بازدید 2443

پیوستن یک نماینده کنگره به معترضان وال استریت

معترضان جنبش وال استریت از حدود شش هفته پیش تاکنون در شهرهای مختلف آمریکا، در اعتراض به وضعیت نابرابر اجتماعی و تسلط شرکت های بزرگ بر عرصه اقتصادی و سیاسی آمریکا دست به اعتراض و تحصن زده اند.
کد خبر: ۲۰۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳ 31 October 2011
یکی از اعضای دموکرات کنگره آمریکا در جریان درگیری پلیس با معترضان نظام سرمایه داری در دنور در کنار معترضان حضور یافت.

به گزارش فارس، یکی از اعضای دموکرات کنگره آمریکا، در جریان درگیری پلیس با معترضان در دنور در کنار معترضان حضور یافت.

اد پرلماتر شنبه شب در دنور و در جریان تظاهرات جنبش اعتراضی وال استریت به معترضان پیوست. وی گفت  علیرغم اینکه می داند با پیوستن به معترضان موقعیت شغلی اش به عنوان نماینده کنگره به خطر می افتد، به مخالفان پیوسته است.

پرلماتر ضمن اینکه از معترضان می خواست تا به صورت مسالمت آمیز به تظاهرات خود ادامه دهند، همراه با آنان به راهپیمایی پرداخت. معترضان با تاکید بر مسالمت آمیز بودن ماهیت جنبش وال استریت از عملکرد حزب دموکرات انتقاد کردند، و از اینکه در طی شش هفته گذشته تنها یکی از نمایندگان کنگره در بین آنها حاضر شده، اظهار نارضایتی کردند.

معترضان جنبش وال استریت از حدود شش هفته پیش تاکنون در شهرهای مختلف آمریکا، در اعتراض به وضعیت نابرابر اجتماعی و تسلط شرکت های بزرگ بر عرصه اقتصادی و سیاسی آمریکا دست به اعتراض و تحصن زده اند. این اعتراضات ابتدا از نیویورک و مقابل ساختمان وال استریت آغاز شد، اما در مدت زمان اندکی به تمام ایالت های آمریکا و بسیاری از شهرهای جهان گسترش یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری