن.2تا نکته وجود داره.اولا عمق استراتژیک اسرائل 60 کیلومتره که نابود کردنش واسه ایران که بماند واسه حزب الله هم سخت نیست.دوما مگه 8 سال جنگ رو یادتون رفته؟تو این 8 سال ما از 18 کشور جهان از جمله فرانسه اسیر گرفتیم.اون 8 سال کل دنیا پشت عراق بود و نتونستن کاری بکنن حالا که دیگه جای خود داره.
محمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
باباجون اینا هنوز تب جنگ 33 روزه توی وجودشونه
این کارا جیگر میخواد که ندارن
به هر حال ما از تبار خميني كبيريم كه فرمودند ما مرد جنگيم.بخصوص اگر بدانيم دشمن مقابل ما يهوديان صهيونيزمي هستند كه كينه پامبر اكرم را در دل دارند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
تابناك جان، ببين با مردم چيكار كردين كه تعداد علامت منفي به اين نظر بيشتر از مثبت است. خاك بر سرتون كه ارزشهاي انقلاب رو اصلا نتونستين توي قلب جوانان درست جا بندازين. بايد بخاطر عملكردتان پاسخگوي اما باشيد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
زیر این همه بمباران تبلیغاتی اینم نتیجه آراء دیگه بسته تر از این نمی تونستم بگم که قابل گذاشتن باشه.
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
رای منفی خوب معلومه که از کجا میاد - به اون چند نفر منافقین تو کمپ اشرف دستور میدن که این کارو بکنن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
ناشناس عزيز، نگران نباش درصد بسيار ناچيزي از جوانان كشور كه عمدتا به دنبال مطالب سياسي هستند در اين جانظر مي دهند، شرايط كشور به مراتب بهتر از زمان جنگ تحميلي است كه اكثر كشورهاي دنيا به پشتيباني صدام وارد جنگ با ايران شدند، عليرغم احتراز از جنگ منتظر كوچكترين اشتباه اسرائيل هستيم تا براي هميشه طومار اين رژيم جعلي را در هم بپيچيم، اگر در جنگ با عراق نگران مردم مسلمان آن كشور بوديم در مقابله با اسرائيل كوچكترين نگراني وجود ندارد.
حداقل ده تا؟! دکی اين جلو بچه بگی قهر می کنه.
اسرائيل زير جنگ سی وسه روزه تاب نياورد.
پيشاپيش کندن قبرشو تبريک می گم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
میخوامت برو جلو ما پشتتیم
اگه یه روزی این رژیم کودک کش حماقت کرد به حمله به ایران که به جک شبیه فقط بدونه که افتخار محور اسرائیل از صفحه روزگار به نام ایرانی ها ثبت میشه.

فان حزب الله هم الغالبون.
پاسخ ها
jsadla@Lkj.dkk
| Malaysia |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
azizaam malome to USA ham hezboollahii ziadehaaa , :D
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
نه بابا این حزب اللهی یحتمل از vpn استفاده کرده ! واسه اونها حلاله
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
آره که حلاله، خیلی چیزا دیگه هم براشون حلاله
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
وی پی ان برا دور زدن تحریم ها مشکلی نداره عزیزان ...............
اسرائیل یه عمره داره از این غلطا میکنه ، چیکار کرده که این دومیش باشه!
اگر هر ايراني فقط يك ليوان آب بر عليه اسرائيل بر زمين بريزد تمام اسرائيل را سيل مي برد.(امام خميني قدس...)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اون سطل بود مجيد جان. البته با جمعيت آنروز ايران فكر مي كنم الان ديگه يه ليوان هم زياد باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
با توجه به اينكه يارانه آب حذف شده از اين طريق نميشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
خب کسی جلوتونو گرفته ؟ وجودشو دارین برین بریزین !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
بزار حمله کنه قضیه در حد تف حل می شه
یه دفعه مثل تحلیل گرفتن بغدادتون نباشه، که می گفتین حالا حالا ها طول میکشه ولی 48 ساعت بعدش ....
يكي نيست به اينها بگه اگه حمله كنيد چند سال طول نميكشه چون ايران به 33 روز هم نميزاره بكشه و اسرائيل رو از روي نقشه ها حذف ميكنه . هنوز ايرانيها رو اينها نشناختن
پاسخ ها
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
عزیز من خود اسرائیل پیش بینی کرده تو 48 ساعت از 7 میلیون 4 میلیو آواره میشن اگه با ایران جنگ کنه.33 روز که دیگه فکر کنم اسرائیل تموم میشه
اسرائیل باید از بین برود.(امام خمینی ره)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
چرا همينو دكتر تكرار مي كنه همتون شاكي ميشين.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
آخه اون حرف امام پر از مغزوسیاسته!!هر کسی نمیتونه تکرارش کنه!
میبینم که در نظرات چند نفری هم هستند که ترس برشون داشته :))
آخه عزیز دل ، اون چه جنگیه که چندماه زوترش خبر بدن که دشمنشون خودشو آماده کنه ؟
و این چه نتیجه گیریه که ایران شش ماه تا بمب اتم فاصله داره ؟ ما سالهاست داریم، منتظریم یکی از این احمقها دست از پا خطا کنه تا ترتیبشو بدیم.
سوم : بعد از 8 سال که باعراق ( نماینده حداقل 30 کشور در جنگ با ایران) تونستیم با دست خالی بجنگیم ، این اسرائیل فزرتی که در مقابل یه گروه مثل حماس یا حزب الله نتونست هیچ غلطی بکنه را چه به این صحبتها....
خلاصه خواستم بگم اینقدر جو روزنامه ها و خبرها و تحلیلهای اونور آبی نگیرددتون... البته دشمن را هیچ وقت هیچ نظامی دست کم نمیگیره ، ولی اسرائیل کلاااااا عددی نیست که بخواهین روی صحبتهاش تحلیل کنید و حتی فکر کنید :)
به کارهای مفید تری میتونید برسید و انرژی و فکرتون را صرف آباد کردن بیشتر کشورتون کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
.
.
.
دكتر احمدي نژاد ، رئيس محترم جمهوري اسلامي ايران:
.
.
به نقطه نهايي برخورد نزديك ميشويم.
.
.
احمدي نژاد هم اشتباه ميكنه؟ يعني يك دولت اشتباه ميكنه شماها درست فكر ميكنين؟!...
.
.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
.....اگه............
.
حواست جمع باشه و به جملاتي كه نوشتي دقت كني متوجه ميشي چقد متناقض حرف زده اي .
.
هم ميخواي بجنگي
.
هم ميگي به فكر آباداني باشيم...(...!...)
.
.
ما هم ميخواهيم به فكر آباداني و سازندگي باشيم.
.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
تحلیلت خوب بود منم باهات هم فکرم
دوران خمینی کبیر رو یادشون رفته با کل دنیا در جنگ بودیم ، با کمترین محمات !!!
امروز هم با اتحاد مردمی ، برای پاسداری از این مرز پر گهر تا پای جان ایستاده ایم تا از رهبر ، دین ، ناموس و کشورمون دفاع کنیم.
تنها با کوچکترین حرکت (که فکر نمیکنم جربزه اش رو داشته باشن) مطمئناً اسرائیل نابود خواهد شد.

ما از تبار رستم و کورش هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اينجور وقتها ايراني ميشي و ار تبار رستم و كوروش نه؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
محمات چيه دكتر ؟ مهمات
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
هم ایرانی میشم هم اسلامی میشم و هم از تبار خمینی کبیر ، خامنه ای کبیر و رستم و کوروش !!!
تا چش مخالفای کشورم دراد.

در ضمن مثل خودم ، غلط املایی هم داری "ار تبار نه! از تبار"
من هم با این نظر آخری کاملا موافقم میگم که برای اسرائیل همون حماس و حزب الله از سرشون هم زیاده شما وایستین هر وقت بزرگترشون اومد وارد عمل بشین بچه که زدن نداره
من كه موافقم حمله كنن.
يه بار براي هميشه شرشون رو ميكنيم ميره پي كارش. اون موقع تو دنيا هم توجيه داريم چون اونا شروع كننده جنگ بودن كسي بهمون خرده نميگيره. همين حالا كه آمريكا سرش به مشكلات داخليش گرمه و مشكلات اقتصادي اروپا بهشون اجازه نميده حمايت مالي و تسليحاتي موثري به اسرائيل بكنن بهترين موقع است.البته بايد ما هم آمادگي كامل داشته باشيم كه اگه بشه هواپيماهاشون رو بزنيم بعد هم حماس و حزب الله رو بندازيم به جونشون از اينجا هم همه نقاط حساس و مهمشون رو با موشك بزنيم. بعدش ميشه با يه سري حملات كه سپاه قدس ميتونه تدارك ببينه دخلشون رو بياريم.اگه لازم به اعزام نيرو باشه هم من قول ميدم بيش از يك ميليون داوطلب داريم. اگه برق آسا و سريع كار رو يكسره كنيم غرب تا بخواد به خودش بياد كار تموم شده و ديگه مجبورن با قضيه كنار بيان تازه ايران هم اون موقع ازشون طلبكاره كه در مقابل تهديدات اسرائيل هيچي نگفتن و ايران مجبور شده خودش دست به كار بشه.اگه ايران اسرائيل رو از سر راه برداره دنيا عوض ميشه و از اون به بعد به ايران به چشم يه ابرقدرت نگاه ميشه. هرچند در نبرد هوائي حرف زيادي براي گفتن نداريم اما در جنگ موشكي ميتونيم كمرشون رو بشكنيم.اونا هم ممكنه جاهايي رو توي ايران بزنن اما ارزشش رو داره باز دوباره ميسازيم ولي رفع شر اسرائيل براي هميشه مهمتر از هر چيزيه.اسرائيل خيلي كوچيكه و با 1000 موشك نابود ميشه. حمله چريكي حماس و حزب الله و نيروهاي ايران هم ميتوني توي اون شلوغي و موشك بارون كارشون رو تموم كنه.مردمشون همه ترسو هستن و با اولين موشك مهاجرت ميكنن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
دوست عزيز ظاهراً فيلم جنگي زياد تماشا مي‌كني. ولي حيف كه واقعيت به اين بامزگي كه جنابعالي فكر مي‌كني نيست !!!
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
قضیه به اینجا ها نمی رسد دو تا موشک که تو شهر بخورد بفهمند که قراره تلفات بدن مردمشون شده انقلاب کنند جنگ رو تموم میکنند
دشمنان متونن حمله کنن اتفافاً موجب رشد دههابرابری صنعت کفن ودفن و تابوت سازی شون میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
می گم بهتره از الآن به فکر صادرات تابوت به اسرائیل باشیم
شنیده ایم پشه وقت مرگش میرسه بال در میاره
بابا جهود جماعت خون از دماغش بیاد از ترس سکته میکنه، بخواد با ما بجنگه؟

بچه نشو بابا، اولین موشکی که به ایران بخوره جمعیتشون نصف میشه :)) کلا مگه چقدره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اگه موشکت کج رفت خورد توی سر فلسطینی تکلیف چیه حاجی؟
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اولاً زبونت رو گاز بگیر دوماً فلسطینی که جهود نیست 60 ساله موشک بهشون می خوره
جنگ چند ساله با ایران؟؟؟
اسراییل؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:)):)):))
خدایی این جوجو اسراییلیا پررو شدنا
آخه یکی نیست بگه دو تا موشک بخوری که تموم میشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اسرائیل در مقابل یه حزب کوچیک که یکی دوتا کشور مثل ایران و سوریه ازش حمایت می کنن 33 روزه شکستخورد و در مقابل کشور جنگ زده و بیچاره ای مثل فلسطین که 60 ساله درگیر جنک با کل دنیاست 22روزه شکست می خوره فکر نکنم در مقابل ایران 2 یا3 ساعت بیشتر دووم بیاره و بعد کلا از صفحه جغرافیا حذف میشه.
شاخ اسراییل رابایدشکست تاحتی جرات حرف حمله به ایران را نکند
پاسخ ها
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اسراییل دم داره ! ولی شاخ نداره . باید دمشو ببریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
فقط به این دلیل که بمب اتم دارن دلشون خوشه و تهدید به حمله میکنن،پس ماه باید داشته باشیم
اسراییل در مقابل چند جوان حزب الله لبنان نتوانست هیچ غلطی بکند حالا اگر سوراخ موش داری بسم الله اربابت ازاین غلط ها نمی کنه تو خجالت بکش برو مردم بی گناه و مظلوم غزه را که دست خال هستند بکش
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
آخه زورش به مردم غزه هم نرسیده بزارین حداقل حرف بزنه
من نه حرف اسرائیل را نه بلوف تابناک را ملاک قرار نمیدم چیزی که با چشم خودم در کویت دیدم به دلیل شغلم که تجارت روغن خوراکی است حضور بسیار گسترده نیروهای امریکایی و سعودی برای حمله به ایران است و این اتفاق تا کمتر از سه ماه دیگر صد در صد به وقوع خواهد پیوست اسرائیل هم در کنار امریکا و انگلیس و فرانسه و عربستان در جنگ شرکت دارد و ظاهرا ناتو فعلا خاموش است. وظیفه تابناک است که مردم را آماده و مطلع کند به جای اینکه با خبر بلوف مردم را گول بزند
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
دعا کنید که کویت و عربستان هم در این جنگ شرکت کنند اون وقت چاه های نفتی شون رو تو روز اون می زنیم دنیا می خوابد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
در عالم سیاست چیزی بنام 100 % وجود نداره ولی هر چیزی محتمله
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
همین کویت که شما میگی اونجا هستی میدونی اگه یه سد ایران که رو کارون زدن بشکنه کلا میره زیر آب؟نتنها کویت بلکه تمامی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و مهمترین بنادر عربستان.پس غلط اضافی کردن.اونها همه تجهیزاتشون رو که بیارن با یه TNT خلاص میشن.
ناشناس
| Switzerland |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
خب فرض کنید:
1-واقعا می خواهند حمله کنند پس ما باید آماده باشیم.
2- این مقاله بلوف باشد و می خواهند ما را خام کنند پس باز ما باید آماده باشیم.
3- در هر دو صورت اسرائیل متحدینی دارد که بارها علنی از او حمایت کرده اند.
4- بجز حزب الله و سوریه ما متحد نزدیک به مرز اسرائیل نداریم که فعلا آنها هم درگیر مسائل داخلی هستند حماس هم خود در محاصره است.
ولی با این همه باز به این خبرنگار که تو اسرائیل می تواند بر علیه دولت قلم بزند!
جنگ با عراق بس نبود....
پاسخ ها
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
مگه جنگ رو ما شروع کردیم ؟ دوست عزیز ، هیچکس جنگ رو دوست نداره ولی اینا واقعا دشمن ملت ایران هستند. این هیچ ربطی هم به مسائل داخلی ما نداره.
علی محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
نترس جونم ماهم دوست نداریم جنگ بشه ولی اگر پیش اومد ما مرد جنگیم ودفاع حق مااست
اسراییل در مقابل چند جوان حزب الله لبنان نتوانست هیچ غلطی بکند حالا اگر سوراخ موش داری بسم الله اربابت ازاین غلط ها نمی کنه تو خجالت بکش برو مردم بی گناه و مظلوم غزه را که دست خال هستند بکش
پاسخ ها
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اینها اگر بدونن که در صورت حمله به ایران ، پیر و جوون ، موافق و مخالف ، انقلابی و ضد انقلاب بر علیه شون بسیج میشن هرگز چنین غلطی نخواهند کرد.
دم همتون گرم با نظرات قشنگتون بذارین منم تکمیلش کنم:
ما همون نسل جوانیم که ثابت کردیم
در ره عشق جگردارتر از صد مردیم
گر بوی خمینی به سر افتد والله
دور سید علی خامنه ای میگردیم
در ضمن اسرائیل اگه ذره ای توان حمله به ایران را داشت لحظه ای درنگ نمیکرد از هیچ کسی هم اجازه نمیگرفت
اینارو میگه که تو جهان آبروش نره داره برا خودش تبلیغ میکنه شما باور نکنین
بگذریم بابا !!! چه خبر !!!
این جوجو اسائیلی ها را به دریا می افکنیم. غلط می کنند مگر می توانند پس ما کجاییم؟
دهنشون را سرویس می کنیم.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
انشاالله
اسراییل جان بدان دل من برای تو تنگ شده است بی صبرانه منتظر حمله تو به ایران هستم
دوستدار تو ..عزرائیل !!!!!!!!!!!
نه تنها اسرائيل بلكه عرب ها نيز بايد حواسشون را جمع كنند و گرنه همشون بايد جمع كنند بروند سوراخ موش.اين خواست ملت ماست كه در برابر هر تجاوزي از هر كسي كه مي خواهد باشد پاسخي سريع و با شدت هر چه تمام تر بدهيم.اينجا ايران است نه عراق و افغانستان.اينجا امارات و عربستان و برين نيست كه زماني كه صدام وارد كويت شد همه به سمت عمان بار و بنديل را بستند و در حال فرار بودند و حتي فروشگاههايشان را نيز خالي كرده بودند.
ما شوق و رغبتی به جنگ نداریم اما اگر اینبار جنگی به راه بیندازند، اینبار یکبار برای همیشه با قوت کار را تمام می کنیم، طعم رویارویی با فرزندان روح الله را نشانشان می دهیم. پای سربازی به خاک ایران برسد، کمرش هم خواهد رسید، به ایران بیایید تا تکه تکه تان کنیم. مردم آمریکا و اسرائیل هم بدانند که همه شواهد این روزها از تصمیم دیر یا زود این کشورها برای جنگ با ایران حکایت می کند، تا فرصت هست اقدامی کنند و جلوی این تصمیم احمقانه دولت خود را بگیرند وگر نکردند و خدای نکرده جنگ شد، آنها هم مسئول تبعات آن خواهند بود. این نمی شود که آمریکا هر از چند گاهی دلش خواست به این و آن حمله کند و ویرانی و فاجعه به بار آورد. اینبار قصه فرق می کند. حمله به ایران خط قرمز است. اینبار به جز مردم مظلوم ما، مردم آمریکا هم هزینه اش را خواهند پرداخت
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
خودشون هم تو آرزوهاشون ورود سرباز رو نمی بینند می گویند یک هواپیمائی میفرستیم یک بنبی بزنه و فرار کند
با سلام
من از شه رمعادن ایران بافق مزاحم وقتتان شدهام تا مطلبی را به عرضتان برسانم. سال قبل شما مطلبی را در سایتتان تحت عنوان شهرمعادن ایران گاز ندارد را منتتشر کردید و پس از آن مسئولین به تکاپو افتادند که فکری برای این مشکل بنمایند لاکن حرکت مسئولین متاسفانه درحد قول باقی مانده و هنوز هیچ کار اجرایی برا یگازرسانی به بافق انجام نشده است . بار دیگر از شما بعنوان رسانه ایی که حرف مردم را به مسئولین میرسانید استدعا دارم این خبر را در صفحه اصلیتان قراردهید شاید مسئولین فکر عاجلی برای شهرما انجام دهند. باتشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
در ضمن
مرگ بر اسراییل!!!
تابناك جان كم مياري حرفاي لاتي و كوچه بازاري چاپ ميكني؟جوجو اسراييلو دكيو زكيو...اگه جنگي بشه حداقلش اينكه مردم ما عده ايشون كشته و زخمي ميشن؛اونايي كه نشستن و رجز ميخونن با خانواده خودشون شروع كنن؛بسم الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
دوست عزيز من اولا كه كشته نميشن شهيد ميشن ثانيا من و خانواده ام فداي اسلام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
شما بكار خودت برس...خدا كنه جنگ بشه ببينم تو ميخواي بري بجنگي يا ما؟؟؟
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اولاً ما که جنگ رو شروع نکردیم چون بهش نیازی نداریم
دوماً جنگ همینه، از بین بردن دشمن بالاخره هزینه دارد
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
کسی از شما که تقاضای کمک نکرده.همینهایی که رجز میخونن یا خودشون تو 8 سال جنگ بودن یا یکی از خانوادشون.پس ترسی از جنگ ندارن.شما بهتره به فکر خودت باشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
جالبه که آرزوی جنگ دارن دوستان!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
اولا درست حرف بزن دوم آدم به مدافعین کشور لات نمیگه میگه درود براین وطن پرستان باایمان سوم اینکه اگه ایرانی هستی ودم از وطن پرستی می زنی لطف کن یه جو غیرت داشته باش و بفکر دفاع اازناموست باش نه اینکه از همین الان تب کردی
بعد از حمله اسراییل به نوار غزه آیت الله بهجت (ره) فرمودنند آنها دیگر کمر راست نمی کنند یعنی ماجرا جویی بعد به منزله نابودی کامل آنهاست حتی در قران عزیز هم اشاره به دو بار فتنه انگیزی قوم یهود دارد که فتنه بعدی آنها باعث نابودی آنها می شود
و انه خود به خوبی این مهم را میدانند .
انشائ الله روزی در قدس شریف به امامت امام زمان علیه السلام و حضرت مسیح علیه السلام نماز می خوانیم(که انشاء الله نزدیک است وضو بگیرید)
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
انشاالله
واقعا برای همتون متاسفم که فکر میکنید اسراییل و امریکا و انگلستان در حد و اندازه های ایران نیستند.البته با کمک باریتعالی وبسیجیان عزیز و غیور پیروزی محقق میشود انشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
چرا شتر مرغي حرف ميزني؟
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
معلومه که نیستند چون ما 300 هزار شهید میدهیم افتخار می کنیم اونا تو جنگ ویتنام تعداد محدودی کشته می دهند کم مونده بود تو کشورشون انقلاب بشود
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
مستندات نشان میدهد که نیستند.اولا امریکا و انگلیس درگیر جنگ فرا منطقه ای میشن و طولانی شدن جنگ باعث کم شدن توانشون میشه.دوما شما قدرت موشکی ایران رو فراموش نکن.فرمانده نیروی هوایی سپاه اعلام کرده بود که انگشت ما روی ماشه هست پس در صورت وقوع جنگ تمام اسراویل و پایگهای نظامی امریکا در منطقه و هم پیمانانش در کوتاهترین زمان نابود خواهد شد.
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
به نظر میاد که تاریخ یادت رفته - جنگ ویتنام و مطالعه کن - اسرائیل بسیار آسیب پذیر از بقیه مثلث شیطانی ( آمریکا - انگلستان - اسرائیل ) هست
درخت دوستي بنشان كه كام دل به بار آرد درخت دشمني بركن ، كه رنج بي شما آرد
اگر تنها به همين يك بيت سعدي عمل مي كرديم امروز اين همه عقب مونده و منزوي نبوديم ! آخه جنگ براي كي ؟ براي اعرابي كه به خون ما تشنه هستند و رفتارشون با مردم ايران اين چنينه ؟
پاسخ ها
سهیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
عقب مونده ؟ منزوی ؟ مطمئن هستی که این چند سال خواب نبودی ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
ابله جنگ واسه دفاع از کشور و ناموسته. چه ربطی به عرب داره؟
بعد از حمله اسراییل به نوار غزه آیت الله بهجت (ره) فرمودنند آنها دیگر کمر راست نمی کنند یعنی ماجرا جویی بعد به منزله نابودی کامل آنهاست حتی در قران عزیز هم اشاره به دو بار فتنه انگیزی قوم یهود دارد که فتنه بعدی آنها باعث نابودی آنها می شود
و انه خود به خوبی این مهم را میدانند .
انشائ الله روزی در قدس شریف به امامت امام زمان علیه السلام و حضرت مسیح علیه السلام نماز می خوانیم(که انشاء الله نزدیک است وضو بگیرید)
جنگ طولانی و چند ساله!!!
چه اعتماد به نفسی دارند یعنی فکر می کنند در صورت بروز جنگ کار به سال می کشه!!
به نظر من با توجه به حساسیت مردمشون نسبت به مسائل مالی و هزینه ای که جنگ براشون دارد کلاً یک هفته نمی تونن مقاومت کنند
بي صبرانه منتظر حمله شما هستيم
احمق ها فكر مي كنند جنگ با ايران چند سال طول ميكشه به فضل اللهي در عرض چند ماه ساقطشون ميكنيم
با احترام به نظرات دوستان عزیز. به نظر می رسد که به دنبال هر جنگی عواقبی ناگوار برای هر ملتی باشد چه مردم سرزمین های اشغالی و چه ایران، اما باید دید آیا در مقابل یک سگ هار باید فرار کرد یا نشست و دست به سنگ آماده بود؟ می دانیم جواب "های" "هووی" خواهد بود. به هر حال ما منتظر منتقم خون حسین هستیم و خواهیم بود.
این احمقها مثل اینکه فراموش کردند اینجا ایران سر زمین شجاعان وشهدا ست چنان درسی بهشون بدیم که در تاریخ ماندگار خواهد ماند
اين اتفاق روزي مي افتد.وكار نيمه تمام به دست نسل دهه انقلاب وجنگ تمام شود .شاهنامه يك صفحه كم دارد با حذف اسرائيل كامل ميشود.
چه مزخرفاتي!‌ اخه مي شه اين شر وور ها رو اسرائيلي ها بنويسن بعد يك كلمه براي خطر موشكي ايران چيزي ننويسن! صدام با او همه پرنده رو كشورش تونست به اسرائيل موشك بزنه و مستاصلشون كنه يعني اونا يادشون رفته كه ننوشتن! ؟ چه جنگ طولاني اي!؟ اونا مي زنن مام مي زنيم ! اونا ادامه مي دن مام ادامه مي ديم . امريكاييها وارد عمل مي شن يا ما مي زنيم و حزب الله هم مياد صحنه اونا مي گن ديگه كافيه آتش بس يا اونا موشكا ي مارو مي زنن ما مي گيم اتش بس! بعد اونا مي گن حزب الله و بي خيال شين ! غير اين سناريو نداريم. بس فعلا جنگ بي جنگ! السرائيلم هيچ گ... نمي خوره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
دمت گرم که لپ کلامو گفتی ، اون تیکه آخری رو هم (السرائيلم هيچ گ... رونمیخوره) را خیلی خوب اومدی
ما دوباره و دوباره مثل همیشه مشت بر دهنشان می زنیم .
در صورت حمله اسرائيل به ايران احتمالا اسرائيل محووووووووووو مي شه....
فکر نمی کنم بلوف باشد شما برای دل خوشی خودتان بلوف فرض کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
شما هم برای دلخوشی خودت بلوف فرض نکن .
مگر صدام تنها بود ما طرفدار جنگ نیستیم اگر کسی تعدی بکند دمار از روزگارشان در می آوریم
اگه اسراییل حمله کنه و نابود بشه چیزی که بد میشه اینه که ورزشکارانی که میرفتن به اسراییلی ها میخوردند و میشدن قهرمان ملی الان دیگه نمیشن قهرمان ملی و نهایتا زرتی حذف میشن
اسرائیل مانندپشه ای است دربرابرایران بزرگ.با کوچکترین نگاه چپ آن را زیر پاهای خود له خواهیم نمود.
زمانی که دور تا دور ایران دستشون بود و حکام منطقه همه با اونها بودن نتونستن حمله کنن. الان که قرقیزستان پایگاه نشامی آمریکا رو می خواد تعطیل کنه . و نظامی های آمریکا باید از عراق برن و پاکستان با آمریکا مشکل داره و شمال آفریقا حکومت هاش تغییر کردن و اسلامگرا شدن و ترکیه با اسراییل مشکل پیدا کرده و بحرین و یمن منتظر انقلابند، و دولت لینان با حزب الله همسو تر شده و اروپا و آمریکا مشکل اقتصادی دارن و بازار نفت متعادل نیست، می تونن حمله کنن؟
اگر هم حمله کنن گور خودشون رو کندن.
سابقه جنگ اسراییل و مصر را مطالعه کنید .در آن هنگام موشه دایان 48 ساعت قبل از درگیری مستقیم با مصر اعلام میکند ما از راههای دیپلماتیک مشکلاتمان را با اعراب حل خواهیم کرد.24 ساعت بعد کلیه روزنامه های دنیا عکسهایی از نظامیان اسراییل منتشر میکنند که نشان می داد نظامیان اسراییلی در حال تفریح و شنا هستند.اما بعد از گذشت کمتر 24 ساعت جنگنده های اسراییلی در یک غافلگیری از غرب کشور مصر(اسراییل در شرق کشور مصر واقع است)تمامی جنگنده های مصری ونیز مواضع دفاعی آنها ر تار و مار کردند.
نکته این است ما در اطراف خود آنقدر دشمن داریم که اسراییلیها به راحتی می توانند از آنها جهت پایگاه و انجام عملیات استفاده کنند.عربستان بحرین حتی ترکیه.البته قبول دارم ایران مصر نیست اما لو دادن یا لو رفتن نقشه مکر یهود است.هوشیار باشید.
هیچ وقت دشمن رو کم نگیرید و همیشه طوری خودتان رو آماده کنید که دشمن فکر حمله به شما هم به ذهنش خطور نکنه. این وظیقه هز ایرانی و هر انسان انسان هست تا د ر مقابل این شیاطین انسان نما از قبل آمادگی شو حفظ کنه
فکر کردین جنگ شروع به شه جنگ زمینی
فقط موشک که دوطرف آسیب می بینن یکی کمتر یکی بیشتر
مگه ما سیستانیها میزاریم .
انشا الله كه هرگز جنگ نشود. اما اگر دشمن خارجي به ايران حمله كند همه بايد يك دل و متحد از كيان ايران دفاع كنيم. هيچ ايراني نبايد و حق ندارد پيش از كشتن دست كم يك نفر از دشمن خود از بين برود. ما دير يا زود مي رويم. اما ايران بايد بماند. ايران تا ابد مي ماند. در هر حال فقط بايد به ايران انديشيد. پاينده ايران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
در هر حال فقط بايد به ايران انديشيد.
پاينده ايران
اعوذو بالله من الشیطان الرجیم
شاید خدابخواهد تا به این صورت ریشه فساد کنده شود
بنام خداوند بخشاینده مهربان‏
آیا ندیدى چه کرد پروردگار تو به یاران (یا خداوندان) فیل‏
آیا نگردانید نیرنگ آنان را در گم‏گشتگى‏
و فرستاد بر ایشان مرغانى گروه گروه‏ مى‏افکندند بر ایشان (پرتاب مىکردند) سنگى را از سجّیل‏
پس گردانیدشان مانند خوشه (یا برگى) خورده‏شده‏

(باید به توطئه گران پیغام داد که؛ بشتابید بسوی هلاکت سجیل ها آماده اند)
اسراییل فکر کرده ما عربیم و از این حرفها عقب نشینی میکنیم ولی کور خونده
برخورد نهائی نزدیک است آماده باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۵
به جون بدونه بچه ام قسم اگه اسرائیلیها جراتشو داشته باشن......
مرگ بر اسراییل و انهایی که از این اسراییل دفاع می کنند اگر به ایران حمله کنه ازاسراییل هیچ نمی مونه خود فلسطینی ها از داخل نابودش می کنند. زنده باد ملت با غیرت ایران و فلسطین
من نمیدونم اینها که منفی میدن ترسو هستن یه منافق
اسراییل اسراییل راه انداختید که چیییی
خوبه به این صهیون ها میگن موش !!!!
حالا میخواد با دم شیر بازی کنه
اینا همش شعاره و اسراییل عمرا هم چین خریتی کنه
این ال سعود شاید حمله کنه بعدش اسراییل
ولی عمرا اسراییل شروع کنه در حد این حرفا نیست
سلام عليكم
برادران مسئول مبادا خام شويد به هوش باشيد انسان هميشه چوب غفلت هايش را ميخورد.
آقایون اسراییلی به شما اطمینان میدم که اگر جرات دست اندازی رو به ایران به خودتون بدید,تمام مردم ایران بر علیهتون بسیج میشن,و درسیرو بهتون میدن که لذتشو ببرین........
عزيزان جنگ بجز خرابي وويراني ره آوردي ندارد واميدوارم در كل دنيا هيچ جنگي اتفاق نيفتد ايران اسلامي هيچوقت خواستار جنگ نبوده ونخواهد بود اما مخالفين ذليل شده خارج نشين كه مشتاق اين جنگ هستند بدانند بحول وقوه الهي 74 ميليون آزاد مرد و زن وكوچك وبزرگ از درسي كه از مولايمان امام حسين عليه الاسلام گرفته ايم در مقابل مخالفان ملت ايران تا آخرين قطره خون خود از تماميت ارضي و ناموس ودين خود دفاع خواهيم كردتا كور شوند كسانيكه ادعاي ايراني بودن ميكنند اما خائن به ايران وايراني هستند .طرفدار هيچ گروه سياسي نيستم وفقط ايرانيم و به ايراني بودن خود افتخار ميكنم .اما من فكر نميكنم رژيم نامشروع وجنايتكار اسرائيل از اين غلط ها بكند
اگر روزي اسراييل به ايران حمله كند بايد بدانند كمتر از چند روز اسراييل با خاك يكسان ميشود البته با ياري خداوند
تو فکر این بودم که توی رختخواب نمی میرم
سلام
بعضیا مثل اینکه بخاطر نارضایتی از بعضی مسئولین یا گرایشات حزبی حاضرن همه چیزو فدا کنن حتی بعضیا کاسه داغتر از اش برای دشمن شدن- ما که از جنگ خوشمون نمیاد ولی کسی هوس حمله به ایران داشته باشه حتما جلوش می ایستیم - لطفا منطقی باشین و مسائل رو با هم قاطی نکنین - معذرت میخوام از همه
اسرائیل ما را با اعراب اشتباه گرفته . اسرائیل رفتنی است. این وعده خدا به مسلمانان است.
از بابایش امریکا و از مادرش انگلیس اجازه گرفته و از خر هم جز خریت انتظار نداریم . و اما ملت ایران اسلامی هر لحظه و هر ثانیه با سلاح ایمان مجهز و آماده است.
همیشه به این فکر میکردم که میشه تو این زمونه شهید شم.اسراییل جونم بیا.
یه اسرائیلی به اورژانس تلفن میکنه و با هیجان
میگه واااااای به دادم برسین . عربها با سنگ
سر منو شکستن . مسئول اورژانس میگه :
یواشتر. از سرت خون میاد یانه . اسرائیلی میگه
خون چه رنگیه ؟
به نظرم نباید از حمله ی اسرائیل ترسید، بلکه باید نسبت به حمله ای که در نتیجه ی ائتلاف کشورهای اروپایی + آمریکا شکل می گیره به شدت هشیار بود. شاید در این ائتلاف اسرائیل هم نقش نداشته باشه، تا اینکه بتونه وجهه ی بین المللی خودش رو حفظ کنه و باز هم مظلو نمایی کنی.
هر که توانش را از هر لحاظ دارد باید به آیده آلش برسد اگر رجز خوانی عزیزان درسته چرا برای نابودی اسرائیل باید صبر کنیم اون شروع کنه ؟اگر توانش هست درنگ برای چیست؟پس احساساتی نشوید واقعیت را رجز خوانهای رادیو تلوزیون و روزنامه ها میدونند
نبرد 33روزه اسرائيل با حزب الله در واقع محك قدرت آمريكا در برابر ايران بود ،با توجه به اينكه حزب الله فرزند خلف سپاه پاسداران است (هم به لحاظ تاكتيك جنگ نا متقارن وهم به لحاظ ادوات بكار گرفته شده و هم روحيه استشهادي) وهم اينكه اسرائيل مدل كوچك شده آمريكا بوده ،لذا اين جنگ ميان آمريكا وايران بوده نه بين اسرائيل وحزب الله ،بنا براين حمله آمريكا به ايران براساس معادله ضرر و فايده هيچگاه به نفع آمريكا نخواهد بود ،حتي اگر20درصد احتمال پيروزي ميداد قطعاً در اين 33 سال حمله ميكرد0
با سلام
1-اگر امريكا نفت 400 دلاري مي خواد بزاره اين احمقا حمله كنن 2-كشوراي عربي هم اگر تنشون ميخاره بسم اله3-ايرانيا ثابت كردن هر جا مشكلي باشه اختلافاشونه فراموش ميكنن و يكدل ميشن
دوستان از همه چیز گفتید جنگ راه انداختید اسراییل را نابود کردید ولی شاید شنیده باشید که انها بمب اتم هم دارند اگر درست هست لطفا فکری به حال بمب اتمش هم بکنید تا خیال ما راحت شه
یادتون باشه.. کوچکترین حمله = شلیک موشک ها از طرف لبنان به تلاویو
حزب الله: کوچکترین حمله به ایران یا سوریه، تلاویو ویران خواهد شد..
نباید دشمن رو دست کم گرفت مثل عربا
سلام.به نظر من اگه 50 تا کشور حتی اسرائیل هم نه ناتو بخواد حمله کنه اولا به دلیل بیداری ای که هم در اروپا و هم در اسیا اتفاق افتاده از حمایت مردمی برخوردار نیستند چون مهم ترین رکن جنگ پشتیبانی و تدارکاته که هزینه بسیار بالایی داره مخصوصا برای این جنگ که به هیچ وجه زمان کوتاهی برای اون پیش بینی نمیشه .
دوما اسرائیل خودش در تنگنا هست کشوری که خودش به خاطر 1 نفر مجبوره 1000 نفر اسیر رو ازاد کنه نمی تونه شاهد کشته شدن نظامی هاش باشه
سوما حمله اسرائیل مطمئن باید سریع و به نقطه هدف باشه که این امر نیازمند استفاده ی حداکثری و همه جانبه از هر سه نیروی دریایی زمینی و هوایی باشه این خود زمان زیادی رو برای هلی برن نیرو از اسراییل تا خلیج همیشه فارس میگیره که اصلا مطلوب برای اسراییل نیست
چهارما حمله موشکی با استناد به فاصله کم ایران تا اسراییل و موقعیت ژئوپولوتیکی و استراتژیکی منطقه یک حماقت محضه چون کشور های سوریه و لبنان یک گذرگاه یک سو به نفع ایران هست و همچنین سامانه آفند و پدافند موشکی ایران سپر امنی برای کشور هست

ببخشید اگه سرتون درد اوردم
یه چیز دیگه :
که مهم بود و خواستم همه بدونن اینه که :

اروپا 70درصد نفتشو از خاورمیانه تامیین میکنه و ایران میتونه از این موقیت عالی به نفع خودش استفاده کنه بستن تنگه هرمز و فشار به عربستان و یمن برای به حداقل رسوندن صادرات به اروپا
نگید که مگه عربستان بچه هست که بیاد حرف گوش کنه

تهدید عربستان به هدف گرفتن میادین و تاسیسات نفتی .

عربستان تنها دلیل اشکار ننمودن دشمنیش با ایران همین ضعف اقتصاد 97.5 درصدی وابسته به نفته
مرگ براسرائيل
این اسرائیل که میگن هر چی تو نقشه می گردم پیداش نمی کنم....!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها