بازدید 36217
درجه اين دان‌ها ملي است

20 نفر دان 8 و 9 كاراته گرفتند!

سرانجام پس از كش و قوس‌هاي فراواني كه بر سر اهداي دان 8 و 9 به كاراته كاران واجد شرايط به وجود آمده بود، فدراسيون كاراته به دو نفر دان 9 و به 18 نفر دان هشت اعطا كرد.
کد خبر: ۱۹۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴ 26 October 2011
ايسنا :  بر اساس اعلام فدراسيون كاراته هوشنگ اتحاد و جمشيد سليمي به دان 9 ارتقاء يافتند.

مصطفي سلطاني، خسرو دانش، حميد جعفر قلي زاده، محمد آرين خواه، عليرضا احساني ، حبيب الله ناظريان، اكبر اكرامي، سليمان مهدي زاده، محمد باقر آقا ميري، محسن آشوري، مرتضي كاتوزيان، منوچهر اصلانيان، محمد علي صنعتكاران، اكبر پور بهرامي،‌ جمشيد جمشيد، مهرداد نخعي ، شهرام معصومي و علي نصرتيان اساتيد كاراته‌اي هستند كه دان هشت گرفتند.

دان‌هاي اعطا شده جنبه ملي دارد و براي اين كه مورد تاييد فدراسيون جهاني قرار گيرد، بايد از طريق فدراسيون كاراته ايران به فدراسيون جهاني معرفي شود و پس از اعلان رسمي در اينترنت و نظر همه اساتيد جهان و مطرح شدن در كنگره جهاني رسميت بين‌المللي پيدا كند.

داريوش قاسمي دبير فدراسيون كاراته در اين رابطه به خبرنگار ايسنا، گفت: از فدراسيون جهاني استعلام گرفتيم كه نحوه برگزاري امتحانات دان 8 و 9 چطور است كه آن‌ها هم نظر خود را اعلام كردند. براي اعطاي دان‌هاي يك تا هفت ، فدراسيون ملي امتحان مي‌گيرد و جواب آن را براي تاييد به فدراسيون جهاني ارسال مي‌كند .

پس از تاييد نهايي، احكام آن‌ها به امضاي رييس فدراسيون جهاني و رييس فدراسيون كشور مربوطه صادر مي‌شود .

وي افزود: فدراسيون جهاني بر اساس همكاري و هماهنگي كه با فدراسيون كشورشان دارند، تلاشي كه در جهت رشد و توسعه كاراته مي‌كنند ، ‌شرايط فدراسيون جهاني در مورد حداقل فاصله بين دان‌ها، سن و سال متقاضي دان، به كاراته كاران متقاضي دان‌هاي 8 ، 9 و 10 اعطا مي‌كند .

دبير فدراسيون كاراته با اشاره به اين كه براي دان‌هاي 8 ، 9 و 10 كميته فني و هيات رييسه فدراسيون كاراته نظر نهايي را صادر كرد و گفت: پس از اين كه دان‌هاي ملي به آن‌ها اعطا شد بايد با فدراسيون جهاني مكاتبه كنيم و آن فدراسيون هم پس از سپري شدن شرايط و ضوابط دان‌هاي آن‌ها را تاييد و حكم جديدي صادر خواهد كرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر