بازدید 2372

هدف از مذاكرات يونان نجات بانكهاست

دوم بازداشتن ایتالیا از این تصور که خود را با یونان مقایسه کند،زیرا اگر این اتفاق روی دهد،خطر جدی متوجه بانک های اروپا و امریکا خواهد بود.
کد خبر: ۲۰۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۲ 05 November 2011
اقتصاددان امریکایی تصریح کرد،هدف اصلی از مذاکره در خصوص بحران بدهی های یونان ،حل و فصل بحران نهادهای مالی اروپا و امریکاست.

 به گزارش تلویزیون الجزیره انگلیسی،جیمز گالبریت اقتصاد دان دانشگاه تگزاس در مصاحبه با این شبکه گفت،هدف اصلی این مذاکرات ،حفظ وجهه ظاهری بانک های اروپایی است.

آلمان و فرانسه برای رسیدن به دو چیز تلاش می کنند:اول بخشودگی بدهی های یونان تا آنجاییکه این کشور دستکم به طور موقت به محاسبات مالی آنها بازگردد.

دوم بازداشتن ایتالیا از این تصور که خود را با یونان مقایسه کند،زیرا اگر این اتفاق روی دهد،خطر جدی متوجه بانک های اروپا و امریکا خواهد بود.

وی افزود،همه این تلاش ها صد درصد در جهت نجات نهادهای مالی اروپا و امریکاست و اقتصاد یونان نجات نمی یابد و مردم این کشور از بسته نجاتی که در خصوص آن مذاکره شده است،نفعی نمی برند.

برنامه های ریاضت اقتصادی همچنان برقرار است و رشد اقتصادی یونان نیز که با سرعت بیش از پنج درصد کاهش یافته است،کندتر می شود.

فشار اصلی بر نهادهای یونان مانند بخش بهداشت،آموزش و خدمات عمومی است.مردم یونان فشار زیادی احساس می کنند و این روند ادامه خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری