بازدید 3361

رهاسازی بیمار سوخته در تهران صحت ندارد

کد خبر: ۲۰۱۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۲۳:۴۸ 02 November 2011
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارتی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه رهاسازی یک بیمار سوخته از بیمارستان شهید مطهری صحت ندارد، گفت: این بیمار چندین روز در بیمارستان مذکور بستری بوده و ظاهرا بر سر ارث و میراث با خانواده‌اش دچار مشکل است.

حسن آقاجانی عصر امروز در حاشیه کنگره بین المللی قلب در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با فارس افزود: خبر رهاسازی یک بیمار دچار سوختگی از بیمارستان شهید مطهری را تکذیب می کنم. مصاحبه این فرد را  در  سایت وزارت بهداشت هم منعکس کرده‌ایم، این فرد با سوختگی 35 درصد بعد از درمان به حالت سلامت پایدار رسیده و از بیمارستان ترخیص شده است.

وی افزود: چون با خانواده اش مشکل داشته و نمی توانسته به خانه برود، مسئولان بیمارستان بعد از ترخیص می‌خواستند او را به گرمخانه شهرداری بفرستند که اظهار کرده "ما فامیلی داریم به نام آقا ایرج من را به منزل آقا ایرج ببرید" برای وی آژانس گرفته شده و پول آژانس هم حساب شد و حتی 20 هزار تومان هم به او پول دادند و او را به منزل آن شخص رسانده‌اند که بستگانش در محل آدرس نبوده‌اند.

مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل دفتر وزارتی تصریح کرد: شما می‌گویید من بیماری را که عاقل و بالغ است و می‌خواهد به فلان آدرس برود را چگونه تشخیص دهم یا تیم بگذارم ببینم این فردی که او می‌گوید در همان آدرس هست یا خیر.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیمارستان برای همه بیماران آژانس می‌گیرد اظهار داشت: خیر، این شخص کس و کاری نداشته برای وی آژانس گرفته‌اند والا بیماران دیگران بستگانشان می‌آیند دنبالشان و با عزت و احترام آنها را به منزل می‌برند.

آقاجانی تأکید کرد: بیماری که سوختگی پیدا کرده و چندین روز آنجا بستری بوده ظاهراً مسائل جنبی داشته و بر سر ارث و میراث با خانواده‌اش دچار مشکل و درگیر مسائل خانوادگی است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست