بازدید 2567

رشد منطقه یورو سال 2012 به 0.2 درصد می رسد

منطقه یورو در سال 2012 به سمت یک رکود اقتصادی شدید در حال حرکت است و افزایش یک رکود شدید در برخی از کشورها با رشد منفی و شکست در بازگرداندن اطمینان به اقتصاد خود افزایش یافته است.
کد خبر: ۲۰۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۳ 02 November 2011
سازمان همکاری‌ و توسعه اقتصادی در جدیدترین گزارش خود رشد اقتصادی منطقه یورو برای سال آینده میلادی را 0.2 درصد پیش بینی کرد.

به گزارش فارس، بر اساس گزارش سازمان همکاری‌ و توسعه اقتصادی، منطقه یورو در سال 2012 به سمت یک رکود اقتصادی شدید در حال حرکت است و افزایش یک رکود شدید در برخی از کشورها با رشد منفی و شکست در بازگرداندن اطمینان به اقتصاد خود افزایش یافته است.

سازمان همکاری‌ و توسعه اقتصادی پیش‌بینی رشد اقتصادی این منطقه از 0.3 درصد به 0.2 درصد را کاهش داد؛ همچنین برآورد رشد اقتصادی آمریکا را نیز از 1.8 به 3.1 درصد کاهش داد و خطر یک رکود بزرگ در چشم‌انداز جهان در صورت شکست رهبران اروپایی در پیشنهادهای خود برای توقف بحران بدهی اروپا را هشدار داد.

بدتر شدن شرایط مالی در این حجم در طی سال‌های سال‌های بحران اقتصادی (2009-2007) می‌تواند به کاهشی در برخی از اقتصادهای اصلی سازمان همکاری‌ و توسعه اقتصادی تا بیش از 5 درصد تولید ناخالص داخلی آنها را در نیمه نخست سال 2013 منجر شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری