بازدید 27074

احمدی نژاد: چرا بدون محاكمه قذافي را كشتيد؟

چرا بدون محاكمه او را كشتيد؟ محاكمه مي‌كرديد تا مشخص شود پول ملت ليبي به چه كساني داده شده است. معلوم مي‌شد كه چه قراردادها و معاملاتي بسته شده است.
کد خبر: ۱۹۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۰ 25 October 2011
رييس‌جمهور،تاكيد كرد كه ملت ايران در عرصه‌ي جهاني هر روز كه مي‌گذرد عزيزتر مي‌شود.

به گزارش «ايسنا» محمود احمدي‌نژاد در ادامه‌ي برنامه‌هاي روز اول سفر خود به استان خراسان جنوبي در جمع مردم نهبندان با ابراز خرسندي از حضور در اين منطقه، با اشاره به ويژگي‌ها و خصوصيات مردم نهبندان، گفت: مردم نهبندان مردمي سخت‌كوش، باصفا و مهربان هستند كه سال‌هاي زيادي است شجاعانه ايستاده‌اند و از مرز فرهنگ و حاكميت ايران با شجاعت و هوشمندي دفاع مي‌كنند.

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهميت ايمان و توكل به خداوند و حركت در اين راستا اظهار داشت: رمز شكسته شدن تمام بن‌بست‌ها در زندگي يك فرد و يك ملت عبارت است از مجاهدت در راه خدا و ايمان به خدا.

وي ادامه داد: اگر يك ملت دست به دست هم بدهد و تمام توان خود را براي فتح قله‌ها بسيج كند، آن قله‌ها هرچند بلند باشند و در راه، سختي و مشكلات وجود داشته باشد آن ملت با اتحاد و همدلي مي‌تواند به اين قله‌ها دست پيدا كند و موفق شود.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه كساني كه از خداوند بريده‌اند و به خدا ايمان ندارند، دائما در نگراني به سر مي‌برند، تصريح كرد: آن كساني كه از خدا بريده‌اند، آرامش و امنيت را تجربه نمي‌كنند و براي رفع نگراني‌هاي خود دائم اسلحه‌هاي پيشرفته مي‌سازند، انبارهايشان را از اين اسلحه‌ها پر مي‌كنند و ثروت ملت‌ها را چپاول و سرمايه‌هاي خود را در حساب‌هاي بانكي‌شان افزايش مي‌دهند، به مناطق گوناگون لشگركشي مي‌كنند و با اين كارها مي‌خواهند اطمينان خاطر كسب كنند.

احمدي‌نژاد در ادامه با بيان اين‌كه آنها با اين اقدامات به نتيجه‌اي نمي‌رسند، گفت: در عوض ملت ايران هر روز عزيزتر مي‌شود و آنها هرچه تلاش كنند كه عزت ملت ايران را خدشه‌دار كنند، به اين هدف نمي‌رسند و كار آنها مثل عده‌اي است كه بخواهند به آسمان خاك بپاشند تا خورشيد را را محو كنند.

وي با اشاره به تهمت‌هاي غرب به ملت ايران گفت: آنها تهمت‌هاي بي‌ربط به ملت ايران مي‌زنند، خجالت نمي‌كشند. ملت ايران را متهم به ترور مي‌كنند؛ در حالي كه از روزي كه آنها به منطقه‌ي ما آمده‌اند، تروريسم ايجاد شده است. وي خاطرنشان كرد: ريشه‌ي آدم‌كشي، دولت آمريكا و متحدانش است و آن‌ها هركجا وارد شده‌اند، اختلاف و تروريسم ايجاد كرده‌اند. در افغانستان و پاكستان ناامني ايجاد كردند و سعي كردند ايران را نيز ناامن كنند. افرادي را نيز در اين ارتباط آموزش دادند تا مردم را در گوشه و كنار بكشند و آخر نيز همه‌ي تقصيرها را گردن يك نفر انداختند. آن فرد را گرفتند و بدون محاكمه كشتند. مثل آن‌چه كه اكنون در ليبي رخ داد.

رييس‌جمهور در ادامه با اشاره به چگونگي كشته شدن قذافي، گفت: چرا بدون محاكمه او را كشتيد؟ محاكمه مي‌كرديد تا مشخص شود پول ملت ليبي به چه كساني داده شده است. معلوم مي‌شد كه چه قراردادها و معاملاتي بسته شده است.

احمدي‌نژاد با بيان اين كه آنها ملت ايران را متهم مي‌كنند، گفت: خود شما متهم هستيد و بايد محاكمه شويد.

وي با اشاره به اقدامات غرب و سنگ‌اندازي آنها در راه پيشرفت ايران، تصريح كرد : نمي‌توانيد با اين كارهايي كه مي‌كنيد، جلوي پيشرفت ملت ايران را بگيريد. اين ملت مصمم است تا قله‌هاي پيشرفت را فتح كند.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با بيان اين‌كه امسال كارهاي مهمي در پيش رو داريم، به نامگذاري سال 90 از سوي مقام معظم رهبري به نام جهاد اقتصادي اشاره كرد و گفت: براي پيشرفت ايران و سازندگي ايران بايد با روحيه‌ي جهادي كار كنيم و دست به دست هم بدهيم و تلاش كنيم ايران را بسازيم.

احمدي‌نژاد در بخش پاياني صحبت‌هاي خود با اشاره به اين‌كه در طول سه سفر قبلي هيات دولت به استان خراسان جنوبي 203 مصوبه براي اين استان به تصويب رسيده و بخش اعظمي از آن اجرا شده و بخشي نيز در حال اجراست، به ديگر تصميمات دولت براي پيشرفت و آباداني اين شهرستان اشاره كرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار